Pređi na glavni sadržaj

Slađana Živanović: Employer Branding Akademija naučiće vas da izgradite i lični i brend kompanije

Saradnik u Marketingu, Infostud
30. mart 2023.
·3 minuta za čitanje

Employer Branding je tema koja se već uveliko zahuhtala na ovim prostorima i ozbiljno joj pristupaju mnoge kompanije.
Jer, svi su svesni deficita na tržištu rada, i koliko se kompanije bore da dođu do kvalitetnih kadrova.

Šta je Employer Branding? Kako se gradi? Kako ispitati trenutnu situaciju i postaviti temelje za dalja unapređenja? Odgovore na ova, ali i mnoga druga pitanja možete saznati na Employer Branding Akademiji, koja je kao rezultat saradnje Infostud-a i Universum-a, najveće globalne kompanije za Employer Branding, na tržištu Srbije dostupna već tri godine.

Slađana Živanović, polaznica EB Akademije, koja je Senior Talent Acquisition Partner u kompaniji IGT, podelila je svoje iskustvo sa nama i ispričala šta je sve naučila na Akademiji i poručuje svima koji su zainteresovani da je to najbolje mesto na kojem se stiče znanje o Employer Brandingu.

Akademija je posvećena svima koji žele ili se već bave Employer Brandingom, pa je i Slađana, nakon sedam godina rada u ovoj sferi, odlučila da svoje znanje proširi i stekne nove uvide iz prakse.
A ono što ističe kao još jedan benefit ove Akademije jeste odlično postavljen koncept koji omogućava dobru organizaciju i onima koji imaju veliki broj obaveza.

Nakon 7 godina bavljenja Employer Brandingom, kroz akviziciju talenata, poželela sam da dobijem i neki vid formalne edukacije, kao i metodologiju koja će mi pomoći u praksi. Universum-ova akademija mi se dopala zato što je internacionalno proznata akademija koja svakome može da pruži veliko znanje, a paralelno da sve uklopite sa svojim dnevnim obavezama. Koncept je dosta fleksibilan, sam dizajniraš raspored učenja što zaposlenim osobama dosta znači – kaže Slađana.

Akademija polaznicima donosi brojne benefite, a kao najznačajniji, našoj sagovornici jeste strateški pristup i sama primena naučenog u praksi.

Većina kompanija se bavi građenjem svog brenda poslodavca, bila ona toga svesna ili ne. Zato je jako važno imati celovitu sliku i kreirati svrsishodnu strategiju sastavljenu od aktivnosti koje radimo interno i eksterno, a koje na najbolji mogući način oslikavaju kompanijsku kulturu. Moramo negde biti svesni da će kvalitetno vođenje ovih procesa uticati na osećaj pripadnosti zaposlenih, ali i na percepciju kompanije kod eksternih kandidata – dodaje Slađana.

Ona ističe da se kroz razvoj u sferi Employer Brandinga, pored građenja željenog brenda kompanije, i vi razvijate kao ličnost. To je ujedno bio i savet za sve one koji žele da se upuste u vode Employer Brandinga.

Razumevanje ciljeva Employer Brandinga je dobro mesto za početak – kada to shvatite osvestićete važnost svih aktivnosti koje radite svakodnevno i povlačiti paralela sa tim kakav uticaj one imaju kratkoročno i dugoročno na sam brend. Ovo će vam pomoći da pronađete sebe u ovom poslu i da gradite i svoj lični brend i brend kompanije – smatra Slađana.

A za sve one koji razmišljaju da li da upišu Akademiju, naša sagovornica tvrdi da će im to iskustvo biti dobar vetar u leđa.

Ova akademija je jako dobra prilika kako za one koji žele da od nule na kvalitetan način uče o Employer Brandingu, tako i za one koji su kao ja to radili u praksi, ali žele da svoj pristup ovoj temi podignu na kvalitetniji nivo i dobiju alate koji će im u tome pomoći.

Na EB Akademiji imate priliku da se povežete sa ostalim polaznicima, kao i predstavnicima Universum-a, koji su u svakom momentu na raspolaganju.

Zajedničkim snagama Infostud i Universum podižu svest o važnosti Employer Brandinga, pružaju priliku da se izgradite kao stručnjak i steknete praktična znanja svetski poznatih stručnjaka, a koja možete primeniti u svojoj kompaniji.

Upišite akademiju sada, a pristup vam traje 9 meseci. Zato, iskoristite sve pogodnosti Akademije i zajedno sa stručnjacima gradite sebe i kao ličnost i kao poželjnog poslodavca kojeg kandidati biraju!

 

POPUNITE FORMULAR ZA VIŠE INFORMACIJA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Empple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnostEmployer brandingEmpple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnost

Promena je postala svakodnevica o kojoj svi pričaju – ali šta se dešava kada su te promene toliko velike da dovode u pitanje i finansijsku stabilnost kompanije i psihološku sigurnost zaposlenih? U takvim trenucima više od inspirativnih citata, potrebni su nam znanje, iskustvo i zajednica koja razume izazove kroz koje prolazimo. Zato nas raduje što […]

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]