Pređi na glavni sadržaj

Employer Branding seminar koji je pojasnio kako se postaje poželjan poslodavac

HR Lab
Autor
27. septembar 2021.
·2 minuta za čitanje

Protekle nedelje, u prelepom ambijentu Vinske kuće Kovačević u Irigu, održan je celodnevni seminar “Employer Branding – Kako da postanete poželjan poslodavac” koji treći put zaredom organizuje Poslovna savršenost.

Glavni predavač bio je Marko Vidović, Employer Branding Manager u kompaniji Engineering Software Lab.
Seminar je podržao HR Lab Employer Branding Studio, ispred kojeg je najbolje primere iz prakse prenela Tamara Grbić Franjković.

Tamara-ps

Tamara Grbić Franjković

Marko je otvorio seminar slikovitim i preciznim pojašnjenjem šta je zapravo Employer Branding, zašto je važan za sve tipove kompanija sa akcentom na to kako se najbolje sprovodi. Tamara je kroz brojke i trendove na našim sajtovima, ukazala na potrebu aktivnog rada na Employer Brandingu.

Kada se porede brojevi iz 2019, 2020. i 2021. godine, jasno se vidi na koji način je korona uticala na zapošljavanja. Oglasa za posao je sve više, dok je broj konkurisanja na iste sve manji. To jasno govori o tome koliko su kompanije u nezavidnoj situaciji i da moraju da se bore za svakog kandidata. Tamara se osvrnula na to šta nam kažu kandidati i istakla da je plata informacija koju najčešće traže u oglasima za posao. Pored plate, lokacija i radno vreme su podjednako važni, a ovo je naročito važno u proizvodnim kompanijama.

slajd-ps

Izvor: Poslovi infostud

Na osnovu višegodišnjeg iskustva iz oblasti komunikacija, Marko je naveo i sve važne kanale koje je potrebno pokriti kako bi se reč o kompaniji prenosila kada i kome treba. Istakao je važnost definisanja ciljnih grupa i podvukao da je to jedna od ključnih stvari, te ako ste tu napravili grešku, ona će se preliti i na sve dalje aktivnosti koje radite. Oboje su se složili oko toga da brisanje ili ignorisanje negativnih komentara na društvenim mrežama nijedna kompanija sebi ne sme da dozvoli i da je najbolje na takve komentare uvek odgovarati.

“Da biste bili uspešni u Employer Brandingu, nije neophodno da budete internacionalna kompanija, sa velikim posvećenim timovima i ogromnim budžetima. Postoji niz stvari koje možete raditi besplatno. Na primer, možete odgovarati na svaku prijavu, kontinuirano objavljivati na društvenim mrežama, popunjavati besplatni profil na našim portalima i još mnogo drugih stvari. Nije neophodno ni da imate sve resurse sveta, dovoljno je da pitate svoje kolege da podele iskustva sa vama, pretočite to u jednu objavu za društvene mreže, kolegu slikate mobilnim telefonom i to je sasvim dovoljno za početak. Bitno je da budete istrajni i autentični” zaključila je Tamara.

Pozivamo vas da pogledate program Poslovne Savršenosti i njihova predstojeća predavanja. Na nekima od njih možete očekivati i druge predstavnike naših sajtova.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]