Pređi na glavni sadržaj

Mina Paunović: Uz Employer Branding Akademiju budite spremni da konstantno učite nešto novo

Saradnik u Marketingu, Infostud
11. maj 2023.
·2 minuta za čitanje

Employer Branding Akademiji (EBA), koja je na tržištu Srbije dostupna zahvaljujući uspešnoj saradnji Infostuda i Universum-a, najveće globalne kompanije za Employer Branding istraživanja, poverenje je poklonilo više od 40 polaznika.

Svi naši polaznici imali su priliku da kroz ovaj kurs, koji je dizajniran kako bi pružio sveobuhvatan pregled ključnih aspekata Employer Brandinga, od strategije do implementacije, steknu znanja koja mogu da primene u svom radu.

Da bismo vam približili iskustvo pohađanja ovog kursa, razgovarali smo sa jednom od naših polaznica – Minom Paunović, Marketing and Communications Specialist, u kompaniji CREATEQ.

– Kao neko ko se direktno obraća zaposlenima, želela sam da dodatno unapredim svoje znanje i što bolje upoznam svet Employer Brandinga. Do sada sam pratila razne blogove i sajtove na tu temu, ali ovaj kurs mi je privukao pažnju pre svega zbog sveobuhvatnog sadržaja koji nudi. Od komunikacije sa ključnim stakeholderima, istraživanja tržišta do postavljanja EVP-a. Ovde je na jednom mestu, na razumljiv način objašnjeno sve što je potrebno kako biste se uspešno bavili Employer Brandingom u svojoj firmi – kaže Mina.

Nakon što smo saznali šta ju je motivisalo da upiše kurs, pitali smo je šta je sve naučila na Employer Branding Akademiji i koju bi veštinu izdvojila.

– Najviše novih informacija sam dobila na temu EVP-a. Svako ko je imalo zagazio u ovu temu zna koliko je pripreme potrebno kako bi se došlo do EVP-a koji će opisati vašu kompaniju i predstaviti je potencijalnim (i trenutnim) zaposlenima na verodostojan način. Dok sam prolazila kroz lekcije, čitala sam i dodatne materijale koji su prepuni korisnih informacija poput statistika i trendova u zapošljavanju. Sve ovo vas može dodatno usmeriti pri kreiranju vaše finalne komunikacijske poruke – smatra Mina.

Kao i svaki proces učenja, postojali su i najzanimljiviji delovi, ali i izazovi.

– Najteže mi je bilo da upamtim sve skraćenice i termine – kaže kroz osmeh Mina i dodaje da joj je zapravo najveći izazov bio da sve naučeno pretvori u praksu.
Najlepši deo je definitivno kada vidite kako vaš rad pozitivno utiče na organizaciju i raspoloženje ljudi. Dobijem vetar u leđa kada čujem da je neko od kolega zadovoljan nekom mojom inicijativom i da želi da učestvuje. Za mene je srž interne komunikacije izazvati emociju i pokrenuti ljude – smatra Mina.

Na kraju, pitali smo je kakvu poruku bi poslala onima koji planiraju da uplove i razvijaju se u Employer Brandingu.

– Ukoliko se do sada niste susretali sa svetom marketinga, a imate iskustva u HR-u, ovaj kurs će vam na jednostavan način, sa mnoštvo primera pojasniti principe brendinga i marketinške strategije. S druge strane, u slučaju da se do sada niste susretali sa HR-om, dobićete uvid u HR procese i način razmišljanja. Sve u svemu, svako može da pronađe nešto za sebe. I za kraj, obavezno pogledajte i dodatnu literaturu koju ćete dobiti. Tu se krije gomila interesantnih podataka i saveta – kaže Mina.

Ako razmišljate o razvijanju svoje karijere u oblasti Employer Brandinga, upisivanje Employer Branding Akademije je definitivno korak u pravom smeru. Ova akademija vam pruža sveobuhvatan uvid u principe Employer Brandinga i marketinške strategije, kao i u HR procese i način razmišljanja. Osim toga, na akademiji ćete steći praktična znanja koja ćete moći da primenite u svojoj kompaniji odmah nakon završetka.

Stoga, pozivamo sve zainteresovane da se prijave za Employer Branding Akademiju i unaprede svoje znanje i veštine u ovoj sve važnijoj oblasti.

POPUNITE FORMULAR ZA VIŠE INFORMACIJA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Talent X 2025: Ko je poneo priznanja VRH IT POSLODAVAC u godini snažnog uticaja AI na tržište radaEmployer brandingTalent X 2025: Ko je poneo priznanja VRH IT POSLODAVAC u godini snažnog uticaja AI na tržište rada

Tokom septembra ove godine sajt HelloWorld.rs sproveo je Talent X, istraživanje namenjeno razumevanju percepcije IT poslodavaca u Srbiji i očekivanja stručnjaka u periodu intenzivnog tehnološkog razvoja. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 1.298 IT profesionalaca. Njihovi odgovori analizirani su kroz šest oblasti koje najviše utiču na reputaciju poslodavaca: iskustvo rada u kompaniji, organizacionu kulturu, ponašanje […]

Zašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)

Uprkos tome što fidbek ima najjači efekat na motivaciju i učinak zaposlenih, u upravljanju timovima on se ne primenjuje. Fidbek, kao i sve što je zaista vredno poput ljubavi ili poverenja, traži pažnju, vreme, doslednost i trud. Možda nam je zato lakše da plaćamo tim bildinge, kartice za teretane i proglašavamo „Dan svežeg voća“ u […]

Da li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošakEmployer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak

Koliko puta ste čuli frazu da je HR sektor koji samo troši novac, dok ga ne zarađuje? Ako uprostimo stvari, to zaista i deluje tako. HR neretko ima velika ulaganja, a jedno od najvećih je u edukaciju zaposlenih. Od one obavezne, do one koju svi žele, do onih koje niko ne presluša… Neminovno je da […]

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]