Pređi na glavni sadržaj

5 Razloga zašto da upišete Employer Branding Akademiju

Saradnik u Marketingu, Infostud
12. oktobar 2023.
·2 minuta za čitanje

Ima li bolje prilike nego da o globalnom trendu u poslovnom svetu, kakav je danas Employer Branding učite od najboljih..

Infostud, zajedno sa kompanijom Universum, koja je najveća globalna kompanija za EB, vam pruža mogućnost da kroz pohađanje akademije zakoračite u taj svet i steknete neverovatnu količinu znanja, iskustva, ali i vrednih poznanstava.

Ukoliko se možda dvoumite da li je to za vas, da li je ovo trenutak i imate li vremena da se posvetite (ličnom) projektu kao što je EB Akademija, predstavljamo vam 5 ključnih razloga zbog kojih treba da se odlučite na ovaj korak.

Predstavićemo vam Akademiju kao putovanje koje donosi mnogo benefita.

Učite kada i odakle hoćete

Za ovo putovanje na raspolaganju vam je 9 meseci u okviru kojih imate apsolutnu slobodu da proces učenja organizujete isključivo prema svojim potrebama i mogućnostima. Sami planirate kako, kada i odakle želite da pristupite sadržaju kursa.
Dakle, kao prvu stavku možemo da čekiramo fleksibilnost na ovom edukativnom putovanju.

Dobijate pristup E-platformi i resursima koji se redovno ažuriraju

Vaše pakovanje za ovo putovanje biće minimalno! Sve što vam treba jesu spremnost i želja za učenjem, za sve ostalo smo se mi pobrinuli.
E-Platforma je bogato opremljena korisnim materijalima koji su vam na dohvat ruke u vašem nalogu. Tamo vas čeka velika baza literature koja se redovno ažurira sa najnovijim trendovima i uvidima, te ćete uvek biti informisani o aktuelnostima i prvi saznati šta se to dešava na mapi Employer Brandinga.

Povezivanje sa kolegama širom sveta

Dok budete prelazili module koji su programom predviđeni imate mogućnost da sa ostalim polaznicima Akademije širom sveta i mentorima podelite svoja iskustva, diskutujete na teme iz oblasti Employer Brandinga koje su vam zanimljvie ili rešite nedoumice. Redovno se putem Zoom-a organizuju tzv. “Networking Calls” na koje se možete prijaviti i izneti i svoje izazove i svoja zapažanja.

Znanje kojim ćete se se izdvojiti

Sa ovog putovanja vratićete se sa znanjem koje će vas izdvojiti u zajednici. Employer Branding Akademija pažljivo je kreirana, tako da vam svaki segment, modul ili susret sa predavačima i polaznicima bude koristan i pomogne u daljem napredovanju. Usmeriće vas i inspirisati da istražujete što više, da pitate i da sami prikupljate vredne informacije i znanja kojim ćete po završetku ostvariti kompetitivnu prednost na tržištu. Osim toga, dobićete nove, sveže ideje koje možete da iskoristite za svoj employer branding.

Steći ćete i globalno priznat sertifikat

A kao nagrada za uspešno pređen put sledi zvanična sertifikacija. Po završetku predviđenih modula Akademije, prijavljujete se za sertifikaciju, tada predstavljate svoj projekat i znanje koje ste stekli, a koji će biti nagrađeno jedinstvenom diplomom koja potvrđuje vašu titulu sertifikovanog stručnjaka.

Da rezimiramo

Čekiraćete sve sa ove liste koja kreira paket vrednosti za vas:

☑ Fleksibilno pohađanje kursa

☑ Obilje korisnog materijala

☑Mogućnost da razmenite iskustva sa kolegama širom sveta

☑ Znanje kojim ćete se izdvojiti

☑ Zvanična sertifikacija

 

Upis je u toku, popunite KONTAKT FORMU i rezervišite svoje mesto!
I naravno, ne propustite POPUST jesenjeg ciklusa!

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]