Pređi na glavni sadržaj

Rezultati Infostudovog istraživanja o trendovima zapošljavanja na ovogodišnjem Empple festivalu

6. septembar 2023.
·1 minuta za čitanje

Treći Empple festival održaće se 5. i 6. oktobra u malom pozorištu ‘’Duško Radović’’ u Beogradu. Empple predstavlja Employer Branding festival koji promoviše i podstiče dobre EB prakse, u cilju kreiranja boljeg ekosistema zapošljavanja i percepcije Employer Branding-a kao struke koja ima relevantan doprinos biznisu.

Na ovogodišnjem događaju jedan od govornika biće i Isidora Maksimović Stanković, specijalista za brendiranje poslodavaca iz kompanije Infostud. Isidora će održati predavanje na temu “Stanje na tržištu rada: Ko kosi, ko vodu nosi”, gde će predstaviti rezultate istraživanja tržišta koji će otkriti trendove u zapošljavanju i uobičajene tačke bola u traženju posla, kao i promene iz ovih oblasti.

Takođe, Isidora će predstaviti i šta se menja u navikama kandidata kao i šta je to što se kompanijama i dalje najviše i najčešće zamera. Saznajte sve o poslednjim izazovima i promenama kod kandidata prilikom traženja posla u opštoj populaciji i užurbanoj IT industriji, sve bazirano na podacima i uvidima prikupljenim iz kontinuirane interakcije Infostuda sa talentima na tržištu rada. Ovo predavanje pruža priliku da se stekne sveža perspektiva, unaprede strategije regrutacije i bolje razume potrebe savremenih talenata.

Pored Isidore na festivalu govoriće mnogi stručnjaci kako iz Srbije tako i iz inostranstva, a celokupan program i učesnike možete pogledati na linku https://2023.empple.rs/

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Meritokratija kao izazov i za HREmployer BrandingMeritokratija kao izazov i za HR

Uspeh se temelji na rezultatima, znanju i trudu. To stanovište se naziva meritokratija i smatra se pravednim stavom. U praksi, mnogo drugih faktora koji nemaju veze sa trudom i učinkom, utiču na nečije unapređenje ili napredovanje u karijeri. O tome se priča po hodnicima kompanija i na društvenim mrežama ali ne i formalno, u biznis […]

Zašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vasEmployer BrandingZašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vas

U dinamičnom poslovnom okruženju, privlačenje i zadržavanje talenata predstavlja jedan od najvećih izazova za kompanije. Da biste ostali korak ispred konkurencije, morate razumeti kako vas kandidati vide i šta ih motiviše da se prijave baš kod vas. Upravo iz tog razloga kompanija Infostud već 7 godina sprovodi najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca Talent X […]

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]