Skip to main content

Uspešne HR priče: Interaktivna razmena HR iskustava i dobrih praksi

Marketing specijalista, Infostud
5. decembar 2024.
·1 minuta za čitanje

U utorak 3. decembra, u prostoru Muse Event House-a u Beogradu, a u organizaciji Infostuda održana je prva interaktivna radionica za poslodavce pod nazivom „Uspešne HR priče”. 

Ovaj događaj okupio je oko 40 HR stručnjaka iz različitih industrija koji su prijavili svoje priče u okviru HR Experence konferencije. Radionicu su vodili Aleksandra Dutina, Tijana Bejatović i Marko Vidović, koji su kroz vreme, deo ovog projekta. 

Svi prisutni su međusobno delili iskustva i izvodili zaključke o dobrim praksama iz kompanija iz kojih dolaze. Sama radionica je bila podeljena u dva bloka od po dve sesije sa tematskim celinama, a učesnici su bili podeljeni u pet timova i svi su aktivno sudelovali. 

Ključne teme koje su obrađene na ovom događaju su: 

– Total Rewards i Wellbeing 

– Talent Acquisition i Employer Branding 

– Razvoj zaposlenih 

– Organizacioni dizajn i organizaciona kultura 

hr-događaj-2024

Pored razmene znanja, učesnici su iskoristili priliku za umrežavanje i povezivanje sa kolegama. Ovakve inicijative dodatno osnažuju HR zajednicu i pružaju uvide u trendove iz oblasti ljudskih resursa, a ujedno su i korak ka stvaranju boljih radnih sredina u Srbiji. 

 Fotografije sa događaja i delić atmosfere pogledajte u GALERIJI. 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Newsletter - employment and labor market news, educational and entertaining texts, and event announcements for HR and entrepreneurs.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Kod kuće vas neko čeka: Dora Sel o projektu podizanja svesti o bezbednosti na radu u BiospringeruUspešne HR pričeKod kuće vas neko čeka: Dora Sel o projektu podizanja svesti o bezbednosti na radu u Biospringeru

Kako zaposlene motivisati da bezbednost na radu dožive kao svoju odgovornost, a ne samo kao poštovanje pravila koje je postavio poslodavac? Ovaj izazov je posebno značajan za kompanije koje poseduju fabrike i, generalno, proizvodnju. Kompanija Biospringer iz Sente, koja je od 2018. u vlasništvu francuskog Lesaffre, decenijama poseduje proizvodnju u oblasti prehrambene industrije i biotehnologije. […]

Dijana Lukić, Fiscal Solutions o projektu Oglasi uživo: Kandidati su u prilici da upoznaju  tim i poziciju i pre apliciranja za posaoUspešne HR pričeDijana Lukić, Fiscal Solutions o projektu Oglasi uživo: Kandidati su u prilici da upoznaju tim i poziciju i pre apliciranja za posao

Kompanija Fiscal Solutions je projektom Live oglasi – Zapošljavanje kroz live sesije na inovativan način pristupila rešavanju problema do kojih se dolazi u različitim fazama tradicionalnog zapošljavanja. Njihovi “Oglasi uživo” su privukli pažnju kandidata, IT zajednice, stručnjaka za employer branding, pa i pažnju žirija Infostudovog konkursa za uspešne HR priče. – Live oglas je u […]

Dragan Reščik, ProCredit banka, o projektu  „Exotic Remote Work“: Doneo 55% više prijava po oglasu, koštao manje nego bilbord kampanjaUspešne HR pričeDragan Reščik, ProCredit banka, o projektu „Exotic Remote Work“: Doneo 55% više prijava po oglasu, koštao manje nego bilbord kampanja

U ProCredit banci verujemo da dobra ideja vredi koliko i dobar tim – a najbolja nastaje kada promeniš perspektivu. Zato smo pokrenuli projekat „Exotic Remote Work“ i omogućili da dva oktobra uzastopno, 2023. i 2024. godine, veliki broj koleginica i kolega kancelariju zameni terasom s pogledom na more, sastanke smo prebacili pod suncobrane, a pauze […]

Pobedničke HR priče: Nelt – Empatija i dizajn fokusiran na ljudeUspešne HR pričePobedničke HR priče: Nelt – Empatija i dizajn fokusiran na ljude

Na nedavno održanoj konferenciji HR Experience, koju je već sedmi put organizovao Infostud, u među 5 pobedničkih HR priča, predstavljen je i projekat Human Centric Inside Out kompanije Nelt. Projekat je trajao od maja 2023. do maja 2025. godine. Zbog postignutog uspeha, kompanija je odlučila da veliki deo aktivnosti iz projekta nastavi kroz uobičajeno poslovanje.   […]