Pređi na glavni sadržaj

EMPLOYER BRANDING OBUKA: Pruža znanje kako da privučete i zadržite najbolje kandidate!

HR Lab
Autor
9. novembar 2022.
·1 minuta za čitanje

Sa sve većim deficitom radne snage rastu izazovi sa kojima se poslodavci susreću u procesu regrutacije i selekcije, kao i prilikom zadržavanja svojih zaposlenih. Ovakva situacija definiše sve veću konkurenciju u borbi za kvalitetnim kadrovima, bez obzira na veličinu i delatnost kompanije.

U jednom od prethodnim tekstova Mattias Holmberg iz kompanije Universum istakao je zablude u ovoj oblasti i kako vidi budućnost brendiranja poslodavaca.

Kako situacija može da se popravi?

Neke kompanije su već svesne situacije i počele su da rade na svom employer brandingu, a neke će tek to činiti u budućnosti.

Zbog prepoznate potrebe za employer branding stručnjacima i kod nas, švedski Universum – lider na polju brendiranja poslodavaca, kroz partnerstvo sa Infostudom, nastupa i na tržištu Srbije.

Svoje znanje i iskustvo dele kroz svetski priznatu Employer Branding Akademiju, na koju možeš da se prijaviš i ti! Pravo je vreme da se kvalifikuješ za sve traženije zanimanje.

Na rapolaganju su ti dve opcije:
1.Globalni program obuke
2.Samostalno učenje

Uz svetski priznat sertifikat, pre svega dobijaš znanje o tome:
-zašto raditi employer branding
-kako napraviti strategiju
-kako ispričati priču
-kako pratiti rezultate i prilagođavati ih
-praktičnoj primeni naučenog i povezivanje sa stručnjacima (uz globalni program obuke).

Popuni kontakt formu na ovom linku i pozvaćemo te kako bismo odgovorili na sva tvoja pitanja.

Obuku može da pohađa i osoba koja nema iskustva u ovoj oblasti , kao i sve osobe koje žele da imaju uticaj na brendiranje poslodavaca i ostale procese privlačenja i zadržavanja talenata u svojim kompanijama. Naročito je pogodna za one koji na svojim radnim pozicijama obavljaju poslove iz oblasti ljudskih resursa, akvizicije talenata, regrutacije, marketinga, menadžmenta, komunikacije.
O tome šta marketari treba da znaju da bi krenuli u proces brendiranja poslodavaca i kakva je veza između HR i marketing sektora – pričali smo i na Kaktus festivalu.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]

Ko je sve zadužen za Employer BrandingEmployer brandingKo je sve zadužen za Employer Branding

Kada je u pitanju EB kao funkcija, često završi kao vruć krompir u mnogim organizacijama. Štaviše, prepirke oko toga da li je zapravo HR ili Marketing stare su koliko i sam EB. Istina je da je EB mnogo više od mosta koji spaja marketing i ljudske resurse. Brend poslodavca nije dubl ova dva sektora, već […]