Pređi na glavni sadržaj

Empple employer branding karavan u Subotici

Marketing specijalista, Infostud
30. avgust 2023.
·1 minuta za čitanje

Inspira grupa, Infostud i InspiraHub vas pozivaju na još jedan događaj za subotičke poslodavce, a naročito stručnjake za ljudske resurse, marketing, komunikacije i brendiranje poslodavaca. 

Događaj će se održati u četvrtak, 7. septembra, u Inspirahub-u u Subotici u periodu od 16-18 časova.

U goste nam dolazi Empple karavan, serija događaja koji za cilj imaju razvoj stručne employer branding zajednice i ekosistema. Susret u Subotici će imati dva dela:

  • Otvorena diskusija o glavnim zaključcima iz Infostudovih istraživanja o employer branding-u
  • Business Cafe sa tri ključne teme:
    • Razvoj employer branding procesa od nule
    • Izazovi u sprovođenju employer branding procesa i projekata
    • Kreiranje iskustva kandidata koje ostaje u sećanju

Moderatori:

Nakon formalnog dela programa koji traje oko sat vremena, predvideli smo i dodatno vreme za druženje uz Farkaš kiflice i štrudle. 🙂 Ovo je odlična prilika za sve subotičke stručnjake za zapošljavanje da prošire svoju mrežu kontakata, razmene iskustva i saznaju najnovije stručne trendove.

Molimo vas da nam potvrdite prisustvo što pre, popunjavanjem formulara na linku ispod, kako bismo osigurali mesto za sve zainteresovane.

PRIJAVNI FORMULAR

Čekamo vas 7. septembra u prostorijama Inspirahub-a, Korzo 1, Subotica (pasaž pored MTS poslovnice, II sprat).

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]