Pređi na glavni sadržaj

Magični Empple festival stiže u oktobru

20. septembar 2023.
·2 minuta za čitanje

Treći po redu Empple festival nosi slogan ’’MAGIC – it shows’’ i poziva na razgovor o strateškom pristupu employer branding-u, načinima implementacije dobrih praksi, kontinurianoj brizi o zaposlenima… građenju magičnih radnih okruženja!

Festival će, kao i prethodne godine, učesnici moći da prate online ili uživo u pozorištu Duško Radović na Tašmajdanu. Dva dana, 5. i 6. oktobar, posvećena edukaciji, razmeni znanja i iskustava, pronalaženju ispiracije iz oblasti employer branding-a uz nezaobilazni networking i upoznavanje zajednice.

Program će biti na engleskom jeziku, a postojaće i mogućnost simultanog prevođenja. Ove godine, uz keynote predavanja, sesije i panel, tu su i novi formati: Live podcasting, Fireside chat i Empple Debatak. Detaljniju agendu možete pronaći na sajtu festivala.

Pored sjajnih globalnih i lokalnih spikera, publika će imati priliku da prisustvuje i magiji na delu, pošto će kompanije koje su osvojile Empple nagradu 2023. drugog dana festivala predstaviti svoje pobedničke radove! Takođe, dodatan uvid u naše tržište pružiće prezentovanje rezultata lokalnih istraživanja.

Na ovogodišnjem događaju jedan od govornika biće i Isidora Maksimović Stanković, specijalista za brendiranje poslodavaca iz kompanije Infostud. Isidora će održati predavanje na temu “Stanje na tržištu rada: Ko kosi, ko vodu nosi”, gde će predstaviti rezultate istraživanja tržišta koji će otkriti trendove u zapošljavanju i uobičajene tačke bola u traženju posla, kao i promene u ovim oblastima.

Program ovogodišnjeg festivala dublje razrađuje tezu da za dobar employer branding nisu potrebni trikovi, a neka od predavanja su:

  • 5 Steps to Building a Global Employer Brand Function in 12 Months by Amir Moini, Director of Employer Branding @Moloco, Ex-Netflix
  • How to design brand experience that candidates remember by Eva Baluchova, Global Employer Branding Lead @Danfoss
  • Importance of psychological safety for organisational and cultural growth by Maja Nedučić, Partner and Chief People Officer @Vega IT & Dr. Jelena Pavlović, Founder @Koučing centar
  • How to build an authentic EVP by putting the “human” back into employer branding by Georgiana Ghiciuc, Founder and CEO @Beaglecat
  • How to use human-centric storytelling to elevate your employer brand by Anna Bertoldini, Global Head of Employer Branding @NielsenIQ

Empple festival je namenjen sve HR-ove, employer branding stručnjake i interne ili eksterne komunikatore koji se bave kreiranjem magičnog radnog okruženja! 🙂

Program, biografije spikera, kao i detalje o kartama možete pronaći na zvaničnom Empple 2023. sajtu.

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Meritokratija kao izazov i za HREmployer BrandingMeritokratija kao izazov i za HR

Uspeh se temelji na rezultatima, znanju i trudu. To stanovište se naziva meritokratija i smatra se pravednim stavom. U praksi, mnogo drugih faktora koji nemaju veze sa trudom i učinkom, utiču na nečije unapređenje ili napredovanje u karijeri. O tome se priča po hodnicima kompanija i na društvenim mrežama ali ne i formalno, u biznis […]

Zašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vasEmployer BrandingZašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vas

U dinamičnom poslovnom okruženju, privlačenje i zadržavanje talenata predstavlja jedan od najvećih izazova za kompanije. Da biste ostali korak ispred konkurencije, morate razumeti kako vas kandidati vide i šta ih motiviše da se prijave baš kod vas. Upravo iz tog razloga kompanija Infostud već 7 godina sprovodi najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca Talent X […]

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]