Pređi na glavni sadržaj

Nela Deura: Kako mi je pomogla obuka na EB Akademiji

Marketing specijalista, Infostud
29. novembar 2022.
·2 minuta za čitanje

Već tri godine Employer Branding Akademija dostupna je i na tržištu Srbije i mogu je pohađati svi zainteresovani za ovu oblast. Iskustva onih koji su prošli obuku su dragocena. Upravo zbog toga, Nela Deura – Marketing Communications & Employer Branding Consultant prenosi svoje utiske o samoj obuci, kao i o tome šta joj je ona donela.

1. Kako si saznala za EBA i zašto si odlučila da pohađaš obuku?

Pošto dosta čitam i pratim šta se dešava u svetu iz oblasti employer branding-a, dugo sam upoznata sa Universum-om i njihovim radom, istraživanjima koje svake godine organizuju, podacima i uvidima koje objavljuju, smernicama koje dele, pa tako i akademijom koju su pokrenuli. Kada sam videla da Infostud u saradnji sa Universum-om, nudi ovaj program stručne obuke, odmah sam se zainteresovala i ove godine odlučila da budem jedan od polaznika Employer Branding Akademije.

2. Kako si zadovoljna kvalitetom obuke i materijalom koji si dobila?

Universum je napravio veoma strukturirani tip obuke, oblasti su veoma dobro koncipirane i postepeno uvode polaznike u materiju. Teme su detaljno obrađene, uzimajući u obzir kako širi kontekst, tako i analize i objašnjenja iz različitijih uglova posmatranja.

Svaku lekciju prate i obimni dodatni materijali, u vidu istraživanja, infografika, šablona, ali i primera dobre prakse, koji na najbolji mogući način pokazuju kako su poznate svetske kompanije rešavale employer branding izazove. Sa sigurnošću mogu da kažem da je ovo jedan od najtemeljnijih i najkorisnijih obuka koje sam prošla.

3. Da li se nešto promenilo nakon sertifikacije i šta?

Znanje i iskustvo koje sam stekla u praksi, sada je potkrepljeno i teorijom i nekim novim detaljima koji su mi pomogli da još dublje uđem u ovu oblast. Definitivno sam promenila i način razmišljanja kako nekim izazovima pristupiti, a alati i šabloni koje obuka nudi će mi u mnogome olakšati dalji rad.

nela-u-tekstu

4. Svi znamo da treba ulagati u sebe i svoje znanje, kakav je tvoj stav i iskustvo po ovom pitanju…da li se isplati?

Znanja koja smo poneli sa fakulteta definitivno nisu dovoljna, već predstavljaju samo osnovu koju stalno treba nadograđivati. U današnje vreme, kome je promena srednje ime, ukoliko želite da ostanete u igri i budete najbolji u onome što radite, permanentna edukacija nije pitanje izbora, već se nameće kao sastavni deo vašeg karijernog puta. Trendovi se menjaju iz dana u dan, tehnologije otvaraju nove mogućnosti, a kanali komunikacije su sve brojniji, pa se i mi moramo menjati i prilagođavati u skladu sa datim promenama u okruženju. Volim da se pozovem na onu narodnu: “Sve se menja sem kamenja” i da zaključim, uvek se isplati ulagati u sebe.

5. Šta poručuješ i preporučuješ zainteresovanima za Akademiju ili mladim ljudima koje ova oblast zanima?

Bez obzira da li se već bavite employer branding-om i nedostaje vam dublja analiza i primeri dobre prakse, ili ste HR profesionalac i fali vam struktura i određeni alati primenljivi u svakodnevnom radu, ili ste ekspert u oblasti marketinga i komunikacije, pa priroda posla zahteva da se upustite i u aktivnosti employer branding-a, ili tek dolazite sa fakulteta pa biste da employer branding postane deo vašeg karijetnog puta, upišite Universumovu akademiju. Steći ćete potrebno znanje i doći do odgovora koje ste tražili.

Više informacija o Employer Branding Akademiji pogledajte OVDE. Ukoliko želite da vas kontaktiramo popunite kontakt formu na dnu stranice.

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]

5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenjaEmployer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja

Pojam i koncept kontinuiranog učenja relativno je nov na tržištu rada, ali to mu ne smeta da bude izuzetno relevantan. Osim što pomaže zaposlenom da razvije svoje veštine, primena kontinuiranog učenja u firmi omogućava da čitava firma bude rezilijentija na promene, uspešnija u savladavanju novih trendova i fleksibilnija pred svim nadolazećim izazovima. Ovo je posebno […]

Zašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanostiEmployer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti

Psihološka sigurnost na poslu nije „ušuškanost“ nego rad bez straha, u slobodi.  Pandemija Covid-a je podigla na sto važnost kvaliteta života. Generacija Z je pristupila tržištu rada i glasno rekla da ne pristaje na toksičnost na radnom mestu. Digitalizacija je unela šumove u komunikaciju pa su otvorenost i dobro razumevanje postali važniji nego ikada. Jedna […]

Kako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulomEmployer brandingKako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulom

Za početak, da nešto razjasnimo – Svi menadžeri jedne kompanije treba da budu mentori. Svako ko je u poziciji da vodi ljude i da njima upravlja, treba da poseduje mentorske veštine da to i uradi na odgovarajući način. Ali, ako nije tako, ako znate iz iskustva u vašoj kompaniji, da nije tako, ne treba da […]