Pređi na glavni sadržaj

Stigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”

HR Lab
Autor
13. oktobar 2025.
·1 minuta za čitanje

I ove, 2025. godine, četvrti put zaredom, Osiguranik, Tim Centar, Rezilient i Infostud, sproveli su najveće istraživanje benefita i wellbeing podrške zaposlenih u Srbiji: “Šta to radi zaposlene”. U istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3111 zaposlenih, što ga čini najobimnijim do sada. Oba uzorka su usklađena sa zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, tako da su podaci u potpunosti reprezentativni i daju jasnu sliku o tržištu rada kod nas.

Obuhvatili smo neke od najaktuelnijih tema:

Benefiti: Saznaćete da li se nešto promenilo od prošle godine, šta je ono što zaposlenima najviše treba i koje su beneficije za roditelje najzastupljenije u firmama koje posluju u Srbiji.

Remote – work: Upoznaćete se sa najnovijom politikom rada od kuće i videti kako razmišljaju menadžeri, a kako zaposleni.

Carewashing: Analizirali smo kako ovaj fenomen izgleda u praksi i da li su zaposleni primetili lažnu brigu kompanija prema njima.

Dobrovoljno zdravstveno osiguranje: Pročitaćete šta zaposleni i menadžeri misle o jedinoj novčanoj beneficiji koja ima uzlazni trend u Srbiji, kako kompanije biraju paket i koliko je zaista zaposlenima važan ovaj benefit.

Wellbeing: U izveštaju ćete pročitati koliko zaposlenih prijavljuje stres i druge probleme iz domena wellbeinga, kako to utiče na njihov rad, a kako i da li kompanije odgovaraju na potrebe zaposlenih za fizičkim, emotivnim i mentalnim blagostanjem.

HR trendovi: Za kraj smo pripremili analizu trendova iz HR-a, gde ćete između ostalog saznati šta nas očekuje u 2026. godini, ali i pronaći odgovor na pitanje kako zaposleni posmatraju sektor HR-a.

Uz sveobuhvatni pregled tržišta, svaki HR, menadžer, direktor ili vlasnik kompanije moći će spreman da uđe u 2026. godinu, sa podacima koji ne samo da će mu pomoći da odgovori na potrebe zaposlenih, zadrži kvalitetan kadar i poboljša njihovu produktivnost, već i da stekne konkurentsku prednost na tržištu.

Preuzimanje izveštaja je potpuno besplatno na ovom LINKU.

I ove godine, ono je imalo humanitarni karakter. Za svaku kompaniju učesnicu, kao i svakog zaposlenog koji je popunio anketu, donirali smo novac i prikupili ukupno 690.600 RSD za Institut za neonatologiju u Beogradu, kako bi se obezbedili što bolji uslovi za prevremeno rođene bebe.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Veštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za daljeNovostiVeštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za dalje

Godina koja prolazi donela je mnogo promena: ubrzan tempo rada, više odgovornosti i snažniji uticaj tehnologije na svakodnevne zadatke. U takvom okruženju jasno se izdvojilo nekoliko veština koje više nisu samo „poželjne“, već neophodne za kvalitetan i siguran rad. Zaključak o tome koje su veštine bile najtraženije ove godine proizašao je iz uvida u kurseve […]

Posebna ponuda za Crni petak u InfostuduNovostiPosebna ponuda za Crni petak u Infostudu

U petak 28. novembra 2025. godine očekuje vas posebna ponuda za Crni petak:  DODATNI POPUST NA PAKETE OGLASA ZA POSAO  Prvih 20 kompanija kupovinom bilo koje vrste paketa oglasa sa najmanje 5, a najviše 29 oglasa u paketu, ostvaruju dodatnih 15% popusta na već uračunati standardni popust na zakup paketa. Paket se može iskoristiti u narednih godinu dana, a jedna kompanija može zakupiti […]

Učestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u SrbijiNovostiUčestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u Srbiji

Bez stalnog učenja nema ni razvoja. To važi i za pojedince i za organizacije. U vremenu kada se veštine brzo menjaju, a očekivanja zaposlenih rastu, kompanije koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih ne samo da zadržavaju talente, već i dugoročno postižu bolje rezultate. Infostud i Krojačeva škola pokrenuli istraživanje o kulturi učenja u kompanijama u […]

Produktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultateNovostiProduktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultate

U savremenom poslovnom svetu, gotovo da je postalo normalno biti zauzet. Kalendar je ispunjen sastancima, mejlovi neprestano stižu, obaveze se nižu bez pauze. Zaposleni rade mnogo, ali rezultati često ne prate uloženi napor. Umesto rasta, dolazi do zasićenja i pada kreativnosti. Ono što na prvi pogled izgleda kao produktivnost, zapravo je zauzetost, a granica između […]