Pređi na glavni sadržaj

EMPLOYER BRANDING AKADEMIJA: Sertifikate dobila prva generacija stručnjaka za brendiranje poslodavaca u Srbiji

9. jun 2021.
·3 minuta za čitanje

U martu ove godine startovala je prva domaća generacija polaznika čuvene Universum Employer Branding Akademije (EBA) kao plod saradnje švedske kompanije Universum i srpskog Employer Branding Studija u okviru kompanije Infostud.

Čak 16 polaznika iskoristilo je priliku da istovremeno pohađa ovu akademiju i prođe kroz 5 modula značajnih za svakoga ko želi da se profesionalno bavi brendiranjem poslodavaca bilo iz ugla ljudskih resursa, marketinga, korporativnih komunikacija ili neke od menadžerskih pozicija u kompaniji. Tih 5 modula su: Osnove brendiranja poslodavaca, pravljenje strategije, aktivacija brenda poslodavca, praćenje rezultata i prilagođavanje, i praktične primene stečenog znanja kroz realan projekat.

Projekat i odbrana rada

Polaznici su prolazili kroz interaktivnu platformu, imali prilike da se konsultuju sa renonimranim stručnjacima za brendiranje poslodavaca iz inostranstva, i na kraju rade na svom odabranom projektu te tako na praktičnom primeru primene naučeno i na osnovu odbrane svog rada dobiju jedinstveni, međunarodno priznati sertifikat.

Svečana-dodela-sertifikata

Svečana dodela sertifikata koji će polaznicima biti odlična preporuka za sve dalje aktivnosti u njihovoj profesionalnoj karijeri, održana je 8.juna u Beogradu, što je bila odlična prilika za upoznavanje i razmenu usvojenih znanja i iskustava tokom protekla tri meseca koliko je trajala Employer Branding Akademija.

– Kao nekome ko još uvek nema mnogo praktičnog iskustva u polju Employer Branding-a, osim u domenu regrutacije i selekcije, Akademija mi je pružila veoma koristan uvid u ovu oblast kroz jasnu strukturu i iskustva iz prakse koja su podeljena sa nama, kako od strane predavača tako i od ostalih učesnika. Iako sam sa teoretskog aspekta veoma dobro proučila oblast brendiranja poslodavca, kroz master rad, Akademija definitivno predstavlja korak dalje u smislu praktične primene svega što sam do sada imala priliku da naučim. Uz sjajne predavače i veoma pozitivnu atmosferu, dobila sam i savete stručnjaka iz ove oblasti ali i mnoštvo alata koje ću sigurno koristiti u daljem radu, kako na strateškom, tako i na operativnom nivou. Bez dileme bih preporučila EBA svakome ko želi da se dalje usavršava u oblasti brendiranja poslodavca, bilo da je na početku karijere ili je već iskusan u ovoj oblasti i oseća potrebu za daljim razvojem – rekla je Sonja Šobot, jedna od polaznica Akademije, sada sa sertifikatom u rukama.

Mesto gde se stiče znanje

Sertifikat EB Akademije dobila je i Slađana Martinovć, recruitment & sourcing manager u kompanij IKEA South East Europe, koja smatra da je Akademija mesto gde se stiče znanje i dobijaju korisne informacije.

Upravo to znanje i informacije svaka kompanija može da iskoristi ne bi li kreirala svoj originalni brend poslodavca kojim privlači i zadržava najbolje talente u svojim redovima – rekla je Slađana.

Iz ugla Milice Marković, talent managera TX Services, sam koncept Akademije je izuzetno dobro osmišljen.

Odgovara mi mogućnost pristupa platformi za učenje u bilo koje vreme i to mi je značajno olakšalo moju ličnu organizaciju, a same celine su odlično osmišljene i potkrepljene kvalitetnim materijalima i dobrim primerima iz prakse. Kao neko ko samostalno već neko vreme istražuje i uči o Employer Branding-u vrlo sam zadovoljna strukturom koju sam nakon završene akademije dobila – slika o ovom procesu je sada kompletnija i definitivno će biti lakše dalje je nadograđivati. Employer Branding nije buzzword – to je dugoročan, strateški način razmišljanja i drago mi je da se o njemu sve češće govori. Mogućnost pohađanja jednog ovakvog programa govori tome u prilog. Pored predavača i organizatora, najjači utisak su na mene ostavili sami polaznici Akademije – entuzijazam i kreativnost kolega su bili zarazni i ne sumnjam da su pred nama neke sjajne inicijative i strategije – poručuje Milica.

Na svoj sertifikat EB Akademije, ponosna je i Irina Nišavić, marketing communications u kompaniji Microsoft.

– EB Akademija pruža odličan uvid u sve aspekte Employer Branding-a. Ono što je meni najviše koristilo je što sam u moru informacija, aktivnosti i razmišljanja na ovu temu sada uspela da stvorim jasnu strukturu svega toga. Employer Branding Akademija obuhvata osnove Employer Branding-a, te je korisna za početnike, ali takođe pruža puno dodatnih materijala, za one iskusnije, koji bi želeli dublje da uđu u temu – smatra Irina Nišavić.

Druga generacija startuje u septembru

Ovo nikako nije kraj aktivnosti oko Employer Branding Akademije za ovu godinu već je završen tek prvi deo planiranih aktivnosti. Drugi deo predstavlja i drugi ciklus Akademije što je ujedno i prilika za nove polaznike da se jave i prođu kroz najbolji program tog tipa za ovu, sve značajniju interdisciplinarnu oblast rada čiji značaj prepoznaje sve više kompanija u Srbiji.

Druga generacija polaznika EB Akademije će se okupiti u septembru, za koju možete da se prijavite već sada, a informacije o tačnom datumu ćete dobiti naknadno.

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingMiloš Milaković: Za šalu uvek ima mesta, kompanije to moraju da shvate 

Ko god da je iole u svetu employer brandinga, zapošljavanja, marketinga ili prosto – na društvenim mrežama, nije mogao da ne primeti inovativni pristup u kreiranju EB kampanja.  Prvo smo imali priliku  da upoznamo  kompaniju ITengine kroz seriju satiričnih videa o tome kako IT scena u Srbiji izgleda, a nedavno nas je Miloš Milaković obradovao […]

Employer BrandingOsam pobedničkih strategija za lidere u sticanju talenata i brendiranju poslodavaca 

U ovom članku ćemo istražiti ključne strategije za efikasno pozicioniranje vaše organizacije i privlačenje vrhunskih talenata u 2024. godini.   Procenite i analizirajte svoj učinak u 2023. godini  Započnite sveobuhvatnim pregledom vaših marketinških strategija zapošljavanja, percepcije brenda poslodavca i ukupnog iskustva kandidata tokom prošle godine. Ova vežba će vam pomoći da identifikujete oblasti u kojima ste […]

Employer BrandingNaš blog tekst – najbolje mesto na kojem o sebi pričate kandidatima

Kome najviše verujemo kada kupujemo auto, kućne aparate, kada idemo kod frizera ili biramo lekara? Svi slušamo preporuke prijatelja, komšija, poznanika, svih koji su imali nekog dodira sa onim šta nas zanima i kojima verujemo na osnovu iskustva. Znamo da situacija nije mnogo drugačija ni kada se kandidati raspituju o kompaniji, poslu, uslovima rada, beneficijama, […]

Employer BrandingtalentX MasterClass: Kako postati atraktivan poslodavac u Srbiji

U utorak 21. novembra održan je prvi talentX MasterClass, događaj koji je koncipiran kao poslovna simulacija u kojoj se kroz timski rad pronalazilo rešenje za pozicioniranje predstavljenog poslodavca kao atraktivnog na tržištu. Ova celodnevna radionica je okupila predstavnike HR-a i EB-a preko 30 najvećih kompanija u Srbiji. Svi prisutni su tokom dana imali priliku da […]