Pređi na glavni sadržaj

Dodeljujemo 1. Employer Branding nagradu u Srbiji na HR Experience konferenciji

18. maj 2021.
·1 minuta za čitanje

Rastom značaja kvalitetnog brendiranja poslodavaca u Srbiji, koje je posebno dobilo na značaju u poslednjih nekoliko godina, i kao organizatori HR Experience konferencije, koja se održava 27. maja, HR Lab je odlučio da na ovom događaju istakne najbolju kompaniju i uruči nagradu za uspešne aktivnosti brendiranja poslodavaca koje su sprovedene u Srbiji.

Prva employer branding nagrada u Srbiji nadovezaće se na već postojeći projekat “Uspešne HR priče” koji organizujemo treću godinu za redom. Ove godine prijavljena je 31 HR praksa od kojih je stručni žiri u sastavu Jelena Mimić Milanović (Continental Automotive), Natalija Pešić (A1) i Bojan Rošić (Microsoft) odabrao 5 najboljih koje će biti prezentovane 27. maja na HR Experience konferenciji. Pobednike u konkursu za Uspešne HR priče odabraće prisutna publika na konferenciji dok će Employer Branding nagradu 2021 odabrati stručni žiri.

Želimo da istaknemo kompanije koje su uvidele značaj rada na svom brendu kao poslodavca i time skrenemo pažnju stručne javnosti na ovaj sve važniji segment u poslovanju kompanije. Razvojem employer branding aktivnosti, razvijaće se i domaće tržište rada, na korist kandidata i zaposlenih, kompanija nosilaca aktivnosti i domaće ekonomije koja ima za cilj da u Srbiji zadrži kvalitetnu i sposobnu radnu radnu snagu.

Ukoliko želite da saznate koji su novi trendovi i poslušate najbolje domaće i svetske HR prakse, prijavite se!

 

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]

Kako pomoći zaposlenima da se snađu u eri veštačke inteligencijeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da se snađu u eri veštačke inteligencije

Uvođenje veštačke inteligencije u svakodnevni rad ne menja samo alate i procedure. Ono utiče na to kako zaposleni doživljavaju sebe, svoju ulogu i doprinos timu. Kada posao koji su godinama radili odgovorno i savesno odjednom mogu da obave algoritmi u samo nekoliko sekundi, javljaju se pitanja koja narušavaju sigurnost i samopouzdanje. „Da li moje znanje […]

Šta vaš karijerni sajt (ne) govori kandidatima – i zašto ga ignorišuEmployer brandingŠta vaš karijerni sajt (ne) govori kandidatima – i zašto ga ignorišu

Kada je u pitanju privlačenje odgovarajućih kandidata, poslodavcu su na raspolaganju mnogi izvori. Uživo događaji, oglasi za posao, društvene mreže… Ipak, u moru svih tih izvora informacije i vremena potrebnog da se oni kreiraju i održavaju, često se zanemari možda i najvažniji – karijerni sajt.   Karijerni sajt bi trebalo da bude glavni kanal za privlačenje […]

Neispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“Employer brandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“

Radni odnos se pokreće kroz „ugovor o radu“ gde su definisane mnoge formalne obaveze i prava: zarada, radno vreme, mesto rada, preduslovi za otkaz ugovora o radu i slično. U momentu potpisivanja ugovora o radu, novozaposleni ali i poslodavac kreiraju i jedan neformalan, nepotpisan psihološki ugovor kojim se kreiraju očekivanja obe strane. Ta očekivanja su […]