Employer Branding
Nema rezultata
Izdvajamo
Employer BrandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže
Najnovije
Employer BrandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Radni odnos se pokreće kroz „ugovor o radu“ gde su definisane mnoge formalne obaveze i prava: zarada, radno vreme, mesto rada, preduslovi za otkaz ugovora o radu i slično. U momentu potpisivanja ugovora o radu, novozaposleni ali i poslodavac kreiraju i jedan neformalan, nepotpisan psihološki ugovor kojim se kreiraju očekivanja obe strane. Ta očekivanja su […]
Employer BrandingMeritokratija kao izazov i za HR
Employer BrandingZašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vas
Employer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda
Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“
Employer BrandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)