Na regionalnoj konferenciji CORE Days 2025 – „Više od profita: Društveni uticaj ESG“, koju je organizovao NALED, Infostud je učestvovao u uvodnoj panel diskusiji posvećenoj društvenoj dimenziji ESG-ja. Panel „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ održan je 27. novembra u Ložionici u Beogradu.
Infostud je predstavljao Marko Živković, šef marketinga i PR-a, koji je bio panelista među predstavnicima domaćih i međunarodnih organizacija. Sa njim su učestvovali i Vladimir Hrle (IFC ESG Advisory Project), Marko Dragić (Nacionalna organizacija potrošača Srbije), Slađana Bogosavljev (Ericsson) i Beata Fridrich (MK Group), dok je panel moderirao Nebojša Lukač, ESG ekspert.
Infostudov doprinos temi društvene odgovornosti
Marko Živković je istakao da tržište rada jasno pokazuje koliko su ovi elementi ključni za održivo poslovanje. Tokom izlaganja podelio je i uvide iz Infostudovih istraživanja „Šta to radi zaposlene“ i analize o generaciji Gen Z, naglašavajući glavna očekivanja zaposlenih danas potrebu za otvorenom komunikacijom, fer uslovima, mogućnošću razvoja i atmosferom u kojoj se ljudi osećaju poštovano. Podaci iz ovih analiza potvrđuju da su mladi posebno osetljivi na neautentičnost i da očekuju okruženje u kojem njihove vrednosti nisu samo deklarativno prisutne, već zaista žive kroz odnose i praksu.
Kroz Infostudove digitalne servise i pregled tržišnih trendova, Marko je ukazao na to kako tehnologija i transparentnost doprinose smanjenju barijera u zapošljavanju i pravednijem pristupu informacijama, što je važan deo društvene održivosti kompanija.
Na pitanje o tome šta smatra ključnim za zdravu i održivu radnu kulturu, Marko je naglasio da je iskrenost polazna osnova: iz nje proizlaze fleksibilnost, poverenje i briga o ljudima. Ako govorimo o budućnosti, moramo govoriti o mladima, a njima su potrebni autentični lideri sa integritetom. Kako je istakao, prazne priče i lažna obećanja kod novih generacija više ne prolaze, što poslednjih godinu dana jasno pokazuju i podaci i iskustva sa tržišta rada.

