Pređi na glavni sadržaj

Slađana Živanović: Employer Branding Akademija naučiće vas da izgradite i lični i brend kompanije

Saradnik u Marketingu, Infostud
30. mart 2023.
·3 minuta za čitanje

Employer Branding je tema koja se već uveliko zahuhtala na ovim prostorima i ozbiljno joj pristupaju mnoge kompanije.
Jer, svi su svesni deficita na tržištu rada, i koliko se kompanije bore da dođu do kvalitetnih kadrova.

Šta je Employer Branding? Kako se gradi? Kako ispitati trenutnu situaciju i postaviti temelje za dalja unapređenja? Odgovore na ova, ali i mnoga druga pitanja možete saznati na Employer Branding Akademiji, koja je kao rezultat saradnje Infostud-a i Universum-a, najveće globalne kompanije za Employer Branding, na tržištu Srbije dostupna već tri godine.

Slađana Živanović, polaznica EB Akademije, koja je Senior Talent Acquisition Partner u kompaniji IGT, podelila je svoje iskustvo sa nama i ispričala šta je sve naučila na Akademiji i poručuje svima koji su zainteresovani da je to najbolje mesto na kojem se stiče znanje o Employer Brandingu.

Akademija je posvećena svima koji žele ili se već bave Employer Brandingom, pa je i Slađana, nakon sedam godina rada u ovoj sferi, odlučila da svoje znanje proširi i stekne nove uvide iz prakse.
A ono što ističe kao još jedan benefit ove Akademije jeste odlično postavljen koncept koji omogućava dobru organizaciju i onima koji imaju veliki broj obaveza.

Nakon 7 godina bavljenja Employer Brandingom, kroz akviziciju talenata, poželela sam da dobijem i neki vid formalne edukacije, kao i metodologiju koja će mi pomoći u praksi. Universum-ova akademija mi se dopala zato što je internacionalno proznata akademija koja svakome može da pruži veliko znanje, a paralelno da sve uklopite sa svojim dnevnim obavezama. Koncept je dosta fleksibilan, sam dizajniraš raspored učenja što zaposlenim osobama dosta znači – kaže Slađana.

Akademija polaznicima donosi brojne benefite, a kao najznačajniji, našoj sagovornici jeste strateški pristup i sama primena naučenog u praksi.

Većina kompanija se bavi građenjem svog brenda poslodavca, bila ona toga svesna ili ne. Zato je jako važno imati celovitu sliku i kreirati svrsishodnu strategiju sastavljenu od aktivnosti koje radimo interno i eksterno, a koje na najbolji mogući način oslikavaju kompanijsku kulturu. Moramo negde biti svesni da će kvalitetno vođenje ovih procesa uticati na osećaj pripadnosti zaposlenih, ali i na percepciju kompanije kod eksternih kandidata – dodaje Slađana.

Ona ističe da se kroz razvoj u sferi Employer Brandinga, pored građenja željenog brenda kompanije, i vi razvijate kao ličnost. To je ujedno bio i savet za sve one koji žele da se upuste u vode Employer Brandinga.

Razumevanje ciljeva Employer Brandinga je dobro mesto za početak – kada to shvatite osvestićete važnost svih aktivnosti koje radite svakodnevno i povlačiti paralela sa tim kakav uticaj one imaju kratkoročno i dugoročno na sam brend. Ovo će vam pomoći da pronađete sebe u ovom poslu i da gradite i svoj lični brend i brend kompanije – smatra Slađana.

A za sve one koji razmišljaju da li da upišu Akademiju, naša sagovornica tvrdi da će im to iskustvo biti dobar vetar u leđa.

Ova akademija je jako dobra prilika kako za one koji žele da od nule na kvalitetan način uče o Employer Brandingu, tako i za one koji su kao ja to radili u praksi, ali žele da svoj pristup ovoj temi podignu na kvalitetniji nivo i dobiju alate koji će im u tome pomoći.

Na EB Akademiji imate priliku da se povežete sa ostalim polaznicima, kao i predstavnicima Universum-a, koji su u svakom momentu na raspolaganju.

Zajedničkim snagama Infostud i Universum podižu svest o važnosti Employer Brandinga, pružaju priliku da se izgradite kao stručnjak i steknete praktična znanja svetski poznatih stručnjaka, a koja možete primeniti u svojoj kompaniji.

Upišite akademiju sada, a pristup vam traje 9 meseci. Zato, iskoristite sve pogodnosti Akademije i zajedno sa stručnjacima gradite sebe i kao ličnost i kao poželjnog poslodavca kojeg kandidati biraju!

 

POPUNITE FORMULAR ZA VIŠE INFORMACIJA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Roditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit BankeEmployer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke

Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]

Kako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvomEmployer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom

Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]

Zašto se HR percipira kao produžena ruka menadžmenta – i kako to popravitiEmployer brandingZašto se HR percipira kao produžena ruka menadžmenta – i kako to popraviti

Nije tajna da HR u Srbiji nema dobru reputaciju. Štaviše, istraživanja pokazuju baš to! Kada pitate zaposlene u Srbiji kako vide sektor ljudskih resursa, rezultati su prilično poražavajući – Istraživanje „Šta to radi zaposlene 2025–2026“ pokazuje da: čak 40% zaposlenih smatra da je HR produžena ruka menadžmenta 27% vidi HR kao čistu administraciju samo 13% […]

Emocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćenEmployer brandingEmocionalni rad u kompanijama: nevidljiv i neplaćen

Ocena rada zaposlenih zavisi od sastanaka, rešenja problema, datih ideja, projekata, poštovanja rokova, spakovanih kutija, prevezenih paleta, prodatih artikala. Merljivo, praćeno i plaćeno.  Određeni, ne mali, broj zaposlenih ima dodatni rad: emocionalni koji se ne prati, ne promoviše, ne priznaje, ne pohvali. Ti zaposleni troše određeni deo svog vremena a posebno energije na: umirivanje tenzija, […]