Pređi na glavni sadržaj

Uspešne HR priče: Kako je STADA GIS Srbija postao globalni IT centar

25. avgust 2022.
·2 minuta za čitanje

Kampanja brendiranja poslodavca za kompaniju Stada GIS Srbija deo je strateške transformacije u Stada globalni IT razvojni centar i pozicioniranje kancelarije u Srbiji kao Competence centra. Projekat je počeo sredinom 2021. godine i dalje je u toku.

Jelena Šolajić, Head of Talent Management Hemofarm i Katarina Jovanović-Čorlija, Senior HR Business Partner za IT iz STADA grupe su radile zajedno na ovom projektu koji su opisale ovako:

– Ovaj proces zahtevao je drugačiji pristup regrutaciji i selekciji kandidata pa samim tim i internom i eksternom pozicioniranju brenda poslodavca. Bilo je potrebno da se o promeni informišu i interne i eksterne ciljne grupe, ali i da im se pojasne mogućnosti , tehnologije i ljudi koji rade u Stada GIS Srbija. U projekat je bio uključen multidisciplinarni tim kolega iz HR, komunikacija i biznisa. Kroz različite faze projekta učestvovalo je više od 10 zaposlenih.

Takođe su napomenule da je STADA GIS Srbija T razvojni centar STADA kompanije sa mešovitim identitetom.

-Mnogi ga povezuju sa Hemofarmom. Mnogi sa Stadom. Neki ga vide kao odvojenu celinu.

To pitanje identiteta za ljude spolja i unutra je bilo osnovni pokretač za projekat jačanja angažovanja i svesti o brendu poslodavca ove kompanije ka ciljnog grupi IT populacije, ali i samim zaposlenima.

Jelena i Katarina opisuju kako je tekao ceo proces brendiranja poslodavaca:

– Prva faza projekta je počela istraživanjem. Trebalo je definisati ko je ciljna grupa, koji su njeni segmenti, šta želi da čuje i vidi, šta voli, a šta ne. U istoj fazi smo se bavili i istraživanjem STADA GIS Srbija brenda. Šta mi to umemo, znamo i možemo da ponudimo.

Objašnjavaju da se druga faza odnosila na pripremu sadržaja za različite ciljne segmente definisane po senioritetu. Sadržaj je bio personalizovan, komuniciran kroz formate zaposlenih sa temama koji se tiču njihove ciljne grupe. Ističu da su svi parametri na društvenim mrežama postigli duplo bolje rezultate od dotadašnjih prosečnih rezultata.

– Kreativnosti i odličnih ideja nije falilo ni u jednom trenutku, a najveći izazov je bio kako pomoći kolegama da budu opušteni pred kamerama dok smo snimali video materijale. Takođe, rad na svesti o poslodavcu je proces koji se ne završava brzo i lako, tako da je to i dalje izazov koji je pred nama.

Povratne informacije koje dobijaju od internih i eksternih izvora veoma su pozitivne, posebno zato što su uspeli da na svoj autentičan način približe šta rade i na koji način.

– Delovi kampanje su u vidu sadržaja dolazili direktno od naših zaposlenih što je posebna vrednost ovog projekta. Taj doprinos se ogleda kroz jačanje brenda poslodavca među ciljnom grupom i veću spremnost kandidata da se uključe u proces selekcije. Projekat je interno prepoznat kao primer dobre prakse u kompaniji STADA i biće deljen kroz kanale internih komunikacija, ocenjuju Jelena i Katarina.

 

 

vizual-sponzora

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Uspešne HR pričeHR priče: NLB Komercijalna banka – Kako “zapaliti vatru u ljudima” i izbeći sagorevanje na poslu

Projekat  “HR transformacija”, kompanije NLB Komercijalna banka, jedna je od 5 najuspešnijih HR praksi izabranih među 42 prijavljene na ovogodišnji konkurs Uspešne HR priče. HR transformaciju je predstavila Ivana Bamburać, direktor odeljenja za iskustvo zaposlenih, razvoj kulture i organizacije NLB Komercijalne banke na nedavnoj Šestoj konferenciji HR Experience održanoj u Beogradu u organizaciji Infostuda.   Ivana […]

Uspešne HR pričeUspešne HR priče: UniCredit Bank – Naši benefiti su odgovori na potrebe zaposlenih

Projekat “Zajedno rastemo” UniCredit banke, jedna je od pet pobedničkih HR praksi sa ovogodišnjeg konkursa Uspešne HR priče. Zajedno sa ostalim pobedničkim inicijativama, i praksa “Zajedno rastemo” je predstavljena na konferenciji HR Experience, održanoj u Beogradu u organizaciji Infostuda.  Podrška zasnivanju i proširenju porodice   – Inicijativa “Zajedno rastemo” je u vezi sa našom korporativnom vrednošću […]

Uspešne HR pričeHR Priče: Banca Intesa – EB strategija ne treba samo da komunicira već i stvara bolje radno okruženje

Projekat “Ti si sve što hoćeš”, kompanije Banca Intesa, jedna je od pet pobedničkih HR praksi na ovogodišnjem konkursu Uspešne HR priče. Na nedavnoj šestoj konferenciji HR Experience, održanoj u organizaciji Infostuda u Beogradu, ovaj projekat su ispred kompanije Banca Intesa predstavile Sanja Rajačić i Simona Vidojević.  – Najveći deo našeg Employer branding projekta „Ti si sve […]

Uspešne HR pričeDelhaize Serbia: Ide Flex – mladi biraju kada i koliko rade

Šesta konferencija HR Experience, u organizaciji Infostuda, održana je 30. maja u Sava centru u Beogradu i na njoj su tradicionalno predstavljene najuspešnije HR priče po mišljenju nezavisnog žirija u sastavu Aleksandra Dutina, Ivanka Novaković i Žaklina Teofilović.   “Uspešne HR priče” je projekat koji se već 6  godina realizuje u okviru konferencije “HR Experience”, promovišući razmenu praktičnih znanja i […]