Pređi na glavni sadržaj

Naš blog tekst – najbolje mesto na kojem o sebi pričate kandidatima

4. decembar 2023.
·2 minuta za čitanje

Kome najviše verujemo kada kupujemo auto, kućne aparate, kada idemo kod frizera ili biramo lekara? Svi slušamo preporuke prijatelja, komšija, poznanika, svih koji su imali nekog dodira sa onim šta nas zanima i kojima verujemo na osnovu iskustva. Znamo da situacija nije mnogo drugačija ni kada se kandidati raspituju o kompaniji, poslu, uslovima rada, beneficijama, kolektivu i kada je razmatraju kao potencijalnog poslodavca. Veruje se stvarnim ljudima, koji svojim imenom i integritetom stoje iza onoga što kažu, što potvrđuju i rezultati Talent X istraživanja koji kažu da čak 78% ispitanika veruje pričama zaposlenih u kompanijama.

Upravo ovim principom smo se vodili kada smo razvijali Infostudovu uslugu Blog tekst.

Ideja nam je bila da kroz razgovor, izjave i iskustva napravimo autentičnu i zanimljivu priču koju o kompaniji pričaju zaposleni ili njen menadžment. Iz prvog lica jednine, pod imenom i prezimenom, iz lične perspektive, naši sagovornici, donose svoj doživljaj kompanijskih vrednosti, pričaju o sopstvenom razvojnom putu, zanimljivostima iz svakodnevnog života sa posla, objašnjavaju zbog čega je dobro raditi za kompaniju, na njihovoj poziciji, šta to znači za njihov profesionalni i privatni život. A priča je autentična jer je izvor svog sadržaja u samoj kompaniji i već je „u kući“. Najdraže nam je kad nam glavni akteri naših tekstova dostavljaju svoje fotografije koje daju dodatnu autentičnost kompanijskim pričama.

Na nama je da pronađemo najzanimljiviji način da tu i vašu priču ispričamo, pretočimo je u dobar zanimljiv tekst i da joj otvorimo vrata da ode u svet. To postižemo zahvaljujući našoj Infostud redakciji koju čine iskusni novinari sa dugogodišnjim iskustvom, ali i sinergiji našeg tima i snazi Infostudovih kanala koji nam omogućavaju da ovaj sadržaj plasiramo željenoj ciljnoj grupi i obezbedimo zagarantovani broj čitanja.

Spomenućemo samo neke od tekstova koje smo do sada radili za naše klijente, pa smo tako pisali o razvojnom putu zaposlenih u Gigatronu, zatim o programima prakse u NIS-u, koji su odlična odskočna daska za napredovanje u karijeri, pričali o mogućnostima prekvalifikacije u IT sa kompanijom Saevus, IT konferenciji CODEstantine, iskustvu učenja stranih jezika po Berlitz metodi, poslu u Ubisoftom vrhunskom AAA studiju za kreiranje video igara, o online kafi sa Atlanticom, zatim o beneficijama za mame koje se vraćaju sa porodiljskog u kompaniji ZF Srbija i mnogim drugima.

Svima je zajedničko da su pronašle pravi put do svoje publike i ostvarili svoj cilj o čemu govori broj čitanja i posete ovim tekstovima. A nama je posebno drago jer smo samo potvrdili pravilo da ljudi najviše veruju ljudima i da su u našim tekstovima pronašli izvor informisanja o zanimljivostima sa „druge strane kompanijskih vrata“.

Tu smo i za vas! Dovoljno je da nas kontaktirate, zajedno ćemo pronaći pravu temu, inspiraciju i lansirati vašu priču onima koji treba da je čuju.

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Zašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vasEmployer BrandingZašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vas

U dinamičnom poslovnom okruženju, privlačenje i zadržavanje talenata predstavlja jedan od najvećih izazova za kompanije. Da biste ostali korak ispred konkurencije, morate razumeti kako vas kandidati vide i šta ih motiviše da se prijave baš kod vas. Upravo iz tog razloga kompanija Infostud već 7 godina sprovodi najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca Talent X […]

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]

Zašto je bitno da HR zna šta je „slow work“Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“

Do skoro su, u poslu, pokazatelji vrednosti bili užurbanost, preopterećnost, trčanje, jurcanje, stalno telefoniranje, „multitasking“. Smatralo se da su popunjeni kalendari i žongliranje velikim brojem obaveza simboli nečije produktivnosti i „važnosti“ za kompaniju. Ovaj koncept nazivaju čak i „presenteeism“- praksa da se bude fizički prisutan i vidljiv nevezano za realne rezultate i datu vrednost. Ovi […]