Pređi na glavni sadržaj

Zašto je važno istaći se u predstavljanju ka kandidatima?

Osnovna potreba koja proističe iz potrebe za strateškim pristupom Employer Brandingu je privlačenje i zadržavanje kvalitetnih zaposlenih. Svaki iskusni poslodavac ili HR zna koliko je skupo zameniti zaposlenog. Zato je potrebno kontinuirano ulaganje i konstantan rad na kulturi unutar kompanije, kao i na aktivnom prisustvu među kandidatima, kako bi oni sutra, prilikom traženja ili promene posla, odabrali baš vašu kompaniju.

Istraživanja kažu da su trendovi u zapošljavanju doveli do toga da kvalitetan zaposleni razmišlja ili o promeni kompanije ili o promeni pozicije na svakih 3-5 godina. Malo ko će u 21. veku raditi u jednoj kompaniji do penzije kao što je to nekada bio slučaj.

Ljudi su više nego ranije u mogućnosti da biraju. Što više mogućnosti imaju, više posla vi kao poslodavac imate da im privučete pažnju.

Česta pitanja