Pređi na glavni sadržaj

Regionalni Sajam Poslova 2023.: Vaša prilika za uspeh i povezivanje sa najboljim talentima!

HR Lab
Autor
1. jun 2023.
·1 minuta za čitanje

Nakon 13 uspešnih godina održavanja Regionalnog sajma poslova i ove godine sa zadovoljstvom možemo da najavimo novo izdanje najvećeg događaja u domenu zapošljavanja u regionu. Sajam se već tradicionalno organizuje od strane vodećih sajtova za zapošljavanje iz regiona: Poslovi Infostud – Srbija, MojPosao.ba – Bosna i Hercegovina, Vrabotuvanje – Severna Makedonija, Deloglasnik – Slovenija i MojPosao – Hrvatska.

Kao i svih prethodnih godina i ovaj oktobar ostaje rezervisan za najveći događaj u industriji zapošljavanja. U periodu od 24. do 31. oktobra, Regionalni sajam poslova će pružiti jedinstvenu priliku poslodavcima da predstave svoje kompanije i privuku najbolje talente iz regiona.

Prošle godine smo ostvarili izvanredne rezultate. Sa preko 250.000 posetilaca u Srbiji i više od pola miliona na regionalnom nivou, Online regionalni sajam poslova je postao neprikosnoveni lider u industriji. Kompanije su imale priliku da izgrade svoj Employer Branding i dosegnu široku publiku, dok su kandidati pronalazili izvanredne poslovne prilike i ostvarivali svoje karijerne ciljeve.

Ovogodišnje izdanje Regionalnog Sajma Poslova donosi nove mogućnosti, inovativne alate i bogat program događaja. Bilo da ste poslodavac u potrazi za talentima ili kandidat u potrazi za novom karijernom prilikom, ovo je mesto gde se sve to događa.

Zahvaljujući inicijativi „Otvoreni Balkan“, kandidati iz Severne Makedonije i Srbije od prošle godine imaju mogućnost da se zaposle u nekoj od ovih zemalja bez ikakvih dodatnih dokumenata, radnih viza i posebnih dozvola.

Takođe, i ove godine će se tokom trajanja Regionalnog sajma poslova organizovati tri događaja namenjena kandidatima, a ne smemo zaboraviti ni na tradicionalnu igru “Lov na blago”, koja će posetiocima doneti vredne nagrade.

Vidimo se i ove godine na Regionalnom sajmu poslova! Bez obzira na vaše iskustvo ili trenutnu poziciju u karijeri, uvereni smo da će ovaj događaj imati nešto za svakoga. Ne propustite priliku da nas posetite od 24. do 31. oktobra na https://regionalnisajamposlova.com/rs/ i započnete svoju karijeru u pravom smeru.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]