Pređi na glavni sadržaj

Slađana Živanović: Employer Branding Akademija naučiće vas da izgradite i lični i brend kompanije

Saradnik u Marketingu, Infostud
30. mart 2023.
·3 minuta za čitanje

Employer Branding je tema koja se već uveliko zahuhtala na ovim prostorima i ozbiljno joj pristupaju mnoge kompanije.
Jer, svi su svesni deficita na tržištu rada, i koliko se kompanije bore da dođu do kvalitetnih kadrova.

Šta je Employer Branding? Kako se gradi? Kako ispitati trenutnu situaciju i postaviti temelje za dalja unapređenja? Odgovore na ova, ali i mnoga druga pitanja možete saznati na Employer Branding Akademiji, koja je kao rezultat saradnje Infostud-a i Universum-a, najveće globalne kompanije za Employer Branding, na tržištu Srbije dostupna već tri godine.

Slađana Živanović, polaznica EB Akademije, koja je Senior Talent Acquisition Partner u kompaniji IGT, podelila je svoje iskustvo sa nama i ispričala šta je sve naučila na Akademiji i poručuje svima koji su zainteresovani da je to najbolje mesto na kojem se stiče znanje o Employer Brandingu.

Akademija je posvećena svima koji žele ili se već bave Employer Brandingom, pa je i Slađana, nakon sedam godina rada u ovoj sferi, odlučila da svoje znanje proširi i stekne nove uvide iz prakse.
A ono što ističe kao još jedan benefit ove Akademije jeste odlično postavljen koncept koji omogućava dobru organizaciju i onima koji imaju veliki broj obaveza.

Nakon 7 godina bavljenja Employer Brandingom, kroz akviziciju talenata, poželela sam da dobijem i neki vid formalne edukacije, kao i metodologiju koja će mi pomoći u praksi. Universum-ova akademija mi se dopala zato što je internacionalno proznata akademija koja svakome može da pruži veliko znanje, a paralelno da sve uklopite sa svojim dnevnim obavezama. Koncept je dosta fleksibilan, sam dizajniraš raspored učenja što zaposlenim osobama dosta znači – kaže Slađana.

Akademija polaznicima donosi brojne benefite, a kao najznačajniji, našoj sagovornici jeste strateški pristup i sama primena naučenog u praksi.

Većina kompanija se bavi građenjem svog brenda poslodavca, bila ona toga svesna ili ne. Zato je jako važno imati celovitu sliku i kreirati svrsishodnu strategiju sastavljenu od aktivnosti koje radimo interno i eksterno, a koje na najbolji mogući način oslikavaju kompanijsku kulturu. Moramo negde biti svesni da će kvalitetno vođenje ovih procesa uticati na osećaj pripadnosti zaposlenih, ali i na percepciju kompanije kod eksternih kandidata – dodaje Slađana.

Ona ističe da se kroz razvoj u sferi Employer Brandinga, pored građenja željenog brenda kompanije, i vi razvijate kao ličnost. To je ujedno bio i savet za sve one koji žele da se upuste u vode Employer Brandinga.

Razumevanje ciljeva Employer Brandinga je dobro mesto za početak – kada to shvatite osvestićete važnost svih aktivnosti koje radite svakodnevno i povlačiti paralela sa tim kakav uticaj one imaju kratkoročno i dugoročno na sam brend. Ovo će vam pomoći da pronađete sebe u ovom poslu i da gradite i svoj lični brend i brend kompanije – smatra Slađana.

A za sve one koji razmišljaju da li da upišu Akademiju, naša sagovornica tvrdi da će im to iskustvo biti dobar vetar u leđa.

Ova akademija je jako dobra prilika kako za one koji žele da od nule na kvalitetan način uče o Employer Brandingu, tako i za one koji su kao ja to radili u praksi, ali žele da svoj pristup ovoj temi podignu na kvalitetniji nivo i dobiju alate koji će im u tome pomoći.

Na EB Akademiji imate priliku da se povežete sa ostalim polaznicima, kao i predstavnicima Universum-a, koji su u svakom momentu na raspolaganju.

Zajedničkim snagama Infostud i Universum podižu svest o važnosti Employer Brandinga, pružaju priliku da se izgradite kao stručnjak i steknete praktična znanja svetski poznatih stručnjaka, a koja možete primeniti u svojoj kompaniji.

Upišite akademiju sada, a pristup vam traje 9 meseci. Zato, iskoristite sve pogodnosti Akademije i zajedno sa stručnjacima gradite sebe i kao ličnost i kao poželjnog poslodavca kojeg kandidati biraju!

 

POPUNITE FORMULAR ZA VIŠE INFORMACIJA

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Talent X 2025: Ko je poneo priznanja VRH IT POSLODAVAC u godini snažnog uticaja AI na tržište radaEmployer brandingTalent X 2025: Ko je poneo priznanja VRH IT POSLODAVAC u godini snažnog uticaja AI na tržište rada

Tokom septembra ove godine sajt HelloWorld.rs sproveo je Talent X, istraživanje namenjeno razumevanju percepcije IT poslodavaca u Srbiji i očekivanja stručnjaka u periodu intenzivnog tehnološkog razvoja. Ove godine u istraživanju je učestvovalo 1.298 IT profesionalaca. Njihovi odgovori analizirani su kroz šest oblasti koje najviše utiču na reputaciju poslodavaca: iskustvo rada u kompaniji, organizacionu kulturu, ponašanje […]

Zašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)Employer brandingZašto je kultura feedbacka ključ motivacije (a trećina zaposlenih je nikad ne dobija)

Uprkos tome što fidbek ima najjači efekat na motivaciju i učinak zaposlenih, u upravljanju timovima on se ne primenjuje. Fidbek, kao i sve što je zaista vredno poput ljubavi ili poverenja, traži pažnju, vreme, doslednost i trud. Možda nam je zato lakše da plaćamo tim bildinge, kartice za teretane i proglašavamo „Dan svežeg voća“ u […]

Da li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošakEmployer brandingDa li vaša edukacija za zaposlene ima svrhu – ili je samo trošak

Koliko puta ste čuli frazu da je HR sektor koji samo troši novac, dok ga ne zarađuje? Ako uprostimo stvari, to zaista i deluje tako. HR neretko ima velika ulaganja, a jedno od najvećih je u edukaciju zaposlenih. Od one obavezne, do one koju svi žele, do onih koje niko ne presluša… Neminovno je da […]

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]