Pređi na glavni sadržaj

Naš blog tekst – najbolje mesto na kojem o sebi pričate kandidatima

4. decembar 2023.
·2 minuta za čitanje

Kome najviše verujemo kada kupujemo auto, kućne aparate, kada idemo kod frizera ili biramo lekara? Svi slušamo preporuke prijatelja, komšija, poznanika, svih koji su imali nekog dodira sa onim šta nas zanima i kojima verujemo na osnovu iskustva. Znamo da situacija nije mnogo drugačija ni kada se kandidati raspituju o kompaniji, poslu, uslovima rada, beneficijama, kolektivu i kada je razmatraju kao potencijalnog poslodavca. Veruje se stvarnim ljudima, koji svojim imenom i integritetom stoje iza onoga što kažu, što potvrđuju i rezultati Talent X istraživanja koji kažu da čak 78% ispitanika veruje pričama zaposlenih u kompanijama.

Upravo ovim principom smo se vodili kada smo razvijali Infostudovu uslugu Blog tekst.

Ideja nam je bila da kroz razgovor, izjave i iskustva napravimo autentičnu i zanimljivu priču koju o kompaniji pričaju zaposleni ili njen menadžment. Iz prvog lica jednine, pod imenom i prezimenom, iz lične perspektive, naši sagovornici, donose svoj doživljaj kompanijskih vrednosti, pričaju o sopstvenom razvojnom putu, zanimljivostima iz svakodnevnog života sa posla, objašnjavaju zbog čega je dobro raditi za kompaniju, na njihovoj poziciji, šta to znači za njihov profesionalni i privatni život. A priča je autentična jer je izvor svog sadržaja u samoj kompaniji i već je „u kući“. Najdraže nam je kad nam glavni akteri naših tekstova dostavljaju svoje fotografije koje daju dodatnu autentičnost kompanijskim pričama.

Na nama je da pronađemo najzanimljiviji način da tu i vašu priču ispričamo, pretočimo je u dobar zanimljiv tekst i da joj otvorimo vrata da ode u svet. To postižemo zahvaljujući našoj Infostud redakciji koju čine iskusni novinari sa dugogodišnjim iskustvom, ali i sinergiji našeg tima i snazi Infostudovih kanala koji nam omogućavaju da ovaj sadržaj plasiramo željenoj ciljnoj grupi i obezbedimo zagarantovani broj čitanja.

Spomenućemo samo neke od tekstova koje smo do sada radili za naše klijente, pa smo tako pisali o razvojnom putu zaposlenih u Gigatronu, zatim o programima prakse u NIS-u, koji su odlična odskočna daska za napredovanje u karijeri, pričali o mogućnostima prekvalifikacije u IT sa kompanijom Saevus, IT konferenciji CODEstantine, iskustvu učenja stranih jezika po Berlitz metodi, poslu u Ubisoftom vrhunskom AAA studiju za kreiranje video igara, o online kafi sa Atlanticom, zatim o beneficijama za mame koje se vraćaju sa porodiljskog u kompaniji ZF Srbija i mnogim drugima.

Svima je zajedničko da su pronašle pravi put do svoje publike i ostvarili svoj cilj o čemu govori broj čitanja i posete ovim tekstovima. A nama je posebno drago jer smo samo potvrdili pravilo da ljudi najviše veruju ljudima i da su u našim tekstovima pronašli izvor informisanja o zanimljivostima sa „druge strane kompanijskih vrata“.

Tu smo i za vas! Dovoljno je da nas kontaktirate, zajedno ćemo pronaći pravu temu, inspiraciju i lansirati vašu priču onima koji treba da je čuju.

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Onboarding kao prilika za jačanje Employer BrandingaEmployer BrandingOnboarding kao prilika za jačanje Employer Brandinga

Svima je jasno kada počinje Employer Branding i zbog toga kompanije sve više ulažu u kampanje koje imaju za cilj da privuku kandidate koji nisu ni čuli za njih, da im predstave benefite rada u njihovoj kompaniji i da sebi olakšaju proces selekcije. Ali, kada se EB zapravo završava?  Možemo slobodno reći da se ne […]

Mali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer BrandingEmployer BrandingMali budžet, veliki efekat: Kreativne strategije za Employer Branding

Ako ste HR firma koja ne raspolaže velikim budžetom zasigurno vam je i dosadilo da slušate o impresivnim EB kampanjama koje zahtevaju resurse koji su vam, makar trenutno, van domašaja. Ali kampanje za brend poslodavca uopšte ne moraju da zahtevaju budžete od kojih vam se zavrti u glavi. Štaviše, utrošen novac nije jednak ostvarenim rezultatima. […]

Neiskorišćene prilike iz tvoje EB strategijeEmployer BrandingNeiskorišćene prilike iz tvoje EB strategije

Kako izgraditi brend poslodavca? Kako izgraditi brend koji će biti priznat i prepoznat, koji će doći do ciljne publike, postići zacrtane rezultate, napraviti razliku kada je u pitanju potraga za talentima i podići zadovoljstvo trenutnih zaposlenih?  Jasno je da se nekada previše očekuje od EB strategija, ali i od ljudi koji ih postavljaju. Građenje brenda […]

Kako izgraditi Employer branding strategiju od nuleEmployer BrandingKako izgraditi Employer branding strategiju od nule

Ako je potrebno izabrati oblast ljudskih resursa koja se najviše razvila u prethodnih nekoliko godina, EB (Employer Branding) bi zasigurno odneo pobedu, ili barem bio u top tri. S tim što ne bi bilo u potpunosti tačno nazvati ovu oblast delom ljudskih resursa, znajući da ona podjednako pripada i marketingu.   Bez obzira na to u […]