Pređi na glavni sadržaj

Rezultati Infostudovog istraživanja o trendovima zapošljavanja na ovogodišnjem Empple festivalu

6. septembar 2023.
·1 minuta za čitanje

Treći Empple festival održaće se 5. i 6. oktobra u malom pozorištu ‘’Duško Radović’’ u Beogradu. Empple predstavlja Employer Branding festival koji promoviše i podstiče dobre EB prakse, u cilju kreiranja boljeg ekosistema zapošljavanja i percepcije Employer Branding-a kao struke koja ima relevantan doprinos biznisu.

Na ovogodišnjem događaju jedan od govornika biće i Isidora Maksimović Stanković, specijalista za brendiranje poslodavaca iz kompanije Infostud. Isidora će održati predavanje na temu “Stanje na tržištu rada: Ko kosi, ko vodu nosi”, gde će predstaviti rezultate istraživanja tržišta koji će otkriti trendove u zapošljavanju i uobičajene tačke bola u traženju posla, kao i promene iz ovih oblasti.

Takođe, Isidora će predstaviti i šta se menja u navikama kandidata kao i šta je to što se kompanijama i dalje najviše i najčešće zamera. Saznajte sve o poslednjim izazovima i promenama kod kandidata prilikom traženja posla u opštoj populaciji i užurbanoj IT industriji, sve bazirano na podacima i uvidima prikupljenim iz kontinuirane interakcije Infostuda sa talentima na tržištu rada. Ovo predavanje pruža priliku da se stekne sveža perspektiva, unaprede strategije regrutacije i bolje razume potrebe savremenih talenata.

Pored Isidore na festivalu govoriće mnogi stručnjaci kako iz Srbije tako i iz inostranstva, a celokupan program i učesnike možete pogledati na linku https://2023.empple.rs/

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingDa li je psihološka bezbednost ključni element poželjnosti poslodavca?

Psihološka bezbednost zaposlenih postala je jedan od glavnih faktora diferencijacije među poslodavcima, i kao faktor koji utiče na izgradnju jakog brenda poslodavca. Šta je psihološka bezbednost? Psihološka bezbednost znači da se zaposleni osećaju slobodno da izraze svoje misli, ideje, i brige bez straha od negativnih posledica. Ovo obuhvata osećaj prihvaćenosti, podrške, i nediskriminacije u okviru […]

Employer BrandingOd lajkova do zapošljavanja: 5 osnovnih KPI-a za uspeh brendiranja poslodavca

Kako merite efikasnost vašeg Employer Branda i paketa vrednosti za zaposlene? Kada je u pitanju svet brendiranja poslodavca (EB), često se postavlja pitanje kako da izmerite uspeh vašeg brenda poslodavca i paketa vrednosti za zaposlene (EVP). Iako postoji mnogo načina da se izmeri ovaj uspeh, u ovom članku ćemo istaći nekoliko ključnih indikatora učinka (KPI) […]

Employer BrandingMagični Empple festival stiže u oktobru

Treći po redu Empple festival nosi slogan ’’MAGIC – it shows’’ i poziva na razgovor o strateškom pristupu employer branding-u, načinima implementacije dobrih praksi, kontinurianoj brizi o zaposlenima… građenju magičnih radnih okruženja! Festival će, kao i prethodne godine, učesnici moći da prate online ili uživo u pozorištu Duško Radović na Tašmajdanu. Dva dana, 5. i […]

Employer BrandingEmpple karavan u Subotici – Employer branding važniji nego ikada

Inspira grupa i Infostud su danas u prostorijama subotičkog InspiraHub-a ugostili Empple karavan na događaju organizovanom za predstavnike subotičkih kompanija. Empple karavan predstavlja seriju događaja koji za cilj imaju razvoj stručne employer branding zajednice i ekosistema, a susretom u Subotici su započeli svoju turneju po Srbiji, koja će se završiti velikim Empple festivalom 5. i […]