Pređi na glavni sadržaj

Učešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025

HR Lab
Autor
28. novembar 2025.
·1 minuta za čitanje

Na regionalnoj konferenciji CORE Days 2025 – „Više od profita: Društveni uticaj ESG“, koju je organizovao NALED, Infostud je učestvovao u uvodnoj panel diskusiji posvećenoj društvenoj dimenziji ESG-ja. Panel „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ održan je 27. novembra u Ložionici u Beogradu.

Infostud je predstavljao Marko Živković, šef marketinga i PR-a, koji je bio panelista među predstavnicima domaćih i međunarodnih organizacija. Sa njim su učestvovali i Vladimir Hrle (IFC ESG Advisory Project), Marko Dragić (Nacionalna organizacija potrošača Srbije), Slađana Bogosavljev (Ericsson) i Beata Fridrich (MK Group), dok je panel moderirao Nebojša Lukač, ESG ekspert.

Infostudov doprinos temi društvene odgovornosti

Marko Živković je istakao da tržište rada jasno pokazuje koliko su ovi elementi ključni za održivo poslovanje. Tokom izlaganja podelio je i uvide iz Infostudovih istraživanja Šta to radi zaposlene i analize o generaciji Gen Z, naglašavajući glavna očekivanja zaposlenih danas potrebu za otvorenom komunikacijom, fer uslovima, mogućnošću razvoja i atmosferom u kojoj se ljudi osećaju poštovano. Podaci iz ovih analiza potvrđuju da su mladi posebno osetljivi na neautentičnost i da očekuju okruženje u kojem njihove vrednosti nisu samo deklarativno prisutne, već zaista žive kroz odnose i praksu.

Kroz Infostudove digitalne servise i pregled tržišnih trendova, Marko je ukazao na to kako tehnologija i transparentnost doprinose smanjenju barijera u zapošljavanju i pravednijem pristupu informacijama, što je važan deo društvene održivosti kompanija.

Na pitanje o tome šta smatra ključnim za zdravu i održivu radnu kulturu, Marko je naglasio da je iskrenost polazna osnova: iz nje proizlaze fleksibilnost, poverenje i briga o ljudima. Ako govorimo o budućnosti, moramo govoriti o mladima, a njima su potrebni autentični lideri sa integritetom. Kako je istakao, prazne priče i lažna obećanja kod novih generacija više ne prolaze, što poslednjih godinu dana jasno pokazuju i podaci i iskustva sa tržišta rada.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Veštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za daljeNovostiVeštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za dalje

Godina koja prolazi donela je mnogo promena: ubrzan tempo rada, više odgovornosti i snažniji uticaj tehnologije na svakodnevne zadatke. U takvom okruženju jasno se izdvojilo nekoliko veština koje više nisu samo „poželjne“, već neophodne za kvalitetan i siguran rad. Zaključak o tome koje su veštine bile najtraženije ove godine proizašao je iz uvida u kurseve […]

Posebna ponuda za Crni petak u InfostuduNovostiPosebna ponuda za Crni petak u Infostudu

U petak 28. novembra 2025. godine očekuje vas posebna ponuda za Crni petak:  DODATNI POPUST NA PAKETE OGLASA ZA POSAO  Prvih 20 kompanija kupovinom bilo koje vrste paketa oglasa sa najmanje 5, a najviše 29 oglasa u paketu, ostvaruju dodatnih 15% popusta na već uračunati standardni popust na zakup paketa. Paket se može iskoristiti u narednih godinu dana, a jedna kompanija može zakupiti […]

Učestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u SrbijiNovostiUčestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u Srbiji

Bez stalnog učenja nema ni razvoja. To važi i za pojedince i za organizacije. U vremenu kada se veštine brzo menjaju, a očekivanja zaposlenih rastu, kompanije koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih ne samo da zadržavaju talente, već i dugoročno postižu bolje rezultate. Infostud i Krojačeva škola pokrenuli istraživanje o kulturi učenja u kompanijama u […]

Produktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultateNovostiProduktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultate

U savremenom poslovnom svetu, gotovo da je postalo normalno biti zauzet. Kalendar je ispunjen sastancima, mejlovi neprestano stižu, obaveze se nižu bez pauze. Zaposleni rade mnogo, ali rezultati često ne prate uloženi napor. Umesto rasta, dolazi do zasićenja i pada kreativnosti. Ono što na prvi pogled izgleda kao produktivnost, zapravo je zauzetost, a granica između […]