HR Blog

Najčitanije

Najnovije

Brendirajte poziciju koju oglašavate

Mnogo se priča o brendiranju poslodavaca, a retko se govori o brendiranju konkretne pozicije iako je to postao jedan...

Uporedna HR analiza – HR Benchmarking

Uporedna HR analiza (eng. HR Benchmarking) je tehnika koja se koristi za potrebe analitike, a koja polazi od određenog...

Oglas za posao kao „employer branding“ kampanja

Svaki oglas za posao, kakav god bio, gde god bio objavljen, kampanja je za sebe. Da li su poslodavci toga dovoljno...

Paket vrednosti za zaposlene – Employee Value Proposition (EVP)

Paket vrednosti za zaposlene (eng. Employee Value Proposition - EVP) je sve ono što poslodavac  pruža, finansijski i...

Kako da pomognete svojoj kompaniji da postane poželjan poslodavac

Istraživanja kažu da su trendovi u zapošljavanju doveli do toga da kvalitetan zaposleni na svakih 3 do 5 godina...

Iskustvo kandidata – Candidate Experience

Iskustvo kandidata (eng. Candidate Experience) je proces u ljudskim resursima u zapošljavanju i predstavlja...

Odakle krenuti sa detektovanjem ključnih problema u kompaniji

Nedavno smo objasnili koji sve načini postoje da saznamo šta nam se u kompaniji dešava. Sada ćemo dublje ući u...

Zašto se kandidati ne pojave na intervjuu i kako to preduprediti

Da li vam je poznata ova situacija: Raspisali ste konkurs za posao, prijave su stigle, izvršili ste selekciju i...

5 načina da bolje razumete šta vam se dešava u kompaniji

Svi znamo kako izgleda kad nam u firmi izbije kriza, pa se razletimo da saznamo šta se desilo, zašto su nam ljudi...