Pređi na glavni sadržaj

5 Razloga zašto da upišete Employer Branding Akademiju

Saradnik u Marketingu, Infostud
12. oktobar 2023.
·2 minuta za čitanje

Ima li bolje prilike nego da o globalnom trendu u poslovnom svetu, kakav je danas Employer Branding učite od najboljih..

Infostud, zajedno sa kompanijom Universum, koja je najveća globalna kompanija za EB, vam pruža mogućnost da kroz pohađanje akademije zakoračite u taj svet i steknete neverovatnu količinu znanja, iskustva, ali i vrednih poznanstava.

Ukoliko se možda dvoumite da li je to za vas, da li je ovo trenutak i imate li vremena da se posvetite (ličnom) projektu kao što je EB Akademija, predstavljamo vam 5 ključnih razloga zbog kojih treba da se odlučite na ovaj korak.

Predstavićemo vam Akademiju kao putovanje koje donosi mnogo benefita.

Učite kada i odakle hoćete

Za ovo putovanje na raspolaganju vam je 9 meseci u okviru kojih imate apsolutnu slobodu da proces učenja organizujete isključivo prema svojim potrebama i mogućnostima. Sami planirate kako, kada i odakle želite da pristupite sadržaju kursa.
Dakle, kao prvu stavku možemo da čekiramo fleksibilnost na ovom edukativnom putovanju.

Dobijate pristup E-platformi i resursima koji se redovno ažuriraju

Vaše pakovanje za ovo putovanje biće minimalno! Sve što vam treba jesu spremnost i želja za učenjem, za sve ostalo smo se mi pobrinuli.
E-Platforma je bogato opremljena korisnim materijalima koji su vam na dohvat ruke u vašem nalogu. Tamo vas čeka velika baza literature koja se redovno ažurira sa najnovijim trendovima i uvidima, te ćete uvek biti informisani o aktuelnostima i prvi saznati šta se to dešava na mapi Employer Brandinga.

Povezivanje sa kolegama širom sveta

Dok budete prelazili module koji su programom predviđeni imate mogućnost da sa ostalim polaznicima Akademije širom sveta i mentorima podelite svoja iskustva, diskutujete na teme iz oblasti Employer Brandinga koje su vam zanimljvie ili rešite nedoumice. Redovno se putem Zoom-a organizuju tzv. “Networking Calls” na koje se možete prijaviti i izneti i svoje izazove i svoja zapažanja.

Znanje kojim ćete se se izdvojiti

Sa ovog putovanja vratićete se sa znanjem koje će vas izdvojiti u zajednici. Employer Branding Akademija pažljivo je kreirana, tako da vam svaki segment, modul ili susret sa predavačima i polaznicima bude koristan i pomogne u daljem napredovanju. Usmeriće vas i inspirisati da istražujete što više, da pitate i da sami prikupljate vredne informacije i znanja kojim ćete po završetku ostvariti kompetitivnu prednost na tržištu. Osim toga, dobićete nove, sveže ideje koje možete da iskoristite za svoj employer branding.

Steći ćete i globalno priznat sertifikat

A kao nagrada za uspešno pređen put sledi zvanična sertifikacija. Po završetku predviđenih modula Akademije, prijavljujete se za sertifikaciju, tada predstavljate svoj projekat i znanje koje ste stekli, a koji će biti nagrađeno jedinstvenom diplomom koja potvrđuje vašu titulu sertifikovanog stručnjaka.

Da rezimiramo

Čekiraćete sve sa ove liste koja kreira paket vrednosti za vas:

☑ Fleksibilno pohađanje kursa

☑ Obilje korisnog materijala

☑Mogućnost da razmenite iskustva sa kolegama širom sveta

☑ Znanje kojim ćete se izdvojiti

☑ Zvanična sertifikacija

 

Upis je u toku, popunite KONTAKT FORMU i rezervišite svoje mesto!
I naravno, ne propustite POPUST jesenjeg ciklusa!

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Da li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeriEmployer brandingDa li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeri

Došlo je i to vreme: sve manje ljudi vidi sebe na menadžerskoj poziciji. Do sada se podrazumevalo da karijerni put i ostvarenje u poslu ide uz hijerarhijske stepenice ali to više nije slučaj. Randstad je uradio istraživanje po kom trećina onih ambicioznih zaposlenih ne želi da bude menadžer. Šta se to desilo? Desila se promena […]

Ljudi su naš najveći resurs, ali samo na papiruEmployer brandingLjudi su naš najveći resurs, ali samo na papiru

Care washing – čak 69% zaposlenih smatra da se njihove kompanije drže carewashing principa Mi smo ovde kao porodica. Brinemo da se svaki zaposleni oseti cenjeno. Ljudi su naš najveći resurs! Kandidati se često naroguše nad ovakvim izjavama kompanija – smatraju ih ispraznim frazama, neiskrenim maskiranjem prave slike i na kraju dana, klasičnim PR-om koji […]

Roditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit BankeEmployer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke

Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]

Kako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvomEmployer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom

Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]