NovostiStigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”
I ove, 2025. godine, četvrti put zaredom, Osiguranik, Tim Centar, Rezilient i Infostud, sproveli su najveće istraživanje benefita i wellbeing podrške zaposlenih u Srbiji: “Šta to radi zaposlene”. U istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3111 zaposlenih, što ga čini najobimnijim do sada. Oba uzorka su usklađena sa zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, […]
Employer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji
Uspešne HR pričePobedničke HR priče: Schneider Electric – Wellbeing nije benefit već osnov zdravlja ljudi i kompanije
Employer brandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Employer branding
NajnovijeEmployer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak
Koliko puta ste čuli frazu da je HR sektor koji samo troši novac, dok ga ne zarađuje? Ako uprostimo stvari, to zaista i deluje tako. HR neretko ima velika ulaganja, a jedno od najvećih je u edukaciju zaposlenih. Od one obavezne, do one koju svi žele, do onih koje niko ne presluša… Neminovno je da […]
Employer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo
Employer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja
Employer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti
Uspešne HR priče
NajnovijeUspešne HR pričeDijana Lukić, Fiscal Solutions o projektu Oglasi uživo: Kandidati su u prilici da upoznaju tim i poziciju i pre apliciranja za posao
Uspešne HR pričeDragan Reščik, ProCredit banka, o projektu „Exotic Remote Work“: Doneo 55% više prijava po oglasu, koštao manje nego bilbord kampanja
Uspešne HR pričePobedničke HR priče: Nelt – Empatija i dizajn fokusiran na ljude
HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.
Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.