Pređi na glavni sadržaj

Employer branding susret u Nišu: Ključ je u slušanju ciljne grupe i iskrenom pristupu

Tim lider u marketingu, Infostud
16. septembar 2022.
·3 minuta za čitanje

Situacija na tržištu zapošljavanja postaje dramatična. Sve je teže doći do zaposlenih, a oni najbolji se sve lakše odlučuju za promenu posla. Zbog toga su HR Lab i Employer branding studio pokrenuli novu seriju employer branding susreta za sve one koji se bave zapošljavanjem, na kojima će se sa stručnim gostima baviti ovim izazovnom temom.

Prvi događaj pod nazivom “Kako da privučete najbolje kandidate i (p)ostanete poželjan poslodavac” održan je u Nišu 14. septembra u saradnji sa niškim Naučno-tehnološkim parkom.

Događaj su vodili Isidora Maksimović Stanković, employer branding specijalista iz kompanije Infostud i Nenad Sićević, employer branding specijalista i osnivač i direktor kreativne agencije Storyline. Oni su kroz prezentaciju na praktičnim primerima pokušali da daju odgovor na to kako privući stručnjake i motivisati ih da ostanu u kompaniji, kao i šta je to što neke poslodavce čini poželjnim, a druge stavlja na crnu listu iako raspolažu sličnim resursima.

Employer branding susret - Niš - Isidora Maksimović Stanković- HR Lab

– Dobro izgrađena employer branding strategija je izuzetno važna i potrebna je svakoj kompaniji. No, da biste istu sprovodili nije neophodno da ste multinacionalna korporacija i da imate višemilionske budžete. Postoji mnogo alata koji su jeftini, besplatni i lako dostupni, a materijal za dobar sadržaj kompanije uglavnom već imaju među svojim zaposlenima, samo je potrebno da to osveste. Ono što u radu na konkretnim projektima stalno naglašavamo, suština je da se ništa ne podrazumeva, treba uvek da se komunicira i najmanja konkretna informacija jer može biti presudna – istakla je Isidora Maksimović Stanković.

Nenad Sićević je govorio o važnosti iskustva kandidata (candidate experience), kao jednom od ključnih faktora za reputaciju kompanije.

Employer branding susret - Niš - Nenad Sićević- HR Lab

– Kreiranje iskustva kandidata počinje od samog prijema CV-ja, a nastavlja se i kroz svaki direktan kontakt sa kandidatima bilo uživo ili digitalnim putem. Zato je ključno da svaka poruka bude prilagođena osobi sa kojom razgovaramo. Kandidat koji je zadovoljan iskustvom kroz proces selekcije će biti dobar ambasador kompanije čak i onda kada nije dobio posao. Dodatno, jako je važno da obećanje koje dajemo u regrutacionim kampanjama odgovara stvarnosti na terenu. Nema lošije stvari za reputaciju nego kada se obeća nešto što ne može da se ispuni – istakao je Nenad Sićević.

Sićević je potom na primeru kampanje Hacker burger – Prvi jestivi oglas za posao objasnio koliko je pažljivo slušanje i istraživanje potreba željene ciljne grupe ključno u stvaranju kreativnih rešenja koja donose dobre rezultate.

Činjenica da je u sali NTP Niš bilo prisutno više od 70 predstavnika niških poslodavaca dovoljno govori o tome koliko je ova tema trenutno aktuelna, a najviše pitanja učesnika se odnosilo na to kako da se konkretizuju employer branding aktivnosti u zavisnosti od različitih industrija i veličina kompanija.

Employer branding susret - Niš - Poslodavci - HR Lab

Zato su u praktičnom delu susreta, učesnicima predstavljeni konkretni primeri iz prakse, na kojima su mogli da analiziraju šta je zajedničko, a po čemu se razlikuju pristupi i izbor kanala komunikacije za privlačenje kandidata u zavisnosti od toga koja industrija je u pitanju, koji je traženi senioritet ciljne grupe, kao i specifičnih izazova koje donose rad od kuće i razvoj sistema beneficija. U ovom delu susreta najhrabriji učesnici su izašli pred ostale i predstavili svoje predloge za rešavanje konkretnih izazova koji su pred njih postavljeni.

Employer branding susret - Niš - Panel - HR Lab

POGLEDAJTE SVE FOTOGRFIJE SA DOGAĐAJA

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]

5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenjaEmployer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja

Pojam i koncept kontinuiranog učenja relativno je nov na tržištu rada, ali to mu ne smeta da bude izuzetno relevantan. Osim što pomaže zaposlenom da razvije svoje veštine, primena kontinuiranog učenja u firmi omogućava da čitava firma bude rezilijentija na promene, uspešnija u savladavanju novih trendova i fleksibilnija pred svim nadolazećim izazovima. Ovo je posebno […]

Zašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanostiEmployer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti

Psihološka sigurnost na poslu nije „ušuškanost“ nego rad bez straha, u slobodi.  Pandemija Covid-a je podigla na sto važnost kvaliteta života. Generacija Z je pristupila tržištu rada i glasno rekla da ne pristaje na toksičnost na radnom mestu. Digitalizacija je unela šumove u komunikaciju pa su otvorenost i dobro razumevanje postali važniji nego ikada. Jedna […]

Kako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulomEmployer brandingKako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulom

Za početak, da nešto razjasnimo – Svi menadžeri jedne kompanije treba da budu mentori. Svako ko je u poziciji da vodi ljude i da njima upravlja, treba da poseduje mentorske veštine da to i uradi na odgovarajući način. Ali, ako nije tako, ako znate iz iskustva u vašoj kompaniji, da nije tako, ne treba da […]