Pređi na glavni sadržaj

Da li vas zaposleni vole?

Ako se pitate da li vas zaposleni vole, onda ste verovatno na korak od ulaganja u kvalitetan employer brand, ali ako i dalje ne brinete o tome, očekujte da će vaše poslovanje početi da slabi u narednih nekoliko godina. A to sigurno ne želite.

Odnos snaga na tržištu je promenjen i sada su kandidati ti koji biraju poslodavce, a ne obrnuto. Čak 9 od 10 ljudi u vašoj firmi bi rado prešlo kod poslodavca sa boljom reputacijom, a vaš konkurent koji brine o svom employer brendu štedi čak 50% više budžeta po kandidatu prilikom procesa selekcije, u odnosu na vas.

Zašto je employer brand važan?

Znate li da plata danas zauzima tek treće mesto na listi faktora koji utiču na odluku o promeni radnog mesta? Pre nje su kompanijska kultura i osećaj ostvarenosti. Ova dva elementa su osnovni činioci kvalitetnog employer branda. Poslodavac koji brine o svojim zaposlenima učiniće svoju firmu kvalitetnim mestom za rad, učiniće sve da se svaki glas u timu čuje i jednako računa, biće predstavnik kompanijskih vrednosti i svojim primerom će pokazati dnevno da je sve to mnogo više od „prazne priče“.

Zapravo, employer branding je mnogo više od šarenih lejzi begova i kancelarija za stoni fudbal ili igrice. To je proces implementiranja pravih vrednosti kroz ceo tim i kroz sve nivoe firme, briga o zaposlenima i aktivno osluškivanje njihovih potreba i ambicija.

Ušteda prilikom zapošljavanja je samo jedan od benefita. Kompanije koje imaju razvijene timove koji brinu o tome zadržavaju svoje zaposlene mnogo duže, samim tim imaju stabilan tim koji poznaje brend i radi na njemu. Dodatno, time poslodavci imaju mnogo bolji pristup kvalitetnim kadrovima koji posle nekog vremena sami počinju da se interesuju za otvorene pozicije u firmama.

Kakva je po ovom pitanju situacija u Srbiji?

Verovali ili ne, i na našim prostorima postoji značaj broj firmi koje aktivno ulažu u employer branding i zapošljavaju ljude koji se brinu o zadovoljstvu zaposlenih, ali i komunikaciji ka javnosti koja predstavlja poslodavca kao poželjnog za različite profile kandidata.
Zvuči previše dobro da bi bilo istinito, zar ne?

Trenutno su u ovom segmentu najaktivnije IT kompanije koje su u svakodnevnoj borbi za seniore sa ozbiljnim iskustvom, i upravo benefitima i dodatnim vrednostima pokušavaju da se istaknu u moru poslodavaca koji bi želeli da se domognu njihovih veština.

Primetićete da su se uloge ovde potpuno promenile.

Jedan od employer branding eksperata, Marko Vidović trenutno radi na toj poziciji u kompaniji Engineering Software Lab, 22. septembra će pričati upravo na ovu temu na seminaru o Employer brandingu koji će se održati u vinskoj kući Kovačević.

Ne propustite priliku da i vi čujete najnovije prakse i trendove u ovoj oblasti, naučite kako da se privuku najbolji talenti i uz pomoć kojih mehanizama sve to možete da primenite u kompaniji.

Prijavite se klikom na link i rezervišite na vreme mesta koja su opravdano ograničena zbog epidemiološke situacije.

Izvor: Poslovna Savršenost

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

NovostiINTERVJU JAN DE JONG – čovek koji je uveo četvorodnevnu radnu nedelju u svojoj firmi u Hrvatskoj!

Nedavno je pažnju na regionalnom nivou privukao preduzetnik iz Holandije koji se skrasio u Splitu – Jan de Jong, jedan od osnivača kompanije Webpower Adria. Ova kompanija je specijalizovana za email marketing i marketing automatizacije. Jan je uveo radnu nedelju od 4 dana, a ta ideja je pobrojala brojne pozitivne reakcije i van Hrvatske. Kako […]

NovostiBenefiti zaposlenih na konferenciji “Benefit Day”

Benefiti.rs već drugu godinu zaredom okuplja zajednicu HR i Comp&Ben profesionalaca zainteresovanih za teme koje se tiču lokalnih i globalnih trendova, kao i najboljih praksi u pružanju benefita za zaposlene. Benefit Day je osmišljen kao poludnevni online događaj, a biće organizovan u četvrtak 7. oktobra od 13 do 17h. Na konferenciji će biti predstavljeno najnovije […]

Novosti3Lateral: Svaki član tima je ambasador kompanije

Ukoliko imate kvalitetne ljude u timu, onda i privlačite takve ljude da se prijave za rad u vašoj kompaniji, kaže u intervjuu za sajt HR Lab Jelena Brkić, PR & Marketing manager kompanije 3Lateral. Ona smatra da je svaki član tima ambasador kompanije, i da to je suština njihove strategije. – Veoma nam je bitno, […]

NovostiGde se kriju dobri programeri?

Regrutacija IT stručnjaka i tehničkih lica postala je kamen spoticanja mnogim HR menadžerima koji su odlučili da svoju karijeru nastave u IT kompanijama. Zašto je toliko teško pronaći idealnog kandidata za programersku poziciju i da li problem leži u visokim zahtevima kandidata ili pogrešnim očekivanjima poslodavaca? Situacija nije crno bela i odgovornost je svakako u […]