Pređi na glavni sadržaj

EMPLOYER BRANDING OBUKA: Pruža znanje kako da privučete i zadržite najbolje kandidate!

HR Lab
Autor
9. novembar 2022.
·1 minuta za čitanje

Sa sve većim deficitom radne snage rastu izazovi sa kojima se poslodavci susreću u procesu regrutacije i selekcije, kao i prilikom zadržavanja svojih zaposlenih. Ovakva situacija definiše sve veću konkurenciju u borbi za kvalitetnim kadrovima, bez obzira na veličinu i delatnost kompanije.

U jednom od prethodnim tekstova Mattias Holmberg iz kompanije Universum istakao je zablude u ovoj oblasti i kako vidi budućnost brendiranja poslodavaca.

Kako situacija može da se popravi?

Neke kompanije su već svesne situacije i počele su da rade na svom employer brandingu, a neke će tek to činiti u budućnosti.

Zbog prepoznate potrebe za employer branding stručnjacima i kod nas, švedski Universum – lider na polju brendiranja poslodavaca, kroz partnerstvo sa Infostudom, nastupa i na tržištu Srbije.

Svoje znanje i iskustvo dele kroz svetski priznatu Employer Branding Akademiju, na koju možeš da se prijaviš i ti! Pravo je vreme da se kvalifikuješ za sve traženije zanimanje.

Na rapolaganju su ti dve opcije:
1.Globalni program obuke
2.Samostalno učenje

Uz svetski priznat sertifikat, pre svega dobijaš znanje o tome:
-zašto raditi employer branding
-kako napraviti strategiju
-kako ispričati priču
-kako pratiti rezultate i prilagođavati ih
-praktičnoj primeni naučenog i povezivanje sa stručnjacima (uz globalni program obuke).

Popuni kontakt formu na ovom linku i pozvaćemo te kako bismo odgovorili na sva tvoja pitanja.

Obuku može da pohađa i osoba koja nema iskustva u ovoj oblasti , kao i sve osobe koje žele da imaju uticaj na brendiranje poslodavaca i ostale procese privlačenja i zadržavanja talenata u svojim kompanijama. Naročito je pogodna za one koji na svojim radnim pozicijama obavljaju poslove iz oblasti ljudskih resursa, akvizicije talenata, regrutacije, marketinga, menadžmenta, komunikacije.
O tome šta marketari treba da znaju da bi krenuli u proces brendiranja poslodavaca i kakva je veza između HR i marketing sektora – pričali smo i na Kaktus festivalu.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Da li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeriEmployer brandingDa li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeri

Došlo je i to vreme: sve manje ljudi vidi sebe na menadžerskoj poziciji. Do sada se podrazumevalo da karijerni put i ostvarenje u poslu ide uz hijerarhijske stepenice ali to više nije slučaj. Randstad je uradio istraživanje po kom trećina onih ambicioznih zaposlenih ne želi da bude menadžer. Šta se to desilo? Desila se promena […]

Ljudi su naš najveći resurs, ali samo na papiruEmployer brandingLjudi su naš najveći resurs, ali samo na papiru

Care washing – čak 69% zaposlenih smatra da se njihove kompanije drže carewashing principa Mi smo ovde kao porodica. Brinemo da se svaki zaposleni oseti cenjeno. Ljudi su naš najveći resurs! Kandidati se često naroguše nad ovakvim izjavama kompanija – smatraju ih ispraznim frazama, neiskrenim maskiranjem prave slike i na kraju dana, klasičnim PR-om koji […]

Roditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit BankeEmployer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke

Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]

Kako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvomEmployer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom

Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]