Pređi na glavni sadržaj

Besplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

HR Lab
Autor
30. april 2020.
·1 minuta za čitanje

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja

Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama.

U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti kreiranja EVPa, pa do postavljanja jasnih KPI-eva za EB. Izazova je mnogo i u situaciji kada nije vanredno stanje.

Larisa Zdravković iz kompanije SAGA New Frontier, Maja Pešić iz kompanije Coca Cola HBC i Natalija Pešić iz kompanije VIP daće odgovore na sledeća pitanja:

  • – Employer branding strategija, ko čini pobednički tim?
  • – Tajne kreiranja EVP-a (employee value proposition) i način komuniciranja
  • – Najbolji načini interne i eksterne komunikacije EVP-a
  • – Uticaj krize na promene u EB aktivnostima
  • – Kako što uspešnije izaći iz krize, a pritom voditi računa o EB-u
  • – Šta nam donosi budućnost na ovom polju

Webinar se održava u četvrtak – 07.05. od 13h i neće biti emitovan javno te je važno da se prijavite kako biste dobili link za pristup. Broj slobodnih mesta je ograničen!

Gledaoci će imati priliku da se uključe putem chat-a i postave pitanja panelistima.

Prijava se vrši klikom na link za prijavu i popunjavanjem prijavne forme:

 

PRIJAVA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Učestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u SrbijiNovostiUčestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u Srbiji

Bez stalnog učenja nema ni razvoja. To važi i za pojedince i za organizacije. U vremenu kada se veštine brzo menjaju, a očekivanja zaposlenih rastu, kompanije koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih ne samo da zadržavaju talente, već i dugoročno postižu bolje rezultate. Infostud i Krojačeva škola pokrenuli istraživanje o kulturi učenja u kompanijama u Srbiji. Cilj nam je da bolje razumemo na koji način se učenje sprovodi u praksi, koje su dobre, a koje izazovne strane razvoja zaposlenih u realnom poslovnom okruženju. Zašto je važno da učestvujete?  Vaš doprinos pomoći […]

Produktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultateNovostiProduktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultate

U savremenom poslovnom svetu, gotovo da je postalo normalno biti zauzet. Kalendar je ispunjen sastancima, mejlovi neprestano stižu, obaveze se nižu bez pauze. Zaposleni rade mnogo, ali rezultati često ne prate uloženi napor. Umesto rasta, dolazi do zasićenja i pada kreativnosti. Ono što na prvi pogled izgleda kao produktivnost, zapravo je zauzetost, a granica između […]

Umanjenje zarade kao sankcijaNovostiUmanjenje zarade kao sankcija

Prema Zakonu o radu zaposleni ima pravo na odgovarajuću zaradu, koja se utvrđuje u skladu sa zakonom, opštim aktom i ugovorom o radu. Ovo je praktično osnovno pravo iz radnog odnosa i osnovni motiv zaposlenog za rad. Imajući u vidu navedeno, te da poslodavac ima obavezu da zaposlenom zaradu isplati do kraja meseca za prethodni […]

HR INSPIRAcija u Subotici: HR priče koje pokreću promeneNovostiHR INSPIRAcija u Subotici: HR priče koje pokreću promene

HR INSPIRAcija, radionica koja je okupila 40 HR stručnjaka iz različitih kompanija i industrija, održana je u prostorijama Inspira grupe u Subotici. Cilj događaja je bio da se kroz razmenu iskustava i praktičan rad otvore nova pitanja i ponude konkretna rešenja za savremene izazove u oblasti ljudskih resursa.  Uspešne HR priče koje inspirišu  Prvi blok radionice […]