U prostorijama beogradskog hotela Mama Shelter juče je predstavnicima sektora ljudskih resursa najvećih kompanija koje posluju u Srbiji predstavljen početak novog ciklusa projekta talentX, najvećeg domaćeg istraživanja brenda poslodavca.
Projekat talentX predstavlja inovativan način merenja percepcije brenda poslodavca, odnosno iskustava koje poslodavci kreiraju, i to iz tri ugla: menadžmenta, zaposlenih i kandidata sa tržišta, a kroz jedinstven set od šest pokretača. Istraživanje je zasnovano na originalnoj metodologiji koja omogućava utvrđivanje do koje mere poslodavac kreira pozitivno iskustvo za zaposlene ili kandidate. Na ovaj način se proverava koliko su u saglasnosti stavovi koje o imidžu poslodavaca imaju kandidati, zaposleni i menadžment, a sve u cilju kreiranja uspešne employer branding strategije.
Projekat se realizuje u saradnji najveće domaće grupacije sajtova za zapošljavanje i ljudske resurse Poslovi Infostud sa Vladimirom Damnjanovićem, koji je svoje dugogodišnje iskustvo iz oblasti ljudskih resursa preneo u inovativnu metodologiju koja je osnova istraživanja.
Ispred Infostuda učesnicima se obratila Isidora Maksimović, savetnik za employer branding, koja je istakla da je ovo prvo istraživanje ovakve vrste u Srbiji, te da će sudeći po uzorku od preko 10.000 ispitanika ovo biti najveće domaće istraživanje brenda poslodavaca do sada. Svaki rangirani poslodavac će na taj način moći da dobije realnu sliku o trenutnom stanju svog brenda. Vladimir Damnjanović je potom predstavio sve važne informacije u vezi sa načinom istraživanja i strukturom izveštaja koji će poslodavcima biti dostupni nakon završenog projekta.
Istraživanje stavova kandidata počinje polovinom marta, a ko su najpoželjniji domaći poslodavci saznaćemo polovinom aprila ove godine. Nakon obrade dobijenih podataka, poslodavci koji su učestvovali će biti u prilici da saznaju ne samo njihovu poziciju u ukupnom skoru, već i kako se rangiraju po demografskim grupama, u okviru svoje industrije, kao i regiona u kojem su dominantno prisutni. Javno će biti komunicirano samo 20 najbolje plasiranih poslodavaca, dok će ostali dobiti informaciju o svom rangu kako bi se uporedili sa najboljima i dobili savete kako da rade na jačanju svog brenda.
Više informacija o istraživanju talentX i dostupnim izveštajima možete pronaći na zvaničnom sajtu projekta: https://talentexperience.rocks/