Pređi na glavni sadržaj

EMPLOYER BRANDING OBUKA: Pruža znanje kako da privučete i zadržite najbolje kandidate!

HR Lab
Autor
9. novembar 2022.
·1 minuta za čitanje

Sa sve većim deficitom radne snage rastu izazovi sa kojima se poslodavci susreću u procesu regrutacije i selekcije, kao i prilikom zadržavanja svojih zaposlenih. Ovakva situacija definiše sve veću konkurenciju u borbi za kvalitetnim kadrovima, bez obzira na veličinu i delatnost kompanije.

U jednom od prethodnim tekstova Mattias Holmberg iz kompanije Universum istakao je zablude u ovoj oblasti i kako vidi budućnost brendiranja poslodavaca.

Kako situacija može da se popravi?

Neke kompanije su već svesne situacije i počele su da rade na svom employer brandingu, a neke će tek to činiti u budućnosti.

Zbog prepoznate potrebe za employer branding stručnjacima i kod nas, švedski Universum – lider na polju brendiranja poslodavaca, kroz partnerstvo sa Infostudom, nastupa i na tržištu Srbije.

Svoje znanje i iskustvo dele kroz svetski priznatu Employer Branding Akademiju, na koju možeš da se prijaviš i ti! Pravo je vreme da se kvalifikuješ za sve traženije zanimanje.

Na rapolaganju su ti dve opcije:
1.Globalni program obuke
2.Samostalno učenje

Uz svetski priznat sertifikat, pre svega dobijaš znanje o tome:
-zašto raditi employer branding
-kako napraviti strategiju
-kako ispričati priču
-kako pratiti rezultate i prilagođavati ih
-praktičnoj primeni naučenog i povezivanje sa stručnjacima (uz globalni program obuke).

Popuni kontakt formu na ovom linku i pozvaćemo te kako bismo odgovorili na sva tvoja pitanja.

Obuku može da pohađa i osoba koja nema iskustva u ovoj oblasti , kao i sve osobe koje žele da imaju uticaj na brendiranje poslodavaca i ostale procese privlačenja i zadržavanja talenata u svojim kompanijama. Naročito je pogodna za one koji na svojim radnim pozicijama obavljaju poslove iz oblasti ljudskih resursa, akvizicije talenata, regrutacije, marketinga, menadžmenta, komunikacije.
O tome šta marketari treba da znaju da bi krenuli u proces brendiranja poslodavaca i kakva je veza između HR i marketing sektora – pričali smo i na Kaktus festivalu.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Kako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulomEmployer brandingKako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulom

Za početak, da nešto razjasnimo – Svi menadžeri jedne kompanije treba da budu mentori. Svako ko je u poziciji da vodi ljude i da njima upravlja, treba da poseduje mentorske veštine da to i uradi na odgovarajući način. Ali, ako nije tako, ako znate iz iskustva u vašoj kompaniji, da nije tako, ne treba da […]

Aleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizacijiEmployer brandingAleksandra Vuković: Uloga HR-a je da oblikuje narativ i približi viziju promene svima u organizaciji

U susret novom izdanju Empple festivala (30. septembra i 1. oktobra u Ložionici u Beogradu), razgovarao sam sa Aleksandrom Vuković, osnivačicom i direktorkom agencije nura* digital. Aleksandra je preduzetnica i autorka Singular Advantage Framework-a, sa bogatim iskustvom u radu sa startapovima i scale-up kompanijama. Na Empple festivalu predstaviće se predavanjem Before You Pivot, Reframe, u […]

Empple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnostEmployer brandingEmpple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnost

Promena je postala svakodnevica o kojoj svi pričaju – ali šta se dešava kada su te promene toliko velike da dovode u pitanje i finansijsku stabilnost kompanije i psihološku sigurnost zaposlenih? U takvim trenucima više od inspirativnih citata, potrebni su nam znanje, iskustvo i zajednica koja razume izazove kroz koje prolazimo. Zato nas raduje što […]

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]