Novosti

Najčitanije

Najnovije

Šta srpski GDPR znači za selekciju kandidata?

Novi zakon o zaštiti podataka o ličnosti (ZZPL) počinje sa primenom od 21. avgusta ove godine. Veoma je sličan...

8 saveta kako da pobedite konkurenciju u nadmetanju za kandidate

Da biste ostvarili konkurentsku prednost u privlačenju i zadržavanju kvalitetnih kandidata u odnosu na druge...

Miksujte različite vrednosti da biste stvorili što jači brend poslodavca

U prethodnim tekstovima sam pisala o opštim odnosima individualizma i kolektivizma u kompanijama sa jedne strane, te...

Oslobodimo zatočene srpske HR prakse

Živimo i radimo u vremenima koja se brzo menjaju. Nije lako ispratiti taj užurbani tempo razvoja, ali se trudimo. I...

Ako držite kandidate u neizvesnosti teže ćete ih zadržati u procesu selekcije

Ukoliko u toku samog trajanja procesa selekcije ne omogućite kandidatima da prate šta se dešava s njihovom prijavom...

Da li kandidati imaju utisak da tražimo jednoroge?

Deluje toliko jednostavno. Raspišemo oglas, u naslovu definišemo naziv radnog mesta, u opisu isti opišemo, navedemo...

Vaš brend poslodavca treba da bude istovremeno i jedinstven i univerzalan da bi bio privlačan što većem broju kandidata

Globalno poslovanje dovodi do sve veće mobilnosti radne snage što znači da se posao, sve češće, traži izvan...

Individualizam ili kolektivizam – brend poslodavca kao ogledalo kompanijskih vrednosti

Brend poslodavca treba da vam pomogne da privučete kandidate koji dele iste ciljeve i vrednosti s vama, ali najpre vi...

Kako do novog zaposlenog u jednom danu

Tržištem rada danas upravljaju kandidati - što pre to shvatite i prilagodite se toj situaciji, to bolje za vas....