Pređi na glavni sadržaj

BLACK FRIDAY AKCIJA

HR Lab
Autor
27. novembar 2019.
·1 minuta za čitanje

Planetarno popularni crni petak stiže i kod nas!

Kupovinom oglasa, paketa ili usluge na dan 29. novembra ostvarite popuste od čak 20 ili 30%!!

Akcija obuhvata sledeće:

Na svaki kupljen pojedinačan klasični, dizajnirani i vrući oglas na dan 29.11. ostvarite popust od 20%.

Prvih 30 kompanija kupovinom paketa mini, štedljivih, klasičnih, dizajniranih ili vrućih oglasa ostvaruje 30% popusta na cenu sa već uračunatim standardnim popustom na zakup paketa koji mogu iskoristiti u narednih godinu dana. /RASPRODATO!/

Za prvih 10 kompanija koje se jave u petak tu je i popust od 30% na kupovinu PR teksta koji će moći da iskoriste do kraja godine.

Akcija počinje 28. novembra u ponoć i trajaće ceo petak 29. novembra do kraja dana!

Za više informacija kontaktirajte vašeg zaduženog prodajnog savetnika!

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Posebna ponuda za Crni petak u InfostuduNovostiPosebna ponuda za Crni petak u Infostudu

U petak 28. novembra 2025. godine očekuje vas posebna ponuda za Crni petak:  DODATNI POPUST NA PAKETE OGLASA ZA POSAO  Prvih 20 kompanija kupovinom bilo koje vrste paketa oglasa sa najmanje 5, a najviše 29 oglasa u paketu, ostvaruju dodatnih 15% popusta na već uračunati standardni popust na zakup paketa. Paket se može iskoristiti u narednih godinu dana, a jedna kompanija može zakupiti […]

Učestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u SrbijiNovostiUčestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u Srbiji

Bez stalnog učenja nema ni razvoja. To važi i za pojedince i za organizacije. U vremenu kada se veštine brzo menjaju, a očekivanja zaposlenih rastu, kompanije koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih ne samo da zadržavaju talente, već i dugoročno postižu bolje rezultate. Infostud i Krojačeva škola pokrenuli istraživanje o kulturi učenja u kompanijama u […]

Produktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultateNovostiProduktivnost u vremenu rasutog fokusa: kako usmeriti pažnju na rezultate

U savremenom poslovnom svetu, gotovo da je postalo normalno biti zauzet. Kalendar je ispunjen sastancima, mejlovi neprestano stižu, obaveze se nižu bez pauze. Zaposleni rade mnogo, ali rezultati često ne prate uloženi napor. Umesto rasta, dolazi do zasićenja i pada kreativnosti. Ono što na prvi pogled izgleda kao produktivnost, zapravo je zauzetost, a granica između […]

Umanjenje zarade kao sankcijaNovostiUmanjenje zarade kao sankcija

Prema Zakonu o radu zaposleni ima pravo na odgovarajuću zaradu, koja se utvrđuje u skladu sa zakonom, opštim aktom i ugovorom o radu. Ovo je praktično osnovno pravo iz radnog odnosa i osnovni motiv zaposlenog za rad. Imajući u vidu navedeno, te da poslodavac ima obavezu da zaposlenom zaradu isplati do kraja meseca za prethodni […]