Pređi na glavni sadržaj

Presvukli smo profile kompanija na HelloWorld.rs

Saradnik u Marketingu, Infostud
12. januar 2023.
·4 minuta za čitanje

Do sada je već svima na domaćem IT tržištu i te kako dobro poznato koliko je informisanost o poslodavcu/kompaniji bitan korak pri zapošljavanju. To dokazuje i podatak da čak 75% kandidata pre konkurisanja na oglas pregleda profil poslodavca.

Naša platforma HelloWorld.rs posvećena je IT zajednici i ima najveću posetu kada su u pitanju domaći IT portali, najviše registrovanih korisnika i najveći broj oglasa za posao. Istovremeno, to je i najveća baza profila kompanija, kao i najveća baza recenzija koje o radu u tim kompanijama ostavljaju bivši i sadašnji zaposleni, uključujući iskustva sa intervjua za posao i informacije o platama.

A upravo uslugom Profil poslodavca omogućili smo da se poslodavci predstave što bolje i otvorenije, a kandidatima da dođu do svih onih informacija koje će im pomoći u odluci da li i gde da pošalju svoj CV. Znajući važnost ove “veze”, u kontinuitetu osluškujemo potrebe i želje obe strane i trudimo se da pružimo maksimalnu korisnost kroz što jednostavnija i prilagođenija rešenja.

Zato vam sada, sa velikim ponosom predstavljamo novi izgled profila poslodavaca na sajtu HelloWorld.rs! Novi izgled koji omogućava jednostavnije i brže pronalaženje potrebnih informacija, povećava funkcionalnost celokupnog profila i vizuelnim unapređenjima preglednost podiže na viši nivo. Sve ove izmene treba da rezultiraju time da vaš profil ima više poseta i više pratilaca, a vaši oglasi više kvalitetnih prijava.

hw-profil-kompanije-meni

Pažljivo smo saslušali i kandidate i vas kao poslodavce i Profile prepakovali, evo kako…

Profil koji je sadržao sve informacije na jednoj strani vremenom je prerastao u stranicu koja se skrolovala prilično dugo. Da, tu su sve informacije, ali informacija je mnogo. Vaše kompanije se razvijaju, projekata na kojima radite je sve više i sve je više priča i iskustava koje želite da prenesete kandidatima. Vaši zaposleni imaju priliku da prenesu svoja iskustva svima onima koji planiraju da apliciraju kod vas i da svojim primerom ohrabre svakog kandidata. Kako bimo olakšali navigaciju i unapredili korisničko iskustvo sada smo izdvojili četiri zasebna dela – O kompaniji, Iskustva, Plate i Poslovi.

O kompaniji

Sada u delu O kompaniji, kandidati mogu pronaći osnovne informacije o kompaniji, koje tehnologije se koriste u vašoj kompaniji, beneficije koje pružate zaposlenima, te na kojim sve projektima radite. Ovo je mesto gde možete da postavitei sve tekstualne, video i foto materijale koji mogu da dočaraju vašu autentičnu priču, kao i da predstavite vaš proces selekcije.

hw-profil-kompanije-o-kompaniji

Iskustva

Iskustva korisnika smo izdvojili i  dodatno istakli. Zašto? Odgovor je i više nego jasan, ovde se nalazi najveća vrednost za kandidate i potvrdu za to dobijamo u svim našim istraživanjima. A gde je najveća vrednost za kandidate, tu je najveća prilika za poslodavce! U delu “Iskustva” korisnici ostavljaju lične utiske sa intervjua i utiske o radu u kompaniji. Dok vi, kao poslodavac, imate priliku da odogvorite na te recenzije i na taj način se još više povežete sa IT kandidatima, ali i predstavite celoj IT zajenici u pravom svetlu. Iskoristite ovu priliku i korisnicima pružite informacije iz prve ruke.

Takođe, ovde se nalazi i zbirni pregledi prosečnih ocena, kako ukupni, tako i  po kategorijama:

  • Menadžment kompanije;
  • Balans karijera-privatni život;
  • Zadovoljstvo projektima;
  • Beneficije;
  • Timska atmosfera;
  • Mogućnost napredovanja.

Ispod ovoga nalaze se pojedinačna iskustva o radu ili sa intervjua koja su naši korisnici napisali, kao i mesto za vaš odgovor na svako iskustvo.

hw-profil-kompanije-iskustva

Plate

Kao i u slučaju iskustava o radu, statistike pokazuju da su informacije o platama jedan od najvažnijih razloga zašto kandidati dolaze i zadržavaju se na profilima poslodavaca, pa smo i ovaj deo posebno istakli. U meniju se prikazuje broj plata koje su korisnici uneli prema poziciji. Klikom na sekciju se prikazuju detaljne informacije, a korisnicima je uvek dostupna i informacija o proseku i medijani plate za traženu poziciju u kompaniji.

hw-profil-kompanije-plate

Poslovi

I na kraju, tu je poseban deo sa svim vašim aktivnim Oglasima za posao, za sve one koji aktivno traže posao ili pak žele da budu u toku sa ponudom poslova vaše kompanije. U ovoj sekciji kandidati mogu pronaći informacije poput: pozicija, rokova konkursa, potrebnih tehnologija. Ukoliko im je vaš profil bio dovoljno informativan, kandidati će dok dođu do oglasa imati puno veću svest gde se i zašto prijavljuju. Na ovaj način se povećava i mogućnost da vam se na oglase prijavi baš onaj tip kandidata koji tražite!

hw-profil-kompanije-poslovi

Najbolji primeri iz prakse

Pogledajte nekoliko primera profila kompanija koje koriste pun potencijal HelloWorld Premium profila:

Levi9 Technology Services

Vega IT

Quantox Technology

Endava

Computer Rock

Kao što smo već rekli, sve ove izmene treba da rezultiraju time da vaš profil ima više poseta i više pratilaca, a vaši oglasi više kvalitetnih prijava. Nadamo se da će vas zato novi izgled profila inspirisati da sa našim korisnicima delite više informacija, da podstičete zaposlene da prenose svoja iskustva i tako iskoristite priliku da se još više približite kvalitetnim kandidatima.

Ukoliko želite da aktivirate HelloWorld Premium profil ili vam je samo potrebno više informacija, uvek možete da nam pišete na [email protected].

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]

5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenjaEmployer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja

Pojam i koncept kontinuiranog učenja relativno je nov na tržištu rada, ali to mu ne smeta da bude izuzetno relevantan. Osim što pomaže zaposlenom da razvije svoje veštine, primena kontinuiranog učenja u firmi omogućava da čitava firma bude rezilijentija na promene, uspešnija u savladavanju novih trendova i fleksibilnija pred svim nadolazećim izazovima. Ovo je posebno […]

Zašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanostiEmployer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti

Psihološka sigurnost na poslu nije „ušuškanost“ nego rad bez straha, u slobodi.  Pandemija Covid-a je podigla na sto važnost kvaliteta života. Generacija Z je pristupila tržištu rada i glasno rekla da ne pristaje na toksičnost na radnom mestu. Digitalizacija je unela šumove u komunikaciju pa su otvorenost i dobro razumevanje postali važniji nego ikada. Jedna […]

Kako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulomEmployer brandingKako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulom

Za početak, da nešto razjasnimo – Svi menadžeri jedne kompanije treba da budu mentori. Svako ko je u poziciji da vodi ljude i da njima upravlja, treba da poseduje mentorske veštine da to i uradi na odgovarajući način. Ali, ako nije tako, ako znate iz iskustva u vašoj kompaniji, da nije tako, ne treba da […]