Pređi na glavni sadržaj

Dodeljujemo 1. Employer Branding nagradu u Srbiji na HR Experience konferenciji

HR Lab
Autor
18. maj 2021.
·1 minuta za čitanje

Rastom značaja kvalitetnog brendiranja poslodavaca u Srbiji, koje je posebno dobilo na značaju u poslednjih nekoliko godina, i kao organizatori HR Experience konferencije, koja se održava 27. maja, HR Lab je odlučio da na ovom događaju istakne najbolju kompaniju i uruči nagradu za uspešne aktivnosti brendiranja poslodavaca koje su sprovedene u Srbiji.

Prva employer branding nagrada u Srbiji nadovezaće se na već postojeći projekat “Uspešne HR priče” koji organizujemo treću godinu za redom. Ove godine prijavljena je 31 HR praksa od kojih je stručni žiri u sastavu Jelena Mimić Milanović (Continental Automotive), Natalija Pešić (A1) i Bojan Rošić (Microsoft) odabrao 5 najboljih koje će biti prezentovane 27. maja na HR Experience konferenciji. Pobednike u konkursu za Uspešne HR priče odabraće prisutna publika na konferenciji dok će Employer Branding nagradu 2021 odabrati stručni žiri.

Želimo da istaknemo kompanije koje su uvidele značaj rada na svom brendu kao poslodavca i time skrenemo pažnju stručne javnosti na ovaj sve važniji segment u poslovanju kompanije. Razvojem employer branding aktivnosti, razvijaće se i domaće tržište rada, na korist kandidata i zaposlenih, kompanija nosilaca aktivnosti i domaće ekonomije koja ima za cilj da u Srbiji zadrži kvalitetnu i sposobnu radnu radnu snagu.

Ukoliko želite da saznate koji su novi trendovi i poslušate najbolje domaće i svetske HR prakse, prijavite se!

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]