U sklopu ekskluzivne saradnje našeg HR Lab Employer Branding Studija sa švedskom kompanijom Universum, najvećim globalnim igračem na polju brendiranja poslodavaca, organizujemo besplatni vebinar sa stručnjacima za employer branding, koji će se održati 18. februara od 15h, putem platforme Zoom.
Na vebinaru ćete saznati:
*Koji su trenutni globalni employer branding trendovi i u kolikoj meri je pandemija uticala na njih
*Kolika je važnost strateškog pristupa temi brendiranja poslodavaca za unapređenje vašeg poslovanja bez obzira na industriju i veličinu kompanije
*Zašto je EVP (employer value proposition – paket vrednosti za zaposlene) postao jedna od najvažnijih skraćenica u oblasti ljudskih resursa
*Osnovne korake i faze kreiranja EVP-a, kao jedinstvene kombinacija onoga što nudite zaposlenima
*Koji su najveći izazovi u kreiranju EVP-a i kako ih prevazići
*Kako da napravite segmentaciju koja će stvarno da pogodi vašu ciljnu grupu
*Kako da na osnovu strateški postavljenog EVP-a kreirate adekvatan sadržaj i plasirate ga kroz prave kanale
*Kako da ubedite menadžment u nužnost poklanjanja pažnje i resursa za employer branding
Vebinar je namenjen svima koji se bave temama privlačenja i zadržavanja talenata, a naročito onima koji se bave ljudskim resursima, marketingom, komunikacijama i menadžmentom. Na kraju vebinara ćemo ukratko predstaviti i program Employer Branding Akademije, koja će 31. marta okupiti prvu domaću generaciju stručnjaka za brendiranje poslodavaca.
Na vebinaru će govoriti:
Amin Ziani – Amin predvodi sektor za međunarodna partnerstva u kompaniji Universum i odgovoran je za sve partnerske saradnje širom sveta. Profesinalno se bavi širenjem svesti o tome koliko je bitka za talente uzela maha i na koje sve načine kompanije mogu da razviju i iskoriste EVP da bi izašle kao pobednice.
Karl-Johan Hasselström – Karl-Johan je globalni direktor prodaje u kompaniji Universum. Ima preko 20 godina iskustva u oblasti employer brandinga, a za to vreme je konsultantski sarađivao sa velikim brojem najpoznatijih svetskih kompanija u Evropi, Americi i Aziji. Omiljena tema mu je kreiranje i implementacija EVP-a koji pravi razliku.
Isidora Maksimović – Isidora je savetnik za brendiranje poslodavaca u okviru HR Lab Employer Branding Studija i prethodnih pet godina radi sa najuticajnijim kompanijama u Srbiji na privlačenju najboljih kandidata.
Ukoliko želite da prisustvujete, možete to učiniti popunjavanjem formulara na linku ispod, nakon čega ćete dobiti potvrdni mail sa pristupnim linkom.
PRIJAVA
Vebinar će trajati oko 90 minuta, održaće se u celosti na engleskom jeziku, a gledaoci će imati priliku da se uključe putem chat-a i postave pitanja učesnicima.