Pređi na glavni sadržaj

Empple festival – Sve počinje sa ljudima

Ove godine će se 1. oktobra po prvi put  organizovati Empple, employer branding festival, pod sloganom “Sve počinje sa ljudima!”

S obzirom da postoji povećano interesovanje za ovu oblast, ideja Empple festivala je da na jednom mestu organizuje edukaciju iz oblasti employer branding-a, istakne dobre prakse na našem tržištu kroz dodelu nagrada i olakša diskusiju i razmenu iskustva na ovu temu. Svi zainteresovani mogu birati između online ili uživo iskustva, a karte su u prodaji na zvaničnom sajtu festivala.

Edukacija

U okviru edukativnog dela, 7 employer branding stručnjaka preneće publici svoje uvide o relevantnim temama i aktuelnim trendovima, sve u kontekstu našeg tržišta. Do sada objavljeni spikeri su: James Ellis, Susanna Rantanen, Chris Fitzner i Barbara Zych. Pored globalnih lidera, svoje mesto u programu imaće i lokalni predavači.

Dodela nagrada

Kako dobre employer branding prakse ne bi ostale tajna u okviru festivala biće organizovana dodela nagrada. Ove godine će se nagrađivati najbolji employer branding projekti, timovi i pojedinci. U okviru 11 kategorija, organizatorke su se potrudile da pokriju sve najvažnije aspekte upravljanja employer brendom. A najbolje od prijavljenih radova odrediće stručni žiri koji čini osam HR, marketing i employer branding profesionalaca. Pobednici će, pored priznanja i prepoznatljivosti u stručnoj zajednici, imati priliku da predstave svoje radove kroz case study na online događaju 22. oktobra. Pomenuti “bonus” showcase događaj organizuje se sa ciljem podizanja svesti o dobrim praksama koje već postoje kod nas, kompanijama koje ih uspešno sprovode i employer branding-u kao važnoj temi koja doprinosi poslovanju. Prijave za dodelu nagrada traju do 27.8, a sve infomacije nalaze se na linku.

Networking

S obzirom da će se događaj desiti u hibridnom obliku, 100 učesnika će imati priliku da se upozna i poveže uživo u Barrel House prostoru u Beogradu, dok će za online učesnike biti organizovane kratke networking sesije sa krovnim temama.

Obezbedite sebi ulaznicu u svet employer branding-a iz Empple perspektive. U skladu sa ovogodišnjim sloganom, hajde da zajedno budemo ljudi sa kojima je sve počelo. Vidimo se na festivalu!

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

NovostiINTERVJU JAN DE JONG – čovek koji je uveo četvorodnevnu radnu nedelju u svojoj firmi u Hrvatskoj!

Nedavno je pažnju na regionalnom nivou privukao preduzetnik iz Holandije koji se skrasio u Splitu – Jan de Jong, jedan od osnivača kompanije Webpower Adria. Ova kompanija je specijalizovana za email marketing i marketing automatizacije. Jan je uveo radnu nedelju od 4 dana, a ta ideja je pobrojala brojne pozitivne reakcije i van Hrvatske. Kako […]

NovostiBenefiti zaposlenih na konferenciji “Benefit Day”

Benefiti.rs već drugu godinu zaredom okuplja zajednicu HR i Comp&Ben profesionalaca zainteresovanih za teme koje se tiču lokalnih i globalnih trendova, kao i najboljih praksi u pružanju benefita za zaposlene. Benefit Day je osmišljen kao poludnevni online događaj, a biće organizovan u četvrtak 7. oktobra od 13 do 17h. Na konferenciji će biti predstavljeno najnovije […]

Novosti3Lateral: Svaki član tima je ambasador kompanije

Ukoliko imate kvalitetne ljude u timu, onda i privlačite takve ljude da se prijave za rad u vašoj kompaniji, kaže u intervjuu za sajt HR Lab Jelena Brkić, PR & Marketing manager kompanije 3Lateral. Ona smatra da je svaki član tima ambasador kompanije, i da to je suština njihove strategije. – Veoma nam je bitno, […]

NovostiGde se kriju dobri programeri?

Regrutacija IT stručnjaka i tehničkih lica postala je kamen spoticanja mnogim HR menadžerima koji su odlučili da svoju karijeru nastave u IT kompanijama. Zašto je toliko teško pronaći idealnog kandidata za programersku poziciju i da li problem leži u visokim zahtevima kandidata ili pogrešnim očekivanjima poslodavaca? Situacija nije crno bela i odgovornost je svakako u […]