Pređi na glavni sadržaj

Nela Deura: Kako mi je pomogla obuka na EB Akademiji

29. novembar 2022.
·2 minuta za čitanje

Već tri godine Employer Branding Akademija dostupna je i na tržištu Srbije i mogu je pohađati svi zainteresovani za ovu oblast. Iskustva onih koji su prošli obuku su dragocena. Upravo zbog toga, Nela Deura – Marketing Communications & Employer Branding Consultant prenosi svoje utiske o samoj obuci, kao i o tome šta joj je ona donela.

1. Kako si saznala za EBA i zašto si odlučila da pohađaš obuku?

Pošto dosta čitam i pratim šta se dešava u svetu iz oblasti employer branding-a, dugo sam upoznata sa Universum-om i njihovim radom, istraživanjima koje svake godine organizuju, podacima i uvidima koje objavljuju, smernicama koje dele, pa tako i akademijom koju su pokrenuli. Kada sam videla da Infostud u saradnji sa Universum-om, nudi ovaj program stručne obuke, odmah sam se zainteresovala i ove godine odlučila da budem jedan od polaznika Employer Branding Akademije.

2. Kako si zadovoljna kvalitetom obuke i materijalom koji si dobila?

Universum je napravio veoma strukturirani tip obuke, oblasti su veoma dobro koncipirane i postepeno uvode polaznike u materiju. Teme su detaljno obrađene, uzimajući u obzir kako širi kontekst, tako i analize i objašnjenja iz različitijih uglova posmatranja.

Svaku lekciju prate i obimni dodatni materijali, u vidu istraživanja, infografika, šablona, ali i primera dobre prakse, koji na najbolji mogući način pokazuju kako su poznate svetske kompanije rešavale employer branding izazove. Sa sigurnošću mogu da kažem da je ovo jedan od najtemeljnijih i najkorisnijih obuka koje sam prošla.

3. Da li se nešto promenilo nakon sertifikacije i šta?

Znanje i iskustvo koje sam stekla u praksi, sada je potkrepljeno i teorijom i nekim novim detaljima koji su mi pomogli da još dublje uđem u ovu oblast. Definitivno sam promenila i način razmišljanja kako nekim izazovima pristupiti, a alati i šabloni koje obuka nudi će mi u mnogome olakšati dalji rad.

nela-u-tekstu

4. Svi znamo da treba ulagati u sebe i svoje znanje, kakav je tvoj stav i iskustvo po ovom pitanju…da li se isplati?

Znanja koja smo poneli sa fakulteta definitivno nisu dovoljna, već predstavljaju samo osnovu koju stalno treba nadograđivati. U današnje vreme, kome je promena srednje ime, ukoliko želite da ostanete u igri i budete najbolji u onome što radite, permanentna edukacija nije pitanje izbora, već se nameće kao sastavni deo vašeg karijernog puta. Trendovi se menjaju iz dana u dan, tehnologije otvaraju nove mogućnosti, a kanali komunikacije su sve brojniji, pa se i mi moramo menjati i prilagođavati u skladu sa datim promenama u okruženju. Volim da se pozovem na onu narodnu: “Sve se menja sem kamenja” i da zaključim, uvek se isplati ulagati u sebe.

5. Šta poručuješ i preporučuješ zainteresovanima za Akademiju ili mladim ljudima koje ova oblast zanima?

Bez obzira da li se već bavite employer branding-om i nedostaje vam dublja analiza i primeri dobre prakse, ili ste HR profesionalac i fali vam struktura i određeni alati primenljivi u svakodnevnom radu, ili ste ekspert u oblasti marketinga i komunikacije, pa priroda posla zahteva da se upustite i u aktivnosti employer branding-a, ili tek dolazite sa fakulteta pa biste da employer branding postane deo vašeg karijetnog puta, upišite Universumovu akademiju. Steći ćete potrebno znanje i doći do odgovora koje ste tražili.

Više informacija o Employer Branding Akademiji pogledajte OVDE. Ukoliko želite da vas kontaktiramo popunite kontakt formu na dnu stranice.

 

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Meritokratija kao izazov i za HREmployer BrandingMeritokratija kao izazov i za HR

Uspeh se temelji na rezultatima, znanju i trudu. To stanovište se naziva meritokratija i smatra se pravednim stavom. U praksi, mnogo drugih faktora koji nemaju veze sa trudom i učinkom, utiču na nečije unapređenje ili napredovanje u karijeri. O tome se priča po hodnicima kompanija i na društvenim mrežama ali ne i formalno, u biznis […]

Zašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vasEmployer BrandingZašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vas

U dinamičnom poslovnom okruženju, privlačenje i zadržavanje talenata predstavlja jedan od najvećih izazova za kompanije. Da biste ostali korak ispred konkurencije, morate razumeti kako vas kandidati vide i šta ih motiviše da se prijave baš kod vas. Upravo iz tog razloga kompanija Infostud već 7 godina sprovodi najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca Talent X […]

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]