Pređi na glavni sadržaj

Rezultati Infostudovog istraživanja o trendovima zapošljavanja na ovogodišnjem Empple festivalu

HR Lab
Autor
6. septembar 2023.
·1 minuta za čitanje

Treći Empple festival održaće se 5. i 6. oktobra u malom pozorištu ‘’Duško Radović’’ u Beogradu. Empple predstavlja Employer Branding festival koji promoviše i podstiče dobre EB prakse, u cilju kreiranja boljeg ekosistema zapošljavanja i percepcije Employer Branding-a kao struke koja ima relevantan doprinos biznisu.

Na ovogodišnjem događaju jedan od govornika biće i Isidora Maksimović Stanković, specijalista za brendiranje poslodavaca iz kompanije Infostud. Isidora će održati predavanje na temu “Stanje na tržištu rada: Ko kosi, ko vodu nosi”, gde će predstaviti rezultate istraživanja tržišta koji će otkriti trendove u zapošljavanju i uobičajene tačke bola u traženju posla, kao i promene iz ovih oblasti.

Takođe, Isidora će predstaviti i šta se menja u navikama kandidata kao i šta je to što se kompanijama i dalje najviše i najčešće zamera. Saznajte sve o poslednjim izazovima i promenama kod kandidata prilikom traženja posla u opštoj populaciji i užurbanoj IT industriji, sve bazirano na podacima i uvidima prikupljenim iz kontinuirane interakcije Infostuda sa talentima na tržištu rada. Ovo predavanje pruža priliku da se stekne sveža perspektiva, unaprede strategije regrutacije i bolje razume potrebe savremenih talenata.

Pored Isidore na festivalu govoriće mnogi stručnjaci kako iz Srbije tako i iz inostranstva, a celokupan program i učesnike možete pogledati na linku https://2023.empple.rs/

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Ljudi su naš najveći resurs, ali samo na papiruEmployer brandingLjudi su naš najveći resurs, ali samo na papiru

Care washing – čak 69% zaposlenih smatra da se njihove kompanije drže carewashing principa Mi smo ovde kao porodica. Brinemo da se svaki zaposleni oseti cenjeno. Ljudi su naš najveći resurs! Kandidati se često naroguše nad ovakvim izjavama kompanija – smatraju ih ispraznim frazama, neiskrenim maskiranjem prave slike i na kraju dana, klasičnim PR-om koji […]

Roditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit BankeEmployer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke

Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]

Kako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvomEmployer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom

Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]

Zašto se HR percipira kao produžena ruka menadžmenta – i kako to popravitiEmployer brandingZašto se HR percipira kao produžena ruka menadžmenta – i kako to popraviti

Nije tajna da HR u Srbiji nema dobru reputaciju. Štaviše, istraživanja pokazuju baš to! Kada pitate zaposlene u Srbiji kako vide sektor ljudskih resursa, rezultati su prilično poražavajući – Istraživanje „Šta to radi zaposlene 2025–2026“ pokazuje da: čak 40% zaposlenih smatra da je HR produžena ruka menadžmenta 27% vidi HR kao čistu administraciju samo 13% […]