Pređi na glavni sadržaj

Poslovi Infostud na TikTok biznis hubu: Kako iskoristiti zabavnu platformu za ozbiljne teme?

HR Lab
Autor
20. april 2023.
·1 minuta za čitanje

Marketing mreža je 18. aprila u Beogradu organizovala drugi po redu TikTok biznis hub. Na ovom događaju učestvovalo je 12 kompanija i 4 agencije koje imaju aktivne TikTok stranice, kao i nekoliko influensera. Ispred Infostuda na temu „Kako iskoristiti zabavnu platformu za ozbiljne teme?“ učestvovao je naš kolega Miloš Turinski, PR menadžer sajta.

Cilj ovog događaja bio je da se učesnicima pruže praktični saveti, teorijska znanja i primeri iz prakse o tome kako najbolje iskoristiti TikTok platformu za komunikaciju sa ciljnim grupama, kako kreirati uspešne TikTok strategije, koji su ključni trendovi na ovoj društvenoj mreži za 2023. godinu, kako unaprediti saradnju sa influenserima i kako kreirati kvalitetan sadržaj.

Učesnici su kroz radionice, aktivnosti, prezentacije i otvoreni dijalog imali priliku da steknu nova znanja i razmene iskustva sa drugim kompanijama i agencijama koje su takođe aktivne na TikTok platformi. Takođe, predstavljeni su i primeri uspešnih kampanja koje su na ovoj društvenoj mreži ostvarile veliki uspeh.

Na kraju događaja, učesnici su bili u mogućnosti da se povežu i da razmene kontakte za buduću saradnju.

TikTok Biznis Hub bio je odlična prilika za kompanije i agencije da steknu nova znanja i unaprede svoje poslovanje na ovoj popularnoj društvenoj mreži.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Motivacija zaposlenih počinje od ličnog razvojaNovostiMotivacija zaposlenih počinje od ličnog razvoja

Na prvi pogled, u mnogim timovima sve deluje besprekorno. Zadaci su završeni, rokovi ispoštovani, projekti predati na vreme. Ipak, iza uredne spoljašnjosti često se krije nedostatak energije. Zamislite firmu u kojoj sve funkcioniše kako treba, ali nema onog dodatnog entuzijazma zbog kojeg ljudi s radošću dolaze na posao i ponosno govore o rezultatima. Upravo ta […]

Rezultati istraživanja Šta to radi zaposlene – fleksibilnost važnija od plateNovostiRezultati istraživanja Šta to radi zaposlene – fleksibilnost važnija od plate

Četvrtu godinu zaredom, Osiguranik, TIM Centar, Rezilient i Infostud predstavili su rezultate istraživanja „Šta to radi zaposlene“, koje donosi najsveobuhvatniji pregled potreba, očekivanja i percepcija zaposlenih u Srbiji. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3.111 zaposlenih, a oba uzorka su usklađena sa podacima Republičkog zavoda za statistiku, što ga čini u […]

Koliko dugo može da traje rad na određeno vreme kod novoosnovanog poslodavacaNovostiKoliko dugo može da traje rad na određeno vreme kod novoosnovanog poslodavaca

Ugovor o radu, kojim poslodavac i zaposleni zasnivaju radni odnos, može da se zaključi na neodređeno ili određeno vreme. Zakon o radu određuje da poslodavac ne može da angažuje radnika po ugovoru o radu duže od dve godine, osim u zakonom predviđenim izuzecima. Jedan od izuzetaka jeste i ugovor kod novoosnovanog poslodavca, što je tema […]

Stigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”NovostiStigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”

I ove, 2025. godine, četvrti put zaredom, Osiguranik, Tim Centar, Rezilient i Infostud, sproveli su najveće istraživanje benefita i wellbeing podrške zaposlenih u Srbiji: “Šta to radi zaposlene”. U istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3111 zaposlenih, što ga čini najobimnijim do sada. Oba uzorka su usklađena sa zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, […]