Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja
Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama.
U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti kreiranja EVPa, pa do postavljanja jasnih KPI-eva za EB. Izazova je mnogo i u situaciji kada nije vanredno stanje.
Larisa Zdravković iz kompanije SAGA New Frontier, Maja Pešić iz kompanije Coca Cola HBC i Natalija Pešić iz kompanije VIP daće odgovore na sledeća pitanja:
- – Employer branding strategija, ko čini pobednički tim?
- – Tajne kreiranja EVP-a (employee value proposition) i način komuniciranja
- – Najbolji načini interne i eksterne komunikacije EVP-a
- – Uticaj krize na promene u EB aktivnostima
- – Kako što uspešnije izaći iz krize, a pritom voditi računa o EB-u
- – Šta nam donosi budućnost na ovom polju
Webinar se održava u četvrtak – 07.05. od 13h i neće biti emitovan javno te je važno da se prijavite kako biste dobili link za pristup. Broj slobodnih mesta je ograničen!
Gledaoci će imati priliku da se uključe putem chat-a i postave pitanja panelistima.
Prijava se vrši klikom na link za prijavu i popunjavanjem prijavne forme:
PRIJAVA