Pređi na glavni sadržaj

Poslovi Infostud na TikTok biznis hubu: Kako iskoristiti zabavnu platformu za ozbiljne teme?

HR Lab
Autor
20. april 2023.
·1 minuta za čitanje

Marketing mreža je 18. aprila u Beogradu organizovala drugi po redu TikTok biznis hub. Na ovom događaju učestvovalo je 12 kompanija i 4 agencije koje imaju aktivne TikTok stranice, kao i nekoliko influensera. Ispred Infostuda na temu „Kako iskoristiti zabavnu platformu za ozbiljne teme?“ učestvovao je naš kolega Miloš Turinski, PR menadžer sajta.

Cilj ovog događaja bio je da se učesnicima pruže praktični saveti, teorijska znanja i primeri iz prakse o tome kako najbolje iskoristiti TikTok platformu za komunikaciju sa ciljnim grupama, kako kreirati uspešne TikTok strategije, koji su ključni trendovi na ovoj društvenoj mreži za 2023. godinu, kako unaprediti saradnju sa influenserima i kako kreirati kvalitetan sadržaj.

Učesnici su kroz radionice, aktivnosti, prezentacije i otvoreni dijalog imali priliku da steknu nova znanja i razmene iskustva sa drugim kompanijama i agencijama koje su takođe aktivne na TikTok platformi. Takođe, predstavljeni su i primeri uspešnih kampanja koje su na ovoj društvenoj mreži ostvarile veliki uspeh.

Na kraju događaja, učesnici su bili u mogućnosti da se povežu i da razmene kontakte za buduću saradnju.

TikTok Biznis Hub bio je odlična prilika za kompanije i agencije da steknu nova znanja i unaprede svoje poslovanje na ovoj popularnoj društvenoj mreži.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Podrška integraciji kroz zapošljavanje: Radionica Infostuda i UNHCR Srbija za izbeglice i tražioce azilaNovostiPodrška integraciji kroz zapošljavanje: Radionica Infostuda i UNHCR Srbija za izbeglice i tražioce azila

U prostorijama Impact Hub-a u Beogradu, 18. decembra održana je radionica namenjena izbeglicama i tražiocima azila, realizovana u saradnji kompanije Infostud i UNHCR Srbija. Radionicu je otvorio i prisutne pozdravio Dušan Lopušina, predstavnik UNHCR Srbija, koji je u uvodnom delu govorio o pregledu tržišta rada u Srbiji i o tome kako online platforme za zapošljavanje […]

Dodatnih 7 dana oglašavanja gratisNovostiDodatnih 7 dana oglašavanja gratis

Poslodavci koji objave oglas za posao u periodu od 17. do 23. decembra dobijaju 7 dodatnih dana oglašavanja potpuno besplatno. Ponuda važi za oglase u standardnom trajanju od 15 dana koji ističu između 1. i 7. januara 2026. godine. Ako planirate zapošljavanje u narednom periodu, objava oglasa u ovom terminu donosi dodatnu vidljivost bez dodatnih […]

Kako se menja način edukacije zaposlenih – od klasičnih obuka do online kursevaNovostiKako se menja način edukacije zaposlenih – od klasičnih obuka do online kurseva

Kako danas izgleda učenje u kompanijama u Srbiji, koje obuke poslodavci najčešće organizuju i koje veštine smatraju ključnim za razvoj zaposlenih – pitanja su na koja su Infostud i Krojačeva škola pokušali da daju odgovor kroz zajedničko istraživanje sprovedeno tokom novembra 2025. godine. Online učenje postaje deo svakodnevice, posebno u manjim firmama Istraživanje pokazuje da […]

Može li zaposleni da radi svih sedam dana u nedelji uz radno vreme kraće od 8 časova dnevnoNovostiMože li zaposleni da radi svih sedam dana u nedelji uz radno vreme kraće od 8 časova dnevno

Postoje poslodavci koji rade svaki dan. Najčešće je reč o uslužnim delatnostima – recimo prodaja robe široke potrošnje, restorani, kiosci. Kod takvih pravnih lica i preduzetnika se radi i subotom i nedeljom. Često poslodavci u takvim situacijama postavljaju pitanje: mogu li ipak da organizuju svakodnevni rad uz manji broj časova dnevnog rada, naročito ako tako […]