Pređi na glavni sadržaj

Dodeljujemo 1. Employer Branding nagradu u Srbiji na HR Experience konferenciji

18. maj 2021.
·1 minuta za čitanje

Rastom značaja kvalitetnog brendiranja poslodavaca u Srbiji, koje je posebno dobilo na značaju u poslednjih nekoliko godina, i kao organizatori HR Experience konferencije, koja se održava 27. maja, HR Lab je odlučio da na ovom događaju istakne najbolju kompaniju i uruči nagradu za uspešne aktivnosti brendiranja poslodavaca koje su sprovedene u Srbiji.

Prva employer branding nagrada u Srbiji nadovezaće se na već postojeći projekat “Uspešne HR priče” koji organizujemo treću godinu za redom. Ove godine prijavljena je 31 HR praksa od kojih je stručni žiri u sastavu Jelena Mimić Milanović (Continental Automotive), Natalija Pešić (A1) i Bojan Rošić (Microsoft) odabrao 5 najboljih koje će biti prezentovane 27. maja na HR Experience konferenciji. Pobednike u konkursu za Uspešne HR priče odabraće prisutna publika na konferenciji dok će Employer Branding nagradu 2021 odabrati stručni žiri.

Želimo da istaknemo kompanije koje su uvidele značaj rada na svom brendu kao poslodavca i time skrenemo pažnju stručne javnosti na ovaj sve važniji segment u poslovanju kompanije. Razvojem employer branding aktivnosti, razvijaće se i domaće tržište rada, na korist kandidata i zaposlenih, kompanija nosilaca aktivnosti i domaće ekonomije koja ima za cilj da u Srbiji zadrži kvalitetnu i sposobnu radnu radnu snagu.

Ukoliko želite da saznate koji su novi trendovi i poslušate najbolje domaće i svetske HR prakse, prijavite se!

 

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]

Zašto je bitno da HR zna šta je „slow work“Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“

Do skoro su, u poslu, pokazatelji vrednosti bili užurbanost, preopterećnost, trčanje, jurcanje, stalno telefoniranje, „multitasking“. Smatralo se da su popunjeni kalendari i žongliranje velikim brojem obaveza simboli nečije produktivnosti i „važnosti“ za kompaniju. Ovaj koncept nazivaju čak i „presenteeism“- praksa da se bude fizički prisutan i vidljiv nevezano za realne rezultate i datu vrednost. Ovi […]

Šta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da  bude)Employer BrandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)

Employer branding poslednjih godina doživljava veliku ekspanziju. Sve više kompanija ulaže trud da predstavi svoju kulturu, timove i vrednosti – što je sjajno. Ali u toj bujici sadržaja i ideja, sve češće se pitam: da li ponekad zaboravimo zašto smo uopšte počeli da se bavimo employer brandingom? Ne tvrdim da imam sve odgovore. Radeći na […]