Pređi na glavni sadržaj

Employer Branding seminar koji je pojasnio kako se postaje poželjan poslodavac

HR Lab
Autor
27. septembar 2021.
·2 minuta za čitanje

Protekle nedelje, u prelepom ambijentu Vinske kuće Kovačević u Irigu, održan je celodnevni seminar “Employer Branding – Kako da postanete poželjan poslodavac” koji treći put zaredom organizuje Poslovna savršenost.

Glavni predavač bio je Marko Vidović, Employer Branding Manager u kompaniji Engineering Software Lab.
Seminar je podržao HR Lab Employer Branding Studio, ispred kojeg je najbolje primere iz prakse prenela Tamara Grbić Franjković.

Tamara-ps

Tamara Grbić Franjković

Marko je otvorio seminar slikovitim i preciznim pojašnjenjem šta je zapravo Employer Branding, zašto je važan za sve tipove kompanija sa akcentom na to kako se najbolje sprovodi. Tamara je kroz brojke i trendove na našim sajtovima, ukazala na potrebu aktivnog rada na Employer Brandingu.

Kada se porede brojevi iz 2019, 2020. i 2021. godine, jasno se vidi na koji način je korona uticala na zapošljavanja. Oglasa za posao je sve više, dok je broj konkurisanja na iste sve manji. To jasno govori o tome koliko su kompanije u nezavidnoj situaciji i da moraju da se bore za svakog kandidata. Tamara se osvrnula na to šta nam kažu kandidati i istakla da je plata informacija koju najčešće traže u oglasima za posao. Pored plate, lokacija i radno vreme su podjednako važni, a ovo je naročito važno u proizvodnim kompanijama.

slajd-ps

Izvor: Poslovi infostud

Na osnovu višegodišnjeg iskustva iz oblasti komunikacija, Marko je naveo i sve važne kanale koje je potrebno pokriti kako bi se reč o kompaniji prenosila kada i kome treba. Istakao je važnost definisanja ciljnih grupa i podvukao da je to jedna od ključnih stvari, te ako ste tu napravili grešku, ona će se preliti i na sve dalje aktivnosti koje radite. Oboje su se složili oko toga da brisanje ili ignorisanje negativnih komentara na društvenim mrežama nijedna kompanija sebi ne sme da dozvoli i da je najbolje na takve komentare uvek odgovarati.

“Da biste bili uspešni u Employer Brandingu, nije neophodno da budete internacionalna kompanija, sa velikim posvećenim timovima i ogromnim budžetima. Postoji niz stvari koje možete raditi besplatno. Na primer, možete odgovarati na svaku prijavu, kontinuirano objavljivati na društvenim mrežama, popunjavati besplatni profil na našim portalima i još mnogo drugih stvari. Nije neophodno ni da imate sve resurse sveta, dovoljno je da pitate svoje kolege da podele iskustva sa vama, pretočite to u jednu objavu za društvene mreže, kolegu slikate mobilnim telefonom i to je sasvim dovoljno za početak. Bitno je da budete istrajni i autentični” zaključila je Tamara.

Pozivamo vas da pogledate program Poslovne Savršenosti i njihova predstojeća predavanja. Na nekima od njih možete očekivati i druge predstavnike naših sajtova.

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Zašto se HR percipira kao produžena ruka menadžmenta – i kako to popravitiEmployer brandingZašto se HR percipira kao produžena ruka menadžmenta – i kako to popraviti

Nije tajna da HR u Srbiji nema dobru reputaciju. Štaviše, istraživanja pokazuju baš to! Kada pitate zaposlene u Srbiji kako vide sektor ljudskih resursa, rezultati su prilično poražavajući – Istraživanje „Šta to radi zaposlene 2025–2026“ pokazuje da: čak 40% zaposlenih smatra da je HR produžena ruka menadžmenta 27% vidi HR kao čistu administraciju samo 13% […]

Emocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćenEmployer brandingEmocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćen

Ocena rada zaposlenih zavisi od sastanaka, rešenja problema, datih ideja, projekata, poštovanja rokova, spakovanih kutija, prevezenih paleta, prodatih artikala. Merljivo, praćeno i plaćeno.  Određeni, ne mali, broj zaposlenih ima dodatni rad: emocionalni koji se ne prati, ne promoviše, ne priznaje, ne pohvali. Ti zaposleni troše određeni deo svog vremena a posebno energije na: umirivanje tenzija, […]

Microsoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište radaEmployer brandingMicrosoft, Nordeus i Bosch VRH IT poslodavci u godini snažnog uticaja AI na tržište rada

Tokom septembra ove godine sajt HelloWorld.rs sproveo je Talent X, istraživanje namenjeno razumevanju percepcije IT poslodavaca u Srbiji i očekivanja stručnjaka u periodu intenzivnog tehnološkog razvoja. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 1.298 IT profesionalaca. Njihovi odgovori analizirani su kroz šest oblasti koje najviše utiču na reputaciju poslodavaca: iskustvo rada u kompaniji, organizacionu kulturu, ponašanje […]

Zašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih ga nikad ne dobija)Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih ga nikad ne dobija)

Uprkos tome što fidbek ima najjači efekat na motivaciju i učinak zaposlenih, u upravljanju timovima on se ne primenjuje. Fidbek, kao i sve što je zaista vredno poput ljubavi ili poverenja, traži pažnju, vreme, doslednost i trud. Možda nam je zato lakše da plaćamo tim bildinge, kartice za teretane i proglašavamo „Dan svežeg voća“ u […]