Pređi na glavni sadržaj

Besplatni webinar – Employer branding (u doba krize)

HR Lab
Autor
30. april 2020.
·1 minuta za čitanje

Preko umetnosti kreiranja EVP-a, do uspešnog eksternog komuniciranja

Employer branding, strategije postavljanja i komunikacije, već dugo su ključni procesi u kompanijama.

U procesu kreiranja same EB strategije, kompanije (HR, komunikacije, marketing) susreću se sa velikim izazovima. Od toga ko je glavni nosilac ovog cilja, sa kim je najbolje da usklađuju potrebe koje imaju, preko umetnosti kreiranja EVPa, pa do postavljanja jasnih KPI-eva za EB. Izazova je mnogo i u situaciji kada nije vanredno stanje.

Larisa Zdravković iz kompanije SAGA New Frontier, Maja Pešić iz kompanije Coca Cola HBC i Natalija Pešić iz kompanije VIP daće odgovore na sledeća pitanja:

  • – Employer branding strategija, ko čini pobednički tim?
  • – Tajne kreiranja EVP-a (employee value proposition) i način komuniciranja
  • – Najbolji načini interne i eksterne komunikacije EVP-a
  • – Uticaj krize na promene u EB aktivnostima
  • – Kako što uspešnije izaći iz krize, a pritom voditi računa o EB-u
  • – Šta nam donosi budućnost na ovom polju

Webinar se održava u četvrtak – 07.05. od 13h i neće biti emitovan javno te je važno da se prijavite kako biste dobili link za pristup. Broj slobodnih mesta je ograničen!

Gledaoci će imati priliku da se uključe putem chat-a i postave pitanja panelistima.

Prijava se vrši klikom na link za prijavu i popunjavanjem prijavne forme:

 

PRIJAVA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Preventivne mere za osiguravanje bezbednosti i zdravlja na raduNovostiPreventivne mere za osiguravanje bezbednosti i zdravlja na radu

Bezbednost i zaštita zdravlja na radu predstavljaju jedno od najznačajnijih prava zaposlenih i ono podrazumeva obavezu poslodavca da obezbedi takve uslove na radu koji imaju za cilj da u najvećoj mogućoj meri smanje ili spreče nastanak povreda na radu i profesionalnih oboljenja. Zakon o radu propisuje da zaposleni ima pravo na bezbednost i zaštitu života […]

Kako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetomNovostiKako izgleda rad u preduzeću gde dve trećine zaposlenih čine osobe sa invaliditetom

Kragujevački Grafopromet jedno je od 50-ak preduzeća za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba sa invaliditetom koja imaju dozvolu za rad nadležnog Ministarstva za rad i zapošljavanje.   Ova firma bavi se štampom, odnosno izradom reklamno-propagandnog materijala i prodajom kancelarijskog materijala, a od ukupno 23 zaposlena njih 17 su osobe sa invaliditetom.   Milica Anđelković, iz Grafoprometa kaže za Infostud da među njihovim zaposlenim […]

Istraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudniNovostiIstraživanje na Regionalnom sajmu poslova: Fer plata i dobri međuljudski odnosi presudni

Tokom Regionalnog sajma poslova, održanog od 14. do 21. oktobra, sprovedeno je veliko regionalno istraživanje među učesnicima iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Severne Makedonije. U Srbiji je u istraživanju učestvovalo 3.273 ispitanika, što nam daje pouzdanu sliku o tome kako domaći radnici vide svoje radno okruženje, koje faktore smatraju presudnim i kakva su im […]

Učešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025NovostiUčešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025

Na regionalnoj konferenciji CORE Days 2025 – „Više od profita: Društveni uticaj ESG“, koju je organizovao NALED, Infostud je učestvovao u uvodnoj panel diskusiji posvećenoj društvenoj dimenziji ESG-ja. Panel „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ održan je 27. novembra u Ložionici u Beogradu. Infostud je predstavljao Marko Živković, šef marketinga i PR-a, koji je […]