Pređi na glavni sadržaj

Iskoristite snagu naših društvenih mreža da dođete do željenih kandidata

8. april 2022.
·3 minuta za čitanje

Kada donesemo odluku da zaposlimo nove ljude sve nas muče ista pitanja.

Koliko će ova selekcija dugo da traje? Da li je moguće da od tolikog broja prijava ostaje tako mali broj relevantnih kandidata? Koji sve kanali mogu da nam obezbede kvalitetne prijave?

Najbrži način da vaš oglas dođe do velikog broja ljudi su sigurno društvene mreže. Međutim, šta ako vaši kompanijski kanali nemaju dovoljan broj pratilaca i na njima nisu oni ljudi koji vama trebaju?

Potražite kandidate tamo gde se okupljaju

S obzirom na to da se na našim kanalima okupljaju oni koji su u potrazi za poslom ili žele da promene postojeći, imamo veću mogućnost da dođemo do ljudi koji aktivno traže posao, ali i do pasivnijih kandidata. Upravo zato usluga “promocija oglasa” koja koristi snagu društvenih mreža sajta Poslovi Infostud, predstavlja pravi pogodak za vas.

Poverenje koje gradimo godinama predstavljamo vam kroz prizmu poseta i pratilaca:

Zahvaljujući potencijalu naših kanala zajedno sa razvojem tehnologije i alatima kojima raspolažemo, koristimo napredna targetiranja kako bismo doprli baš do onih kandidata koji odgovaraju uslovima konkursa koje ste propisali. Na ovaj način vi postižete ne samo jedan, već nekoliko značajnih ciljeva:

  • brže dolazite do relevantnijih prijava
  • aktivirate i pasivne kandidate
  • povećali ste vidljivosti brenda vaše kompanije
  • uštedeli ste vreme i druge resurse za izradu materijala i vuzuala za promociju
  • tim stručnjaka se u potpunosti posvećuje preciznom targetiranju prema vašim potrebama
  • pozicionirate se prema kanidatima sa tržišta rada, oglašavanjem i promocijom na našim kanalima

Sve više naših klijenata prepoznaje moć i benefite promocije što potvrđuju i podaci. Broj kompanija, koje su se opredelile za ovu uslugu, iznosio je 2019. godine 470, da bi već 2021. porastao na gotovo 700. Za isti period ukupan broj pregleda promovisanih oglasa skočio je za milion – sa 3.462.361 na čak 4.487.309.

A šta ako tragate za kandidatima iz IT industrije

S druge strane ukoliko zapošljavate ITjevca ili radite u HR -u IT kompanije, ceo proces je daleko izazovniji. I sigurni smo da ne postoji način na koji niste pokušali da dođete do željenog juniora, mediora, seniora. Promocijom oglasa na društvenim mrežama sajta HelloWorld vaš oglas dolazi do kandidata koji u najvećoj meri odgovaraju uslovima konkursa. Međutim, praćenjem rezulata promocije došli smo do zaključka da kombinovana promocija IT pozicija ostvaruje najbolje efekte. Upravo zato udružili smo snage dva najposećenija sajta za zapošljavanje u svojim branšama.

puzzle

Pored društvenih mreža sajta Poslovi Infostud, usluga promocije oglasa vam omogućava da svoj konkurs plasirate i na kanalima HelloWorld.rs, sajta koji okuplja IT zajednicu i predstavlja najveću bazu IT poslova u zemlji. Na taj način, preciznim targetiranjem vaš oglas prikazujemo na dva mesta baš onim kandidatima koje želite da zaposlite.

Pratioci sajta HelloWorld koji su nam ukazali poverenje:

  • Sajt HelloWorld beleži preko 650.000 poseta mesečno
  • Naša Facebook stranica broji 10.253 pratilaca
  • Naša Instagram stranica broji 6.524 pratilaca

Budući da je oglas neretko i prvi susret kandidata sa kompanijom i da na osnovu njega često formira prvi utisak, ovo je prilika i da svoj brend poslodavca (employer branding) jačate kroz već formirane i stabilne kanale 

A do usluge, nikad brže. Ukoliko ste registovani možete kroz vaš ATS nalog u par lakih koraka ili putem linka ispod.

 

Detaljnije o usluzi i cenama

 

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Zašto kandidati „goustuju“ poslodavce – i kako tome stati na putRegrutacija i selekcijaZašto kandidati „goustuju“ poslodavce – i kako tome stati na put

Kao regruteru, ovaj scenario vam je sigurno poznat. Otvoren je proces selekcije, uveliko se promoviše pozicija, pregledaju  biografije, zakazuju intervjui i dan po dan proces se privodi kraju. Vi i regruter ste izabrali nekoliko kandidata kojima biste prosledili ponudu, ali imate još jedan korak. Ipak, ne možete da dođete do njega jer vam se kandidat […]

Da li su intervjui stvarno merodavni? Alternativne metode procene kandidataRegrutacija i selekcijaDa li su intervjui stvarno merodavni? Alternativne metode procene kandidata

Još pre skoro dvadeset godina, nauka je rekla da nisu. Studija objavljena u časopisu Journal of Applied Psychology još 1996,  pokazuje da nestrukturisani intervjui imaju nisku prediktivnu validnost, sa koeficijentom korelacije od samo 0,20. Prosto rečeno – nestruktuirani intervjui su jedva bolji od slučajnog izbora prilikom odabira kandidata.  Nauka kaže da nisu merodavni. Ali čak […]

Prolećno čišćenje: Koje prakse je vreme da izbacimo iz procesa regrutacije i selekcije?Regrutacija i selekcijaProlećno čišćenje: Koje prakse je vreme da izbacimo iz procesa regrutacije i selekcije?

S vremena na vreme neophodno je osvežiti – što ostavu, što ormar, što ono što se decenijama koristi kao praksa u regrutaciji i selekciji. Tradicija ima svoju korist samo ako je u stanju da isprati promene koje je okružuju, i samo zato što se nešto radilo oduvek ne znači da treba da se radi zauvek. […]

Remote regrutacija: Izazovi i prednosti rada na daljinuRegrutacija i selekcijaRemote regrutacija: Izazovi i prednosti rada na daljinu

Iako je prošlo punih pet godina od pandemije koja je rad na daljinu uvela u skoro pa svaku industriju i poziciju, realnost je da se mnoge firme i dalje bore sa time kako da svoje procese učine podjednako učinkovitim, čak i kada se obavljaju van kancelarije. Regrutacija je jedan od tih procesa – da li […]