Pređi na glavni sadržaj

Nela Deura: Kako mi je pomogla obuka na EB Akademiji

Već tri godine Employer Branding Akademija dostupna je i na tržištu Srbije i mogu je pohađati svi zainteresovani za ovu oblast. Iskustva onih koji su prošli obuku su dragocena. Upravo zbog toga, Nela Deura – Marketing Communications & Employer Branding Consultant prenosi svoje utiske o samoj obuci, kao i o tome šta joj je ona donela.

1. Kako si saznala za EBA i zašto si odlučila da pohađaš obuku?

Pošto dosta čitam i pratim šta se dešava u svetu iz oblasti employer branding-a, dugo sam upoznata sa Universum-om i njihovim radom, istraživanjima koje svake godine organizuju, podacima i uvidima koje objavljuju, smernicama koje dele, pa tako i akademijom koju su pokrenuli. Kada sam videla da Infostud u saradnji sa Universum-om, nudi ovaj program stručne obuke, odmah sam se zainteresovala i ove godine odlučila da budem jedan od polaznika Employer Branding Akademije.

2. Kako si zadovoljna kvalitetom obuke i materijalom koji si dobila?

Universum je napravio veoma strukturirani tip obuke, oblasti su veoma dobro koncipirane i postepeno uvode polaznike u materiju. Teme su detaljno obrađene, uzimajući u obzir kako širi kontekst, tako i analize i objašnjenja iz različitijih uglova posmatranja.

Svaku lekciju prate i obimni dodatni materijali, u vidu istraživanja, infografika, šablona, ali i primera dobre prakse, koji na najbolji mogući način pokazuju kako su poznate svetske kompanije rešavale employer branding izazove. Sa sigurnošću mogu da kažem da je ovo jedan od najtemeljnijih i najkorisnijih obuka koje sam prošla.

3. Da li se nešto promenilo nakon sertifikacije i šta?

Znanje i iskustvo koje sam stekla u praksi, sada je potkrepljeno i teorijom i nekim novim detaljima koji su mi pomogli da još dublje uđem u ovu oblast. Definitivno sam promenila i način razmišljanja kako nekim izazovima pristupiti, a alati i šabloni koje obuka nudi će mi u mnogome olakšati dalji rad.

nela-u-tekstu

4. Svi znamo da treba ulagati u sebe i svoje znanje, kakav je tvoj stav i iskustvo po ovom pitanju…da li se isplati?

Znanja koja smo poneli sa fakulteta definitivno nisu dovoljna, već predstavljaju samo osnovu koju stalno treba nadograđivati. U današnje vreme, kome je promena srednje ime, ukoliko želite da ostanete u igri i budete najbolji u onome što radite, permanentna edukacija nije pitanje izbora, već se nameće kao sastavni deo vašeg karijernog puta. Trendovi se menjaju iz dana u dan, tehnologije otvaraju nove mogućnosti, a kanali komunikacije su sve brojniji, pa se i mi moramo menjati i prilagođavati u skladu sa datim promenama u okruženju. Volim da se pozovem na onu narodnu: “Sve se menja sem kamenja” i da zaključim, uvek se isplati ulagati u sebe.

5. Šta poručuješ i preporučuješ zainteresovanima za Akademiju ili mladim ljudima koje ova oblast zanima?

Bez obzira da li se već bavite employer branding-om i nedostaje vam dublja analiza i primeri dobre prakse, ili ste HR profesionalac i fali vam struktura i određeni alati primenljivi u svakodnevnom radu, ili ste ekspert u oblasti marketinga i komunikacije, pa priroda posla zahteva da se upustite i u aktivnosti employer branding-a, ili tek dolazite sa fakulteta pa biste da employer branding postane deo vašeg karijetnog puta, upišite Universumovu akademiju. Steći ćete potrebno znanje i doći do odgovora koje ste tražili.

Više informacija o Employer Branding Akademiji pogledajte OVDE. Ukoliko želite da vas kontaktiramo popunite kontakt formu na dnu stranice.

 

 

HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingPresvukli smo profile kompanija na HelloWorld.rs

Do sada je već svima na domaćem IT tržištu i te kako dobro poznato koliko je informisanost o poslodavcu/kompaniji bitan korak pri zapošljavanju. To dokazuje i podatak da čak 75% kandidata pre konkurisanja na oglas pregleda profil poslodavca. Naša platforma HelloWorld.rs posvećena je IT zajednici i ima najveću posetu kada su u pitanju domaći IT […]

Employer BrandingZašto je storytelling ključan za uspešan Employer Branding

Želite li da znate zašto neke kompanije lako privlače i zapošljavaju talente, a druge ne? Iskreno da vam kažem, sve zavisi od odluke menadžmenta da li želi da gradi jak brend poslodavca ili ne. Tu ne mislim samo na novac, već mislim pre svega na želju i spremnost da se uvedu interne promene i poboljša […]

Employer BrandingHR WEEK 2022: Data Driven Employer Branding

Najveći online HR događaj u Evropi, koji okuplja HR profesionalce i entuzijaste širom sveta, ove godine održaće se online u periodu od 21. do 25. novembra. Na ovogodišnjem programu HR WEEK-a naša koleginica Isidora Maksimović Stanković, Employer Branding specijalista u Infostudu, vodiće panel diskusiju pod nazivom “Data Driven Employer Branding” 22. novembra periodu od 15:55 […]

Employer BrandingKomunikacija sa zaposlenima je ključna za razvoj firme

Održana je prva po redu regionalna „Customer Experience i Employee Experience“ konferencija FIRESTARTER22, na kojoj je učestvovala i naša koleginica Isidora Maksimović Stanković, Employer Branding specijalista u Infostudu, na panel diskusiji „Employer Branding: Da li mi treba pomoć konsultanta?“. Isidora je zajedno sa Jelenom Mikić, direktorkom i partnerkom Represent Academy i Katarinom Šonjić, Employer Branding […]