Pređi na glavni sadržaj

Universum Employer Branding Akademija konačno i kod nas!

HR Lab
Autor
29. januar 2021.
·2 minuta za čitanje

Kao što smo krajem prošle godine objavili, naš HR Lab Employer Branding Studio je potpisivanjem višegodišnjeg sporazuma o saradnji na polju brendiranja poslodavaca, postao ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na ovom polju.

Prvi zajednički projekat koji sledi je čuvena Universum Employer Branding Akademija, koja počinje 31.03.2021. Pozivamo sve zainteresovane da se prijave i postanu deo prve domaće generacije stručnjaka koji će je pohađati.

Employer Branding Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke ukoliko se bavite ili planirate da se bavite brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata u vašim kompanijama, bez obzira na veličinu kompanije, industriju u kojoj poslujete ili stepen iskustva koji posedujete.

Akademija traje 9 nedelja, nakon kojih stičete globalno priznat sertifikat stručnjaka za Employer Branding.

EB Akademija vam pruža jedinstveni i dugoročno vrlo traženi skup veština, a osim teorijskog dela, online platforma obiluje materijalima i alatima koje možete da sačuvate i primenite u svakodnevnom radu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, obezbedili smo da se uz redovni online program za polaznike, tokom pohađanja obuke održe i tri vebinara uživo sa predstavnicima Universuma.

Na linku ispod možete pogledati sve informacije o formatu i benefitima koje Akademija omogućava.

POGLEDAJTE PONUDU I SILABUS

U toku je period ranih prijava, tako da smo za sve one koji se prijave do 12.02.2021. omogućili popust od 15% na cenu iz ponude.

Ukoliko želite da pohađate Employer Branding Akademiju ili vam je potrebno više informacija popunite formular na linku ispod i neko iz tima Employer Branding Studija će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

ŽELIM VIŠE INFORMACIJA

Universum (deo Stepstone Group i Axel Springer porodice) je najveća globalna kompanija za employer branding istraživanja i usluge, koja je osnovana u Švedskoj 1989. godine, a trenutno je prisutna na preko 50 svetskih tržišta, sa kancelarijama u preko 20 država. Njenu mrežu čini više od 2000 univerziteta, alumni grupa i profesionalnih organizacija putem kojih se istražuju stavovi studenata i profesionalaca, koji se zatim koriste kao izvor informacija za savetodavni rad sa poslodavcima na polju privlačenja i zadržavanja najboljih kandidata i talenata. Svoje višedecenijsko iskustvo i ekspertizu su 2014. godine pretočili u Employer Branding Akademiju, kroz koju je do sada prošlo preko 1.000 ljudi iz više od 700 svetskih kompanija.

Poslovi Infostud je najveća domaća grupacija za zapošljavanje i ljudske resurse osnovana 2003. godine, koja kroz svoju platformu za poslodavce – HR Lab, kreira rešenja u oblasti regrutacije i selekcije, privlačenja talenata i brendiranja poslodavaca. Do sada je neko od ovih rešenja koristilo preko 30.000 poslodavaca u Srbiji. Krajem 2018. godine u okviru HR Lab platforme pokrenut je Employer Branding Studio, sa ciljem da domaćim kompanijama na jednom mestu omogući zadovoljenje svih employer branding potreba, a da istovremeno kroz edukativni rad kreira osnovu za izgradnju i okupljanje domaće employer branding zajednice.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Učešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025NovostiUčešće Infostuda na panelu „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ – CORE Days 2025

Na regionalnoj konferenciji CORE Days 2025 – „Više od profita: Društveni uticaj ESG“, koju je organizovao NALED, Infostud je učestvovao u uvodnoj panel diskusiji posvećenoj društvenoj dimenziji ESG-ja. Panel „Dimenzija društvene odgovornosti kao aspekta ESG standarda“ održan je 27. novembra u Ložionici u Beogradu. Infostud je predstavljao Marko Živković, šef marketinga i PR-a, koji je […]

Veštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za daljeNovostiVeštine koje su obeležile 2025. godinu i postavile smernice za dalje

Godina koja prolazi donela je mnogo promena: ubrzan tempo rada, više odgovornosti i snažniji uticaj tehnologije na svakodnevne zadatke. U takvom okruženju jasno se izdvojilo nekoliko veština koje više nisu samo „poželjne“, već neophodne za kvalitetan i siguran rad. Zaključak o tome koje su veštine bile najtraženije ove godine proizašao je iz uvida u kurseve […]

Posebna ponuda za Crni petak u InfostuduNovostiPosebna ponuda za Crni petak u Infostudu

U petak 28. novembra 2025. godine očekuje vas posebna ponuda za Crni petak:  DODATNI POPUST NA PAKETE OGLASA ZA POSAO  Prvih 20 kompanija kupovinom bilo koje vrste paketa oglasa sa najmanje 5, a najviše 29 oglasa u paketu, ostvaruju dodatnih 15% popusta na već uračunati standardni popust na zakup paketa. Paket se može iskoristiti u narednih godinu dana, a jedna kompanija može zakupiti […]

Učestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u SrbijiNovostiUčestvujte u istraživanju o kulturi učenja u kompanijama u Srbiji

Bez stalnog učenja nema ni razvoja. To važi i za pojedince i za organizacije. U vremenu kada se veštine brzo menjaju, a očekivanja zaposlenih rastu, kompanije koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih ne samo da zadržavaju talente, već i dugoročno postižu bolje rezultate. Infostud i Krojačeva škola pokrenuli istraživanje o kulturi učenja u kompanijama u […]