Pređi na glavni sadržaj

HR WEEK 2022: Data Driven Employer Branding

Najveći online HR događaj u Evropi, koji okuplja HR profesionalce i entuzijaste širom sveta, ove godine održaće se online u periodu od 21. do 25. novembra.

Na ovogodišnjem programu HR WEEK-a naša koleginica Isidora Maksimović Stanković, Employer Branding specijalista u Infostudu, vodiće panel diskusiju pod nazivom “Data Driven Employer Branding” 22. novembra periodu od 15:55 do 16:35 časova. Na diskusiji će govoriti sa panelistima Ines Oštrić, L’oreal, Mattias Holmberg, Universum, Gloria Benedetti, Universum o tome kada je pravo vreme da se kompanija okrene analitici i podacima i kako to da učini. Takođe će objasniti kako te podatke da koriste u izgradnji EB strategije, šta su najveće razlike između regionalnog, svetskog i lokalnog tržišta, kao i koje su najveće greške, a šta najbolje prakse koje kompanije praktikuju širom sveta.

Svi govori i formati na događaju biće posvećeni najnovijim HR trendovima, izazovima, tehnologiji, L&D-u, temama regrutacije, Employer Branding-a, HR strategijama, talentima.

Ukoliko želite da se prijavite na ovaj događaj, moguće je to učiniti putem sledećeg linka https://hrweek.rs/ticket/get-your-ticket/

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingTalent Outlook 2023: Tržište zapošljavanja je još uvek vrelo, ali nije više usijano

Godina 2023. može biti prva prava post-pandemijska godina za regrutovanje i upravljanje talentima. Da li će se neke norme koje smo usvojili u eri COVID-a zadržati? Kako će usporavanje zapošljavanja uticati na angažovanje zaposlenih, pregovore o zaradama i beneficije čija je svrha poboljšanje kvaliteta života zaposlenih? I šta poslodavci mogu da preduzmu da zadrže ključne […]

Employer BrandingDa li kandidati na tržištu prepoznaju vrednost koju vaša kompanija može da im ponudi za njihovu karijeru?

Jedno od pitanja koji treba sebi da postavi svaki CEO jeste: Koju to vrednost moja kompanija nudi trenutnom zaposlenima i potencijalnim kandidatima za njihovu karijeru? #1 KORAK – DEFINIŠITE VREDNOST ZA SVOJE ZAPOSLENE Prvi korak u kreiranju brenda poslodavca jeste upravo definisanje vrednosti (EVP) formi svih nagrada i beneficija koje kompanija nudi svojim zaposlenima za […]

Employer BrandingPosao budućnosti: Employer Branding

Veoma često možemo čuti da je danas teško pronaći dobre kandidate, privući kvalitetan radni kadar i zadržati ih što duže unutar kompanije. Kako je ovo jedan od novijih izazova sa kojim se kompanije danas suočavaju Aleksandra Vukadinović, saradnik u marketingu u Infostudu, na prvoj HR Boost konferenciji u Kragujevcu razgovarala je sa studentima završnih godina […]

Employer BrandingVeća plata presudna za promenu radnog mesta – pokazalo istraživanje “Budućnost zapošljavanja u Srbiji”

Samo 23% ispitanika aktivno traži posao (što je dosta manje od svetskog proseka) i to rade najviše iz razloga što žele neku zanimljiviju ili seniorniju poziciju, kao i zbog želje za većom zaradom. Ovde kompanije treba da prepoznaju priliku da osim adekvatnom politikom zarada, mogu u velikoj meri da utiču na zadržavanjem zaposlenih i time […]