Pređi na glavni sadržaj

Empple Festival 2024: Zajednica koja okuplja najbolje u Employer Brandingu

16. avgust 2024.
·2 minuta za čitanje

U vremenu promena, Empple Festival je konstanta kojoj se uvek vraćamo.

Već četiri godine zaredom, tim koji stoji iza ove zajednice okuplja stručnjake iz Employer Branding-a, TA-a, internih komunikacija, HR-a i pre svega one koji se bave ljudima, lokalno, regionalno i globalno.

Zato se radujemo da zvanično najavimo i četvrti po redu Empple Festival koji će se održati 3. i 4. oktobra u Beogradu, u Madlenianumu!

Jedan od predavača na festivalu će biti i Bojan Stanković, specijalista za marketing i employer branding iz Infostuda, najveće srpske platforme za zapošljavanje i brendiranje poslodavaca. Bojan će predstaviti najsvežije podatke sa tržišta zapošljavanja sa posebnim osvrtom na ono što kandidati žele u odnosu na ono što poslodavci nude, a na osnovu većeg broja istraživanja koja Infostud redovno sprovodi sa svojim korisnicima. 

Prethodne godine govornici su doneli magiju pred publiku, a ove godine se postavlja veliko i važno pitanje: “How to human at work?” from Employer Branding to Employer being.

Samo neki od sjajnih predavača koji će govoriti o ovim temama su:
Victor Rubin, Employer Branding Manager @BlaBlaCar
Payam Parniani, Founder & Creative Director @Be Real
Vanessa Camenzuli, Employer Branding & Communications Strategist
Steve Usher, Co-founder @Wonder
Adriana Castillo, People Marketing Team Lead @Lidl Spain

Prethodnih godina domaće tržište je pokazalo spremnost za sledeći korak, pa ove godine posebnu pažnju posvećujemo temi strateškog poizicioniranja EB-a u organizacijama, i njegovog direktnog uticaja na ostvarenje biznis rezultata.

O tome će na festivalu govoriti sručni govornici kojima je bliska situacija na lokalu:
Vladimir Jelić, Founder @Benefiti
Marija Švigir, Founder @Balance Consulting & Balance Broadcast
Aleksandar Marjanović, Chief Technology & Delivery Officer @Zuhlke
Ana Jovanović, Co-founder & Director @ Krojačeva Škola
Nikola Riznić, CEO @Dexpress

Kako ne biste propustili da čujete kako to bisnis i ljudi mogu da rade zajedno – požurite po svoju online ili live kartu na ovom linku. Svaka karta vam omogućava da stupite u kontakt sa svim učesnicima i ostvarite interakciju sa predavačima.

Vidimo se na Empple festivalu!

empple2024-partneri

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]

Zašto je bitno da HR zna šta je „slow work“Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“

Do skoro su, u poslu, pokazatelji vrednosti bili užurbanost, preopterećnost, trčanje, jurcanje, stalno telefoniranje, „multitasking“. Smatralo se da su popunjeni kalendari i žongliranje velikim brojem obaveza simboli nečije produktivnosti i „važnosti“ za kompaniju. Ovaj koncept nazivaju čak i „presenteeism“- praksa da se bude fizički prisutan i vidljiv nevezano za realne rezultate i datu vrednost. Ovi […]

Šta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da  bude)Employer BrandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)

Employer branding poslednjih godina doživljava veliku ekspanziju. Sve više kompanija ulaže trud da predstavi svoju kulturu, timove i vrednosti – što je sjajno. Ali u toj bujici sadržaja i ideja, sve češće se pitam: da li ponekad zaboravimo zašto smo uopšte počeli da se bavimo employer brandingom? Ne tvrdim da imam sve odgovore. Radeći na […]

Da li su benefiti postali važniji od plate? Trendovi u privlačenju talenataEmployer BrandingDa li su benefiti postali važniji od plate? Trendovi u privlačenju talenata

Ukratko – da. Ali hajde da razumemo zašto!  Za početak, niko ne osporava značaj zarade, ona je neophodna i od nje sve polazi. Ali, ranije je bila jedina važna, što sada uveliko nije slučaj. Šta se zapravo desilo?   Prema istraživanju firme Gallup, kada zaposleni dostignu tačku u kojoj mogu da pokriju osnovne životne troškove, više […]