Pređi na glavni sadržaj

Da li poverenje lidera dolazi iz srca? 50% ispitanika kaže da je to ključno…

3. oktobar 2023.
·1 minuta za čitanje

…da bi ostali da dugoročno rade kod poslodavca.

Lider koji iskazuje poštovanje prema svojim saradnicima ima moćan uticaj na poželjnost poslodavca. Ova vrsta lidera ne samo da gradi produktivan radni odnos, već i oblikuje pozitivnu korporativnu kulturu koja privlači talentovane pojedince i ojačava postojeće radne timove.

Prema rezultatima istraživanja koje smo sproveli u prethodne dve godine, 50% ispitanika sa IT tržišta i 57% ispitanika na opštem tržištu radne snage smatraju da su lideri koji poštuju svoje saradnike kamen temeljac kulture koja čini poslodavca poželjnim.

Lider koji pokazuje empatiju i pažnju prema potrebama svojih zaposlenih izgrađuje poverenje. Kada zaposleni osete da njihov lider razume i podržava njihove lične i profesionalne izazove, to stvara vezu koja ide iznad običnog odnosa lider-zaposleni. Ova bliskost često rezultira dugoročnim angažmanom i posvećenošću, što dodatno povećava atraktivnost kompanije kao poslodavca.

Komunikacija je ključna u procesu izgradnje poželjnog poslodavca, a lider koji aktivno sluša svoje zaposlene i otvoren je za njihove ideje i sugestije, stvara okruženje gde se svaki pojedinac oseća važnim. Ova dvosmerna komunikacija pomaže u rešavanju problema i poboljšava radne procese, što doprinosi efikasnosti organizacije.

U krajnjoj liniji, lider koji poštuje zaposlene ne samo da pozitivno utiče na njihovu produktivnost i angažovanje, već i oblikuje sliku o kompaniji kao poželjnom poslodavcu. Ovakav lider inspiriše lojalnost, podstiče timsku saradnju i gradi brend koji privlači talente, čineći organizaciju mestom gde zaposleni, ne samo rade, već i rastu i razvijaju se.

Koji je vaš lider vama ostao u srcu i zašto?

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]

Zašto je bitno da HR zna šta je „slow work“Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“

Do skoro su, u poslu, pokazatelji vrednosti bili užurbanost, preopterećnost, trčanje, jurcanje, stalno telefoniranje, „multitasking“. Smatralo se da su popunjeni kalendari i žongliranje velikim brojem obaveza simboli nečije produktivnosti i „važnosti“ za kompaniju. Ovaj koncept nazivaju čak i „presenteeism“- praksa da se bude fizički prisutan i vidljiv nevezano za realne rezultate i datu vrednost. Ovi […]

Šta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da  bude)Employer BrandingŠta employer branding zaista jeste (ili bi trebalo da bude)

Employer branding poslednjih godina doživljava veliku ekspanziju. Sve više kompanija ulaže trud da predstavi svoju kulturu, timove i vrednosti – što je sjajno. Ali u toj bujici sadržaja i ideja, sve češće se pitam: da li ponekad zaboravimo zašto smo uopšte počeli da se bavimo employer brandingom? Ne tvrdim da imam sve odgovore. Radeći na […]