Pređi na glavni sadržaj

Empple employer branding karavan u Subotici

30. avgust 2023.
·1 minuta za čitanje

Inspira grupa, Infostud i InspiraHub vas pozivaju na još jedan događaj za subotičke poslodavce, a naročito stručnjake za ljudske resurse, marketing, komunikacije i brendiranje poslodavaca. 

Događaj će se održati u četvrtak, 7. septembra, u Inspirahub-u u Subotici u periodu od 16-18 časova.

U goste nam dolazi Empple karavan, serija događaja koji za cilj imaju razvoj stručne employer branding zajednice i ekosistema. Susret u Subotici će imati dva dela:

  • Otvorena diskusija o glavnim zaključcima iz Infostudovih istraživanja o employer branding-u
  • Business Cafe sa tri ključne teme:
    • Razvoj employer branding procesa od nule
    • Izazovi u sprovođenju employer branding procesa i projekata
    • Kreiranje iskustva kandidata koje ostaje u sećanju

Moderatori:

Nakon formalnog dela programa koji traje oko sat vremena, predvideli smo i dodatno vreme za druženje uz Farkaš kiflice i štrudle. 🙂 Ovo je odlična prilika za sve subotičke stručnjake za zapošljavanje da prošire svoju mrežu kontakata, razmene iskustva i saznaju najnovije stručne trendove.

Molimo vas da nam potvrdite prisustvo što pre, popunjavanjem formulara na linku ispod, kako bismo osigurali mesto za sve zainteresovane.

PRIJAVNI FORMULAR

Čekamo vas 7. septembra u prostorijama Inspirahub-a, Korzo 1, Subotica (pasaž pored MTS poslovnice, II sprat).

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]

Zašto je bitno da HR zna šta je „slow work“Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“

Do skoro su, u poslu, pokazatelji vrednosti bili užurbanost, preopterećnost, trčanje, jurcanje, stalno telefoniranje, „multitasking“. Smatralo se da su popunjeni kalendari i žongliranje velikim brojem obaveza simboli nečije produktivnosti i „važnosti“ za kompaniju. Ovaj koncept nazivaju čak i „presenteeism“- praksa da se bude fizički prisutan i vidljiv nevezano za realne rezultate i datu vrednost. Ovi […]

Šta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da  bude)Employer BrandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)

Employer branding poslednjih godina doživljava veliku ekspanziju. Sve više kompanija ulaže trud da predstavi svoju kulturu, timove i vrednosti – što je sjajno. Ali u toj bujici sadržaja i ideja, sve češće se pitam: da li ponekad zaboravimo zašto smo uopšte počeli da se bavimo employer brandingom? Ne tvrdim da imam sve odgovore. Radeći na […]