Pređi na glavni sadržaj

Naš blog tekst – najbolje mesto na kojem o sebi pričate kandidatima

HR Lab
Autor
4. decembar 2023.
·2 minuta za čitanje

Kome najviše verujemo kada kupujemo auto, kućne aparate, kada idemo kod frizera ili biramo lekara? Svi slušamo preporuke prijatelja, komšija, poznanika, svih koji su imali nekog dodira sa onim šta nas zanima i kojima verujemo na osnovu iskustva. Znamo da situacija nije mnogo drugačija ni kada se kandidati raspituju o kompaniji, poslu, uslovima rada, beneficijama, kolektivu i kada je razmatraju kao potencijalnog poslodavca. Veruje se stvarnim ljudima, koji svojim imenom i integritetom stoje iza onoga što kažu, što potvrđuju i rezultati Talent X istraživanja koji kažu da čak 78% ispitanika veruje pričama zaposlenih u kompanijama.

Upravo ovim principom smo se vodili kada smo razvijali Infostudovu uslugu Blog tekst.

Ideja nam je bila da kroz razgovor, izjave i iskustva napravimo autentičnu i zanimljivu priču koju o kompaniji pričaju zaposleni ili njen menadžment. Iz prvog lica jednine, pod imenom i prezimenom, iz lične perspektive, naši sagovornici, donose svoj doživljaj kompanijskih vrednosti, pričaju o sopstvenom razvojnom putu, zanimljivostima iz svakodnevnog života sa posla, objašnjavaju zbog čega je dobro raditi za kompaniju, na njihovoj poziciji, šta to znači za njihov profesionalni i privatni život. A priča je autentična jer je izvor svog sadržaja u samoj kompaniji i već je „u kući“. Najdraže nam je kad nam glavni akteri naših tekstova dostavljaju svoje fotografije koje daju dodatnu autentičnost kompanijskim pričama.

Na nama je da pronađemo najzanimljiviji način da tu i vašu priču ispričamo, pretočimo je u dobar zanimljiv tekst i da joj otvorimo vrata da ode u svet. To postižemo zahvaljujući našoj Infostud redakciji koju čine iskusni novinari sa dugogodišnjim iskustvom, ali i sinergiji našeg tima i snazi Infostudovih kanala koji nam omogućavaju da ovaj sadržaj plasiramo željenoj ciljnoj grupi i obezbedimo zagarantovani broj čitanja.

Spomenućemo samo neke od tekstova koje smo do sada radili za naše klijente, pa smo tako pisali o razvojnom putu zaposlenih u Gigatronu, zatim o programima prakse u NIS-u, koji su odlična odskočna daska za napredovanje u karijeri, pričali o mogućnostima prekvalifikacije u IT sa kompanijom Saevus, IT konferenciji CODEstantine, iskustvu učenja stranih jezika po Berlitz metodi, poslu u Ubisoftom vrhunskom AAA studiju za kreiranje video igara, o online kafi sa Atlanticom, zatim o beneficijama za mame koje se vraćaju sa porodiljskog u kompaniji ZF Srbija i mnogim drugima.

Svima je zajedničko da su pronašle pravi put do svoje publike i ostvarili svoj cilj o čemu govori broj čitanja i posete ovim tekstovima. A nama je posebno drago jer smo samo potvrdili pravilo da ljudi najviše veruju ljudima i da su u našim tekstovima pronašli izvor informisanja o zanimljivostima sa „druge strane kompanijskih vrata“.

Tu smo i za vas! Dovoljno je da nas kontaktirate, zajedno ćemo pronaći pravu temu, inspiraciju i lansirati vašu priču onima koji treba da je čuju.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]