Pređi na glavni sadržaj

Naš blog tekst – najbolje mesto na kojem o sebi pričate kandidatima

HR Lab
Autor
4. decembar 2023.
·2 minuta za čitanje

Kome najviše verujemo kada kupujemo auto, kućne aparate, kada idemo kod frizera ili biramo lekara? Svi slušamo preporuke prijatelja, komšija, poznanika, svih koji su imali nekog dodira sa onim šta nas zanima i kojima verujemo na osnovu iskustva. Znamo da situacija nije mnogo drugačija ni kada se kandidati raspituju o kompaniji, poslu, uslovima rada, beneficijama, kolektivu i kada je razmatraju kao potencijalnog poslodavca. Veruje se stvarnim ljudima, koji svojim imenom i integritetom stoje iza onoga što kažu, što potvrđuju i rezultati Talent X istraživanja koji kažu da čak 78% ispitanika veruje pričama zaposlenih u kompanijama.

Upravo ovim principom smo se vodili kada smo razvijali Infostudovu uslugu Blog tekst.

Ideja nam je bila da kroz razgovor, izjave i iskustva napravimo autentičnu i zanimljivu priču koju o kompaniji pričaju zaposleni ili njen menadžment. Iz prvog lica jednine, pod imenom i prezimenom, iz lične perspektive, naši sagovornici, donose svoj doživljaj kompanijskih vrednosti, pričaju o sopstvenom razvojnom putu, zanimljivostima iz svakodnevnog života sa posla, objašnjavaju zbog čega je dobro raditi za kompaniju, na njihovoj poziciji, šta to znači za njihov profesionalni i privatni život. A priča je autentična jer je izvor svog sadržaja u samoj kompaniji i već je „u kući“. Najdraže nam je kad nam glavni akteri naših tekstova dostavljaju svoje fotografije koje daju dodatnu autentičnost kompanijskim pričama.

Na nama je da pronađemo najzanimljiviji način da tu i vašu priču ispričamo, pretočimo je u dobar zanimljiv tekst i da joj otvorimo vrata da ode u svet. To postižemo zahvaljujući našoj Infostud redakciji koju čine iskusni novinari sa dugogodišnjim iskustvom, ali i sinergiji našeg tima i snazi Infostudovih kanala koji nam omogućavaju da ovaj sadržaj plasiramo željenoj ciljnoj grupi i obezbedimo zagarantovani broj čitanja.

Spomenućemo samo neke od tekstova koje smo do sada radili za naše klijente, pa smo tako pisali o razvojnom putu zaposlenih u Gigatronu, zatim o programima prakse u NIS-u, koji su odlična odskočna daska za napredovanje u karijeri, pričali o mogućnostima prekvalifikacije u IT sa kompanijom Saevus, IT konferenciji CODEstantine, iskustvu učenja stranih jezika po Berlitz metodi, poslu u Ubisoftom vrhunskom AAA studiju za kreiranje video igara, o online kafi sa Atlanticom, zatim o beneficijama za mame koje se vraćaju sa porodiljskog u kompaniji ZF Srbija i mnogim drugima.

Svima je zajedničko da su pronašle pravi put do svoje publike i ostvarili svoj cilj o čemu govori broj čitanja i posete ovim tekstovima. A nama je posebno drago jer smo samo potvrdili pravilo da ljudi najviše veruju ljudima i da su u našim tekstovima pronašli izvor informisanja o zanimljivostima sa „druge strane kompanijskih vrata“.

Tu smo i za vas! Dovoljno je da nas kontaktirate, zajedno ćemo pronaći pravu temu, inspiraciju i lansirati vašu priču onima koji treba da je čuju.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]

5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenjaEmployer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja

Pojam i koncept kontinuiranog učenja relativno je nov na tržištu rada, ali to mu ne smeta da bude izuzetno relevantan. Osim što pomaže zaposlenom da razvije svoje veštine, primena kontinuiranog učenja u firmi omogućava da čitava firma bude rezilijentija na promene, uspešnija u savladavanju novih trendova i fleksibilnija pred svim nadolazećim izazovima. Ovo je posebno […]

Zašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanostiEmployer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti

Psihološka sigurnost na poslu nije „ušuškanost“ nego rad bez straha, u slobodi.  Pandemija Covid-a je podigla na sto važnost kvaliteta života. Generacija Z je pristupila tržištu rada i glasno rekla da ne pristaje na toksičnost na radnom mestu. Digitalizacija je unela šumove u komunikaciju pa su otvorenost i dobro razumevanje postali važniji nego ikada. Jedna […]

Kako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulomEmployer brandingKako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulom

Za početak, da nešto razjasnimo – Svi menadžeri jedne kompanije treba da budu mentori. Svako ko je u poziciji da vodi ljude i da njima upravlja, treba da poseduje mentorske veštine da to i uradi na odgovarajući način. Ali, ako nije tako, ako znate iz iskustva u vašoj kompaniji, da nije tako, ne treba da […]