Pređi na glavni sadržaj

EMPLOYER BRANDING AKADEMIJA: Sertifikate dobila prva generacija stručnjaka za brendiranje poslodavaca u Srbiji

HR Lab
Autor
9. jun 2021.
·3 minuta za čitanje

U martu ove godine startovala je prva domaća generacija polaznika čuvene Universum Employer Branding Akademije (EBA) kao plod saradnje švedske kompanije Universum i srpskog Employer Branding Studija u okviru kompanije Infostud.

Čak 16 polaznika iskoristilo je priliku da istovremeno pohađa ovu akademiju i prođe kroz 5 modula značajnih za svakoga ko želi da se profesionalno bavi brendiranjem poslodavaca bilo iz ugla ljudskih resursa, marketinga, korporativnih komunikacija ili neke od menadžerskih pozicija u kompaniji. Tih 5 modula su: Osnove brendiranja poslodavaca, pravljenje strategije, aktivacija brenda poslodavca, praćenje rezultata i prilagođavanje, i praktične primene stečenog znanja kroz realan projekat.

Projekat i odbrana rada

Polaznici su prolazili kroz interaktivnu platformu, imali prilike da se konsultuju sa renonimranim stručnjacima za brendiranje poslodavaca iz inostranstva, i na kraju rade na svom odabranom projektu te tako na praktičnom primeru primene naučeno i na osnovu odbrane svog rada dobiju jedinstveni, međunarodno priznati sertifikat.

Svečana-dodela-sertifikata

Svečana dodela sertifikata koji će polaznicima biti odlična preporuka za sve dalje aktivnosti u njihovoj profesionalnoj karijeri, održana je 8.juna u Beogradu, što je bila odlična prilika za upoznavanje i razmenu usvojenih znanja i iskustava tokom protekla tri meseca koliko je trajala Employer Branding Akademija.

– Kao nekome ko još uvek nema mnogo praktičnog iskustva u polju Employer Branding-a, osim u domenu regrutacije i selekcije, Akademija mi je pružila veoma koristan uvid u ovu oblast kroz jasnu strukturu i iskustva iz prakse koja su podeljena sa nama, kako od strane predavača tako i od ostalih učesnika. Iako sam sa teoretskog aspekta veoma dobro proučila oblast brendiranja poslodavca, kroz master rad, Akademija definitivno predstavlja korak dalje u smislu praktične primene svega što sam do sada imala priliku da naučim. Uz sjajne predavače i veoma pozitivnu atmosferu, dobila sam i savete stručnjaka iz ove oblasti ali i mnoštvo alata koje ću sigurno koristiti u daljem radu, kako na strateškom, tako i na operativnom nivou. Bez dileme bih preporučila EBA svakome ko želi da se dalje usavršava u oblasti brendiranja poslodavca, bilo da je na početku karijere ili je već iskusan u ovoj oblasti i oseća potrebu za daljim razvojem – rekla je Sonja Šobot, jedna od polaznica Akademije, sada sa sertifikatom u rukama.

Mesto gde se stiče znanje

Sertifikat EB Akademije dobila je i Slađana Martinovć, recruitment & sourcing manager u kompanij IKEA South East Europe, koja smatra da je Akademija mesto gde se stiče znanje i dobijaju korisne informacije.

Upravo to znanje i informacije svaka kompanija može da iskoristi ne bi li kreirala svoj originalni brend poslodavca kojim privlači i zadržava najbolje talente u svojim redovima – rekla je Slađana.

Iz ugla Milice Marković, talent managera TX Services, sam koncept Akademije je izuzetno dobro osmišljen.

Odgovara mi mogućnost pristupa platformi za učenje u bilo koje vreme i to mi je značajno olakšalo moju ličnu organizaciju, a same celine su odlično osmišljene i potkrepljene kvalitetnim materijalima i dobrim primerima iz prakse. Kao neko ko samostalno već neko vreme istražuje i uči o Employer Branding-u vrlo sam zadovoljna strukturom koju sam nakon završene akademije dobila – slika o ovom procesu je sada kompletnija i definitivno će biti lakše dalje je nadograđivati. Employer Branding nije buzzword – to je dugoročan, strateški način razmišljanja i drago mi je da se o njemu sve češće govori. Mogućnost pohađanja jednog ovakvog programa govori tome u prilog. Pored predavača i organizatora, najjači utisak su na mene ostavili sami polaznici Akademije – entuzijazam i kreativnost kolega su bili zarazni i ne sumnjam da su pred nama neke sjajne inicijative i strategije – poručuje Milica.

Na svoj sertifikat EB Akademije, ponosna je i Irina Nišavić, marketing communications u kompaniji Microsoft.

– EB Akademija pruža odličan uvid u sve aspekte Employer Branding-a. Ono što je meni najviše koristilo je što sam u moru informacija, aktivnosti i razmišljanja na ovu temu sada uspela da stvorim jasnu strukturu svega toga. Employer Branding Akademija obuhvata osnove Employer Branding-a, te je korisna za početnike, ali takođe pruža puno dodatnih materijala, za one iskusnije, koji bi želeli dublje da uđu u temu – smatra Irina Nišavić.

Druga generacija startuje u septembru

Ovo nikako nije kraj aktivnosti oko Employer Branding Akademije za ovu godinu već je završen tek prvi deo planiranih aktivnosti. Drugi deo predstavlja i drugi ciklus Akademije što je ujedno i prilika za nove polaznike da se jave i prođu kroz najbolji program tog tipa za ovu, sve značajniju interdisciplinarnu oblast rada čiji značaj prepoznaje sve više kompanija u Srbiji.

Druga generacija polaznika EB Akademije će se okupiti u septembru, za koju možete da se prijavite već sada, a informacije o tačnom datumu ćete dobiti naknadno.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Zašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)

Uprkos tome što fidbek ima najjači efekat na motivaciju i učinak zaposlenih, u upravljanju timovima on se ne primenjuje. Fidbek, kao i sve što je zaista vredno poput ljubavi ili poverenja, traži pažnju, vreme, doslednost i trud. Možda nam je zato lakše da plaćamo tim bildinge, kartice za teretane i proglašavamo „Dan svežeg voća“ u […]

Da li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošakEmployer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak

Koliko puta ste čuli frazu da je HR sektor koji samo troši novac, dok ga ne zarađuje? Ako uprostimo stvari, to zaista i deluje tako. HR neretko ima velika ulaganja, a jedno od najvećih je u edukaciju zaposlenih. Od one obavezne, do one koju svi žele, do onih koje niko ne presluša… Neminovno je da […]

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]

5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenjaEmployer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja

Pojam i koncept kontinuiranog učenja relativno je nov na tržištu rada, ali to mu ne smeta da bude izuzetno relevantan. Osim što pomaže zaposlenom da razvije svoje veštine, primena kontinuiranog učenja u firmi omogućava da čitava firma bude rezilijentija na promene, uspešnija u savladavanju novih trendova i fleksibilnija pred svim nadolazećim izazovima. Ovo je posebno […]