Brojne domaće i internacionalne kompanije, kako bi privukle, motivisale i zadržale zaposlene nude im, pored osnovnog kompenzacijskog paketa, dodatne beneficije i privilegije. Na srpskom tržištu, ti benefiti su pre svega – dobrovoljno zdravstveno osiguranje, članstvo u teretani, budžet za edukaciju, parking mesto, razni loyalty i slični programi. Benefiti koji su trenutno zastupljeni u kompanijama zasnovani su na principu na istu ponudu benefita za sve zaposlene.
Pitanje koje se nameće je – da li na taj način svi zaposleni mogu da budu jednako zadovoljni pruženim benefitima? Da li je moguće da identična ponuda benefita može da odgovara željama i potrebama svih zaposlenih? Da li se se na ovaj način kompanijski budžet troši na najbolji mogući način?
Benefiti.rs, platforma za personalizovane benefite, sprovodi treće po redu istraživanje o stanju benefita zaposlenih u kompanijama koje posluju u Srbiji.
Pozivamo vas da učestvujete u ovom istraživanju, koje vam neće oduzeti više od 10-15 minuta vremena. Kroz istraživanje želimo da iz ugla profesionalaca koji se bave programima nagrađivanja zaposlenih u kompanijama (Comp&Ben) sagledamo ključne izazove sa kojima se kompanije u Srbiji susreću prilikom kreiranja, sprovođenja i praćenja rezultata programa benefita za svoje zaposlene.
Link ka upitniku: https://serbiantech.responsesuite.com/q/BenefitiHR2021
Paralelno sa istraživanjem među HR-ovima, sprovodi se i istraživanje sa zaposlenima, sa ciljem upoređivanja rezultata. Više o prethodnim istraživanjima i o platformi za digitalizaciju i personalizaciju programa benefita, možete potražiti na veb sajtu benefiti.rs
Rezultati istraživanja biće predstavljeni na online konferenciji koja se održava drugu godinu za redom, Benefit Day, 7.oktobra 2021. godine.