Pređi na glavni sadržaj

Universum Employer Branding Akademija konačno i kod nas!

HR Lab
Autor
29. januar 2021.
·2 minuta za čitanje

Kao što smo krajem prošle godine objavili, naš HR Lab Employer Branding Studio je potpisivanjem višegodišnjeg sporazuma o saradnji na polju brendiranja poslodavaca, postao ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na ovom polju.

Prvi zajednički projekat koji sledi je čuvena Universum Employer Branding Akademija, koja počinje 31.03.2021. Pozivamo sve zainteresovane da se prijave i postanu deo prve domaće generacije stručnjaka koji će je pohađati.

Employer Branding Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke ukoliko se bavite ili planirate da se bavite brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata u vašim kompanijama, bez obzira na veličinu kompanije, industriju u kojoj poslujete ili stepen iskustva koji posedujete.

Akademija traje 9 nedelja, nakon kojih stičete globalno priznat sertifikat stručnjaka za Employer Branding.

EB Akademija vam pruža jedinstveni i dugoročno vrlo traženi skup veština, a osim teorijskog dela, online platforma obiluje materijalima i alatima koje možete da sačuvate i primenite u svakodnevnom radu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, obezbedili smo da se uz redovni online program za polaznike, tokom pohađanja obuke održe i tri vebinara uživo sa predstavnicima Universuma.

Na linku ispod možete pogledati sve informacije o formatu i benefitima koje Akademija omogućava.

POGLEDAJTE PONUDU I SILABUS

U toku je period ranih prijava, tako da smo za sve one koji se prijave do 12.02.2021. omogućili popust od 15% na cenu iz ponude.

Ukoliko želite da pohađate Employer Branding Akademiju ili vam je potrebno više informacija popunite formular na linku ispod i neko iz tima Employer Branding Studija će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

ŽELIM VIŠE INFORMACIJA

Universum (deo Stepstone Group i Axel Springer porodice) je najveća globalna kompanija za employer branding istraživanja i usluge, koja je osnovana u Švedskoj 1989. godine, a trenutno je prisutna na preko 50 svetskih tržišta, sa kancelarijama u preko 20 država. Njenu mrežu čini više od 2000 univerziteta, alumni grupa i profesionalnih organizacija putem kojih se istražuju stavovi studenata i profesionalaca, koji se zatim koriste kao izvor informacija za savetodavni rad sa poslodavcima na polju privlačenja i zadržavanja najboljih kandidata i talenata. Svoje višedecenijsko iskustvo i ekspertizu su 2014. godine pretočili u Employer Branding Akademiju, kroz koju je do sada prošlo preko 1.000 ljudi iz više od 700 svetskih kompanija.

Poslovi Infostud je najveća domaća grupacija za zapošljavanje i ljudske resurse osnovana 2003. godine, koja kroz svoju platformu za poslodavce – HR Lab, kreira rešenja u oblasti regrutacije i selekcije, privlačenja talenata i brendiranja poslodavaca. Do sada je neko od ovih rešenja koristilo preko 30.000 poslodavaca u Srbiji. Krajem 2018. godine u okviru HR Lab platforme pokrenut je Employer Branding Studio, sa ciljem da domaćim kompanijama na jednom mestu omogući zadovoljenje svih employer branding potreba, a da istovremeno kroz edukativni rad kreira osnovu za izgradnju i okupljanje domaće employer branding zajednice.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Podrška integraciji kroz zapošljavanje: Radionica Infostuda i UNHCR Srbija za izbeglice i tražioce azilaNovostiPodrška integraciji kroz zapošljavanje: Radionica Infostuda i UNHCR Srbija za izbeglice i tražioce azila

U prostorijama Impact Hub-a u Beogradu, 18. decembra održana je radionica namenjena izbeglicama i tražiocima azila, realizovana u saradnji kompanije Infostud i UNHCR Srbija. Radionicu je otvorio i prisutne pozdravio Dušan Lopušina, predstavnik UNHCR Srbija, koji je u uvodnom delu govorio o pregledu tržišta rada u Srbiji i o tome kako online platforme za zapošljavanje […]

Dodatnih 7 dana oglašavanja gratisNovostiDodatnih 7 dana oglašavanja gratis

Poslodavci koji objave oglas za posao u periodu od 17. do 23. decembra dobijaju 7 dodatnih dana oglašavanja potpuno besplatno. Ponuda važi za oglase u standardnom trajanju od 15 dana koji ističu između 1. i 7. januara 2026. godine. Ako planirate zapošljavanje u narednom periodu, objava oglasa u ovom terminu donosi dodatnu vidljivost bez dodatnih […]

Kako se menja način edukacije zaposlenih – od klasičnih obuka do online kursevaNovostiKako se menja način edukacije zaposlenih – od klasičnih obuka do online kurseva

Kako danas izgleda učenje u kompanijama u Srbiji, koje obuke poslodavci najčešće organizuju i koje veštine smatraju ključnim za razvoj zaposlenih – pitanja su na koja su Infostud i Krojačeva škola pokušali da daju odgovor kroz zajedničko istraživanje sprovedeno tokom novembra 2025. godine. Online učenje postaje deo svakodnevice, posebno u manjim firmama Istraživanje pokazuje da […]

Može li zaposleni da radi svih sedam dana u nedelji uz radno vreme kraće od 8 časova dnevnoNovostiMože li zaposleni da radi svih sedam dana u nedelji uz radno vreme kraće od 8 časova dnevno

Postoje poslodavci koji rade svaki dan. Najčešće je reč o uslužnim delatnostima – recimo prodaja robe široke potrošnje, restorani, kiosci. Kod takvih pravnih lica i preduzetnika se radi i subotom i nedeljom. Često poslodavci u takvim situacijama postavljaju pitanje: mogu li ipak da organizuju svakodnevni rad uz manji broj časova dnevnog rada, naročito ako tako […]