Employer branding
Nema rezultata
Izdvajamo
Employer brandingMicrosoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište rada
Employer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji
Employer brandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Employer brandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)
Employer brandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže
Najnovije
Employer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom
Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]
Employer brandingEmocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćen
Employer brandingMicrosoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište rada
Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih ga nikad ne dobija)
Employer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak
Employer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo