Pređi na glavni sadržaj

Novi oglasni sistem Infostuda: Još bolji oglasi, za još bolje rezultate

24. maj 2024.
·2 minuta za čitanje

Infostud, kao lider u oblasti zapošljavanja, prati tržišne promene i reaguje. Ponašanje kandidata se menja i upravo zato, Infostud unapređuje svoj sistem u cilju dostizanja boljih efekata oglašavanja.

Jedna od glavnih prednosti uvođenja promena jeste veća vidljivost i dodatni doseg oglasa za posao, koji na taj način stižu do relevantnih kandidata na teritoriji cele Srbije. Uveli smo nov način pretrage, uz pomoć kojeg kandidati dobijaju dodatni prikaz oglasa za posao – pogledajte primer.

Obogaćeni svi oglasi

Svih pet vrsta oglasa koje nudimo pažljivo je prilagođeno kako bi se osiguralo da svaki od njih odgovara specifičnim potrebama naših korisnika. Start oglas odgovara na potrebe početnog nivoa oglašavanja. Dok se, najznačajnije promene odnose na oglase koji nude više mogućnosti, a to su Standard, Progresiv i Premium.

Koje sve promene prema vrstama oglasa su uvedene, pogledajte u tabelarnom prikazu.

Dosadašnji Brend oglas sada za istu cenu vredi još više, pa ćete ga uskoro pronaći pod imenom Progresiv, jer će novim funkcionalnostima doneti još bolje efekte.

Stepen više, Premium oglas pruža da ste uvek prvi na svim mestima, a dodatno ga osvežavamo ga na polovini trajanja. Premium oglas nudi dodatne beneficije, prošireni sadržaj i vidljivost, čime ostvarujete maksimalne efekte, doseg i vidljivost i maksimalno brendiranje.

Kako da se dodatno istaknete u odnosu na konkurenciju? Šta je to što privlači kandidate?

Uveli smo NOVU mogućnost da u kartici oglasa istaknete 3 važne beneficije koje nudite za datu poziciju. Ova dodatna usluga omogućena je u Standard i Progresiv oglasima uz doplatu, dok je u Premium oglasu dobijate gratis.

Pogledajte PRIMER kartice Premium oglasa u rezultatima pretrage – OVDE.
Poređenja radi, pogledajte i PRIMER prikaza svih oglasa u rezultatima pretrage – OVDE.

Kako da se približite kandidatima?

Jedan od NOVIH načina isticanja i employer brandinga koji pravi značajnu razliku, jeste naslovna (cover) fotografija u oglasu. Ovu funkcionalnost podržavaju Progresiv i Premium oglasi. PRIMER pogledajte – OVDE.

Unapređen formular za naručivanje oglasa

Kako bi sve promene u sistemu oglašavanja bile sprovedene na najbolji mogući način, ključno je bilo unaprediti i način naručivanja oglasa. Stoga smo redizajnirali formular za naručivanje, čineći ga ne samo intuitivnijim nego i korisnijim za naše korisnike. Ovaj poboljšani proces naručivanja sada pruža znatno bolje korisničko iskustvo, omogućavajući lakši i efikasniji pristup našim oglasnim opcijama.

Šta je potrebno da uradite kako bi vaši oglasi imali dodatni doseg i vidljivost?

Potrebno je da unesete tačno mesto u kojem će zaposleni raditi, a naš poboljšani sistem radi tako da se vaš oglas prikazuje baš tamo gde treba, pa tako:

1) automatski dobijate dodatni doseg od 30km za prikazivanje vašeg oglasa kandidatima,
2) a od Standard oglasa kroz dodatni prikaz kandidatima i u drugim gradovima širom Srbije.

Takođe, od Standard oglasa imate NOVU mogućnost da izaberete i rad na terenu kao način rada za poslove koji podrazumevaju svakodnevni angažman izvan jednog grada. npr komercijalista za određeni rejon. Ovaj način rada je dostupan kandidatima kroz filtere u pretrazi.

Promene nastupaju već u prvoj nedelji juna! U tom trenutku svi aktivni oglasi na sajtovima poslovi.infostud.com i helloworld.rs automatski i bez dodatnih troškova, biće unapređeni u skladu sa novim sistemom, čime do isteka trajanja zadržavaju postojeće i dobijaju nove funkcionalnosti.

Nastavljamo da svakodnevno i efikasno povezujemo kandidate i poslodavce i da im pomažemo u procesu zapošljavanja. Time radimo na poboljšanju tržišta rada i povećanju stope zaposlenosti u Srbiji.

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Regrutacija i selekcijaDa li nas deficit kadrova tera da snizimo kriterijume kad biramo kandidate?

Kompaniju mnogo košta dugo otvorena pozicija kako na operativnim tako i na menadžerskim nivoima. U proizvodnom pogonu, logističkim operacijama pa i marketingu i finansijama, nedostatak kadrova ima direktan negativan uticaj na ostvarenje rezultata. Istina je: ponekad je dovoljno uopšte imati još jedan par ruku i ništa više.  Kako navode američki mediji, kriterijumi se snižavaju u […]

Regrutacija i selekcijaTalente treba tražiti i među frilenserima jer su sve brojniji i obrazovaniji

Frilensing nije samo trend, već promena u načinu na koji radimo i živimo, naročito s nadolazećom najmlađom generacijom zaposlenih, koji u polovini slučajeva rade kao frilenseri. Ovaj podatak objavila je Upwork platforma, doduše za tržište  SAD. Ali, verovatno će ubrzo i kod nas biti slična situacija, ako već nije s obzirom da pristižu generacije koje […]

Regrutacija i selekcijaNe počinjite intervju sa „da li …“

Iako se HR na razgovoru za posao pita da li kandidat ima potrebne sposobnosti, znanja, iskustvo, poželjne osobine ličnosti ili takozvane soft veštine da bi bio uspešan u poslu i da bi se uklopio u tim, odgovore neće dobiti ako intervju počinje sa „da li“, jer je komentar na to samo jedno „da“ ili „ne“. […]

Regrutacija i selekcijaKad posluži sreća…ili efekat kontrasta

Intervjueri su takođe ljudi pa prave greške. Jedna od tih grešaka je „efekat kontrasta“. Ovaj tip „greške“ u proceni dešava se svima i na svim životnim poljima, samo što u procesu selekcije može da znači subjektivnost i nejednaku šansu za sve kandidate. Zamislimo sledeću situaciju: Intervjuer je zakazao šest intervjua u jednom danu i mnogo […]