Employer branding
Nema rezultata
Izdvajamo
Employer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji
Employer brandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Employer brandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)
Employer brandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže
Najnovije
Employer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo
Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]
Employer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja
Employer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti
Employer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji
Employer brandingEmpple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnost
Employer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA