Pređi na glavni sadržaj

Empple festival: Da li je oglas za posao prvi ili poslednji korak u EB-u

29. septembar 2022.
·1 minuta za čitanje

Empple festival održaće se 6. i 7. oktobra 2022. godine sa početkom u 10.00 časova u Aberdarevoj 1, Tašmajdan, ali i online. Prvi dan festivala učesnici će imati priliku da čuju izlaganja inostranih employer branding stručnjaka. Za dodatnu inspiraciju i razmenu znanja biće organizovane i online i uživo networking sesije. Dok drugog dana učesnici će pored predavanja, prezentacija studenata i networking-a, saznati ko su dobitnici Empple nagrade u okviru 9 kategorija.

Ove godine na Empple festivalu, učestvovaće i naša koleginica Isidora Maksimović Stanković, savetnik za brendiranje poslodavaca Poslovi Infostud, koja će 7. oktobra u periodu od 14.00 do 14.45 časova voditi networking sesiju sa temom “Da li je oglas za posao prvi ili poslednji korak u EB-u”.

Festival će se ove godine baviti početnim elementima svake employer branding aktivnosti: misijom, vizijom, vrednostima, kulturom i identitetom kompanije.

Događaj je zamišljen da učesnicima obezbedi odgovore na pitanja kako razmišljaju i rade neki od najvećih employer branding stručnjaka kroz predavanja, koje su to uspešne prakse u Srbiji, ko se zapravo bavi employer branding-om i ko želi da započne svoju karijeru kroz online ili uživo upoznavanje ostalih posetilaca, kao i kakvo je trenutno stanje na polju employer branding-a na lokalnom tržištu rada kroz predstavljanje rezultata stručnog istraživanja.

Karte za festival je moguće nabaviti putem sajta.

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingPiterovo načelo: i ironija i oprez

Kako nagraditi odličnog zaposlenog, u organizaciji koja zaista nastoji da nagradi učinak, trud i uspeh? Menadžeri i služba za ljudske resurse često nemaju opciju da ponude dalje povišice ili više slobodnog vremena, ili iz različitih razloga ne uspevaju da rad organizuju tako da omoguće dalje usavršavanje i autonomiju. Tako kao opcija nagrade ostaje napredovanje na […]

Employer BrandingEmployer Branding Akademija: Nova lestvica u vašoj karijeri

Infostud, najveći domaći centar za rešenja iz oblasti regrutacije, selekcije i brendiranja poslodavaca, i Universum, najveća globalna kompanija za Employer Branding, posvećeno rade na tome da tržište Srbije i Emloyer Branding scenu podignu na viši nivo, a pojedince kroz EB Akademiju specijalizuju za ovu oblast. Employer Branding Akademija sada već broji više od 50 sertifikovanih […]

Employer BrandingMiloš Milaković: Za šalu uvek ima mesta, kompanije to moraju da shvate 

Ko god da je iole u svetu employer brandinga, zapošljavanja, marketinga ili prosto – na društvenim mrežama, nije mogao da ne primeti inovativni pristup u kreiranju EB kampanja.  Prvo smo imali priliku  da upoznamo  kompaniju ITengine kroz seriju satiričnih videa o tome kako IT scena u Srbiji izgleda, a nedavno nas je Miloš Milaković obradovao […]

Employer BrandingOsam pobedničkih strategija za lidere u sticanju talenata i brendiranju poslodavaca 

U ovom članku ćemo istražiti ključne strategije za efikasno pozicioniranje vaše organizacije i privlačenje vrhunskih talenata u 2024. godini.   Procenite i analizirajte svoj učinak u 2023. godini  Započnite sveobuhvatnim pregledom vaših marketinških strategija zapošljavanja, percepcije brenda poslodavca i ukupnog iskustva kandidata tokom prošle godine. Ova vežba će vam pomoći da identifikujete oblasti u kojima ste […]