Employer branding
Nema rezultata
Izdvajamo
Employer brandingMicrosoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište rada
Employer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji
Employer brandingNeispunjena očekivanja zaposlenih – „psihološki ugovor“
Employer brandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)
Employer brandingUspešan brend poslodavca ima snagu da emotivno veže
Najnovije
Employer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke
Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]
Employer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom
Employer brandingEmocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćen
Employer brandingMicrosoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište rada
Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih ga nikad ne dobija)
Employer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak