HR Blog

Najčitanije

Najnovije

Oglas za posao kao „employer branding“ kampanja

Svaki oglas za posao, kakav god bio, gde god bio objavljen, kampanja je za sebe. Da li su poslodavci toga dovoljno...

Vrednost koju poslodavac nudi – Employee Value Proposition (EVP)

Vrednost koju poslodavac nudi (eng. Employee Value Proposition - EVP) je sve ono što poslodavac  pruža, finansijski...

Kako da pomognete svojoj kompaniji da postane poželjan poslodavac

Istraživanja kažu da su trendovi u zapošljavanju doveli do toga da kvalitetan zaposleni na svakih 3 do 5 godina...

Iskustvo kandidata – Candidate Experience

Iskustvo kandidata (eng. Candidate Experience) je proces u ljudskim resursima u zapošljavanju i predstavlja...

Odakle krenuti sa detektovanjem ključnih problema u kompaniji

Nedavno smo objasnili koji sve načini postoje da saznamo šta nam se u kompaniji dešava. Sada ćemo dublje ući u...

5 načina da bolje razumete šta vam se dešava u kompaniji

Svi znamo kako izgleda kad nam u firmi izbije kriza, pa se razletimo da saznamo šta se desilo, zašto su nam ljudi...

Da li i vi čekate kraj konkursa pre nego što kontaktirate kandidate?

Zamislite situaciju: raspisali ste konkurs za posao i konačno imate par baš kvalitetnih kandidata. Do isteka konkursa...

Employer branding – Kako početi

Na sve strane se priča o employer branding-u (EB) i vama je već odavno jasno da je to danas najefektniji način za...

Regruteri koristite remarketing da bi vas videli

Ako ste na Fejsbuku verovatno ste i sami jureni reklamama i upravo je to remarketing. Ne morate da znate kako se...