Skip to main content

Microsoft, Nordeus i Levi9 su VRH IT poslodavci u Srbiji

16. jun 2023.
·2 minuta za čitanje

Vodeći sajt za zapošljavanje IT kandidata HelloWorld.rs istraživao je u periodu od 3. aprila do 7. maja 2023. godine ko su najbolji IT poslodavci u Srbiji. Istraživanje je sprovedeno primenom Talent X metodologije, koja se zasniva na teoriji da se iskustvo koje kompanija kreira u javnosti ili kod svojih zaposlenih formira na osnovu 6 atributa aktivnosti: iskustvo rada u kompaniji, kultura unutar kompanije, ponašanje lidera, odlike posla, mogućnosti za razvoj karijere i nagrađivanje.

Ovo istraživanje sprovodi se od 2019, a ove godine je učestvovalo više od 2.700 IT ispitanika iz cele Srbije, čime je stvorena reprezentativna slika o trenutnom stanju u IT industriji. Rezultati istraživanja su pokazali da su najbolji IT poslodavci u Srbiji za 2023. godinu:

1. Microsoft

2. Nordeus

3. Levi9

vrh-it-poslodavac-2023

Ove kompanije su izdvojene kao lideri u industriji, pružajući izuzetno pozitivno iskustvo svojim zaposlenima i postavljajući visoke standarde među IT poslodavcima.

Pored tri najbolje rangirane kompanije, u TOP 10 najboljih IT poslodavaca u Srbiji za 2023. godinu takođe su ušle i sledeće kompanije (rangirane abecednim redom):

COMTRADE

Endava

HOOLOOVOO

HTEC Group

Symphony

Ubisoft

Vega IT

Svečano priznanje pobednicima

U četvrtak, 15. juna, održan je svečani događaj u Beogradu, na kojem su prisustvovali predstavnici IT kompanija koje je tom prilikom HelloWorld nagradio za svoj izvanredan rad. Direktorka grupe sajtova za zapošljavanje Infostud, Sonja Ćetković, i Head Of Business development sajta HelloWorld.rs, Davor Odobašić, uručili su priznanja dobitnicima, a rezultate istraživanja predstavio je Vladimir Damnjanović, saradnik na projektu Talent X.

vrh-it-poslodavci-2023

Značaj istraživanja za IT sektor

Ovi rezultati istraživanja pružaju korisne informacije ne samo kandidatima koji su u potrazi za zaposlenjem u IT sektoru, već i kompanijama koje žele da unaprede svoje radno okruženje i privuku najtalentovanije IT stručnjake. Istraživanje Talent X metodologijom pruža dublji uvid u faktore koji čine vrhunsko iskustvo zaposlenih, a koji su ključni za uspeh u konkurentnom IT sektoru.

Ovaj uspeh u istraživanju je rezultat predanosti kompanija koje se ističu po svojoj kulturi, liderstvu, odlikama posla, mogućnostima za razvoj karijere i pravilnom nagrađivanju. Pored toga, rezultati istraživanja su odraz kontinuiranog napora da se unapredi radno okruženje i stvore uslovi za uspeh zaposlenih u IT sektoru.

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Newsletter - employment and labor market news, educational and entertaining texts, and event announcements for HR and entrepreneurs.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]