HR Blog

Najčitanije

Najnovije

Vaš brend poslodavca treba da bude istovremeno i jedinstven i univerzalan da bi bio privlačan što većem broju kandidata

Globalno poslovanje dovodi do sve veće mobilnosti radne snage što znači da se posao, sve češće, traži izvan...

Individualizam ili kolektivizam – brend poslodavca kao ogledalo kompanijskih vrednosti

Brend poslodavca treba da vam pomogne da privučete kandidate koji dele iste ciljeve i vrednosti s vama, ali najpre vi...

Kako do novog zaposlenog u jednom danu

Tržištem rada danas upravljaju kandidati - što pre to shvatite i prilagodite se toj situaciji, to bolje za vas....

Veruju li kandidati onome što piše na karijernim stranicama?

Kreirali ste karijerne stranice, ali da li one rade svoj posao? Koliko se kandidati u proseku zadržavaju na njima? Da...

Povećajte konverziju kandidata

Iako je vaš oglas videlo puno ljudi relativno malo ih se prijavilo. Ako se pitate šta treba da uradite u tom slučaju...

Brendirajte poziciju koju oglašavate

Mnogo se priča o brendiranju poslodavaca, a retko se govori o brendiranju konkretne pozicije iako je to postao jedan...

Uporedna HR analiza – HR Benchmarking

Uporedna HR analiza (eng. HR Benchmarking) je tehnika koja se koristi za potrebe analitike, a koja polazi od određenog...

Oglas za posao kao „employer branding“ kampanja

Svaki oglas za posao, kakav god bio, gde god bio objavljen, kampanja je za sebe. Da li su poslodavci toga dovoljno...

Vrednost koju poslodavac nudi – Employee Value Proposition (EVP)

Vrednost koju poslodavac nudi (eng. Employee Value Proposition - EVP) je sve ono što poslodavac  pruža, finansijski...