Pređi na glavni sadržaj

Employer Branding seminar koji je pojasnio kako se postaje poželjan poslodavac

Protekle nedelje, u prelepom ambijentu Vinske kuće Kovačević u Irigu, održan je celodnevni seminar “Employer Branding – Kako da postanete poželjan poslodavac” koji treći put zaredom organizuje Poslovna savršenost.

Glavni predavač bio je Marko Vidović, Employer Branding Manager u kompaniji Engineering Software Lab.
Seminar je podržao HR Lab Employer Branding Studio, ispred kojeg je najbolje primere iz prakse prenela Tamara Grbić Franjković.

Tamara-ps

Tamara Grbić Franjković

Marko je otvorio seminar slikovitim i preciznim pojašnjenjem šta je zapravo Employer Branding, zašto je važan za sve tipove kompanija sa akcentom na to kako se najbolje sprovodi. Tamara je kroz brojke i trendove na našim sajtovima, ukazala na potrebu aktivnog rada na Employer Brandingu.

Kada se porede brojevi iz 2019, 2020. i 2021. godine, jasno se vidi na koji način je korona uticala na zapošljavanja. Oglasa za posao je sve više, dok je broj konkurisanja na iste sve manji. To jasno govori o tome koliko su kompanije u nezavidnoj situaciji i da moraju da se bore za svakog kandidata. Tamara se osvrnula na to šta nam kažu kandidati i istakla da je plata informacija koju najčešće traže u oglasima za posao. Pored plate, lokacija i radno vreme su podjednako važni, a ovo je naročito važno u proizvodnim kompanijama.

slajd-ps

Izvor: Poslovi infostud

Na osnovu višegodišnjeg iskustva iz oblasti komunikacija, Marko je naveo i sve važne kanale koje je potrebno pokriti kako bi se reč o kompaniji prenosila kada i kome treba. Istakao je važnost definisanja ciljnih grupa i podvukao da je to jedna od ključnih stvari, te ako ste tu napravili grešku, ona će se preliti i na sve dalje aktivnosti koje radite. Oboje su se složili oko toga da brisanje ili ignorisanje negativnih komentara na društvenim mrežama nijedna kompanija sebi ne sme da dozvoli i da je najbolje na takve komentare uvek odgovarati.

“Da biste bili uspešni u Employer Brandingu, nije neophodno da budete internacionalna kompanija, sa velikim posvećenim timovima i ogromnim budžetima. Postoji niz stvari koje možete raditi besplatno. Na primer, možete odgovarati na svaku prijavu, kontinuirano objavljivati na društvenim mrežama, popunjavati besplatni profil na našim portalima i još mnogo drugih stvari. Nije neophodno ni da imate sve resurse sveta, dovoljno je da pitate svoje kolege da podele iskustva sa vama, pretočite to u jednu objavu za društvene mreže, kolegu slikate mobilnim telefonom i to je sasvim dovoljno za početak. Bitno je da budete istrajni i autentični” zaključila je Tamara.

Pozivamo vas da pogledate program Poslovne Savršenosti i njihova predstojeća predavanja. Na nekima od njih možete očekivati i druge predstavnike naših sajtova.

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingKakve cipele nosi vaša kompanija?

Direktor jedne prilično tradicionalne domaće kompanija tog jutra je pun entuzijazma ušao u HR odeljenje i, sa uverenjem da čini pravu stvar, izrazio želju da uvede poziciju Happiness Officer-a. Prethodnog dana je bio na nekoj konferenciji i fasciniralo ga je ono što je čuo o jednoj IT kompaniji koja ima tu poziciju. Dakle, on želi […]

Employer BrandingBrend zahteva puno novog sadržaja, a ne jednu profilnu stranicu

Iako su strategija sadržaja, koji se koristi za potrebe brendiranja kompanije kao poslodavca i strategija brenda poslodavca usko povezane i međusobno zavisne, ne može se reći da se radi o jednoj te istoj strategiji. Naime, strategija brenda poslodavca oblikuje strategiju sadržaja dok strategija sadržaja pomaže da se ostvari strategija brenda. Ono što je zajedničko za […]

Employer BrandingMožeš ti to!

Moja baka je imala običaj da mi, dok nosim posuđe sa hranom, kaže: pazi da ne polomiš! Svaki put kad ona to izgovori, lepo vidim da je već zamislila porcelan kako leti po trpezariji, staklo i kristal nam krckaju pod nogama, a hrana svuda, samo ne na stolu. I ruke mi se zatresu: tako običan […]

Employer Branding5 saveta kako da tekstom privučete pažnju kandidata

Kao neko ko sarađuje sa više od 12.000 firmi različitih industrija, veličina, vlasničkih struktura, a imajući u vidu da naše sajtove mesečno poseti preko 3.000.000 ljudi, konstantno osluškujemo tržište i vrlo brzo možemo da osetimo sve promene koje se tu dešavaju. Dolazak novih kompanija u Srbiju, odlazak ljudi u inostranstvo, jačanje svesti kod kandidata o […]