Pređi na glavni sadržaj

Empple Festival 2024: Zajednica koja okuplja najbolje u Employer Brandingu

HR Lab
Autor
16. avgust 2024.
·2 minuta za čitanje

U vremenu promena, Empple Festival je konstanta kojoj se uvek vraćamo.

Već četiri godine zaredom, tim koji stoji iza ove zajednice okuplja stručnjake iz Employer Branding-a, TA-a, internih komunikacija, HR-a i pre svega one koji se bave ljudima, lokalno, regionalno i globalno.

Zato se radujemo da zvanično najavimo i četvrti po redu Empple Festival koji će se održati 3. i 4. oktobra u Beogradu, u Madlenianumu!

Jedan od predavača na festivalu će biti i Bojan Stanković, specijalista za marketing i employer branding iz Infostuda, najveće srpske platforme za zapošljavanje i brendiranje poslodavaca. Bojan će predstaviti najsvežije podatke sa tržišta zapošljavanja sa posebnim osvrtom na ono što kandidati žele u odnosu na ono što poslodavci nude, a na osnovu većeg broja istraživanja koja Infostud redovno sprovodi sa svojim korisnicima. 

Prethodne godine govornici su doneli magiju pred publiku, a ove godine se postavlja veliko i važno pitanje: “How to human at work?” from Employer Branding to Employer being.

Samo neki od sjajnih predavača koji će govoriti o ovim temama su:
Victor Rubin, Employer Branding Manager @BlaBlaCar
Payam Parniani, Founder & Creative Director @Be Real
Vanessa Camenzuli, Employer Branding & Communications Strategist
Steve Usher, Co-founder @Wonder
Adriana Castillo, People Marketing Team Lead @Lidl Spain

Prethodnih godina domaće tržište je pokazalo spremnost za sledeći korak, pa ove godine posebnu pažnju posvećujemo temi strateškog poizicioniranja EB-a u organizacijama, i njegovog direktnog uticaja na ostvarenje biznis rezultata.

O tome će na festivalu govoriti sručni govornici kojima je bliska situacija na lokalu:
Vladimir Jelić, Founder @Benefiti
Marija Švigir, Founder @Balance Consulting & Balance Broadcast
Aleksandar Marjanović, Chief Technology & Delivery Officer @Zuhlke
Ana Jovanović, Co-founder & Director @ Krojačeva Škola
Nikola Riznić, CEO @Dexpress

Kako ne biste propustili da čujete kako to bisnis i ljudi mogu da rade zajedno – požurite po svoju online ili live kartu na ovom linku. Svaka karta vam omogućava da stupite u kontakt sa svim učesnicima i ostvarite interakciju sa predavačima.

Vidimo se na Empple festivalu!

empple2024-partneri

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Talent X 2025: Ko je poneo priznanja VRH IT POSLODAVAC u godini snažnog uticaja AI na tržište radaEmployer brandingTalent X 2025: Ko je poneo priznanja VRH IT POSLODAVAC u godini snažnog uticaja AI na tržište rada

Tokom septembra ove godine sajt HelloWorld.rs sproveo je Talent X, istraživanje namenjeno razumevanju percepcije IT poslodavaca u Srbiji i očekivanja stručnjaka u periodu intenzivnog tehnološkog razvoja. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 1.298 IT profesionalaca. Njihovi odgovori analizirani su kroz šest oblasti koje najviše utiču na reputaciju poslodavaca: iskustvo rada u kompaniji, organizacionu kulturu, ponašanje […]

Zašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)

Uprkos tome što fidbek ima najjači efekat na motivaciju i učinak zaposlenih, u upravljanju timovima on se ne primenjuje. Fidbek, kao i sve što je zaista vredno poput ljubavi ili poverenja, traži pažnju, vreme, doslednost i trud. Možda nam je zato lakše da plaćamo tim bildinge, kartice za teretane i proglašavamo „Dan svežeg voća“ u […]

Da li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošakEmployer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak

Koliko puta ste čuli frazu da je HR sektor koji samo troši novac, dok ga ne zarađuje? Ako uprostimo stvari, to zaista i deluje tako. HR neretko ima velika ulaganja, a jedno od najvećih je u edukaciju zaposlenih. Od one obavezne, do one koju svi žele, do onih koje niko ne presluša… Neminovno je da […]

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]