Pređi na glavni sadržaj

Besplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

HR Lab
Autor
30. april 2020.
·1 minuta za čitanje

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja

Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama.

U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti kreiranja EVPa, pa do postavljanja jasnih KPI-eva za EB. Izazova je mnogo i u situaciji kada nije vanredno stanje.

Larisa Zdravković iz kompanije SAGA New Frontier, Maja Pešić iz kompanije Coca Cola HBC i Natalija Pešić iz kompanije VIP daće odgovore na sledeća pitanja:

  • – Employer branding strategija, ko čini pobednički tim?
  • – Tajne kreiranja EVP-a (employee value proposition) i način komuniciranja
  • – Najbolji načini interne i eksterne komunikacije EVP-a
  • – Uticaj krize na promene u EB aktivnostima
  • – Kako što uspešnije izaći iz krize, a pritom voditi računa o EB-u
  • – Šta nam donosi budućnost na ovom polju

Webinar se održava u četvrtak – 07.05. od 13h i neće biti emitovan javno te je važno da se prijavite kako biste dobili link za pristup. Broj slobodnih mesta je ograničen!

Gledaoci će imati priliku da se uključe putem chat-a i postave pitanja panelistima.

Prijava se vrši klikom na link za prijavu i popunjavanjem prijavne forme:

 

PRIJAVA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Zaposleni ne traže samo bolji posao, već bolji život uz posao – poruka Infostuda sa Biznis Foruma u LeskovcuNovostiZaposleni ne traže samo bolji posao, već bolji život uz posao – poruka Infostuda sa Biznis Foruma u Leskovcu

Na ovogodišnjem Biznis Forumu u Leskovcu, održanom 29. oktobra, Gordana Jovičić, menadžerka prodajnog tima Infostuda, predstavila je rezultate istraživanja „Šta to radi zaposlene“, koje donosi svež pogled na motivaciju, zadovoljstvo i očekivanja zaposlenih u Srbiji. Istraživanje, u kojem je učestvovalo više od 3.100 zaposlenih i 750 donosilaca odluka u kompanijama, pokazalo je da su fleksibilnost, […]

Obaveze poslodavca u pogledu zaštite zaposlenih od zlostavljanja na raduNovostiObaveze poslodavca u pogledu zaštite zaposlenih od zlostavljanja na radu

Jedno od osnovnih prava zaposlenih na radu je pravo na bezbednost i zaštitu života i zdravlja na radu, zdravstvenu zaštitu, te zaštitu ličnog integriteta i dostojanstva ličnosti. Pravu zaposlenog na opisanu zaštitu odgovaraju zakonske obaveze poslodavca. U tom smislu poslodavac je dužan da zaposlenom obezbedi uslove rada i tako organizuje rad da se uspostavi bezbednost […]

Motivacija zaposlenih počinje od ličnog razvojaNovostiMotivacija zaposlenih počinje od ličnog razvoja

Na prvi pogled, u mnogim timovima sve deluje besprekorno. Zadaci su završeni, rokovi ispoštovani, projekti predati na vreme. Ipak, iza uredne spoljašnjosti često se krije nedostatak energije. Zamislite firmu u kojoj sve funkcioniše kako treba, ali nema onog dodatnog entuzijazma zbog kojeg ljudi s radošću dolaze na posao i ponosno govore o rezultatima. Upravo ta […]

Rezultati istraživanja Šta to radi zaposlene – fleksibilnost važnija od plateNovostiRezultati istraživanja Šta to radi zaposlene – fleksibilnost važnija od plate

Četvrtu godinu zaredom, Osiguranik, TIM Centar, Rezilient i Infostud predstavili su rezultate istraživanja „Šta to radi zaposlene“, koje donosi najsveobuhvatniji pregled potreba, očekivanja i percepcija zaposlenih u Srbiji. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3.111 zaposlenih, a oba uzorka su usklađena sa podacima Republičkog zavoda za statistiku, što ga čini u […]