Pređi na glavni sadržaj

Empple festival – Sve počinje sa ljudima

HR Lab
Autor
26. avgust 2021.
·1 minuta za čitanje

Ove godine će se 1. oktobra po prvi put  organizovati Empple, employer branding festival, pod sloganom “Sve počinje sa ljudima!”

S obzirom da postoji povećano interesovanje za ovu oblast, ideja Empple festivala je da na jednom mestu organizuje edukaciju iz oblasti employer branding-a, istakne dobre prakse na našem tržištu kroz dodelu nagrada i olakša diskusiju i razmenu iskustva na ovu temu. Svi zainteresovani mogu birati između online ili uživo iskustva, a karte su u prodaji na zvaničnom sajtu festivala.

Edukacija

U okviru edukativnog dela, 7 employer branding stručnjaka preneće publici svoje uvide o relevantnim temama i aktuelnim trendovima, sve u kontekstu našeg tržišta. Do sada objavljeni spikeri su: James Ellis, Susanna Rantanen, Chris Fitzner i Barbara Zych. Pored globalnih lidera, svoje mesto u programu imaće i lokalni predavači.

Dodela nagrada

Kako dobre employer branding prakse ne bi ostale tajna u okviru festivala biće organizovana dodela nagrada. Ove godine će se nagrađivati najbolji employer branding projekti, timovi i pojedinci. U okviru 11 kategorija, organizatorke su se potrudile da pokriju sve najvažnije aspekte upravljanja employer brendom. A najbolje od prijavljenih radova odrediće stručni žiri koji čini osam HR, marketing i employer branding profesionalaca. Pobednici će, pored priznanja i prepoznatljivosti u stručnoj zajednici, imati priliku da predstave svoje radove kroz case study na online događaju 22. oktobra. Pomenuti “bonus” showcase događaj organizuje se sa ciljem podizanja svesti o dobrim praksama koje već postoje kod nas, kompanijama koje ih uspešno sprovode i employer branding-u kao važnoj temi koja doprinosi poslovanju. Prijave za dodelu nagrada traju do 27.8, a sve infomacije nalaze se na linku.

Networking

S obzirom da će se događaj desiti u hibridnom obliku, 100 učesnika će imati priliku da se upozna i poveže uživo u Barrel House prostoru u Beogradu, dok će za online učesnike biti organizovane kratke networking sesije sa krovnim temama.

Obezbedite sebi ulaznicu u svet employer branding-a iz Empple perspektive. U skladu sa ovogodišnjim sloganom, hajde da zajedno budemo ljudi sa kojima je sve počelo. Vidimo se na festivalu!

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Motivacija zaposlenih počinje od ličnog razvojaNovostiMotivacija zaposlenih počinje od ličnog razvoja

Na prvi pogled, u mnogim timovima sve deluje besprekorno. Zadaci su završeni, rokovi ispoštovani, projekti predati na vreme. Ipak, iza uredne spoljašnjosti često se krije nedostatak energije. Zamislite firmu u kojoj sve funkcioniše kako treba, ali nema onog dodatnog entuzijazma zbog kojeg ljudi s radošću dolaze na posao i ponosno govore o rezultatima. Upravo ta […]

Rezultati istraživanja Šta to radi zaposlene – fleksibilnost važnija od plateNovostiRezultati istraživanja Šta to radi zaposlene – fleksibilnost važnija od plate

Četvrtu godinu zaredom, Osiguranik, TIM Centar, Rezilient i Infostud predstavili su rezultate istraživanja „Šta to radi zaposlene“, koje donosi najsveobuhvatniji pregled potreba, očekivanja i percepcija zaposlenih u Srbiji. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3.111 zaposlenih, a oba uzorka su usklađena sa podacima Republičkog zavoda za statistiku, što ga čini u […]

Koliko dugo može da traje rad na određeno vreme kod novoosnovanog poslodavacaNovostiKoliko dugo može da traje rad na određeno vreme kod novoosnovanog poslodavaca

Ugovor o radu, kojim poslodavac i zaposleni zasnivaju radni odnos, može da se zaključi na neodređeno ili određeno vreme. Zakon o radu određuje da poslodavac ne može da angažuje radnika po ugovoru o radu duže od dve godine, osim u zakonom predviđenim izuzecima. Jedan od izuzetaka jeste i ugovor kod novoosnovanog poslodavca, što je tema […]

Stigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”NovostiStigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”

I ove, 2025. godine, četvrti put zaredom, Osiguranik, Tim Centar, Rezilient i Infostud, sproveli su najveće istraživanje benefita i wellbeing podrške zaposlenih u Srbiji: “Šta to radi zaposlene”. U istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3111 zaposlenih, što ga čini najobimnijim do sada. Oba uzorka su usklađena sa zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, […]