Pređi na glavni sadržaj

Novi oglasni sistem Infostuda: Još bolji oglasi, za još bolje rezultate

24. maj 2024.
·2 minuta za čitanje

Infostud, kao lider u oblasti zapošljavanja, prati tržišne promene i reaguje. Ponašanje kandidata se menja i upravo zato, Infostud unapređuje svoj sistem u cilju dostizanja boljih efekata oglašavanja.

Jedna od glavnih prednosti uvođenja promena jeste veća vidljivost i dodatni doseg oglasa za posao, koji na taj način stižu do relevantnih kandidata na teritoriji cele Srbije. Uveli smo nov način pretrage, uz pomoć kojeg kandidati dobijaju dodatni prikaz oglasa za posao – pogledajte primer.

Obogaćeni svi oglasi

Svih pet vrsta oglasa koje nudimo pažljivo je prilagođeno kako bi se osiguralo da svaki od njih odgovara specifičnim potrebama naših korisnika. Start oglas odgovara na potrebe početnog nivoa oglašavanja. Dok se, najznačajnije promene odnose na oglase koji nude više mogućnosti, a to su Standard, Progresiv i Premium.

Koje sve promene prema vrstama oglasa su uvedene, pogledajte u tabelarnom prikazu.

Dosadašnji Brend oglas sada za istu cenu vredi još više, pa ćete ga uskoro pronaći pod imenom Progresiv, jer će novim funkcionalnostima doneti još bolje efekte.

Stepen više, Premium oglas pruža da ste uvek prvi na svim mestima, a dodatno ga osvežavamo ga na polovini trajanja. Premium oglas nudi dodatne beneficije, prošireni sadržaj i vidljivost, čime ostvarujete maksimalne efekte, doseg i vidljivost i maksimalno brendiranje.

Kako da se dodatno istaknete u odnosu na konkurenciju? Šta je to što privlači kandidate?

Uveli smo NOVU mogućnost da u kartici oglasa istaknete 3 važne beneficije koje nudite za datu poziciju. Ova dodatna usluga omogućena je u Standard i Progresiv oglasima uz doplatu, dok je u Premium oglasu dobijate gratis.

Pogledajte PRIMER kartice Premium oglasa u rezultatima pretrage – OVDE.
Poređenja radi, pogledajte i PRIMER prikaza svih oglasa u rezultatima pretrage – OVDE.

Kako da se približite kandidatima?

Jedan od NOVIH načina isticanja i employer brandinga koji pravi značajnu razliku, jeste naslovna (cover) fotografija u oglasu. Ovu funkcionalnost podržavaju Progresiv i Premium oglasi. PRIMER pogledajte – OVDE.

Unapređen formular za naručivanje oglasa

Kako bi sve promene u sistemu oglašavanja bile sprovedene na najbolji mogući način, ključno je bilo unaprediti i način naručivanja oglasa. Stoga smo redizajnirali formular za naručivanje, čineći ga ne samo intuitivnijim nego i korisnijim za naše korisnike. Ovaj poboljšani proces naručivanja sada pruža znatno bolje korisničko iskustvo, omogućavajući lakši i efikasniji pristup našim oglasnim opcijama.

Šta je potrebno da uradite kako bi vaši oglasi imali dodatni doseg i vidljivost?

Potrebno je da unesete tačno mesto u kojem će zaposleni raditi, a naš poboljšani sistem radi tako da se vaš oglas prikazuje baš tamo gde treba, pa tako:

1) automatski dobijate dodatni doseg od 30km za prikazivanje vašeg oglasa kandidatima,
2) a od Standard oglasa kroz dodatni prikaz kandidatima i u drugim gradovima širom Srbije.

Takođe, od Standard oglasa imate NOVU mogućnost da izaberete i rad na terenu kao način rada za poslove koji podrazumevaju svakodnevni angažman izvan jednog grada. npr komercijalista za određeni rejon. Ovaj način rada je dostupan kandidatima kroz filtere u pretrazi.

Promene nastupaju već u prvoj nedelji juna! U tom trenutku svi aktivni oglasi na sajtovima poslovi.infostud.com i helloworld.rs automatski i bez dodatnih troškova, biće unapređeni u skladu sa novim sistemom, čime do isteka trajanja zadržavaju postojeće i dobijaju nove funkcionalnosti.

Nastavljamo da svakodnevno i efikasno povezujemo kandidate i poslodavce i da im pomažemo u procesu zapošljavanja. Time radimo na poboljšanju tržišta rada i povećanju stope zaposlenosti u Srbiji.

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Regrutacija i selekcijaPostavljanje procesa u regrutaciji i selekciji

“Efikasnost je raditi stvari na pravi način; efektivnost je raditi prave stvari.”  Ovaj citat Pitera Drekera obeležio je studije svakog FON-ovca, što i ne treba da čudi jer je njegova primena dalekosežna. U svakoj grani biznisa može se postaviti pitanje – da li radimo prave stvari i da li ih radimo na pravi način?   HR […]

Regrutacija i selekcijaŠta se krije iza rečenice: To nije u mom opisu posla

Rečenica „To nije u mom opisu posla“ nije samo otpor nekom konkretnom zadatku nego je i složen fenomen sa više uzroka i posledica.   Kada neko od saradnika izgovori ovu rečenicu možete to protumačiti kao nedostatak timskog rada, lenjost, manjak motivacije ili razočaranost i svaka od ovih opcija može biti tačna. Lenje osobe definitivno koriste ovu […]

Regrutacija i selekcijaPonuda za posao koja se ne odbija

Ponuda za posao je za mnoge više od poslovnog angažmana i ima snagu da promeni kvalitet života, a ne samo iskustvo zaposlenja. Kompanije su sve svesnije da se na zaposlene ne gleda samo kao na radnu snagu od koje se očekuje produktivnost po svaku cenu, već kao celovite ličnosti sa različitim potrebama i čiji se […]

Regrutacija i selekcijaOglas za posao treba da sadrži realan pregled zaduženja

Oglas za posao treba jasno i nedvosmisleno da odražava prirodu posla jer je to od ključnog uticaja na odluku kandidata da konkurišu. Prvo što kandidati gledaju je koliko se njihove sposobnosti i interesovanja poklapaju sa zahtevima posla. Prema istraživanju koje je sproveo Gallup to ima 59% uticaja na odluku da apliciraju, dok misija i svrha […]