Pređi na glavni sadržaj

Empple employer branding karavan u Subotici

30. avgust 2023.
·1 minuta za čitanje

Inspira grupa, Infostud i InspiraHub vas pozivaju na još jedan događaj za subotičke poslodavce, a naročito stručnjake za ljudske resurse, marketing, komunikacije i brendiranje poslodavaca. 

Događaj će se održati u četvrtak, 7. septembra, u Inspirahub-u u Subotici u periodu od 16-18 časova.

U goste nam dolazi Empple karavan, serija događaja koji za cilj imaju razvoj stručne employer branding zajednice i ekosistema. Susret u Subotici će imati dva dela:

  • Otvorena diskusija o glavnim zaključcima iz Infostudovih istraživanja o employer branding-u
  • Business Cafe sa tri ključne teme:
    • Razvoj employer branding procesa od nule
    • Izazovi u sprovođenju employer branding procesa i projekata
    • Kreiranje iskustva kandidata koje ostaje u sećanju

Moderatori:

Nakon formalnog dela programa koji traje oko sat vremena, predvideli smo i dodatno vreme za druženje uz Farkaš kiflice i štrudle. 🙂 Ovo je odlična prilika za sve subotičke stručnjake za zapošljavanje da prošire svoju mrežu kontakata, razmene iskustva i saznaju najnovije stručne trendove.

Molimo vas da nam potvrdite prisustvo što pre, popunjavanjem formulara na linku ispod, kako bismo osigurali mesto za sve zainteresovane.

PRIJAVNI FORMULAR

Čekamo vas 7. septembra u prostorijama Inspirahub-a, Korzo 1, Subotica (pasaž pored MTS poslovnice, II sprat).

HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingNevena Savić, Bosch Srbija: Na posao odlazimo sa idejom da radimo nešto što poboljšava kvalitet života mnogih ljudi

Kompanija Bosch Srbija treći je najpoželjniji poslodavac u Srbiji, po mišljenju čak 11.000 kandidata koji su učestvovali u istraživanju Talent X! Ova kompanija se već dugo nalazi u samom vrhu najpoželjnijih poslodavaca na domaćem tržištu, a ove godine se po tom kriterijumu po prvi put našla u Top tri omiljenih radnih sredina u Srbiji. Istraživanje […]

Employer BrandingNova tema a stara potreba: onboarding za porodilje

Nedavno sam primetila na LinkedIn mreži inicijativu da se uvede onboarding za zaposlene koje se vraćaju sa porodiljskog i pokušala da se setim sopstvenog povratka na posao. Sećam se samo toga da je kompanija bila ista, a opet nekako drugačija. Možda pomenuta inicijativa i ima smisla.   Naravno da onboarding za porodilje koje su se vratile […]

Employer BrandingIstraživanje poželjnosti poslodavaca u Srbiji: Finansijska stabilnost ključna za kandidate

Tokom marta 2024. godine sprovedeno je Talent X istraživanje poželjnosti poslodavaca i percepcije brenda poslodavaca na tržištu radne snage u Srbiji putem platformi Infostuda, uključujući sajtove Poslovi Infostud i Startuj Infostud. Preko 11.000 kandidata učestvovalo je u istraživanju, s ciljem identifikacije najpoželjnijih poslodavaca prema mišljenju ispitanika, kao i razumevanja faktora koji čine jednog poslodavca atraktivnim, […]

Employer BrandingNove generacije zaposlenih zahtevaju fleksibilnije rukovođenje

Tradicionalan vid rukovođenja se oslanja na hijerarhijsku organizacionu strukturu koja nije toliko fleksibilna, što odbija mlade koji upravo fleksibilnost stavljaju čak i ispred sigurnosti zaposlenja. Prema rezultatima istraživanja koje je sprovela Roberta Katz,  generacija Z želi lidere koji rukovode konsenzusom. Tako da kompanije, naročito one u IT i telekomunikacionom sektoru, koje žele da ostvare konkurentsku […]