Employer branding
Nema rezultata
Izdvajamo
Employer brandingMicrosoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište rada
Employer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji
Employer brandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Employer brandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)
Employer brandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže
Najnovije
Employer brandingDa li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeri
Došlo je i to vreme: sve manje ljudi vidi sebe na menadžerskoj poziciji. Do sada se podrazumevalo da karijerni put i ostvarenje u poslu ide uz hijerarhijske stepenice ali to više nije slučaj. Randstad je uradio istraživanje po kom trećina onih ambicioznih zaposlenih ne želi da bude menadžer. Šta se to desilo? Desila se promena […]
Employer brandingLjudi su naš najveći resurs, ali samo na papiru
Employer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke
Employer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom
Employer brandingEmocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćen