Pređi na glavni sadržaj

Stručna obuka: Employer Branding – od strategije do pobedničke prakse

Trend smanjene dostupnosti kvalitetne radne snage postaje sve izraženiji, pa samim tim i važnost brendiranja poslodavaca sve više raste. Iako je sve više kompanija svesno ove činjenice i trude se da izgrade imidž poželjnog poslodavca, pokazalo se da je zadatak kreiranja adekvatne employer branding strategije zasnovane na podacima do kojih se došlo istraživanjem tržišta i pretvaranja te strategije u konkretne i merljive aktivnosti veoma izazovan čak i za najveće igrače.

Zato organizujemo stručnu obuku na temu Employer branding – od strategije do pobedničke prakse, koja će se održati 17. decembra u prostoru Nove Iskre u Zemunu (adresa: Oračka 4) od 9 do 17h.

Nakon završene obuke, moći ćete da:

  • 1) Definišete brend poslodavca i da razumete koncept upravljanja brendom poslodavca
  • 2) Definišete ciljne grupe koje su relevantne za vašu kompaniju
  • 3) Razumete vezu EVP i brenda poslodavca i definišete strategiju
  • 4) Definišete dominantne kanale komunikacije ka ciljnim grupama
  • 5) Definišete pobednički komunikacioni sadržaj i plan komunikacije
  • 6) Vršite procenu efektivnosti strategije brendiranja poslodavca

Struktura obuke:

  • DEO I Uvod i objašnjenje „Data Driven Employer Branding“
  • DEO II talentX metodologija i obuka za razumevanje izveštaja
  • DEO III Brend poslodavca i njegova veza sa EVP i definisanje strategije
  • DEO IV Komunikacija ka ciljnim grupama
  • DEO V Procena efektivnosti strategije

Kome je obuka namenjena:

  • Stručnjacima za ljudske resurse
  • Employer Branding specijalistima
  • Marketing i PR menadžerima

Obuku će održati Vladimir Damnjanović, autor talentX metodologije i saradnik na trenutno najvećem projektu istraživanja brenda poslodavaca u Srbiji, koji je pokrenut u okviru grupacije Poslovi Infostud. Vladimir ima 15 godina iskustva u upravljanju ljudskim resursima u multinacionalnim kompanijama, u svim oblastima ljudskih resursa, a projekat talentX je pokrenuo iz lične potrebe kao HR profesionalca kojem su nedostajale željene informacije sa tržišta.

Cena radionice je 36.000 RSD + PDV.

Ukoliko ste već zakupili neki od talentX izveštaja koji su trenutno u ponudi, imate pravo na popust od 20 do čak 50%.

Zbog personalizovanog pristupa, broj učesnika na obuci je ograničen, a prijave su otvorene do 13. decembra na linku ispod:

PRIJAVA

 

Pretplatite se na HR novosti

Saznajte najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

NovostiSvi kandidati i dokumenti na jednom mestu 

Razvojem HR Laba želimo da olakšamo proces selekcije i obezbedimo vam prostor da više pažnje usmerite na izgradnju odnosa sa kandidima, a ne na logistiku njihovih prijava. Prijave kandidata u HR Labu su dostupne na klik – na svim uređajima i u svako doba. Ovaj alat za selekciju krije mnogo opcija koje će vam pomoći […]

NovostiPočelo je najveće istraživanje brenda poslodavaca u Srbiji – talentX!

Najavljivali smo ga dugo, trebalo je sve da krene u martu ali nas je korona omela i evo nas sada u julu, u punom jeku prikupljanja upisa ispitanika kroz brojne kanale promocije. Istraživanje talentX predstvlja po obimu najveće istraživanje ove vrste na domaćem tržištu. Ovako veliko istraživanje pokrenuli smo sa ciljem da saznamo nekoliko važnih informacija sa srpskog tržišta rada. Krenimo redom:  Ko su najpoželjniji poslodavci u Srbiji  Svaka […]

NovostiAnaliza nedoumica o primeni Vladine Uredbe o fiskalnim pogodnostima i direktnim novčanim davanjima

Dana 10. aprila 2020. godine stupila je na snagu Uredba Vlade Republike Srbije na osnovu koje se iz budžeta Republike Srbije obezbeđuju fiskalne pogodnosti i direktna novčana davanja privrednim subjektima u privatnom sektoru u cilju ublažavanja ekonomskih posledica nastalih usled bolesti COVID-19 (u daljem tekstu: Uredba), o čemu smo pisali u jednom od prethodnih tekstova. […]

NovostiBesplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama. U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti […]