Pređi na glavni sadržaj

11 razloga zašto treba da imate profil kompanije na sajtu poslovi.infostud.com

Isidora Maksimović6 minuta za čitanje

Profili kompanija na sajtu poslovi.infostud.com postoje od 2015. Napravljeni su zato što ste nam tada govorili da vam je potrebno posebno mesto da ispričate svoju priču.

Kandidati su nam, paralelno sa tim tražili mesto na kom mogu da dođu do dodatnih informacija o poslodavcima prilikom odabira mesta za rad.

Počeli smo skromno, ispitujući vaše reakcije i osluškujući kako kandidati i posetioci sajta reaguju.

Nizao se profil za profilom, poseta je rasla i, pet godina kasnije, brojimo više od 130 profila poslodavaca.

Ispostavilo se da vam je ova usluga veoma bitna u vašem predstavljanju ka ciljnoj grupi pa smo krajem 2020. godine stare profile zamenili novim, unapređenim, dopunjenim – karijernim stranicama kakve ste oduvek želeli.

Rad na građenju i unapređenju reputacije kompanije – nije prekidač, ne može da se isključi i uključi po potrebi, stoga vam u nastavku donosimo 11 razloga zašto treba da imate profil na sajtu poslovi.infostud.com:

1.Kontinuitet u komunikaciji, mi radimo vaš posao – Jedan od najvećih izazova kompanija jeste što se ljudi zaduženi za ovaj deo posla pitaju kakav sadržaj da pripreme. Svakodnevna komunikacija koju mi imamo ka i sa kandidatima, dovela je do toga da veoma dobro znamo šta žele da čuju i možemo brzo i lako da vam pomognemo tako da svoj sadržaj usmerite u pravcu koji odgovara vašoj kompaniji.

Jednom pripremljen sadržaj, mi promovišemo kroz naše kanale i time vam taj posao olakšavamo. Vi svakako možete promovisati vaš profil na našem sajtu, ali ćemo se mi pobrinuti da vaš profil bude na pravom mestu u pravo vreme.

2. Milionska poseta sajtu – Sajt poslovi.infostud.com posećuju svi profili kandidata: već zaposleni, tzv. “pasivni kandidati”, nezaposleni, u potrazi za prvim poslom, u potrazi za boljim poslom, ljudi bez iskustva, ljudi sa višegodišnjim iskustvom, blue i white collar kandidati, oni na visokim pozicijima i oni na zanatskim radnim mestima. Svi oni su tu i doprinose tome da sajt poslovi.infostud.com mesečno bude posećen više od 3.000.000 puta.

Ovaj broj godinama ide uzlaznom putanjom i izvesno je da će poseta biti samo veća.

3. Kandidati se informišu o vama – Istraživanje koje smo sproveli, jasno govori da će 7 od 10 kandidata prvo pogledati profil vaše kompanije, pa tek onda odlučiti da li će konkurisati u vašoj kompaniji.

Ako ste se ikada registrovali na našem sajtu, vi već imate svoj profil koji kandidati posećuju. Najčešće je u pitanju osnovni profil sa vašim opštim informacijama i može se desiti da generišete veliku posećenost na odeljku koji ne sadrži gotovo ništa od korisnih informacija za kandidate.

Čak i ukoliko, u ovom trenutku nemate ili ne želite da koristite Premium ili Start profil, iskoristite priliku da makar ažurirate svoj osnovni.

Pronađite svoju kompaniju i proverite kako izgleda vaš profil brzom pretragom: OVDE

I ako vi imate osnovni profil, a vaša konkurencija Premium ili Start, vrlo lako je moguće da je to delimično razlog zašto za neke od oglasa imate manji broj prijava ili one nisu u potpunosti odgovarajuće.

4. Tu vam je konkurencija – Znamo da znate ko vam je najveća konkurencija u pogledu zapošljavanja, ko vam je u zgradi pored ili ko se bavi sličnim projektima. Verujemo da pratite šta oni rade i to podržavamo jer je pozitivno imati konkurenciju pošto nas konkurencija tera da budemo bolji.

Kada je u pitanju zapošljavanje ljudi, tu se vodi ozbiljna borba i često nijanse mogu presuditi.

Zamislite kandidata koji odgovara i vama i vašoj konkurenciji. On je trenutno na našem sajtu putem kojeg je došao direktno, pretragom u Guglu ili smo ga targetirali.
Taj kandidat za kojeg se borite i vi i vaša konkurencija, upravo gleda vaš osnovni profil koji sadrži bazične informacije iz APR-a i paralelno gleda Premium ili Start profil vaše konkurencije u kojem mu se obraćaju zaposleni te firme, čita o pričama, projektima, timskim druženjima, beneficijama…Naravno da su veće šanse da će odustati od vas i konkurisati kod konkurencije.

Postojanje profila ne garantuje da ćete nekoga zaposliti, ali ćete mu se, u nekom trenutku naći na radaru.

Na kraju krajeva, profil ne treba da imate kada vam je zapošljavanje hitno tj. kada zapošljavate “za juče” već za sve potencijalne buduće zaposlene, one koje ćete želeti nekada, jednom da zaposlite.

5. SEO – Skraćenica za Search Engine Optimization odnosno proces optimizacije za pretraživače. U prevodu, što imate višu poziciju u rezultatima pretrage, to su veće šanse da će se za vas čuti.

Testirajte: u incognito modu ukucajte naziv vaše kompanije + reč posao (naše statistike pokazuju da kandidati najčešće traže posao koristeći upravo ovakve fraze).

Ukoliko imate dobar sajt, najčešće će se pojaviti link do njega, a ubrzo zatim i link do vašeg profila na našem sajtu.

Naši sajtovi su generalno dobro optimizovani te postoji verovatnoća da će se vaš profil u pretrazi naći čak i iznad vašeg sajta.

Imajući u vidu da veliki deo posete profilima dolazi upravo sa Gugla, a da je poznato je da ste osuđeni na propast ako se nalazite na drugoj stranici Gugl pretrage, mi se brinemo za to da vam se to ne desi.

6. Doseg do pasivnih kandidata – Da, profil će biti vidljiv na našem sajtu i pomislili biste da je tu kraj. Kompanije koje koriste Premium profile, promovišemo kroz naše najjače digitalne kanale, te tako dolazimo do onih kandidata koji nisu aktivni posetioci sajta. Cilj promocije je da dođemo do kandidata koji nisu aktivni u potrazi za poslom i da im prikažemo koje su beneficije rada u vašoj kompaniji, te da u trenutku potrage za novim poslom, vi budete kompanija koja koje će se setiti.

Kanali koje koristimo su targetirane reklame na društvenim mrežama poput Fejsbuka i Instagrama, ali i naše mejling liste. Kombinacijom ovih kanala, već godinama uspešno dosežemo do onih koji nisu svaki dan na našem sajtu.

7. Prilagođenost mobilnim uređajima – Poseta sajtu preko mobilnih uređaja je rekordnih 75% i ta brojka već godinama raste te očekujemo da će I nastaviti uzlaznim trendom.

Mi smo se potrudili da sav sadržaj prilagodimo mobilnim uređajima. Tako su profili kompanija u potpunosti mobile friendly jer smo svesni važnosti preglednosti sadržaja na malom prostoru poput ekrana na mobilnom.

8. Nemate troškove održavanja – Vaše je samo da osvežavate i ažurirate sadržaj. Celokupnu platformu mi održavamo. Iza ove usluge stoji čitav jedan tim koji je posvećen kontinuiranim unapređenjima i savremenim izazovima kako bismo bili u toku sa svetskim trendovima.

9. Dajete informacije za koje znamo da kandidate zanimaju – Verujemo da imate ideju o tome kako biste predstavili svoju kompaniju i kako biste iskoristili prostor za to. Međutim, ako vam kažemo da kandidate najmanje interesuje kako je vaš direktor/CEO osnovao kompaniju, a da ih najviše interesuju beneficije koje mogu očekivati, možda biste se iznenadili.

Tipovi sadržaja koje smo omogućili da se nađu na vašem profilu nisu slučajno tu. Do njih smo došli kroz niz istraživanja ponašanja i stavova kandidata, i tako utvrdili da su im najvažniji.

Jasno je da i da ne postoji univerzalno pravilo i da su određena interesovanja vrlo individualna, no mi smo se potrudili da učinimo sve kako bismo odgovorili na pitanje šta ljude koji traže (bolji) posao zaista zanima.

Popunjavanjem profila ćete im vrlo lako odgovoriti na ta pitanja.

10. Treba vam sadržaj i 15 minuta vremena – Prepisom profila krajem 2020. uveli smo unapređenja koja su jedinstvena na domaćem tržištu, a vama omogućili upravljanje sadržajem na profilu, koje je lakše čak i od WordPress-a.

Implementirana je laka administracija sadržaja gde ćete uživo, u svakom trenutku moći da vidite kako će izgledati sekcije u okviru vašeg profila i pre nego što bude pušten na sajt.

Dakle, ako pripremite sadržaj i opremite se fotografijama, tekstovima i/ili videima, profil možete popuniti za 15 minuta ili manje, u zavisnosti od količine sadržaja koji imate.

11. Imate autonomiju – Da biste imali dobar profil, nije potrebno da iza njega stoji sektor korporativnih komunikacija. Često nije potrebno da angažujete spoljne saradnike. Nije neophodno ni da vam stručnjaci napišu tekstove, niti da unajmite profesionalne fotografe. U većini slučajeva, vi sadržaj već imate. Ako niste sigurni odakle biste krenuli, pitajte poslednju osobu koja je došla kod vas u firmu – zašto se baš tu zaposlila. Pretočite to u članak, i dodajte ga u sekciju Vesti&Blog.

Velike međunarodne kompanije uglavnom strateške pravce dobijaju iz centrala. Često te smernice znače i zabrane otvaranja lokalnih Fejsbuk stranica. U takvim slučajevima, kompanije otvaraju upravo svoje profile jer uspevaju da lokalizuju strategiju kroz najjači kanal u Srbiji, što je izuzetno važno.

Za firme i kompanije koje su iznutra zdrave i na dobrom putu, uvek za prvi korak u eksternom employer brandingu preporučujemo profil poslodavca kao početak priče.

Više o profilu poslodavca, saznajte ovde a ukoliko se odlučite za zakup profila, kontaktirajte nas na mejl eb-studio@hrlab.rs, pozovite se na ovaj tekst i ostvarite popust.

HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingKEJT KAVANA na konferenciji HR EXPERIENCE: Da li je za srpske talente poželjnije da rade u inostranstvu ili od kuće?

Na trećoj konferenciji HR EXPERIENCE, Kejt Kavana (Kate Kavanagh), direktor globalnog udruženja vodećih vebsajtova za povezivanje talenata i poslodavaca The Network, govorila je o trendovima u oblasti mobilnosti rada, na osnovu istraživanja koje je su sproveli sa Boston Consulting Group (BCG). Kako je pandemija Covid-19 preoblikovala svet rada i naše preferencije u vezi sa migracijom, […]

Employer BrandingEMPLOYER BRANDING AKADEMIJA: Sertifikate dobila prva generacija stručnjaka za brendiranje poslodavaca u Srbiji

U martu ove godine startovala je prva domaća generacija polaznika čuvene Universum Employer Branding Akademije (EBA) kao plod saradnje švedske kompanije Universum i srpskog Employer Branding Studija u okviru kompanije Infostud. Čak 16 polaznika iskoristilo je priliku da istovremeno pohađa ovu akademiju i prođe kroz 5 modula značajnih za svakoga ko želi da se profesionalno […]

Employer BrandingHR EXPERIENCE: Kako motivisati zaposlene u krizno vreme?

Pandemija COVID -19 uticala je na celo tržište rada, što je zahtevalo razne promene unutar timova, kompanija i organizacije rada u celini. Jedno od ključnih pitanja koje se postavljalo kroz sve ovo vreme jeste: „Kako motivisati zaposlene u krizno vreme?“. Ovo je bila i tema panel diskusije na konferenciji HR EXPERIENCE u kojoj su učestvovale: […]

Employer BrandingLARS ŠMIT na konferenciji HR EXPERIENCE: HR konačno dobio mesto za upravljačkim stolom!

“Kako ste nekada odgovarali na pitanje ko ste i šta radite? Pre pandemije uglavnom se sve što drugima prvo kažemo o sebi ticalo našeg profesionalnog života. Sada, u 2021. godini promenilo se kako se prikazujemo i šta vrednujemo u ovim konverzacijama” – rekao je Lars Šmit (Schmidt), jedan od glavnih govornika na startu svog obraćanja […]