Pređi na glavni sadržaj

Universum Employer Branding Akademija konačno i kod nas!

HR Lab
Autor
29. januar 2021.
·2 minuta za čitanje

Kao što smo krajem prošle godine objavili, naš HR Lab Employer Branding Studio je potpisivanjem višegodišnjeg sporazuma o saradnji na polju brendiranja poslodavaca, postao ekskluzivni partner švedske kompanije Universum za teritoriju Srbije, koja je najveći globalni igrač na ovom polju.

Prvi zajednički projekat koji sledi je čuvena Universum Employer Branding Akademija, koja počinje 31.03.2021. Pozivamo sve zainteresovane da se prijave i postanu deo prve domaće generacije stručnjaka koji će je pohađati.

Employer Branding Akademija predstavlja najpoznatiji i najuspešniji svetski program stručne obuke ukoliko se bavite ili planirate da se bavite brendiranjem poslodavaca i ostalim aktivnostima privlačenja i zadržavanja talenata u vašim kompanijama, bez obzira na veličinu kompanije, industriju u kojoj poslujete ili stepen iskustva koji posedujete.

Akademija traje 9 nedelja, nakon kojih stičete globalno priznat sertifikat stručnjaka za Employer Branding.

EB Akademija vam pruža jedinstveni i dugoročno vrlo traženi skup veština, a osim teorijskog dela, online platforma obiluje materijalima i alatima koje možete da sačuvate i primenite u svakodnevnom radu. Imajući u vidu trenutnu situaciju, obezbedili smo da se uz redovni online program za polaznike, tokom pohađanja obuke održe i tri vebinara uživo sa predstavnicima Universuma.

Na linku ispod možete pogledati sve informacije o formatu i benefitima koje Akademija omogućava.

POGLEDAJTE PONUDU I SILABUS

U toku je period ranih prijava, tako da smo za sve one koji se prijave do 12.02.2021. omogućili popust od 15% na cenu iz ponude.

Ukoliko želite da pohađate Employer Branding Akademiju ili vam je potrebno više informacija popunite formular na linku ispod i neko iz tima Employer Branding Studija će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

ŽELIM VIŠE INFORMACIJA

Universum (deo Stepstone Group i Axel Springer porodice) je najveća globalna kompanija za employer branding istraživanja i usluge, koja je osnovana u Švedskoj 1989. godine, a trenutno je prisutna na preko 50 svetskih tržišta, sa kancelarijama u preko 20 država. Njenu mrežu čini više od 2000 univerziteta, alumni grupa i profesionalnih organizacija putem kojih se istražuju stavovi studenata i profesionalaca, koji se zatim koriste kao izvor informacija za savetodavni rad sa poslodavcima na polju privlačenja i zadržavanja najboljih kandidata i talenata. Svoje višedecenijsko iskustvo i ekspertizu su 2014. godine pretočili u Employer Branding Akademiju, kroz koju je do sada prošlo preko 1.000 ljudi iz više od 700 svetskih kompanija.

Poslovi Infostud je najveća domaća grupacija za zapošljavanje i ljudske resurse osnovana 2003. godine, koja kroz svoju platformu za poslodavce – HR Lab, kreira rešenja u oblasti regrutacije i selekcije, privlačenja talenata i brendiranja poslodavaca. Do sada je neko od ovih rešenja koristilo preko 30.000 poslodavaca u Srbiji. Krajem 2018. godine u okviru HR Lab platforme pokrenut je Employer Branding Studio, sa ciljem da domaćim kompanijama na jednom mestu omogući zadovoljenje svih employer branding potreba, a da istovremeno kroz edukativni rad kreira osnovu za izgradnju i okupljanje domaće employer branding zajednice.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Koliko dugo može da traje rad na određeno vreme kod novoosnovanog poslodavacaNovostiKoliko dugo može da traje rad na određeno vreme kod novoosnovanog poslodavaca

Ugovor o radu, kojim poslodavac i zaposleni zasnivaju radni odnos, može da se zaključi na neodređeno ili određeno vreme. Zakon o radu određuje da poslodavac ne može da angažuje radnika po ugovoru o radu duže od dve godine, osim u zakonom predviđenim izuzecima. Jedan od izuzetaka jeste i ugovor kod novoosnovanog poslodavca, što je tema […]

Stigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”NovostiStigli su rezultati četvrtog istraživanja “Šta to radi zaposlene”

I ove, 2025. godine, četvrti put zaredom, Osiguranik, Tim Centar, Rezilient i Infostud, sproveli su najveće istraživanje benefita i wellbeing podrške zaposlenih u Srbiji: “Šta to radi zaposlene”. U istraživanju je učestvovalo 759 donosilaca odluka i 3111 zaposlenih, što ga čini najobimnijim do sada. Oba uzorka su usklađena sa zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, […]

Mentalno zdravlje zaposlenih: od svesti do odgovornostiNovostiMentalno zdravlje zaposlenih: od svesti do odgovornosti

Savremeni radni dan često podseća na lavirint u kojem je teško zadržati koncentraciju. Mejlovi, poruke, sastanci i rokovi odvijaju se paralelno i stvaraju iluziju da je multitasking znak snalažljivosti. U praksi, međutim, rezultat je drugačiji. Pažnja je rasuta, iscrpljenost jača, a pad produktivnosti sve primetniji. Upravo zato je Svetski dan mentalnog zdravlja dobra prilika da […]

Osnovni elementi ugovora o raduNovostiOsnovni elementi ugovora o radu

Ugovor o radu je akt kojim se zasniva radni odnos između poslodavca i zaposlenog. Reč je o sporazumu između zaposlenog i poslodavca koji se smatra zaključenim kada ga potpišu obe ugovorne strane, a kojim se saglašavaju o zasnivanju radnog odnosa, te o osnovnim pravima i obavezama i poslodavca i zaposlenog.   Kako bi ugovor o radu […]