Pređi na glavni sadržaj

Employer branding susret u Nišu: Ključ je u slušanju ciljne grupe i iskrenom pristupu

Tim lider u marketingu, Infostud
16. septembar 2022.
·3 minuta za čitanje

Situacija na tržištu zapošljavanja postaje dramatična. Sve je teže doći do zaposlenih, a oni najbolji se sve lakše odlučuju za promenu posla. Zbog toga su HR Lab i Employer branding studio pokrenuli novu seriju employer branding susreta za sve one koji se bave zapošljavanjem, na kojima će se sa stručnim gostima baviti ovim izazovnom temom.

Prvi događaj pod nazivom “Kako da privučete najbolje kandidate i (p)ostanete poželjan poslodavac” održan je u Nišu 14. septembra u saradnji sa niškim Naučno-tehnološkim parkom.

Događaj su vodili Isidora Maksimović Stanković, employer branding specijalista iz kompanije Infostud i Nenad Sićević, employer branding specijalista i osnivač i direktor kreativne agencije Storyline. Oni su kroz prezentaciju na praktičnim primerima pokušali da daju odgovor na to kako privući stručnjake i motivisati ih da ostanu u kompaniji, kao i šta je to što neke poslodavce čini poželjnim, a druge stavlja na crnu listu iako raspolažu sličnim resursima.

Employer branding susret - Niš - Isidora Maksimović Stanković- HR Lab

– Dobro izgrađena employer branding strategija je izuzetno važna i potrebna je svakoj kompaniji. No, da biste istu sprovodili nije neophodno da ste multinacionalna korporacija i da imate višemilionske budžete. Postoji mnogo alata koji su jeftini, besplatni i lako dostupni, a materijal za dobar sadržaj kompanije uglavnom već imaju među svojim zaposlenima, samo je potrebno da to osveste. Ono što u radu na konkretnim projektima stalno naglašavamo, suština je da se ništa ne podrazumeva, treba uvek da se komunicira i najmanja konkretna informacija jer može biti presudna – istakla je Isidora Maksimović Stanković.

Nenad Sićević je govorio o važnosti iskustva kandidata (candidate experience), kao jednom od ključnih faktora za reputaciju kompanije.

Employer branding susret - Niš - Nenad Sićević- HR Lab

– Kreiranje iskustva kandidata počinje od samog prijema CV-ja, a nastavlja se i kroz svaki direktan kontakt sa kandidatima bilo uživo ili digitalnim putem. Zato je ključno da svaka poruka bude prilagođena osobi sa kojom razgovaramo. Kandidat koji je zadovoljan iskustvom kroz proces selekcije će biti dobar ambasador kompanije čak i onda kada nije dobio posao. Dodatno, jako je važno da obećanje koje dajemo u regrutacionim kampanjama odgovara stvarnosti na terenu. Nema lošije stvari za reputaciju nego kada se obeća nešto što ne može da se ispuni – istakao je Nenad Sićević.

Sićević je potom na primeru kampanje Hacker burger – Prvi jestivi oglas za posao objasnio koliko je pažljivo slušanje i istraživanje potreba željene ciljne grupe ključno u stvaranju kreativnih rešenja koja donose dobre rezultate.

Činjenica da je u sali NTP Niš bilo prisutno više od 70 predstavnika niških poslodavaca dovoljno govori o tome koliko je ova tema trenutno aktuelna, a najviše pitanja učesnika se odnosilo na to kako da se konkretizuju employer branding aktivnosti u zavisnosti od različitih industrija i veličina kompanija.

Employer branding susret - Niš - Poslodavci - HR Lab

Zato su u praktičnom delu susreta, učesnicima predstavljeni konkretni primeri iz prakse, na kojima su mogli da analiziraju šta je zajedničko, a po čemu se razlikuju pristupi i izbor kanala komunikacije za privlačenje kandidata u zavisnosti od toga koja industrija je u pitanju, koji je traženi senioritet ciljne grupe, kao i specifičnih izazova koje donose rad od kuće i razvoj sistema beneficija. U ovom delu susreta najhrabriji učesnici su izašli pred ostale i predstavili svoje predloge za rešavanje konkretnih izazova koji su pred njih postavljeni.

Employer branding susret - Niš - Panel - HR Lab

POGLEDAJTE SVE FOTOGRFIJE SA DOGAĐAJA

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Emocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćenEmployer brandingEmocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćen

Ocena rada zaposlenih zavisi od sastanaka, rešenja problema, datih ideja, projekata, poštovanja rokova, spakovanih kutija, prevezenih paleta, prodatih artikala. Merljivo, praćeno i plaćeno.  Određeni, ne mali, broj zaposlenih ima dodatni rad: emocionalni koji se ne prati, ne promoviše, ne priznaje, ne pohvali. Ti zaposleni troše određeni deo svog vremena a posebno energije na: umirivanje tenzija, […]

Microsoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište radaEmployer brandingMicrosoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište rada

Tokom septembra ove godine sajt HelloWorld.rs sproveo je Talent X, istraživanje namenjeno razumevanju percepcije IT poslodavaca u Srbiji i očekivanja stručnjaka u periodu intenzivnog tehnološkog razvoja. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 1.298 IT profesionalaca. Njihovi odgovori analizirani su kroz šest oblasti koje najviše utiču na reputaciju poslodavaca: iskustvo rada u kompaniji, organizacionu kulturu, ponašanje […]

Zašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih ga nikad ne dobija)Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih ga nikad ne dobija)

Uprkos tome što fidbek ima najjači efekat na motivaciju i učinak zaposlenih, u upravljanju timovima on se ne primenjuje. Fidbek, kao i sve što je zaista vredno poput ljubavi ili poverenja, traži pažnju, vreme, doslednost i trud. Možda nam je zato lakše da plaćamo tim bildinge, kartice za teretane i proglašavamo „Dan svežeg voća“ u […]

Da li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošakEmployer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak

Koliko puta ste čuli frazu da je HR sektor koji samo troši novac, dok ga ne zarađuje? Ako uprostimo stvari, to zaista i deluje tako. HR neretko ima velika ulaganja, a jedno od najvećih je u edukaciju zaposlenih. Od one obavezne, do one koju svi žele, do onih koje niko ne presluša… Neminovno je da […]