Pređi na glavni sadržaj

Uskoro saznajemo ko su najpoželjniji poslodavci u Srbiji

HR Lab
Autor
7. februar 2020.
·2 minuta za čitanje

U prostorijama beogradskog hotela Mama Shelter juče je predstavnicima sektora ljudskih resursa najvećih kompanija koje posluju u Srbiji predstavljen početak novog ciklusa projekta talentX, najvećeg domaćeg istraživanja brenda poslodavca.

Projekat talentX predstavlja inovativan način merenja percepcije brenda poslodavca, odnosno iskustava koje poslodavci kreiraju, i to iz tri ugla: menadžmenta, zaposlenih i kandidata sa tržišta, a kroz jedinstven set od šest pokretača. Istraživanje je zasnovano na originalnoj metodologiji koja omogućava utvrđivanje do koje mere poslodavac kreira pozitivno iskustvo za zaposlene ili kandidate. Na ovaj način se proverava koliko su u saglasnosti stavovi koje o imidžu poslodavaca imaju kandidati, zaposleni i menadžment, a sve u cilju kreiranja uspešne employer branding strategije.

Projekat se realizuje u saradnji najveće domaće grupacije sajtova za zapošljavanje i ljudske resurse Poslovi Infostud sa Vladimirom Damnjanovićem, koji je svoje dugogodišnje iskustvo iz oblasti ljudskih resursa preneo u inovativnu metodologiju koja je osnova istraživanja.

TalentX HR Meetup II 6.2.2020.

Ispred Infostuda učesnicima se obratila Isidora Maksimović, savetnik za employer branding, koja je istakla da je ovo prvo istraživanje ovakve vrste u Srbiji, te da će sudeći po uzorku od preko 10.000 ispitanika ovo biti najveće domaće istraživanje brenda poslodavaca do sada. Svaki rangirani poslodavac će na taj način moći da dobije realnu sliku o trenutnom stanju svog brenda. Vladimir Damnjanović je potom predstavio sve važne informacije u vezi sa načinom istraživanja i strukturom izveštaja koji će poslodavcima biti dostupni nakon završenog projekta.

Istraživanje stavova kandidata počinje polovinom marta, a ko su najpoželjniji domaći poslodavci saznaćemo polovinom aprila ove godine. Nakon obrade dobijenih podataka, poslodavci koji su učestvovali će biti u prilici da saznaju ne samo njihovu poziciju u ukupnom skoru, već i kako se rangiraju po demografskim grupama, u okviru svoje industrije, kao i regiona u kojem su dominantno prisutni. Javno će biti komunicirano samo 20 najbolje plasiranih poslodavaca, dok će ostali dobiti informaciju o svom rangu kako bi se uporedili sa najboljima i dobili savete kako da rade na jačanju svog brenda.

Više informacija o istraživanju talentX i dostupnim izveštajima možete pronaći na zvaničnom sajtu projekta: https://talentexperience.rocks/

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Kako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetomNovostiKako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetom

Kragujevački Grafopromet jedno je od 50-ak preduzeća za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom koja imaju dozvolu za rad nadležnog Ministarstva za rad i zapošljavanje.   Ova firma bavi se štampom, odnosno izradom reklamno-propagandnog materijala i prodajom kancelarijskog materijala, a od ukupno 23 zaposlena njih 17 su osobe sa invaliditetom.   Milica Anđelković, iz Grafoprometa kaže za Infostud da među njihovim zaposlenim […]

Istraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudniNovostiIstraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudni

Tokom Regionalnog sajma poslova, održanog od 14. do 21. oktobra, sprovedeno je veliko regionalno istraživanje među učesnicima iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Severne Makedonije. U Srbiji je u istraživanju učestvovalo 3.273 ispitanika, što nam daje pouzdanu sliku o tome kako domaći radnici vide svoje radno okruženje, koje faktore smatraju presudnim i kakva su im […]

Učešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025NovostiUčešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025

Na regionalnoj konferenciji CORE Days 2025 – „Više od profita: Društveni uticaj ESG“, koju je organizovao NALED, Infostud je učestvovao u uvodnoj panel diskusiji posvećenoj društvenoj dimenziji ESG-ja. Panel „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ održan je 27. novembra u Ložionici u Beogradu. Infostud je predstavljao Marko Živković, šef marketinga i PR-a, koji je […]

Veštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za daljeNovostiVeštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za dalje

Godina koja prolazi donela je mnogo promena: ubrzan tempo rada, više odgovornosti i snažniji uticaj tehnologije na svakodnevne zadatke. U takvom okruženju jasno se izdvojilo nekoliko veština koje više nisu samo „poželjne“, već neophodne za kvalitetan i siguran rad. Zaključak o tome koje su veštine bile najtraženije ove godine proizašao je iz uvida u kurseve […]