Pređi na glavni sadržaj

Šta je dobro za decu, dobro je i za biznis

19. jun 2025.
·2 minuta za čitanje

U svakom detetu postoji potencijal da izraste u inženjera, lekara, nastavnicu, umetnicu. Ali da bi ta deca to postigla, da bi uopšte imala priliku da biraju čime će da se bave, potrebna im je podrška danas. 

U Srbiji, svako peto dete živi u riziku od siromaštva. Više od polovine najugroženijih su funkcionalno nepismeni. Skoro svaka druga devojčica iz romskih naselja uda se pre punoletstva. Ipak, iza ovih brojeva stoje stvarna deca, sa imenima, snovima i potrebom da ih neko vidi. 

UNICEF sarađuje sa kompanijama koje veruju da mogu da pokrenu promene 

UNICEF u Srbiji već decenijama sarađuje sa kompanijama kako bi pomogao da prava dece postanu deo poslovnih politika i kulture. Još u vreme osnivanja mlekara poput Imleka i fabrika poput Borova, pa sve do danas, kada zajedno razvijamo programe koji doprinose razvoju dece i otpornijem društvu. 

Danas, kroz članstvo u Klubu prijatelja UNICEF-a, kompanije iz Srbije imaju priliku da svojim donacijama redovno podržavaju programe koji jačaju zdravstveni sistem, školstvo, zaštitu dece,  i podršku najranjivijoj deci. 

Zašto je ovo važno i za biznis? 

UNICEF pruža smernice za usklađivanje sa evropskim standardima (ESRS), podržava kompanije u prilagođavanju svojih poslovnih politika, kao i uvođenju politika po meri porodica.  

Brojni dokazi nam govore da poslovni sektor može da ojača svoj razvoj i stvori prednosti za poslovanje, ugled i podršku zaposlenih, kao i klijenata, poštovanjem i promocijom dečijih prava. 

Prema UNICEF-ovom istraživanju: 

  • 48% potrošača smatra da kompanije koje podržavaju UNICEF imaju pozitivan uticaj na društvo
  • 43% zaposlenih pokazuje veću lojalnost prema tim firmama
  • 42% veruje da im te kompanije daju nadu u budućnost

Reputacija, poverenje, kultura, sve počinje od vrednosti koje prepoznaju i vaši zaposleni i vaši klijenti. 

Mali gest. Velika razlika. 

Zamislite da svaka firma u Srbiji mesečno donira iznos jednog poslovnog ručka za programe koji pomažu deci. Taj mali, redovni doprinos mogao bi da promeni detinjstvo hiljadama dece širom Srbije. 

Pridružite se

Članstvom u klubu Prijatelja UNICEF-a, uz redovne mesečne donacije, programi za decu mogu da nastave da jačaju sisteme u društvu da budu kvalitetniji za decu a celokupno društvo otpornije i održivije. 

Oko 300 kompanija i preduzeća u Srbiji, svojim članstvom u Klubu Prijatelja UNICEF-a ostvaruje saradnju utemeljenu na zajedničkim vrednostima i posvećenosti deci, najvažnijem kapitalu svakog društva. Dobrobit dece i mladih u Srbiji je važan preduslov za napredak celog društva. 

Priključite se Klubu Prijatelja UNICEF-a i pomozite nam da podrška za decu bude još snažnija i da obuhvati još veći broj dece i porodica. 

Pomozite na www.donacije.unicef.rs  

Sve što radimo, radimo zahvaljujući podršci pojedinaca i kompanija. 

Zato vas pozivamo: 

Priključite se Klubu prijatelja UNICEF-a i postanite deo mreže biznisa koji grade održivu budućnost za svako dete. 

👉 www.donacije.unicef.rs 

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Tri dana na planini. HR zajednica. Bez distrakcija.NovostiTri dana na planini. HR zajednica. Bez distrakcija.

U vremenu u kojem se često biraju podaci umesto ljudi, KPI-jevi umesto razgovora, a alati umesto intuicije – važno je podsetiti se na suštinu HR poziva. A upravo to radi Jesenji Vivaldi forum. Od 10. do 12. septembra, Mokra Gora – selo koje je proglašeno najboljim turističkim selom sveta – ponovo postaje mesto okupljanja HR […]

CEO panel: Zadovoljstvo i angažovanost zaposlenih su odgovornost celog menadžmentaNovostiCEO panel: Zadovoljstvo i angažovanost zaposlenih su odgovornost celog menadžmenta

Kako lideri utiču na radno okruženje i kako svojim liderskim stilom utiču na uspeh i zadovoljstvo zaposlenih, bila je jedna od tema na CEO panelu održanom u okviru Sedme konferencije HR Experience u Beogradu, u organizaciji Infostuda. Programska direktorka ovogodišnje konferencije, Natalija Pešić, rukovodilac za ljudske resurse i razvoj u A1 Srbija, razgovarala je sa liderima tri […]

Martin Laškolnig: Angažovanost, spokoj i samopoštovanjeNovostiMartin Laškolnig: Angažovanost, spokoj i samopoštovanje

Strah je zarazan, ali isto tako je zarazna i hrabrost, rekao je Martin Laškolnig (Laschkolnig), osnivač i direktor Instituta za razvoj potencijala iz Linca, govoreći na Sedmoj konferenciji HR Experience održanoj u Beogradu u organizaciji Infostuda. S obzirom da je, pored biznisa, studirao i budističku filozofiju, Martin Laškolnig je, u skladu sa svojim interesovanjima, najviše […]

Održan Talent X Masterclass za IT industriju: Fokus na employer branding strategijeNovostiOdržan Talent X Masterclass za IT industriju: Fokus na employer branding strategije

U četvrtak 12. juna održan je novi Talent X Masterclass, događaj osmišljen kao jedinstvena poslovna simulacija sa ciljem da se kroz timski rad dođe do rešenja za pozicioniranje poslodavca kao atraktivnog na tržištu rada. Ovog puta fokus je bio na IT industriji, a radionica je okupila HR i employer branding stručnjake iz vodećih domaćih i […]