Pređi na glavni sadržaj

Da li poverenje lidera dolazi iz srca? 50% ispitanika kaže da je to ključno…

Country HR Head Serbia, Continental
3. oktobar 2023.
·1 minuta za čitanje

…da bi ostali da dugoročno rade kod poslodavca.

Lider koji iskazuje poštovanje prema svojim saradnicima ima moćan uticaj na poželjnost poslodavca. Ova vrsta lidera ne samo da gradi produktivan radni odnos, već i oblikuje pozitivnu korporativnu kulturu koja privlači talentovane pojedince i ojačava postojeće radne timove.

Prema rezultatima istraživanja koje smo sproveli u prethodne dve godine, 50% ispitanika sa IT tržišta i 57% ispitanika na opštem tržištu radne snage smatraju da su lideri koji poštuju svoje saradnike kamen temeljac kulture koja čini poslodavca poželjnim.

Lider koji pokazuje empatiju i pažnju prema potrebama svojih zaposlenih izgrađuje poverenje. Kada zaposleni osete da njihov lider razume i podržava njihove lične i profesionalne izazove, to stvara vezu koja ide iznad običnog odnosa lider-zaposleni. Ova bliskost često rezultira dugoročnim angažmanom i posvećenošću, što dodatno povećava atraktivnost kompanije kao poslodavca.

Komunikacija je ključna u procesu izgradnje poželjnog poslodavca, a lider koji aktivno sluša svoje zaposlene i otvoren je za njihove ideje i sugestije, stvara okruženje gde se svaki pojedinac oseća važnim. Ova dvosmerna komunikacija pomaže u rešavanju problema i poboljšava radne procese, što doprinosi efikasnosti organizacije.

U krajnjoj liniji, lider koji poštuje zaposlene ne samo da pozitivno utiče na njihovu produktivnost i angažovanje, već i oblikuje sliku o kompaniji kao poželjnom poslodavcu. Ovakav lider inspiriše lojalnost, podstiče timsku saradnju i gradi brend koji privlači talente, čineći organizaciju mestom gde zaposleni, ne samo rade, već i rastu i razvijaju se.

Koji je vaš lider vama ostao u srcu i zašto?

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Kako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulomEmployer brandingKako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulom

Za početak, da nešto razjasnimo – Svi menadžeri jedne kompanije treba da budu mentori. Svako ko je u poziciji da vodi ljude i da njima upravlja, treba da poseduje mentorske veštine da to i uradi na odgovarajući način. Ali, ako nije tako, ako znate iz iskustva u vašoj kompaniji, da nije tako, ne treba da […]

Aleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizacijiEmployer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji

U susret novom izdanju Empple festivala (30. septembra i 1. oktobra u Ložionici u Beogradu), razgovarao sam sa Aleksandrom Vuković, osnivačicom i direktorkom agencije nura* digital. Aleksandra je preduzetnica i autorka Singular Advantage Framework-a, sa bogatim iskustvom u radu sa startapovima i scale-up kompanijama. Na Empple festivalu predstaviće se predavanjem Before You Pivot, Reframe, u […]

Empple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnostEmployer brandingEmpple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnost

Promena je postala svakodnevica o kojoj svi pričaju – ali šta se dešava kada su te promene toliko velike da dovode u pitanje i finansijsku stabilnost kompanije i psihološku sigurnost zaposlenih? U takvim trenucima više od inspirativnih citata, potrebni su nam znanje, iskustvo i zajednica koja razume izazove kroz koje prolazimo. Zato nas raduje što […]

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]