HR Blog

Najčitanije

Najnovije

Miksujte različite vrednosti da biste stvorili što jači brend poslodavca

U prethodnim tekstovima sam pisala o opštim odnosima individualizma i kolektivizma u kompanijama sa jedne strane, te...

Oslobodimo zatočene srpske HR prakse

Živimo i radimo u vremenima koja se brzo menjaju. Nije lako ispratiti taj užurbani tempo razvoja, ali se trudimo. I...

Ako držite kandidate u neizvesnosti teže ćete ih zadržati u procesu selekcije

Ukoliko u toku samog trajanja procesa selekcije ne omogućite kandidatima da prate šta se dešava s njihovom prijavom...

Da li kandidati imaju utisak da tražimo jednoroge?

Deluje toliko jednostavno. Raspišemo oglas, u naslovu definišemo naziv radnog mesta, u opisu isti opišemo, navedemo...

Vaš brend poslodavca treba da bude istovremeno i jedinstven i univerzalan da bi bio privlačan što većem broju kandidata

Globalno poslovanje dovodi do sve veće mobilnosti radne snage što znači da se posao, sve češće, traži izvan...

Individualizam ili kolektivizam – brend poslodavca kao ogledalo kompanijskih vrednosti

Brend poslodavca treba da vam pomogne da privučete kandidate koji dele iste ciljeve i vrednosti s vama, ali najpre vi...

Kako do novog zaposlenog u jednom danu

Tržištem rada danas upravljaju kandidati - što pre to shvatite i prilagodite se toj situaciji, to bolje za vas....

Veruju li kandidati onome što piše na karijernim stranicama?

Kreirali ste karijerne stranice, ali da li one rade svoj posao? Koliko se kandidati u proseku zadržavaju na njima? Da...

Povećajte konverziju kandidata

Iako je vaš oglas videlo puno ljudi relativno malo ih se prijavilo. Ako se pitate šta treba da uradite u tom slučaju...