Pređi na glavni sadržaj

Da li vas zaposleni vole?

HR Lab
Autor
16. septembar 2021.
·2 minuta za čitanje

Ako se pitate da li vas zaposleni vole, onda ste verovatno na korak od ulaganja u kvalitetan employer brand, ali ako i dalje ne brinete o tome, očekujte da će vaše poslovanje početi da slabi u narednih nekoliko godina. A to sigurno ne želite.

Odnos snaga na tržištu je promenjen i sada su kandidati ti koji biraju poslodavce, a ne obrnuto. Čak 9 od 10 ljudi u vašoj firmi bi rado prešlo kod poslodavca sa boljom reputacijom, a vaš konkurent koji brine o svom employer brendu štedi čak 50% više budžeta po kandidatu prilikom procesa selekcije, u odnosu na vas.

Zašto je employer brand važan?

Znate li da plata danas zauzima tek treće mesto na listi faktora koji utiču na odluku o promeni radnog mesta? Pre nje su kompanijska kultura i osećaj ostvarenosti. Ova dva elementa su osnovni činioci kvalitetnog employer branda. Poslodavac koji brine o svojim zaposlenima učiniće svoju firmu kvalitetnim mestom za rad, učiniće sve da se svaki glas u timu čuje i jednako računa, biće predstavnik kompanijskih vrednosti i svojim primerom će pokazati dnevno da je sve to mnogo više od „prazne priče“.

Zapravo, employer branding je mnogo više od šarenih lejzi begova i kancelarija za stoni fudbal ili igrice. To je proces implementiranja pravih vrednosti kroz ceo tim i kroz sve nivoe firme, briga o zaposlenima i aktivno osluškivanje njihovih potreba i ambicija.

Ušteda prilikom zapošljavanja je samo jedan od benefita. Kompanije koje imaju razvijene timove koji brinu o tome zadržavaju svoje zaposlene mnogo duže, samim tim imaju stabilan tim koji poznaje brend i radi na njemu. Dodatno, time poslodavci imaju mnogo bolji pristup kvalitetnim kadrovima koji posle nekog vremena sami počinju da se interesuju za otvorene pozicije u firmama.

Kakva je po ovom pitanju situacija u Srbiji?

Verovali ili ne, i na našim prostorima postoji značaj broj firmi koje aktivno ulažu u employer branding i zapošljavaju ljude koji se brinu o zadovoljstvu zaposlenih, ali i komunikaciji ka javnosti koja predstavlja poslodavca kao poželjnog za različite profile kandidata.
Zvuči previše dobro da bi bilo istinito, zar ne?

Trenutno su u ovom segmentu najaktivnije IT kompanije koje su u svakodnevnoj borbi za seniore sa ozbiljnim iskustvom, i upravo benefitima i dodatnim vrednostima pokušavaju da se istaknu u moru poslodavaca koji bi želeli da se domognu njihovih veština.

Primetićete da su se uloge ovde potpuno promenile.

Jedan od employer branding eksperata, Marko Vidović trenutno radi na toj poziciji u kompaniji Engineering Software Lab, 22. septembra će pričati upravo na ovu temu na seminaru o Employer brandingu koji će se održati u vinskoj kući Kovačević.

Ne propustite priliku da i vi čujete najnovije prakse i trendove u ovoj oblasti, naučite kako da se privuku najbolji talenti i uz pomoć kojih mehanizama sve to možete da primenite u kompaniji.

Prijavite se klikom na link i rezervišite na vreme mesta koja su opravdano ograničena zbog epidemiološke situacije.

Izvor: Poslovna Savršenost

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Podrška integraciji kroz zapošljavanje: Radionica Infostuda i UNHCR Srbija za izbeglice i tražioce azilaNovostiPodrška integraciji kroz zapošljavanje: Radionica Infostuda i UNHCR Srbija za izbeglice i tražioce azila

U prostorijama Impact Hub-a u Beogradu, 18. decembra održana je radionica namenjena izbeglicama i tražiocima azila, realizovana u saradnji kompanije Infostud i UNHCR Srbija. Radionicu je otvorio i prisutne pozdravio Dušan Lopušina, predstavnik UNHCR Srbija, koji je u uvodnom delu govorio o pregledu tržišta rada u Srbiji i o tome kako online platforme za zapošljavanje […]

Dodatnih 7 dana oglašavanja gratisNovostiDodatnih 7 dana oglašavanja gratis

Poslodavci koji objave oglas za posao u periodu od 17. do 23. decembra dobijaju 7 dodatnih dana oglašavanja potpuno besplatno. Ponuda važi za oglase u standardnom trajanju od 15 dana koji ističu između 1. i 7. januara 2026. godine. Ako planirate zapošljavanje u narednom periodu, objava oglasa u ovom terminu donosi dodatnu vidljivost bez dodatnih […]

Kako se menja način edukacije zaposlenih – od klasičnih obuka do online kursevaNovostiKako se menja način edukacije zaposlenih – od klasičnih obuka do online kurseva

Kako danas izgleda učenje u kompanijama u Srbiji, koje obuke poslodavci najčešće organizuju i koje veštine smatraju ključnim za razvoj zaposlenih – pitanja su na koja su Infostud i Krojačeva škola pokušali da daju odgovor kroz zajedničko istraživanje sprovedeno tokom novembra 2025. godine. Online učenje postaje deo svakodnevice, posebno u manjim firmama Istraživanje pokazuje da […]

Može li zaposleni da radi svih sedam dana u nedelji uz radno vreme kraće od 8 časova dnevnoNovostiMože li zaposleni da radi svih sedam dana u nedelji uz radno vreme kraće od 8 časova dnevno

Postoje poslodavci koji rade svaki dan. Najčešće je reč o uslužnim delatnostima – recimo prodaja robe široke potrošnje, restorani, kiosci. Kod takvih pravnih lica i preduzetnika se radi i subotom i nedeljom. Često poslodavci u takvim situacijama postavljaju pitanje: mogu li ipak da organizuju svakodnevni rad uz manji broj časova dnevnog rada, naročito ako tako […]