Pređi na glavni sadržaj

talentX MasterClass: Kako postati atraktivan poslodavac u Srbiji

HR Lab
Autor
29. novembar 2023.
·2 minuta za čitanje

U utorak 21. novembra održan je prvi talentX MasterClass, događaj koji je koncipiran kao poslovna simulacija u kojoj se kroz timski rad pronalazilo rešenje za pozicioniranje predstavljenog poslodavca kao atraktivnog na tržištu.

Ova celodnevna radionica je okupila predstavnike HR-a i EB-a preko 30 najvećih kompanija u Srbiji. Svi prisutni su tokom dana imali priliku da saznaju šta je sve neophodno kako bismo upravljali brendom poslodavca i kako da primenimo rezultate talentX istraživanja. Takođe, polaznici su kroz module učili da kreiraju test relevantnosti za postojanje efektivnog brenda poslodavca, kao i osnovne elemente strategije brenda poslodavca koji će omogućiti da se jasno komuniciraju vrednost koje želimo da ponudimo.

Prisutni su pored edukativnog i korisnog sadržaja radionice, vrednost prepoznali u tome da imaju priliku da rade sa HR i EB menadžerma drugih kompanija, drugih industrija i da i na taj način dele znanja i ideje.

Sam kraj bio je rezervisan za najuspešnije primere iz prakse, te je tako Uroš Mirić, Employer Branding menadžer iz kompanije NIS, prisutnima, između ostalog, preneo na koji način je njihov tim postavio EB strategiju, šta su bili fokusi, kako koriste rezultate internih i eksternih istraživanja da bi ostvarili postavljne ciljeve. Praksa jedne od najvećih kompanija u Srbiji privukla je i te kako pažnju prisutnih, pa je Uroš imao priliku da odgovori na razna interesantna pitanja.

Ovaj MasterClass je ujedno bio i uvod u novi ciklus talentX istraživanja koje kreće u martu naredne godine.

Projekat talentX predstavlja najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca u Srbiji. Istraživanje se sprovodi kroz online anketu kreiranu po jedinstvenoj metodologiji kroz koju dolazimo do saznanja ko su najatraktivniji poslodavci u Srbiji, kako su oni percipirani u javnosti i šta ih izdvaja od drugih poslodavaca. Najatraktivniji poslodavci će poneti titulu “VRH poslodavca” a kompanije koje učestvuju u istraživanju saznaće kako ih percipiraju kandidati na tržištu.

Bitno je da istaknemo da se metodologija zasniva na teoriji da se iskustvo koje kompanija kreira u javnosti ili kod svojih zaposlenih formira na osnovu 6 atributa atraktivnosti, a to su: Iskustvo rada u kompaniji, kultura unutar kompanije, ponašanje lidera, odlike posla, mogućnost za razvoj karijere i nagrađivanje.
Prikupljeni podaci formiraju se u izveštaje koji poslodavcima govore kako kandidati vide svog idealnog poslodavca, kako vide njihovu kompaniju, ali i sve ono što žele da saznaju o svom brendu.

Više informacija možete pogledati na zvaničnoj stranici talentX-a, a ko su VRH poslodavci u novom ciklusu istraživanja, saznaćemo sredinom naredne godine.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Fleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogoEmployer brandingFleksibilnost bez troškova: 4 benefita koji ne koštaju a znače mnogo

Kada poslodavac želi da uvede benefite za zaposlene i da poboljša uslove rada zaposlenima, čestu objektivnu prepreku prave budžet i finansijske mogućnosti. Poslovanje kompanije nekad u datom momentu ne omogućava dodatne troškove, posebno one koji nisu neophodni. To jeste objektivna okolnost, ali ne mora da bude razlog da se ne nađu drugi načini da se […]

5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenjaEmployer branding5 načina kako da izgradite kulturu kontinuiranog učenja

Pojam i koncept kontinuiranog učenja relativno je nov na tržištu rada, ali to mu ne smeta da bude izuzetno relevantan. Osim što pomaže zaposlenom da razvije svoje veštine, primena kontinuiranog učenja u firmi omogućava da čitava firma bude rezilijentija na promene, uspešnija u savladavanju novih trendova i fleksibilnija pred svim nadolazećim izazovima. Ovo je posebno […]

Zašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanostiEmployer brandingZašto psihološka sigurnost postaje ključ lojalnosti i angažovanosti

Psihološka sigurnost na poslu nije „ušuškanost“ nego rad bez straha, u slobodi.  Pandemija Covid-a je podigla na sto važnost kvaliteta života. Generacija Z je pristupila tržištu rada i glasno rekla da ne pristaje na toksičnost na radnom mestu. Digitalizacija je unela šumove u komunikaciju pa su otvorenost i dobro razumevanje postali važniji nego ikada. Jedna […]

Kako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulomEmployer brandingKako podržati menadžere da postanu bolji mentori, a ne samo ljudi sa titulom

Za početak, da nešto razjasnimo – Svi menadžeri jedne kompanije treba da budu mentori. Svako ko je u poziciji da vodi ljude i da njima upravlja, treba da poseduje mentorske veštine da to i uradi na odgovarajući način. Ali, ako nije tako, ako znate iz iskustva u vašoj kompaniji, da nije tako, ne treba da […]