Kako da vaš dizajnirani oglas uvek izgleda onako kako ste zamislili

HR Lab

Šta vam urušava brend poslodavca

Kupili ste dizajnirani oglas na sajtu poslovi.infostud.com i vaš se konkurs našao u vrhu pretrage, prikazan zajedno sa logotipom vaše kompanije. Ulazite, pregledavate ga i sve deluje baš onako kako ste zamislili – ali, da biste postigli 110% potencijala dizajniranog oglasa, savetujemo da pređete na šablonsko rešenje.

Šta je šablon?

On predstavlja kombinaciju slike ili slika, i teksta oglasa koji može biti jednostavno raspoređen ili raspoređen putem tabela. Umesto da se oglas postavi u slici on se postavlja u delovima i sve to zajedno kada se snimi i pusti na sajt deluje verno originalnom rešenju koje je bilo dostavljeno u slici ili u pdf-u.

Koje su tri najveće prednosti ovog načina oglašavanja?

1. Lepši prikaz na uređajima manje rezolucije, pre svega mobilni telefoni i tablet uređaji. Oglasi postavljeni u slici imaju opciju zoom in i zoom out koja ustvari proizvodi loš korisnički doživljaj dok se krećete kroz tekst konkursa. Kod šablona se tekst sam prelama zadržavajući čitljivost i preglednost, a ova prednost je na prvom mestu, jer nam poseta sa mobilnih uređaja beleži konstantan rast, pa tako trenutno iznosi preko 65%.

Evo kako izgleda isti oglas postavljen kroz šablon (levo) i kroz običnu sliku (desno):

2. Bolji rezultati Google pretrage – razlog je jednostavan, Google serveri ne mogu da indeksiraju tekst iz oglasa koji  su postavljeni  samo kao grafičko rešenje (jpg, png), ali zato mogu tekst iz konkursa postavljenih putem šablona, pa time povećavate šansu da se vaš oglas nađe pri vrhu rezultata pretrage.

3. Lakše možete da menjate tekst konkursa, dovoljno je samo da nam javite koji deo konkursa je potrebno izmeniti, a dizajnerske resurse u vašoj kompaniji ostavite da se bave drugim stvarima. 🙂

Da li ste kandidat za šablon?

Ako se oglašavate bar jednom mesečno na našem sajtu putem dizajniranog rešenja oglasa onda ste svakako kandidat za ovu vrstu usluge.

Bitno je naglasiti da šablonskog rešenja ne mogu biti kompleksna, postoje ograničenja po pitanju senčenja, mešanja boja, postavljanja slika u pozadini a teksta konkursa ispred i sl.

Radimo na tome da šabloni budu sve napredniji i da omogućavaju potpuno kreativno izražavanje klijenata na našem sajtu i da biste proverili da li možemo da vas ispratimo, slobodno nas kontaktirajte na ovu temu i mi ćemo vam poslati odgovor.

Ukoliko se odlučite za šablon, šta je potrebno dostaviti?

Logo, slike i tekst.

Logo može biti običan ili vektorski. Slike treba da su što kvalitetnije ali ne veće od 1mb po slici, dok tekst može biti proizvoljan, bitno je samo da unesemo nešto kako bi se stekao utisak o rasporedu elemenata.

Mi ćemo vam kreirati jedan okvir u kojem će se kretati svi vaši budući konkursi. Taj okvir se sastoji od dela za slike i dela za tekst tako da slike mogu da se menjaju svaki put ali ostaju na istom prostoru u okviru oglasa a tekst se svakako menja za svaki konkurs posebno.

Najčešća opcija je ta da poslodavac ima jednistven okvir i kada mu formiramo šablon za svako naredno oglašavanje samo šalje tekst oglasa u wordu. Mi ga unesemo u šablon, podesimo i aktiviramo. Na ovaj način se takođe postiže standardizovanost u oglašavanju, što opet daje profesionalan ton u komunikaciji sa posetiocima sajta.

Koliko košta?

Za sada je besplatno.

Zato požurite i zatražite vaš šablon, a mi ćemo vam javiti da li možemo da vam izađemo u susret odmah ili je možda potrebno žrtvovati par elemenata vašeg trenutnog dizajna oglasa, kako bismo mogli pristupiti izradi.

Podeli:

Ostavite svoj komentar

Vaša Email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *



Vezani postovi