Pređi na glavni sadržaj

Iskoristite snagu naših društvenih mreža da dođete do željenih kandidata

Kada donesemo odluku da zaposlimo nove ljude sve nas muče ista pitanja.

Koliko će ova selekcija dugo da traje? Da li je moguće da od tolikog broja prijava ostaje tako mali broj relevantnih kandidata? Koji sve kanali mogu da nam obezbede kvalitetne prijave?

Najbrži način da vaš oglas dođe do velikog broja ljudi su sigurno društvene mreže. Međutim, šta ako vaši kompanijski kanali nemaju dovoljan broj pratilaca i na njima nisu oni ljudi koji vama trebaju?

Potražite kandidate tamo gde se okupljaju

S obzirom na to da se na našim kanalima okupljaju oni koji su u potrazi za poslom ili žele da promene postojeći, imamo veću mogućnost da dođemo do ljudi koji aktivno traže posao, ali i do pasivnijih kandidata. Upravo zato usluga “promocija oglasa” koja koristi snagu društvenih mreža sajta Poslovi Infostud, predstavlja pravi pogodak za vas.

Poverenje koje gradimo godinama predstavljamo vam kroz prizmu poseta i pratilaca:

Zahvaljujući potencijalu naših kanala zajedno sa razvojem tehnologije i alatima kojima raspolažemo, koristimo napredna targetiranja kako bismo doprli baš do onih kandidata koji odgovaraju uslovima konkursa koje ste propisali. Na ovaj način vi postižete ne samo jedan, već nekoliko značajnih ciljeva:

  • brže dolazite do relevantnijih prijava
  • aktivirate i pasivne kandidate
  • povećali ste vidljivosti brenda vaše kompanije
  • uštedeli ste vreme i druge resurse za izradu materijala i vuzuala za promociju
  • tim stručnjaka se u potpunosti posvećuje preciznom targetiranju prema vašim potrebama
  • pozicionirate se prema kanidatima sa tržišta rada, oglašavanjem i promocijom na našim kanalima

Sve više naših klijenata prepoznaje moć i benefite promocije što potvrđuju i podaci. Broj kompanija, koje su se opredelile za ovu uslugu, iznosio je 2019. godine 470, da bi već 2021. porastao na gotovo 700. Za isti period ukupan broj pregleda promovisanih oglasa skočio je za milion – sa 3.462.361 na čak 4.487.309.

A šta ako tragate za kandidatima iz IT industrije

S druge strane ukoliko zapošljavate ITjevca ili radite u HR -u IT kompanije, ceo proces je daleko izazovniji. I sigurni smo da ne postoji način na koji niste pokušali da dođete do željenog juniora, mediora, seniora. Promocijom oglasa na društvenim mrežama sajta HelloWorld vaš oglas dolazi do kandidata koji u najvećoj meri odgovaraju uslovima konkursa. Međutim, praćenjem rezulata promocije došli smo do zaključka da kombinovana promocija IT pozicija ostvaruje najbolje efekte. Upravo zato udružili smo snage dva najposećenija sajta za zapošljavanje u svojim branšama.

puzzle

Pored društvenih mreža sajta Poslovi Infostud, usluga promocije oglasa vam omogućava da svoj konkurs plasirate i na kanalima HelloWorld.rs, sajta koji okuplja IT zajednicu i predstavlja najveću bazu IT poslova u zemlji. Na taj način, preciznim targetiranjem vaš oglas prikazujemo na dva mesta baš onim kandidatima koje želite da zaposlite.

Pratioci sajta HelloWorld koji su nam ukazali poverenje:

  • Sajt HelloWorld beleži preko 650.000 poseta mesečno
  • Naša Facebook stranica broji 10.253 pratilaca
  • Naša Instagram stranica broji 6.524 pratilaca

Budući da je oglas neretko i prvi susret kandidata sa kompanijom i da na osnovu njega često formira prvi utisak, ovo je prilika i da svoj brend poslodavca (employer branding) jačate kroz već formirane i stabilne kanale 

A do usluge, nikad brže. Ukoliko ste registovani možete kroz vaš ATS nalog u par lakih koraka ili putem linka ispod.

 

Detaljnije o usluzi i cenama

 

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Regrutacija i selekcijaSve manje poslodavaca daje povratnu informaciju o ishodu konkursa

Iako godinama unazad podaci o izostanku povratne informacije ukazuju na negativan uticaj po imidž poslodavaca, ni ove godine se ne vidi pomak u nastojanju poboljšanja ovog koraka u procesu selekcije i regrutacije. Kao i svih prethodnih 13 godina, Infostud je i tokom ove godine prikupljao ocene kandidata o procesu selekcije i regrutacije kod poslodavaca kod […]

Regrutacija i selekcijaPoslodavci nezadovoljni kvalitetom kandidata na tržištu rada

Sa ciljem da se na domaćem tržištu rada utvrdi zadovoljstvo poslodavaca u vezi sa kvalitetom kandidata, sprovedeno je istraživanje na nivou cele Srbije u kom je učestvovalo 317 kompanija. Strukturu kompanija u istraživanju čini 20% iz IT sektora i 80% iz ne IT sektora. Više od polovine njih je u rangu manjih kompanija (do 100 […]

Regrutacija i selekcijaZapošljavanje: Evolucija ili Revolucija?

Da li su okolnosti za one koji traže posao slične kao pre? Da li su mnogo različite za one koji traže radnike? Da li su te promene evolucija ili revolucija zapošljavanja? Stavimo, za sada, po strani profile radnika koji su traženi na tržištu i bacimo pogled na taktike i metode zapošljavanja. Vidljive promene Očigledna prekretnica […]

Regrutacija i selekcijaUklapanje u kulturu: šta može poći naopako?

Da li ste nekada odbili kandidata koji je posedovao sve kvalifikacije ali ste zaključili da će se neko drugi, iako nešto manje kvalifikovan, bolje uklopiti u kompanijsku kulturu? Da li ste tu odluku dobro promislili, odnosno da li ste analizirali svoje stavove, iskreno procenili svoje pristrasnosti prema „sličnom“, ili ste se rukovodili samo lakoćom sa […]