Pređi na glavni sadržaj

Magični Empple festival stiže u oktobru

20. septembar 2023.
·2 minuta za čitanje

Treći po redu Empple festival nosi slogan ’’MAGIC – it shows’’ i poziva na razgovor o strateškom pristupu employer branding-u, načinima implementacije dobrih praksi, kontinurianoj brizi o zaposlenima… građenju magičnih radnih okruženja!

Festival će, kao i prethodne godine, učesnici moći da prate online ili uživo u pozorištu Duško Radović na Tašmajdanu. Dva dana, 5. i 6. oktobar, posvećena edukaciji, razmeni znanja i iskustava, pronalaženju ispiracije iz oblasti employer branding-a uz nezaobilazni networking i upoznavanje zajednice.

Program će biti na engleskom jeziku, a postojaće i mogućnost simultanog prevođenja. Ove godine, uz keynote predavanja, sesije i panel, tu su i novi formati: Live podcasting, Fireside chat i Empple Debatak. Detaljniju agendu možete pronaći na sajtu festivala.

Pored sjajnih globalnih i lokalnih spikera, publika će imati priliku da prisustvuje i magiji na delu, pošto će kompanije koje su osvojile Empple nagradu 2023. drugog dana festivala predstaviti svoje pobedničke radove! Takođe, dodatan uvid u naše tržište pružiće prezentovanje rezultata lokalnih istraživanja.

Na ovogodišnjem događaju jedan od govornika biće i Isidora Maksimović Stanković, specijalista za brendiranje poslodavaca iz kompanije Infostud. Isidora će održati predavanje na temu “Stanje na tržištu rada: Ko kosi, ko vodu nosi”, gde će predstaviti rezultate istraživanja tržišta koji će otkriti trendove u zapošljavanju i uobičajene tačke bola u traženju posla, kao i promene u ovim oblastima.

Program ovogodišnjeg festivala dublje razrađuje tezu da za dobar employer branding nisu potrebni trikovi, a neka od predavanja su:

  • 5 Steps to Building a Global Employer Brand Function in 12 Months by Amir Moini, Director of Employer Branding @Moloco, Ex-Netflix
  • How to design brand experience that candidates remember by Eva Baluchova, Global Employer Branding Lead @Danfoss
  • Importance of psychological safety for organisational and cultural growth by Maja Nedučić, Partner and Chief People Officer @Vega IT & Dr. Jelena Pavlović, Founder @Koučing centar
  • How to build an authentic EVP by putting the “human” back into employer branding by Georgiana Ghiciuc, Founder and CEO @Beaglecat
  • How to use human-centric storytelling to elevate your employer brand by Anna Bertoldini, Global Head of Employer Branding @NielsenIQ

Empple festival je namenjen sve HR-ove, employer branding stručnjake i interne ili eksterne komunikatore koji se bave kreiranjem magičnog radnog okruženja! 🙂

Program, biografije spikera, kao i detalje o kartama možete pronaći na zvaničnom Empple 2023. sajtu.

Autor
HR Lab
HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingNevena Savić, Bosch Srbija: Na posao odlazimo sa idejom da radimo nešto što poboljšava kvalitet života mnogih ljudi

Kompanija Bosch Srbija treći je najpoželjniji poslodavac u Srbiji, po mišljenju čak 11.000 kandidata koji su učestvovali u istraživanju Talent X! Ova kompanija se već dugo nalazi u samom vrhu najpoželjnijih poslodavaca na domaćem tržištu, a ove godine se po tom kriterijumu po prvi put našla u Top tri omiljenih radnih sredina u Srbiji. Istraživanje […]

Employer BrandingNova tema a stara potreba: onboarding za porodilje

Nedavno sam primetila na LinkedIn mreži inicijativu da se uvede onboarding za zaposlene koje se vraćaju sa porodiljskog i pokušala da se setim sopstvenog povratka na posao. Sećam se samo toga da je kompanija bila ista, a opet nekako drugačija. Možda pomenuta inicijativa i ima smisla.   Naravno da onboarding za porodilje koje su se vratile […]

Employer BrandingIstraživanje poželjnosti poslodavaca u Srbiji: Finansijska stabilnost ključna za kandidate

Tokom marta 2024. godine sprovedeno je Talent X istraživanje poželjnosti poslodavaca i percepcije brenda poslodavaca na tržištu radne snage u Srbiji putem platformi Infostuda, uključujući sajtove Poslovi Infostud i Startuj Infostud. Preko 11.000 kandidata učestvovalo je u istraživanju, s ciljem identifikacije najpoželjnijih poslodavaca prema mišljenju ispitanika, kao i razumevanja faktora koji čine jednog poslodavca atraktivnim, […]

Employer BrandingNove generacije zaposlenih zahtevaju fleksibilnije rukovođenje

Tradicionalan vid rukovođenja se oslanja na hijerarhijsku organizacionu strukturu koja nije toliko fleksibilna, što odbija mlade koji upravo fleksibilnost stavljaju čak i ispred sigurnosti zaposlenja. Prema rezultatima istraživanja koje je sprovela Roberta Katz,  generacija Z želi lidere koji rukovode konsenzusom. Tako da kompanije, naročito one u IT i telekomunikacionom sektoru, koje žele da ostvare konkurentsku […]