Pređi na glavni sadržaj

EMPLOYER BRANDING AKADEMIJA: Sertifikate dobila prva generacija stručnjaka za brendiranje poslodavaca u Srbiji

9. jun 2021.
·3 minuta za čitanje

U martu ove godine startovala je prva domaća generacija polaznika čuvene Universum Employer Branding Akademije (EBA) kao plod saradnje švedske kompanije Universum i srpskog Employer Branding Studija u okviru kompanije Infostud.

Čak 16 polaznika iskoristilo je priliku da istovremeno pohađa ovu akademiju i prođe kroz 5 modula značajnih za svakoga ko želi da se profesionalno bavi brendiranjem poslodavaca bilo iz ugla ljudskih resursa, marketinga, korporativnih komunikacija ili neke od menadžerskih pozicija u kompaniji. Tih 5 modula su: Osnove brendiranja poslodavaca, pravljenje strategije, aktivacija brenda poslodavca, praćenje rezultata i prilagođavanje, i praktične primene stečenog znanja kroz realan projekat.

Projekat i odbrana rada

Polaznici su prolazili kroz interaktivnu platformu, imali prilike da se konsultuju sa renonimranim stručnjacima za brendiranje poslodavaca iz inostranstva, i na kraju rade na svom odabranom projektu te tako na praktičnom primeru primene naučeno i na osnovu odbrane svog rada dobiju jedinstveni, međunarodno priznati sertifikat.

Svečana-dodela-sertifikata

Svečana dodela sertifikata koji će polaznicima biti odlična preporuka za sve dalje aktivnosti u njihovoj profesionalnoj karijeri, održana je 8.juna u Beogradu, što je bila odlična prilika za upoznavanje i razmenu usvojenih znanja i iskustava tokom protekla tri meseca koliko je trajala Employer Branding Akademija.

– Kao nekome ko još uvek nema mnogo praktičnog iskustva u polju Employer Branding-a, osim u domenu regrutacije i selekcije, Akademija mi je pružila veoma koristan uvid u ovu oblast kroz jasnu strukturu i iskustva iz prakse koja su podeljena sa nama, kako od strane predavača tako i od ostalih učesnika. Iako sam sa teoretskog aspekta veoma dobro proučila oblast brendiranja poslodavca, kroz master rad, Akademija definitivno predstavlja korak dalje u smislu praktične primene svega što sam do sada imala priliku da naučim. Uz sjajne predavače i veoma pozitivnu atmosferu, dobila sam i savete stručnjaka iz ove oblasti ali i mnoštvo alata koje ću sigurno koristiti u daljem radu, kako na strateškom, tako i na operativnom nivou. Bez dileme bih preporučila EBA svakome ko želi da se dalje usavršava u oblasti brendiranja poslodavca, bilo da je na početku karijere ili je već iskusan u ovoj oblasti i oseća potrebu za daljim razvojem – rekla je Sonja Šobot, jedna od polaznica Akademije, sada sa sertifikatom u rukama.

Mesto gde se stiče znanje

Sertifikat EB Akademije dobila je i Slađana Martinovć, recruitment & sourcing manager u kompanij IKEA South East Europe, koja smatra da je Akademija mesto gde se stiče znanje i dobijaju korisne informacije.

Upravo to znanje i informacije svaka kompanija može da iskoristi ne bi li kreirala svoj originalni brend poslodavca kojim privlači i zadržava najbolje talente u svojim redovima – rekla je Slađana.

Iz ugla Milice Marković, talent managera TX Services, sam koncept Akademije je izuzetno dobro osmišljen.

Odgovara mi mogućnost pristupa platformi za učenje u bilo koje vreme i to mi je značajno olakšalo moju ličnu organizaciju, a same celine su odlično osmišljene i potkrepljene kvalitetnim materijalima i dobrim primerima iz prakse. Kao neko ko samostalno već neko vreme istražuje i uči o Employer Branding-u vrlo sam zadovoljna strukturom koju sam nakon završene akademije dobila – slika o ovom procesu je sada kompletnija i definitivno će biti lakše dalje je nadograđivati. Employer Branding nije buzzword – to je dugoročan, strateški način razmišljanja i drago mi je da se o njemu sve češće govori. Mogućnost pohađanja jednog ovakvog programa govori tome u prilog. Pored predavača i organizatora, najjači utisak su na mene ostavili sami polaznici Akademije – entuzijazam i kreativnost kolega su bili zarazni i ne sumnjam da su pred nama neke sjajne inicijative i strategije – poručuje Milica.

Na svoj sertifikat EB Akademije, ponosna je i Irina Nišavić, marketing communications u kompaniji Microsoft.

– EB Akademija pruža odličan uvid u sve aspekte Employer Branding-a. Ono što je meni najviše koristilo je što sam u moru informacija, aktivnosti i razmišljanja na ovu temu sada uspela da stvorim jasnu strukturu svega toga. Employer Branding Akademija obuhvata osnove Employer Branding-a, te je korisna za početnike, ali takođe pruža puno dodatnih materijala, za one iskusnije, koji bi želeli dublje da uđu u temu – smatra Irina Nišavić.

Druga generacija startuje u septembru

Ovo nikako nije kraj aktivnosti oko Employer Branding Akademije za ovu godinu već je završen tek prvi deo planiranih aktivnosti. Drugi deo predstavlja i drugi ciklus Akademije što je ujedno i prilika za nove polaznike da se jave i prođu kroz najbolji program tog tipa za ovu, sve značajniju interdisciplinarnu oblast rada čiji značaj prepoznaje sve više kompanija u Srbiji.

Druga generacija polaznika EB Akademije će se okupiti u septembru, za koju možete da se prijavite već sada, a informacije o tačnom datumu ćete dobiti naknadno.

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Zašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vasEmployer BrandingZašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vas

U dinamičnom poslovnom okruženju, privlačenje i zadržavanje talenata predstavlja jedan od najvećih izazova za kompanije. Da biste ostali korak ispred konkurencije, morate razumeti kako vas kandidati vide i šta ih motiviše da se prijave baš kod vas. Upravo iz tog razloga kompanija Infostud već 7 godina sprovodi najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca Talent X […]

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]

Zašto je bitno da HR zna šta je „slow work“Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“

Do skoro su, u poslu, pokazatelji vrednosti bili užurbanost, preopterećnost, trčanje, jurcanje, stalno telefoniranje, „multitasking“. Smatralo se da su popunjeni kalendari i žongliranje velikim brojem obaveza simboli nečije produktivnosti i „važnosti“ za kompaniju. Ovaj koncept nazivaju čak i „presenteeism“- praksa da se bude fizički prisutan i vidljiv nevezano za realne rezultate i datu vrednost. Ovi […]