Pređi na glavni sadržaj

Novi oglasni sistem Infostuda: Još bolji oglasi, za još bolje rezultate

24. maj 2024.
·2 minuta za čitanje

Infostud, kao lider u oblasti zapošljavanja, prati tržišne promene i reaguje. Ponašanje kandidata se menja i upravo zato, Infostud unapređuje svoj sistem u cilju dostizanja boljih efekata oglašavanja.

Jedna od glavnih prednosti uvođenja promena jeste veća vidljivost i dodatni doseg oglasa za posao, koji na taj način stižu do relevantnih kandidata na teritoriji cele Srbije. Uveli smo nov način pretrage, uz pomoć kojeg kandidati dobijaju dodatni prikaz oglasa za posao – pogledajte primer.

Obogaćeni svi oglasi

Svih pet vrsta oglasa koje nudimo pažljivo je prilagođeno kako bi se osiguralo da svaki od njih odgovara specifičnim potrebama naših korisnika. Start oglas odgovara na potrebe početnog nivoa oglašavanja. Dok se, najznačajnije promene odnose na oglase koji nude više mogućnosti, a to su Standard, Progresiv i Premium.

Koje sve promene prema vrstama oglasa su uvedene, pogledajte u tabelarnom prikazu.

Dosadašnji Brend oglas sada za istu cenu vredi još više, pa ćete ga uskoro pronaći pod imenom Progresiv, jer će novim funkcionalnostima doneti još bolje efekte.

Stepen više, Premium oglas pruža da ste uvek prvi na svim mestima, a dodatno ga osvežavamo ga na polovini trajanja. Premium oglas nudi dodatne beneficije, prošireni sadržaj i vidljivost, čime ostvarujete maksimalne efekte, doseg i vidljivost i maksimalno brendiranje.

Kako da se dodatno istaknete u odnosu na konkurenciju? Šta je to što privlači kandidate?

Uveli smo NOVU mogućnost da u kartici oglasa istaknete 3 važne beneficije koje nudite za datu poziciju. Ova dodatna usluga omogućena je u Standard i Progresiv oglasima uz doplatu, dok je u Premium oglasu dobijate gratis.

Pogledajte PRIMER kartice Premium oglasa u rezultatima pretrage – OVDE.
Poređenja radi, pogledajte i PRIMER prikaza svih oglasa u rezultatima pretrage – OVDE.

Kako da se približite kandidatima?

Jedan od NOVIH načina isticanja i employer brandinga koji pravi značajnu razliku, jeste naslovna (cover) fotografija u oglasu. Ovu funkcionalnost podržavaju Progresiv i Premium oglasi. PRIMER pogledajte – OVDE.

Unapređen formular za naručivanje oglasa

Kako bi sve promene u sistemu oglašavanja bile sprovedene na najbolji mogući način, ključno je bilo unaprediti i način naručivanja oglasa. Stoga smo redizajnirali formular za naručivanje, čineći ga ne samo intuitivnijim nego i korisnijim za naše korisnike. Ovaj poboljšani proces naručivanja sada pruža znatno bolje korisničko iskustvo, omogućavajući lakši i efikasniji pristup našim oglasnim opcijama.

Šta je potrebno da uradite kako bi vaši oglasi imali dodatni doseg i vidljivost?

Potrebno je da unesete tačno mesto u kojem će zaposleni raditi, a naš poboljšani sistem radi tako da se vaš oglas prikazuje baš tamo gde treba, pa tako:

1) automatski dobijate dodatni doseg od 30km za prikazivanje vašeg oglasa kandidatima,
2) a od Standard oglasa kroz dodatni prikaz kandidatima i u drugim gradovima širom Srbije.

Takođe, od Standard oglasa imate NOVU mogućnost da izaberete i rad na terenu kao način rada za poslove koji podrazumevaju svakodnevni angažman izvan jednog grada. npr komercijalista za određeni rejon. Ovaj način rada je dostupan kandidatima kroz filtere u pretrazi.

Promene nastupaju već u prvoj nedelji juna! U tom trenutku svi aktivni oglasi na sajtovima poslovi.infostud.com i helloworld.rs automatski i bez dodatnih troškova, biće unapređeni u skladu sa novim sistemom, čime do isteka trajanja zadržavaju postojeće i dobijaju nove funkcionalnosti.

Nastavljamo da svakodnevno i efikasno povezujemo kandidate i poslodavce i da im pomažemo u procesu zapošljavanja. Time radimo na poboljšanju tržišta rada i povećanju stope zaposlenosti u Srbiji.

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Zašto kandidati „goustuju“ poslodavce – i kako tome stati na putRegrutacija i selekcijaZašto kandidati „goustuju“ poslodavce – i kako tome stati na put

Kao regruteru, ovaj scenario vam je sigurno poznat. Otvoren je proces selekcije, uveliko se promoviše pozicija, pregledaju  biografije, zakazuju intervjui i dan po dan proces se privodi kraju. Vi i regruter ste izabrali nekoliko kandidata kojima biste prosledili ponudu, ali imate još jedan korak. Ipak, ne možete da dođete do njega jer vam se kandidat […]

Da li su intervjui stvarno merodavni? Alternativne metode procene kandidataRegrutacija i selekcijaDa li su intervjui stvarno merodavni? Alternativne metode procene kandidata

Još pre skoro dvadeset godina, nauka je rekla da nisu. Studija objavljena u časopisu Journal of Applied Psychology još 1996,  pokazuje da nestrukturisani intervjui imaju nisku prediktivnu validnost, sa koeficijentom korelacije od samo 0,20. Prosto rečeno – nestruktuirani intervjui su jedva bolji od slučajnog izbora prilikom odabira kandidata.  Nauka kaže da nisu merodavni. Ali čak […]

Prolećno čišćenje: Koje prakse je vreme da izbacimo iz procesa regrutacije i selekcije?Regrutacija i selekcijaProlećno čišćenje: Koje prakse je vreme da izbacimo iz procesa regrutacije i selekcije?

S vremena na vreme neophodno je osvežiti – što ostavu, što ormar, što ono što se decenijama koristi kao praksa u regrutaciji i selekciji. Tradicija ima svoju korist samo ako je u stanju da isprati promene koje je okružuju, i samo zato što se nešto radilo oduvek ne znači da treba da se radi zauvek. […]

Remote regrutacija: Izazovi i prednosti rada na daljinuRegrutacija i selekcijaRemote regrutacija: Izazovi i prednosti rada na daljinu

Iako je prošlo punih pet godina od pandemije koja je rad na daljinu uvela u skoro pa svaku industriju i poziciju, realnost je da se mnoge firme i dalje bore sa time kako da svoje procese učine podjednako učinkovitim, čak i kada se obavljaju van kancelarije. Regrutacija je jedan od tih procesa – da li […]