Employer Branding je tema koja se već uveliko zahuhtala na ovim prostorima i ozbiljno joj pristupaju mnoge kompanije.
Jer, svi su svesni deficita na tržištu rada, i koliko se kompanije bore da dođu do kvalitetnih kadrova.
Šta je Employer Branding? Kako se gradi? Kako ispitati trenutnu situaciju i postaviti temelje za dalja unapređenja? Odgovore na ova, ali i mnoga druga pitanja možete saznati na Employer Branding Akademiji, koja je kao rezultat saradnje Infostud-a i Universum-a, najveće globalne kompanije za Employer Branding, na tržištu Srbije dostupna već tri godine.
Slađana Živanović, polaznica EB Akademije, koja je Senior Talent Acquisition Partner u kompaniji IGT, podelila je svoje iskustvo sa nama i ispričala šta je sve naučila na Akademiji i poručuje svima koji su zainteresovani da je to najbolje mesto na kojem se stiče znanje o Employer Brandingu.
Akademija je posvećena svima koji žele ili se već bave Employer Brandingom, pa je i Slađana, nakon sedam godina rada u ovoj sferi, odlučila da svoje znanje proširi i stekne nove uvide iz prakse.
A ono što ističe kao još jedan benefit ove Akademije jeste odlično postavljen koncept koji omogućava dobru organizaciju i onima koji imaju veliki broj obaveza.
– Nakon 7 godina bavljenja Employer Brandingom, kroz akviziciju talenata, poželela sam da dobijem i neki vid formalne edukacije, kao i metodologiju koja će mi pomoći u praksi. Universum-ova akademija mi se dopala zato što je internacionalno proznata akademija koja svakome može da pruži veliko znanje, a paralelno da sve uklopite sa svojim dnevnim obavezama. Koncept je dosta fleksibilan, sam dizajniraš raspored učenja što zaposlenim osobama dosta znači – kaže Slađana.
Akademija polaznicima donosi brojne benefite, a kao najznačajniji, našoj sagovornici jeste strateški pristup i sama primena naučenog u praksi.
– Većina kompanija se bavi građenjem svog brenda poslodavca, bila ona toga svesna ili ne. Zato je jako važno imati celovitu sliku i kreirati svrsishodnu strategiju sastavljenu od aktivnosti koje radimo interno i eksterno, a koje na najbolji mogući način oslikavaju kompanijsku kulturu. Moramo negde biti svesni da će kvalitetno vođenje ovih procesa uticati na osećaj pripadnosti zaposlenih, ali i na percepciju kompanije kod eksternih kandidata – dodaje Slađana.
Ona ističe da se kroz razvoj u sferi Employer Brandinga, pored građenja željenog brenda kompanije, i vi razvijate kao ličnost. To je ujedno bio i savet za sve one koji žele da se upuste u vode Employer Brandinga.
– Razumevanje ciljeva Employer Brandinga je dobro mesto za početak – kada to shvatite osvestićete važnost svih aktivnosti koje radite svakodnevno i povlačiti paralela sa tim kakav uticaj one imaju kratkoročno i dugoročno na sam brend. Ovo će vam pomoći da pronađete sebe u ovom poslu i da gradite i svoj lični brend i brend kompanije – smatra Slađana.
A za sve one koji razmišljaju da li da upišu Akademiju, naša sagovornica tvrdi da će im to iskustvo biti dobar vetar u leđa.
– Ova akademija je jako dobra prilika kako za one koji žele da od nule na kvalitetan način uče o Employer Brandingu, tako i za one koji su kao ja to radili u praksi, ali žele da svoj pristup ovoj temi podignu na kvalitetniji nivo i dobiju alate koji će im u tome pomoći.
Na EB Akademiji imate priliku da se povežete sa ostalim polaznicima, kao i predstavnicima Universum-a, koji su u svakom momentu na raspolaganju.
Zajedničkim snagama Infostud i Universum podižu svest o važnosti Employer Brandinga, pružaju priliku da se izgradite kao stručnjak i steknete praktična znanja svetski poznatih stručnjaka, a koja možete primeniti u svojoj kompaniji.
Upišite akademiju sada, a pristup vam traje 9 meseci. Zato, iskoristite sve pogodnosti Akademije i zajedno sa stručnjacima gradite sebe i kao ličnost i kao poželjnog poslodavca kojeg kandidati biraju!
POPUNITE FORMULAR ZA VIŠE INFORMACIJA