Pređi na glavni sadržaj

Dodeljujemo 1. Employer Branding nagradu u Srbiji na HR Experience konferenciji

HR Lab
Autor
18. maj 2021.
·1 minuta za čitanje

Rastom značaja kvalitetnog brendiranja poslodavaca u Srbiji, koje je posebno dobilo na značaju u poslednjih nekoliko godina, i kao organizatori HR Experience konferencije, koja se održava 27. maja, HR Lab je odlučio da na ovom događaju istakne najbolju kompaniju i uruči nagradu za uspešne aktivnosti brendiranja poslodavaca koje su sprovedene u Srbiji.

Prva employer branding nagrada u Srbiji nadovezaće se na već postojeći projekat “Uspešne HR priče” koji organizujemo treću godinu za redom. Ove godine prijavljena je 31 HR praksa od kojih je stručni žiri u sastavu Jelena Mimić Milanović (Continental Automotive), Natalija Pešić (A1) i Bojan Rošić (Microsoft) odabrao 5 najboljih koje će biti prezentovane 27. maja na HR Experience konferenciji. Pobednike u konkursu za Uspešne HR priče odabraće prisutna publika na konferenciji dok će Employer Branding nagradu 2021 odabrati stručni žiri.

Želimo da istaknemo kompanije koje su uvidele značaj rada na svom brendu kao poslodavca i time skrenemo pažnju stručne javnosti na ovaj sve važniji segment u poslovanju kompanije. Razvojem employer branding aktivnosti, razvijaće se i domaće tržište rada, na korist kandidata i zaposlenih, kompanija nosilaca aktivnosti i domaće ekonomije koja ima za cilj da u Srbiji zadrži kvalitetnu i sposobnu radnu radnu snagu.

Ukoliko želite da saznate koji su novi trendovi i poslušate najbolje domaće i svetske HR prakse, prijavite se!

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Da li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeriEmployer brandingDa li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeri

Došlo je i to vreme: sve manje ljudi vidi sebe na menadžerskoj poziciji. Do sada se podrazumevalo da karijerni put i ostvarenje u poslu ide uz hijerarhijske stepenice ali to više nije slučaj. Randstad je uradio istraživanje po kom trećina onih ambicioznih zaposlenih ne želi da bude menadžer. Šta se to desilo? Desila se promena […]

Ljudi su naš najveći resurs, ali samo na papiruEmployer brandingLjudi su naš najveći resurs, ali samo na papiru

Care washing – čak 69% zaposlenih smatra da se njihove kompanije drže carewashing principa Mi smo ovde kao porodica. Brinemo da se svaki zaposleni oseti cenjeno. Ljudi su naš najveći resurs! Kandidati se često naroguše nad ovakvim izjavama kompanija – smatraju ih ispraznim frazama, neiskrenim maskiranjem prave slike i na kraju dana, klasičnim PR-om koji […]

Roditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit BankeEmployer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke

Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]

Kako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvomEmployer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom

Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]