Pređi na glavni sadržaj

Employer branding susret u Nišu: Ključ je u slušanju ciljne grupe i iskrenom pristupu

Situacija na tržištu zapošljavanja postaje dramatična. Sve je teže doći do zaposlenih, a oni najbolji se sve lakše odlučuju za promenu posla. Zbog toga su HR Lab i Employer branding studio pokrenuli novu seriju employer branding susreta za sve one koji se bave zapošljavanjem, na kojima će se sa stručnim gostima baviti ovim izazovnom temom.

Prvi događaj pod nazivom “Kako da privučete najbolje kandidate i (p)ostanete poželjan poslodavac” održan je u Nišu 14. septembra u saradnji sa niškim Naučno-tehnološkim parkom.

Događaj su vodili Isidora Maksimović Stanković, employer branding specijalista iz kompanije Infostud i Nenad Sićević, employer branding specijalista i osnivač i direktor kreativne agencije Storyline. Oni su kroz prezentaciju na praktičnim primerima pokušali da daju odgovor na to kako privući stručnjake i motivisati ih da ostanu u kompaniji, kao i šta je to što neke poslodavce čini poželjnim, a druge stavlja na crnu listu iako raspolažu sličnim resursima.

Employer branding susret - Niš - Isidora Maksimović Stanković- HR Lab

– Dobro izgrađena employer branding strategija je izuzetno važna i potrebna je svakoj kompaniji. No, da biste istu sprovodili nije neophodno da ste multinacionalna korporacija i da imate višemilionske budžete. Postoji mnogo alata koji su jeftini, besplatni i lako dostupni, a materijal za dobar sadržaj kompanije uglavnom već imaju među svojim zaposlenima, samo je potrebno da to osveste. Ono što u radu na konkretnim projektima stalno naglašavamo, suština je da se ništa ne podrazumeva, treba uvek da se komunicira i najmanja konkretna informacija jer može biti presudna – istakla je Isidora Maksimović Stanković.

Nenad Sićević je govorio o važnosti iskustva kandidata (candidate experience), kao jednom od ključnih faktora za reputaciju kompanije.

Employer branding susret - Niš - Nenad Sićević- HR Lab

– Kreiranje iskustva kandidata počinje od samog prijema CV-ja, a nastavlja se i kroz svaki direktan kontakt sa kandidatima bilo uživo ili digitalnim putem. Zato je ključno da svaka poruka bude prilagođena osobi sa kojom razgovaramo. Kandidat koji je zadovoljan iskustvom kroz proces selekcije će biti dobar ambasador kompanije čak i onda kada nije dobio posao. Dodatno, jako je važno da obećanje koje dajemo u regrutacionim kampanjama odgovara stvarnosti na terenu. Nema lošije stvari za reputaciju nego kada se obeća nešto što ne može da se ispuni – istakao je Nenad Sićević.

Sićević je potom na primeru kampanje Hacker burger – Prvi jestivi oglas za posao objasnio koliko je pažljivo slušanje i istraživanje potreba željene ciljne grupe ključno u stvaranju kreativnih rešenja koja donose dobre rezultate.

Činjenica da je u sali NTP Niš bilo prisutno više od 70 predstavnika niških poslodavaca dovoljno govori o tome koliko je ova tema trenutno aktuelna, a najviše pitanja učesnika se odnosilo na to kako da se konkretizuju employer branding aktivnosti u zavisnosti od različitih industrija i veličina kompanija.

Employer branding susret - Niš - Poslodavci - HR Lab

Zato su u praktičnom delu susreta, učesnicima predstavljeni konkretni primeri iz prakse, na kojima su mogli da analiziraju šta je zajedničko, a po čemu se razlikuju pristupi i izbor kanala komunikacije za privlačenje kandidata u zavisnosti od toga koja industrija je u pitanju, koji je traženi senioritet ciljne grupe, kao i specifičnih izazova koje donose rad od kuće i razvoj sistema beneficija. U ovom delu susreta najhrabriji učesnici su izašli pred ostale i predstavili svoje predloge za rešavanje konkretnih izazova koji su pred njih postavljeni.

Employer branding susret - Niš - Panel - HR Lab

POGLEDAJTE SVE FOTOGRFIJE SA DOGAĐAJA

HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingZašto je storytelling ključan za uspešan Employer Branding

Želite li da znate zašto neke kompanije lako privlače i zapošljavaju talente, a druge ne? Iskreno da vam kažem, sve zavisi od odluke menadžmenta da li želi da gradi jak brend poslodavca ili ne. Tu ne mislim samo na novac, već mislim pre svega na želju i spremnost da se uvedu interne promene i poboljša […]

Employer BrandingNela Deura: Kako mi je pomogla obuka na EB Akademiji

Već tri godine Employer Branding Akademija dostupna je i na tržištu Srbije i mogu je pohađati svi zainteresovani za ovu oblast. Iskustva onih koji su prošli obuku su dragocena. Upravo zbog toga, Nela Deura – Marketing Communications & Employer Branding Consultant prenosi svoje utiske o samoj obuci, kao i o tome šta joj je ona […]

Employer BrandingHR WEEK 2022: Data Driven Employer Branding

Najveći online HR događaj u Evropi, koji okuplja HR profesionalce i entuzijaste širom sveta, ove godine održaće se online u periodu od 21. do 25. novembra. Na ovogodišnjem programu HR WEEK-a naša koleginica Isidora Maksimović Stanković, Employer Branding specijalista u Infostudu, vodiće panel diskusiju pod nazivom “Data Driven Employer Branding” 22. novembra periodu od 15:55 […]

Employer BrandingKomunikacija sa zaposlenima je ključna za razvoj firme

Održana je prva po redu regionalna „Customer Experience i Employee Experience“ konferencija FIRESTARTER22, na kojoj je učestvovala i naša koleginica Isidora Maksimović Stanković, Employer Branding specijalista u Infostudu, na panel diskusiji „Employer Branding: Da li mi treba pomoć konsultanta?“. Isidora je zajedno sa Jelenom Mikić, direktorkom i partnerkom Represent Academy i Katarinom Šonjić, Employer Branding […]