Pređi na glavni sadržaj

Uspešne HR priče: Kako je STADA GIS Srbija postao globalni IT centar

25. avgust 2022.
·2 minuta za čitanje

Kampanja brendiranja poslodavca za kompaniju Stada GIS Srbija deo je strateške transformacije u Stada globalni IT razvojni centar i pozicioniranje kancelarije u Srbiji kao Competence centra. Projekat je počeo sredinom 2021. godine i dalje je u toku.

Jelena Šolajić, Head of Talent Management Hemofarm i Katarina Jovanović-Čorlija, Senior HR Business Partner za IT iz STADA grupe su radile zajedno na ovom projektu koji su opisale ovako:

– Ovaj proces zahtevao je drugačiji pristup regrutaciji i selekciji kandidata pa samim tim i internom i eksternom pozicioniranju brenda poslodavca. Bilo je potrebno da se o promeni informišu i interne i eksterne ciljne grupe, ali i da im se pojasne mogućnosti , tehnologije i ljudi koji rade u Stada GIS Srbija. U projekat je bio uključen multidisciplinarni tim kolega iz HR, komunikacija i biznisa. Kroz različite faze projekta učestvovalo je više od 10 zaposlenih.

Takođe su napomenule da je STADA GIS Srbija T razvojni centar STADA kompanije sa mešovitim identitetom.

-Mnogi ga povezuju sa Hemofarmom. Mnogi sa Stadom. Neki ga vide kao odvojenu celinu.

To pitanje identiteta za ljude spolja i unutra je bilo osnovni pokretač za projekat jačanja angažovanja i svesti o brendu poslodavca ove kompanije ka ciljnog grupi IT populacije, ali i samim zaposlenima.

Jelena i Katarina opisuju kako je tekao ceo proces brendiranja poslodavaca:

– Prva faza projekta je počela istraživanjem. Trebalo je definisati ko je ciljna grupa, koji su njeni segmenti, šta želi da čuje i vidi, šta voli, a šta ne. U istoj fazi smo se bavili i istraživanjem STADA GIS Srbija brenda. Šta mi to umemo, znamo i možemo da ponudimo.

Objašnjavaju da se druga faza odnosila na pripremu sadržaja za različite ciljne segmente definisane po senioritetu. Sadržaj je bio personalizovan, komuniciran kroz formate zaposlenih sa temama koji se tiču njihove ciljne grupe. Ističu da su svi parametri na društvenim mrežama postigli duplo bolje rezultate od dotadašnjih prosečnih rezultata.

– Kreativnosti i odličnih ideja nije falilo ni u jednom trenutku, a najveći izazov je bio kako pomoći kolegama da budu opušteni pred kamerama dok smo snimali video materijale. Takođe, rad na svesti o poslodavcu je proces koji se ne završava brzo i lako, tako da je to i dalje izazov koji je pred nama.

Povratne informacije koje dobijaju od internih i eksternih izvora veoma su pozitivne, posebno zato što su uspeli da na svoj autentičan način približe šta rade i na koji način.

– Delovi kampanje su u vidu sadržaja dolazili direktno od naših zaposlenih što je posebna vrednost ovog projekta. Taj doprinos se ogleda kroz jačanje brenda poslodavca među ciljnom grupom i veću spremnost kandidata da se uključe u proces selekcije. Projekat je interno prepoznat kao primer dobre prakse u kompaniji STADA i biće deljen kroz kanale internih komunikacija, ocenjuju Jelena i Katarina.

 

 

vizual-sponzora

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Pobedničke HR priče: Wagen International – transformacija oslonjena na interne resurseUspešne HR pričePobedničke HR priče: Wagen International – transformacija oslonjena na interne resurse

Na ovogodišnjoj, Sedmoj konferenciji HR Experience, tradicionalno je posebnu pažnju izazvao takmičarski deo projekta “Uspešne HR priče”, koji je pokrenuo Infostud sa ciljem da promoviše i nagradi pozitivne HR prakse u kompanijama koje posluju u Srbiji i regionu. Pet pobedničkih priča se nadmetalo za nagradu publike, koja je glasanjem na samoj konferenciji izabrala “New Wint” […]

Imaco Systemtechnik: Podrška prilagođavanju novim fazama života zaposlenihUspešne HR pričeImaco Systemtechnik: Podrška prilagođavanju novim fazama života zaposlenih

Kompanija Imaco Systemtechnik posluje u oblasti obrade metala i mašinske industrije i ima stopostotni izvoz u EU. Iako su usmereni na kupce, naglašavaju da im je dugoročno zadovoljstvo zaposlenih predstavlja “jednako važan cilj kao i zadovoljstvo kupaca”. “Mi proizvodimo mašine za različite vrste industrije, ali ne zaboravljamo da iza svih tih mašina, stoje ljudi, koji […]

Najbolje iz HR sveta: Ovo su pobednici konkursa “Uspešne HR priče 2025”Uspešne HR pričeNajbolje iz HR sveta: Ovo su pobednici konkursa “Uspešne HR priče 2025”

Nakon zatvaranja konkursa „Uspešne HR priče“, stručni žiri je izabrao najbolje primere iz oblasti ljudskih resursa koji će biti nagrađeni i predstavljeni u okviru programa HR Experience konferencije, 26. maja u Sava Centru u Beogradu. Izbor nije bio lak. Pristigle su 33 HR prakse iz različitih organizacija, a veliki broj zanimljivih i dobrih rešenja učinio […]

Uspešna HR priča Levi9: Deljenje znanje i pozitivna promena u društvu glavni motivi za pokretanje 9inspiration konferencijeUspešne HR pričeUspešna HR priča Levi9: Deljenje znanje i pozitivna promena u društvu glavni motivi za pokretanje 9inspiration konferencije

Istraživanja pokazuju da je za zaposlene, a posebno za milenijalce i mlađe generacije, pozitivan uticaj na zajednicu i društvo važan koliko i ambicija da kupe svoj stan ili kuću i da imaju visoke zarade. Prepoznavši u ovom trendu svoje zaposlene, takozvane Najnere, kompanija Levi9 je pokrenula 9Inspiration konferenciju sa ciljem da omogući razmenu znanja i […]