Pređi na glavni sadržaj

Iskoristite snagu naših društvenih mreža da dođete do željenih kandidata

HR Lab
Autor
8. april 2022.
·3 minuta za čitanje

Kada donesemo odluku da zaposlimo nove ljude sve nas muče ista pitanja.

Koliko će ova selekcija dugo da traje? Da li je moguće da od tolikog broja prijava ostaje tako mali broj relevantnih kandidata? Koji sve kanali mogu da nam obezbede kvalitetne prijave?

Najbrži način da vaš oglas dođe do velikog broja ljudi su sigurno društvene mreže. Međutim, šta ako vaši kompanijski kanali nemaju dovoljan broj pratilaca i na njima nisu oni ljudi koji vama trebaju?

Potražite kandidate tamo gde se okupljaju

S obzirom na to da se na našim kanalima okupljaju oni koji su u potrazi za poslom ili žele da promene postojeći, imamo veću mogućnost da dođemo do ljudi koji aktivno traže posao, ali i do pasivnijih kandidata. Upravo zato usluga “promocija oglasa” koja koristi snagu društvenih mreža sajta Poslovi Infostud, predstavlja pravi pogodak za vas.

Poverenje koje gradimo godinama predstavljamo vam kroz prizmu poseta i pratilaca:

Zahvaljujući potencijalu naših kanala zajedno sa razvojem tehnologije i alatima kojima raspolažemo, koristimo napredna targetiranja kako bismo doprli baš do onih kandidata koji odgovaraju uslovima konkursa koje ste propisali. Na ovaj način vi postižete ne samo jedan, već nekoliko značajnih ciljeva:

  • brže dolazite do relevantnijih prijava
  • aktivirate i pasivne kandidate
  • povećali ste vidljivosti brenda vaše kompanije
  • uštedeli ste vreme i druge resurse za izradu materijala i vuzuala za promociju
  • tim stručnjaka se u potpunosti posvećuje preciznom targetiranju prema vašim potrebama
  • pozicionirate se prema kanidatima sa tržišta rada, oglašavanjem i promocijom na našim kanalima

Sve više naših klijenata prepoznaje moć i benefite promocije što potvrđuju i podaci. Broj kompanija, koje su se opredelile za ovu uslugu, iznosio je 2019. godine 470, da bi već 2021. porastao na gotovo 700. Za isti period ukupan broj pregleda promovisanih oglasa skočio je za milion – sa 3.462.361 na čak 4.487.309.

A šta ako tragate za kandidatima iz IT industrije

S druge strane ukoliko zapošljavate ITjevca ili radite u HR -u IT kompanije, ceo proces je daleko izazovniji. I sigurni smo da ne postoji način na koji niste pokušali da dođete do željenog juniora, mediora, seniora. Promocijom oglasa na društvenim mrežama sajta HelloWorld vaš oglas dolazi do kandidata koji u najvećoj meri odgovaraju uslovima konkursa. Međutim, praćenjem rezulata promocije došli smo do zaključka da kombinovana promocija IT pozicija ostvaruje najbolje efekte. Upravo zato udružili smo snage dva najposećenija sajta za zapošljavanje u svojim branšama.

puzzle

Pored društvenih mreža sajta Poslovi Infostud, usluga promocije oglasa vam omogućava da svoj konkurs plasirate i na kanalima HelloWorld.rs, sajta koji okuplja IT zajednicu i predstavlja najveću bazu IT poslova u zemlji. Na taj način, preciznim targetiranjem vaš oglas prikazujemo na dva mesta baš onim kandidatima koje želite da zaposlite.

Pratioci sajta HelloWorld koji su nam ukazali poverenje:

  • Sajt HelloWorld beleži preko 650.000 poseta mesečno
  • Naša Facebook stranica broji 10.253 pratilaca
  • Naša Instagram stranica broji 6.524 pratilaca

Budući da je oglas neretko i prvi susret kandidata sa kompanijom i da na osnovu njega često formira prvi utisak, ovo je prilika i da svoj brend poslodavca (employer branding) jačate kroz već formirane i stabilne kanale 

A do usluge, nikad brže. Ukoliko ste registovani možete kroz vaš ATS nalog u par lakih koraka ili putem linka ispod.

 

Detaljnije o usluzi i cenama

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Veštačka inteligencija nije zamena za HR – već moćan partner i saveznikRegrutacija i selekcijaVeštačka inteligencija nije zamena za HR – već moćan partner i saveznik

Sećate li se vremena kada je proces selekcije počinjao hrpom odštampanih biografija na stolu? Biće beleški, vraćanja unazad da proverite da li ste nekoga propustili… Nekada je to bilo neizbežno. Danas ne mora da bude. Prema rezultatima istraživanja koje je sprovela Boston Consulting grupa čak 70% kompanija koje eksperimentišu sa AI ili GenAI rade to […]

Pet pitanja koja vredi postaviti na svakom razgovoru za posaoRegrutacija i selekcijaPet pitanja koja vredi postaviti na svakom razgovoru za posao

Svaki regruter zna da je intervju istovremeno neophodan i najmanje precizan metod procene kandidata. I baš zbog toga, kada smo već svesni mana ove metodologije, možemo uložiti vreme i napor da je učinimo što korisnijom, preciznijom i značajnijom kada je u pitanju procena kandidata.  Na našem tržištu postoji sijaset pitanja koje se često ponavljaju, bez […]

Zašto kandidati „goustuju“ poslodavce – i kako tome stati na putRegrutacija i selekcijaZašto kandidati „goustuju“ poslodavce – i kako tome stati na put

Kao regruteru, ovaj scenario vam je sigurno poznat. Otvoren je proces selekcije, uveliko se promoviše pozicija, pregledaju  biografije, zakazuju intervjui i dan po dan proces se privodi kraju. Vi i regruter ste izabrali nekoliko kandidata kojima biste prosledili ponudu, ali imate još jedan korak. Ipak, ne možete da dođete do njega jer vam se kandidat […]

Da li su intervjui stvarno merodavni? Alternativne metode procene kandidataRegrutacija i selekcijaDa li su intervjui stvarno merodavni? Alternativne metode procene kandidata

Još pre skoro dvadeset godina, nauka je rekla da nisu. Studija objavljena u časopisu Journal of Applied Psychology još 1996.,  pokazuje da nestrukturisani intervjui imaju nisku prediktivnu validnost, sa koeficijentom korelacije od samo 0,20. Prosto rečeno – nestruktuirani intervjui su jedva bolji od slučajnog izbora prilikom odabira kandidata.  Nauka kaže da nisu merodavni. Ali čak […]