Pređi na glavni sadržaj

Employer Branding seminar koji je pojasnio kako se postaje poželjan poslodavac

27. septembar 2021.
·2 minuta za čitanje

Protekle nedelje, u prelepom ambijentu Vinske kuće Kovačević u Irigu, održan je celodnevni seminar “Employer Branding – Kako da postanete poželjan poslodavac” koji treći put zaredom organizuje Poslovna savršenost.

Glavni predavač bio je Marko Vidović, Employer Branding Manager u kompaniji Engineering Software Lab.
Seminar je podržao HR Lab Employer Branding Studio, ispred kojeg je najbolje primere iz prakse prenela Tamara Grbić Franjković.

Tamara-ps

Tamara Grbić Franjković

Marko je otvorio seminar slikovitim i preciznim pojašnjenjem šta je zapravo Employer Branding, zašto je važan za sve tipove kompanija sa akcentom na to kako se najbolje sprovodi. Tamara je kroz brojke i trendove na našim sajtovima, ukazala na potrebu aktivnog rada na Employer Brandingu.

Kada se porede brojevi iz 2019, 2020. i 2021. godine, jasno se vidi na koji način je korona uticala na zapošljavanja. Oglasa za posao je sve više, dok je broj konkurisanja na iste sve manji. To jasno govori o tome koliko su kompanije u nezavidnoj situaciji i da moraju da se bore za svakog kandidata. Tamara se osvrnula na to šta nam kažu kandidati i istakla da je plata informacija koju najčešće traže u oglasima za posao. Pored plate, lokacija i radno vreme su podjednako važni, a ovo je naročito važno u proizvodnim kompanijama.

slajd-ps

Izvor: Poslovi infostud

Na osnovu višegodišnjeg iskustva iz oblasti komunikacija, Marko je naveo i sve važne kanale koje je potrebno pokriti kako bi se reč o kompaniji prenosila kada i kome treba. Istakao je važnost definisanja ciljnih grupa i podvukao da je to jedna od ključnih stvari, te ako ste tu napravili grešku, ona će se preliti i na sve dalje aktivnosti koje radite. Oboje su se složili oko toga da brisanje ili ignorisanje negativnih komentara na društvenim mrežama nijedna kompanija sebi ne sme da dozvoli i da je najbolje na takve komentare uvek odgovarati.

“Da biste bili uspešni u Employer Brandingu, nije neophodno da budete internacionalna kompanija, sa velikim posvećenim timovima i ogromnim budžetima. Postoji niz stvari koje možete raditi besplatno. Na primer, možete odgovarati na svaku prijavu, kontinuirano objavljivati na društvenim mrežama, popunjavati besplatni profil na našim portalima i još mnogo drugih stvari. Nije neophodno ni da imate sve resurse sveta, dovoljno je da pitate svoje kolege da podele iskustva sa vama, pretočite to u jednu objavu za društvene mreže, kolegu slikate mobilnim telefonom i to je sasvim dovoljno za početak. Bitno je da budete istrajni i autentični” zaključila je Tamara.

Pozivamo vas da pogledate program Poslovne Savršenosti i njihova predstojeća predavanja. Na nekima od njih možete očekivati i druge predstavnike naših sajtova.

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingMiloš Milaković: Za šalu uvek ima mesta, kompanije to moraju da shvate 

Ko god da je iole u svetu employer brandinga, zapošljavanja, marketinga ili prosto – na društvenim mrežama, nije mogao da ne primeti inovativni pristup u kreiranju EB kampanja.  Prvo smo imali priliku  da upoznamo  kompaniju ITengine kroz seriju satiričnih videa o tome kako IT scena u Srbiji izgleda, a nedavno nas je Miloš Milaković obradovao […]

Employer BrandingOsam pobedničkih strategija za lidere u sticanju talenata i brendiranju poslodavaca 

U ovom članku ćemo istražiti ključne strategije za efikasno pozicioniranje vaše organizacije i privlačenje vrhunskih talenata u 2024. godini.   Procenite i analizirajte svoj učinak u 2023. godini  Započnite sveobuhvatnim pregledom vaših marketinških strategija zapošljavanja, percepcije brenda poslodavca i ukupnog iskustva kandidata tokom prošle godine. Ova vežba će vam pomoći da identifikujete oblasti u kojima ste […]

Employer BrandingNaš blog tekst – najbolje mesto na kojem o sebi pričate kandidatima

Kome najviše verujemo kada kupujemo auto, kućne aparate, kada idemo kod frizera ili biramo lekara? Svi slušamo preporuke prijatelja, komšija, poznanika, svih koji su imali nekog dodira sa onim šta nas zanima i kojima verujemo na osnovu iskustva. Znamo da situacija nije mnogo drugačija ni kada se kandidati raspituju o kompaniji, poslu, uslovima rada, beneficijama, […]

Employer BrandingtalentX MasterClass: Kako postati atraktivan poslodavac u Srbiji

U utorak 21. novembra održan je prvi talentX MasterClass, događaj koji je koncipiran kao poslovna simulacija u kojoj se kroz timski rad pronalazilo rešenje za pozicioniranje predstavljenog poslodavca kao atraktivnog na tržištu. Ova celodnevna radionica je okupila predstavnike HR-a i EB-a preko 30 najvećih kompanija u Srbiji. Svi prisutni su tokom dana imali priliku da […]