Pređi na glavni sadržaj

EMPLOYER BRANDING AKADEMIJA: Sertifikate dobila prva generacija stručnjaka za brendiranje poslodavaca u Srbiji

U martu ove godine startovala je prva domaća generacija polaznika čuvene Universum Employer Branding Akademije (EBA) kao plod saradnje švedske kompanije Universum i srpskog Employer Branding Studija u okviru kompanije Infostud.

Čak 16 polaznika iskoristilo je priliku da istovremeno pohađa ovu akademiju i prođe kroz 5 modula značajnih za svakoga ko želi da se profesionalno bavi brendiranjem poslodavaca bilo iz ugla ljudskih resursa, marketinga, korporativnih komunikacija ili neke od menadžerskih pozicija u kompaniji. Tih 5 modula su: Osnove brendiranja poslodavaca, pravljenje strategije, aktivacija brenda poslodavca, praćenje rezultata i prilagođavanje, i praktične primene stečenog znanja kroz realan projekat.

Projekat i odbrana rada

Polaznici su prolazili kroz interaktivnu platformu, imali prilike da se konsultuju sa renonimranim stručnjacima za brendiranje poslodavaca iz inostranstva, i na kraju rade na svom odabranom projektu te tako na praktičnom primeru primene naučeno i na osnovu odbrane svog rada dobiju jedinstveni, međunarodno priznati sertifikat.

Svečana-dodela-sertifikata

Svečana dodela sertifikata koji će polaznicima biti odlična preporuka za sve dalje aktivnosti u njihovoj profesionalnoj karijeri, održana je 8.juna u Beogradu, što je bila odlična prilika za upoznavanje i razmenu usvojenih znanja i iskustava tokom protekla tri meseca koliko je trajala Employer Branding Akademija.

– Kao nekome ko još uvek nema mnogo praktičnog iskustva u polju Employer Branding-a, osim u domenu regrutacije i selekcije, Akademija mi je pružila veoma koristan uvid u ovu oblast kroz jasnu strukturu i iskustva iz prakse koja su podeljena sa nama, kako od strane predavača tako i od ostalih učesnika. Iako sam sa teoretskog aspekta veoma dobro proučila oblast brendiranja poslodavca, kroz master rad, Akademija definitivno predstavlja korak dalje u smislu praktične primene svega što sam do sada imala priliku da naučim. Uz sjajne predavače i veoma pozitivnu atmosferu, dobila sam i savete stručnjaka iz ove oblasti ali i mnoštvo alata koje ću sigurno koristiti u daljem radu, kako na strateškom, tako i na operativnom nivou. Bez dileme bih preporučila EBA svakome ko želi da se dalje usavršava u oblasti brendiranja poslodavca, bilo da je na početku karijere ili je već iskusan u ovoj oblasti i oseća potrebu za daljim razvojem – rekla je Sonja Šobot, jedna od polaznica Akademije, sada sa sertifikatom u rukama.

Mesto gde se stiče znanje

Sertifikat EB Akademije dobila je i Slađana Martinovć, recruitment & sourcing manager u kompanij IKEA South East Europe, koja smatra da je Akademija mesto gde se stiče znanje i dobijaju korisne informacije.

Upravo to znanje i informacije svaka kompanija može da iskoristi ne bi li kreirala svoj originalni brend poslodavca kojim privlači i zadržava najbolje talente u svojim redovima – rekla je Slađana.

Iz ugla Milice Marković, talent managera TX Services, sam koncept Akademije je izuzetno dobro osmišljen.

Odgovara mi mogućnost pristupa platformi za učenje u bilo koje vreme i to mi je značajno olakšalo moju ličnu organizaciju, a same celine su odlično osmišljene i potkrepljene kvalitetnim materijalima i dobrim primerima iz prakse. Kao neko ko samostalno već neko vreme istražuje i uči o Employer Branding-u vrlo sam zadovoljna strukturom koju sam nakon završene akademije dobila – slika o ovom procesu je sada kompletnija i definitivno će biti lakše dalje je nadograđivati. Employer Branding nije buzzword – to je dugoročan, strateški način razmišljanja i drago mi je da se o njemu sve češće govori. Mogućnost pohađanja jednog ovakvog programa govori tome u prilog. Pored predavača i organizatora, najjači utisak su na mene ostavili sami polaznici Akademije – entuzijazam i kreativnost kolega su bili zarazni i ne sumnjam da su pred nama neke sjajne inicijative i strategije – poručuje Milica.

Na svoj sertifikat EB Akademije, ponosna je i Irina Nišavić, marketing communications u kompaniji Microsoft.

– EB Akademija pruža odličan uvid u sve aspekte Employer Branding-a. Ono što je meni najviše koristilo je što sam u moru informacija, aktivnosti i razmišljanja na ovu temu sada uspela da stvorim jasnu strukturu svega toga. Employer Branding Akademija obuhvata osnove Employer Branding-a, te je korisna za početnike, ali takođe pruža puno dodatnih materijala, za one iskusnije, koji bi želeli dublje da uđu u temu – smatra Irina Nišavić.

Druga generacija startuje u septembru

Ovo nikako nije kraj aktivnosti oko Employer Branding Akademije za ovu godinu već je završen tek prvi deo planiranih aktivnosti. Drugi deo predstavlja i drugi ciklus Akademije što je ujedno i prilika za nove polaznike da se jave i prođu kroz najbolji program tog tipa za ovu, sve značajniju interdisciplinarnu oblast rada čiji značaj prepoznaje sve više kompanija u Srbiji.

Druga generacija polaznika EB Akademije će se okupiti u septembru, za koju možete da se prijavite već sada, a informacije o tačnom datumu ćete dobiti naknadno.

 

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingVladimir Damnjanović predstavio istraživanje Talent X: Kako biti magnet za talente koji su vam potrebni?

Treća po redu HR EXPERIENCE konferencija ponudila je puno dobrih govornika i kvalitetnog novog sadržaja. Na konfereniji je nastupio i Vladimir Damnjanović, koji je predstavio rezultate projekta Talent X – najvećeg domaćeg istraživanja percepcije brenda poslodavca u Srbiji. Govoreći na temu “Šta pokreće atraktivnost kompanija u Srbiji, Vladimir Damnjanović je saopštio podatke Talent X istraživanja […]

Employer BrandingKEJT KAVANA na konferenciji HR EXPERIENCE: Da li je za srpske talente poželjnije da rade u inostranstvu ili od kuće?

Na trećoj konferenciji HR EXPERIENCE, Kejt Kavana (Kate Kavanagh), direktor globalnog udruženja vodećih vebsajtova za povezivanje talenata i poslodavaca The Network, govorila je o trendovima u oblasti mobilnosti rada, na osnovu istraživanja koje je su sproveli sa Boston Consulting Group (BCG). Kako je pandemija Covid-19 preoblikovala svet rada i naše preferencije u vezi sa migracijom, […]

Employer BrandingHR EXPERIENCE: Kako motivisati zaposlene u krizno vreme?

Pandemija COVID -19 uticala je na celo tržište rada, što je zahtevalo razne promene unutar timova, kompanija i organizacije rada u celini. Jedno od ključnih pitanja koje se postavljalo kroz sve ovo vreme jeste: „Kako motivisati zaposlene u krizno vreme?“. Ovo je bila i tema panel diskusije na konferenciji HR EXPERIENCE u kojoj su učestvovale: […]

Employer BrandingLARS ŠMIT na konferenciji HR EXPERIENCE: HR konačno dobio mesto za upravljačkim stolom!

“Kako ste nekada odgovarali na pitanje ko ste i šta radite? Pre pandemije uglavnom se sve što drugima prvo kažemo o sebi ticalo našeg profesionalnog života. Sada, u 2021. godini promenilo se kako se prikazujemo i šta vrednujemo u ovim konverzacijama” – rekao je Lars Šmit (Schmidt), jedan od glavnih govornika na startu svog obraćanja […]