Pređi na glavni sadržaj

Okupila se prva generacija polaznika Employer Branding Akademije

Dugoočekivana Employer Branding Akademija, svetski poznate kompanije Universum, okupila je svoje predstavnike na višečasnovnom online događaju na kom je predstavljena agenda i plan rada.

Ispred kompanije Universum, 16 polaznika prve generacije, pozdravili su Karl-Johan Hasselström, globalni direktor prodaje u kompaniji Universum, sa 20 godina iskustva u employer branding-u, od toga 15 u Universumu i Amin Ziani koji u ovoj kompaniji predvodi sektor za međunarodna partnerstva, ponavljajući reči sa nedavno održanog webinara: “Sve kompanije imaju Employer Brand, radile na njemu aktivno ili ne”.

Isidora Maksimović, vođa tima HR Lab Employer Branding Studija koji je doveo Universum u Srbiju, iskoristila je priliku da pozdravi sve učesnike: “I pre nego što zakoračimo u Employer Branding Akademiju, mislim da već sada možete svi sebi aplaudirati jer je nakon onako neizvesne godine koja je za nama, jako lepo videti da su kompanije spremne da ulažu u nešto što će im dugoročno biti ključno za biznis.”

Polaznici Akademije su predstavnici izuzetno poželjnih kompanija za rad u Srbiji, što je još jedan od dokaza da je na Employer Brandingu dobro raditi čak i kada si već veoma uspešan.

Šta će polaznici naučiti na Akademiji

Na ovom sastanku su polaznici imali priliku da se predstave i iznesu svoja očekivanja od Akademije.

Najčešće spominjane oblasti od kojih polaznici imaju i najveća očekivanja jesu:

  • Kako ubediti menadžment da ulaže u EB
  • Kako lokalizovati strategiju koja dolazi iz centrale
  • Kako povezati Employer Branding sa biznisom,
  • Kako pravilno i efektivno razviti Employee Value Proposition (Paket vrednosti za kandidate)

O svemu ovome, kroz program koji će trajati 9 nedelja, polaznici će učiti na online platformi, nakon čega svakog od njih čeka studija slučaja koju je potrebno da pripreme kako bi dobili svoj globalno priznat sertifikat.

U međuvremenu, na sredini Akademije, svi polaznici će imati priliku da se još jednom susretnu sa predstavnicima Universuma kako bi se uverili da su na dobrom putu i rešili eventualne nedoumice, ali i dobili usmerenja za dalji rad.

Atmosfera je tokom događaja bila zaista dobra pa su se nizale i neke opuštenije teme, poput putovanja u razne tropske, transibirske, istočnoazijske destinacije, čak i na Mesec, ali su polaznici ostali složni u jednom – u ovom trenutku, putovali bi bilo gde!

Jedna od polaznica, iskoristila je priliku i da uputi topli poziv partnerima iz Švedske da dođu u posetu Srbiji, što su oni oberučke prihvatili i rekli da se nadaju poseti prvom prilikom.

EVP kao najefikasniji alat za upravljanje Employer Brandom

Podsetimo da je na uvodnom susretu, Karl Johan je najviše pažnje posvetio EVP za koji smatra da je osnova za uspešno upravljanje Employer Brandom i preporučuje da se EVP osvežava.

“Nije moje da vam eksplicitno kažem jer će sve zavisiti od kompanije do kompanije i od tržišta do tržišta, ali je procena da EVP treba da se osvežava na okvirno 3 godine”, ocenio je Karl Johan.

Mnoge kompanije se sureću i sa problemom odakle krenuti, ko tačno treba da preuzme na sebe Employer Branding i izradu EVP, što je Karl Johan podvukao rečima da je to posao za sebe koji treba da ima svog stakeholdera čak iako se radi u multifunkcionalnim timovima.

Za kraj prvog u nizu susreta, Amin Ziani je detaljno predstavio module kroz koje će polaznici prolaziti, kao i način funkcionisanja interaktivne platforme koje će koristiti.

Među polaznicima prve generacije Employer Branding Akademije su HR direktori, Employer Branding specijalisti, stručnjaci za komunikacije, specijalisti za akviziciju talenata i tokom pohađanja Akademije, sve vreme će imati podršku stručnjaka iz Universuma.

 

 

HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

NovostiDa li odluku o radu od kuće prepustiti zaposlenima?

Itekako je važno da li zaposleni žele da rade na daljinu i da li datu mogućnost doživljavaju kao pogodnost i još jednu beneficiju više. Međutim, njihova želja nije jedino što treba uzeti u obzir pri odluci da li dozvoliti rad od kuće ili ne? Koje su prednosti? Ako smo mala firma, koja tek počinje, svako […]

NovostiMala i srednja preduzeća: Kada je HR neophodan?

Kada govorimo o zaposlenima, mi iz HR sveta često mislimo na ljude koji rade u velikim sistemima. Međutim, prema izveštaju Agencije za privredne registre, urađenom nakon predaje završnih računa za 2019. godinu, od ukupno 1.171. 890 zaposlenih, samo je njih 364.846 radilo u velikim kompanijama. Ostali su radili u srednjim, malim i mikro preduzećima. Kakvu […]

NovostiBesplatna online radionica: HR Lab Asistent – Razvrstavanje kandidata

Hrlab.rs, najveća domaća platforma za poslodavce organizuje besplatnu radionicu pod nazivom “Razvrstavanje kandidata”, za HR-ove koji žele da unaprede i ubrzaju svoje procese selekcije koristeći alat HR Lab Asistent. Radionica će biti održana u ponedeljak 5. aprila u 14h, putem Zoom platforme. Predavač na radionici biće Dušica Vuković, saradnik za korisničku podršku sajta Hrlab.rs. Tema […]

NovostiSve o ELEKTRONSKOM POTPISU i njegovim prednostima

Standardno poslovanje često zahteva svojeručan potpis na dokumentu, kao potvrdu da je određeno lice sastavljač dokumenta, da je saglasno sa ispravom, ili da je dokument primilo, to jest da je upoznato sa njegovom sadržinom. Analogno svojeručnom potpisu u tradicionalnom poslovanju, u elektronskom poslovanju i komunikaciji koristi se elektronski potpis. Zakon koji uređuje elektronski dokument i […]