Pređi na glavni sadržaj

EMPLOYER BRANDING OBUKA: Pruža znanje kako da privučete i zadržite najbolje kandidate!

9. novembar 2022.
·1 minuta za čitanje

Sa sve većim deficitom radne snage rastu izazovi sa kojima se poslodavci susreću u procesu regrutacije i selekcije, kao i prilikom zadržavanja svojih zaposlenih. Ovakva situacija definiše sve veću konkurenciju u borbi za kvalitetnim kadrovima, bez obzira na veličinu i delatnost kompanije.

U jednom od prethodnim tekstova Mattias Holmberg iz kompanije Universum istakao je zablude u ovoj oblasti i kako vidi budućnost brendiranja poslodavaca.

Kako situacija može da se popravi?

Neke kompanije su već svesne situacije i počele su da rade na svom employer brandingu, a neke će tek to činiti u budućnosti.

Zbog prepoznate potrebe za employer branding stručnjacima i kod nas, švedski Universum – lider na polju brendiranja poslodavaca, kroz partnerstvo sa Infostudom, nastupa i na tržištu Srbije.

Svoje znanje i iskustvo dele kroz svetski priznatu Employer Branding Akademiju, na koju možeš da se prijaviš i ti! Pravo je vreme da se kvalifikuješ za sve traženije zanimanje.

Na rapolaganju su ti dve opcije:
1.Globalni program obuke
2.Samostalno učenje

Uz svetski priznat sertifikat, pre svega dobijaš znanje o tome:
-zašto raditi employer branding
-kako napraviti strategiju
-kako ispričati priču
-kako pratiti rezultate i prilagođavati ih
-praktičnoj primeni naučenog i povezivanje sa stručnjacima (uz globalni program obuke).

Popuni kontakt formu na ovom linku i pozvaćemo te kako bismo odgovorili na sva tvoja pitanja.

Obuku može da pohađa i osoba koja nema iskustva u ovoj oblasti , kao i sve osobe koje žele da imaju uticaj na brendiranje poslodavaca i ostale procese privlačenja i zadržavanja talenata u svojim kompanijama. Naročito je pogodna za one koji na svojim radnim pozicijama obavljaju poslove iz oblasti ljudskih resursa, akvizicije talenata, regrutacije, marketinga, menadžmenta, komunikacije.
O tome šta marketari treba da znaju da bi krenuli u proces brendiranja poslodavaca i kakva je veza između HR i marketing sektora – pričali smo i na Kaktus festivalu.

 

Autor
HR Lab
newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Zašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vasEmployer BrandingZašto treba da učestvujete u Talent X istraživanju – kako vas kandidati vide i zbog čega bi radili za vas

U dinamičnom poslovnom okruženju, privlačenje i zadržavanje talenata predstavlja jedan od najvećih izazova za kompanije. Da biste ostali korak ispred konkurencije, morate razumeti kako vas kandidati vide i šta ih motiviše da se prijave baš kod vas. Upravo iz tog razloga kompanija Infostud već 7 godina sprovodi najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca Talent X […]

Povratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandingaEmployer BrandingPovratna informacija kandidatima: osnova profesionalnog employer brandinga

Proces selekcije je sve zahtevniji, broj prijava raste, tok selekcije je kompleksniji, a HR timovi pod stalnim pritiskom brzine i tačnosti. U takvom ritmu, često se desi da komunikacija prema kandidatima ostane u drugom planu. Upravo tu se pravi razlika između operativno odrađenog procesa i strateški vođenog employer brandinga. 77% kandidata u Srbiji nikada ne […]

Ne žele svi da napreduju. Pa šta ondaEmployer BrandingNe žele svi da napreduju. Pa šta onda

U HR zajednici smo, prirodno, fokusirani na razvoj u svakom smislu. Kreiramo razvojne i karijerne planove, pravimo planove nasleđivanja za ključne pozicije, biramo potencijale za buduće menadžerske role. Razvoj predstavlja vrednost po sebi.  I onda sretnemo zaposlenog koji je zadovoljan tu gde jeste i ne želi da napreduje. Sreća je ako zaposleni to otvoreno i […]

Zašto je bitno da HR zna šta je „slow work“Employer BrandingZašto je bitno da HR zna šta je „slow work“

Do skoro su, u poslu, pokazatelji vrednosti bili užurbanost, preopterećnost, trčanje, jurcanje, stalno telefoniranje, „multitasking“. Smatralo se da su popunjeni kalendari i žongliranje velikim brojem obaveza simboli nečije produktivnosti i „važnosti“ za kompaniju. Ovaj koncept nazivaju čak i „presenteeism“- praksa da se bude fizički prisutan i vidljiv nevezano za realne rezultate i datu vrednost. Ovi […]