Pređi na glavni sadržaj

Nela Deura: Kako mi je pomogla obuka na EB Akademiji

29. novembar 2022.
·2 minuta za čitanje

Već tri godine Employer Branding Akademija dostupna je i na tržištu Srbije i mogu je pohađati svi zainteresovani za ovu oblast. Iskustva onih koji su prošli obuku su dragocena. Upravo zbog toga, Nela Deura – Marketing Communications & Employer Branding Consultant prenosi svoje utiske o samoj obuci, kao i o tome šta joj je ona donela.

1. Kako si saznala za EBA i zašto si odlučila da pohađaš obuku?

Pošto dosta čitam i pratim šta se dešava u svetu iz oblasti employer branding-a, dugo sam upoznata sa Universum-om i njihovim radom, istraživanjima koje svake godine organizuju, podacima i uvidima koje objavljuju, smernicama koje dele, pa tako i akademijom koju su pokrenuli. Kada sam videla da Infostud u saradnji sa Universum-om, nudi ovaj program stručne obuke, odmah sam se zainteresovala i ove godine odlučila da budem jedan od polaznika Employer Branding Akademije.

2. Kako si zadovoljna kvalitetom obuke i materijalom koji si dobila?

Universum je napravio veoma strukturirani tip obuke, oblasti su veoma dobro koncipirane i postepeno uvode polaznike u materiju. Teme su detaljno obrađene, uzimajući u obzir kako širi kontekst, tako i analize i objašnjenja iz različitijih uglova posmatranja.

Svaku lekciju prate i obimni dodatni materijali, u vidu istraživanja, infografika, šablona, ali i primera dobre prakse, koji na najbolji mogući način pokazuju kako su poznate svetske kompanije rešavale employer branding izazove. Sa sigurnošću mogu da kažem da je ovo jedan od najtemeljnijih i najkorisnijih obuka koje sam prošla.

3. Da li se nešto promenilo nakon sertifikacije i šta?

Znanje i iskustvo koje sam stekla u praksi, sada je potkrepljeno i teorijom i nekim novim detaljima koji su mi pomogli da još dublje uđem u ovu oblast. Definitivno sam promenila i način razmišljanja kako nekim izazovima pristupiti, a alati i šabloni koje obuka nudi će mi u mnogome olakšati dalji rad.

nela-u-tekstu

4. Svi znamo da treba ulagati u sebe i svoje znanje, kakav je tvoj stav i iskustvo po ovom pitanju…da li se isplati?

Znanja koja smo poneli sa fakulteta definitivno nisu dovoljna, već predstavljaju samo osnovu koju stalno treba nadograđivati. U današnje vreme, kome je promena srednje ime, ukoliko želite da ostanete u igri i budete najbolji u onome što radite, permanentna edukacija nije pitanje izbora, već se nameće kao sastavni deo vašeg karijernog puta. Trendovi se menjaju iz dana u dan, tehnologije otvaraju nove mogućnosti, a kanali komunikacije su sve brojniji, pa se i mi moramo menjati i prilagođavati u skladu sa datim promenama u okruženju. Volim da se pozovem na onu narodnu: “Sve se menja sem kamenja” i da zaključim, uvek se isplati ulagati u sebe.

5. Šta poručuješ i preporučuješ zainteresovanima za Akademiju ili mladim ljudima koje ova oblast zanima?

Bez obzira da li se već bavite employer branding-om i nedostaje vam dublja analiza i primeri dobre prakse, ili ste HR profesionalac i fali vam struktura i određeni alati primenljivi u svakodnevnom radu, ili ste ekspert u oblasti marketinga i komunikacije, pa priroda posla zahteva da se upustite i u aktivnosti employer branding-a, ili tek dolazite sa fakulteta pa biste da employer branding postane deo vašeg karijetnog puta, upišite Universumovu akademiju. Steći ćete potrebno znanje i doći do odgovora koje ste tražili.

Više informacija o Employer Branding Akademiji pogledajte OVDE. Ukoliko želite da vas kontaktiramo popunite kontakt formu na dnu stranice.

 

 

HR Lab novosti na email

Saznajte prvi najnovije informacije o regrutaciji, selekciji, brendiranju poslodavaca i najave događaja koje organizujemo za vas.

Slične vesti

Employer BrandingPiterovo načelo: i ironija i oprez

Kako nagraditi odličnog zaposlenog, u organizaciji koja zaista nastoji da nagradi učinak, trud i uspeh? Menadžeri i služba za ljudske resurse često nemaju opciju da ponude dalje povišice ili više slobodnog vremena, ili iz različitih razloga ne uspevaju da rad organizuju tako da omoguće dalje usavršavanje i autonomiju. Tako kao opcija nagrade ostaje napredovanje na […]

Employer BrandingEmployer Branding Akademija: Nova lestvica u vašoj karijeri

Infostud, najveći domaći centar za rešenja iz oblasti regrutacije, selekcije i brendiranja poslodavaca, i Universum, najveća globalna kompanija za Employer Branding, posvećeno rade na tome da tržište Srbije i Emloyer Branding scenu podignu na viši nivo, a pojedince kroz EB Akademiju specijalizuju za ovu oblast. Employer Branding Akademija sada već broji više od 50 sertifikovanih […]

Employer BrandingMiloš Milaković: Za šalu uvek ima mesta, kompanije to moraju da shvate 

Ko god da je iole u svetu employer brandinga, zapošljavanja, marketinga ili prosto – na društvenim mrežama, nije mogao da ne primeti inovativni pristup u kreiranju EB kampanja.  Prvo smo imali priliku  da upoznamo  kompaniju ITengine kroz seriju satiričnih videa o tome kako IT scena u Srbiji izgleda, a nedavno nas je Miloš Milaković obradovao […]

Employer BrandingOsam pobedničkih strategija za lidere u sticanju talenata i brendiranju poslodavaca 

U ovom članku ćemo istražiti ključne strategije za efikasno pozicioniranje vaše organizacije i privlačenje vrhunskih talenata u 2024. godini.   Procenite i analizirajte svoj učinak u 2023. godini  Započnite sveobuhvatnim pregledom vaših marketinških strategija zapošljavanja, percepcije brenda poslodavca i ukupnog iskustva kandidata tokom prošle godine. Ova vežba će vam pomoći da identifikujete oblasti u kojima ste […]