Pređi na glavni sadržaj

talentX MasterClass: Kako postati atraktivan poslodavac u Srbiji

HR Lab
Autor
29. novembar 2023.
·2 minuta za čitanje

U utorak 21. novembra održan je prvi talentX MasterClass, događaj koji je koncipiran kao poslovna simulacija u kojoj se kroz timski rad pronalazilo rešenje za pozicioniranje predstavljenog poslodavca kao atraktivnog na tržištu.

Ova celodnevna radionica je okupila predstavnike HR-a i EB-a preko 30 najvećih kompanija u Srbiji. Svi prisutni su tokom dana imali priliku da saznaju šta je sve neophodno kako bismo upravljali brendom poslodavca i kako da primenimo rezultate talentX istraživanja. Takođe, polaznici su kroz module učili da kreiraju test relevantnosti za postojanje efektivnog brenda poslodavca, kao i osnovne elemente strategije brenda poslodavca koji će omogućiti da se jasno komuniciraju vrednost koje želimo da ponudimo.

Prisutni su pored edukativnog i korisnog sadržaja radionice, vrednost prepoznali u tome da imaju priliku da rade sa HR i EB menadžerma drugih kompanija, drugih industrija i da i na taj način dele znanja i ideje.

Sam kraj bio je rezervisan za najuspešnije primere iz prakse, te je tako Uroš Mirić, Employer Branding menadžer iz kompanije NIS, prisutnima, između ostalog, preneo na koji način je njihov tim postavio EB strategiju, šta su bili fokusi, kako koriste rezultate internih i eksternih istraživanja da bi ostvarili postavljne ciljeve. Praksa jedne od najvećih kompanija u Srbiji privukla je i te kako pažnju prisutnih, pa je Uroš imao priliku da odgovori na razna interesantna pitanja.

Ovaj MasterClass je ujedno bio i uvod u novi ciklus talentX istraživanja koje kreće u martu naredne godine.

Projekat talentX predstavlja najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca u Srbiji. Istraživanje se sprovodi kroz online anketu kreiranu po jedinstvenoj metodologiji kroz koju dolazimo do saznanja ko su najatraktivniji poslodavci u Srbiji, kako su oni percipirani u javnosti i šta ih izdvaja od drugih poslodavaca. Najatraktivniji poslodavci će poneti titulu “VRH poslodavca” a kompanije koje učestvuju u istraživanju saznaće kako ih percipiraju kandidati na tržištu.

Bitno je da istaknemo da se metodologija zasniva na teoriji da se iskustvo koje kompanija kreira u javnosti ili kod svojih zaposlenih formira na osnovu 6 atributa atraktivnosti, a to su: Iskustvo rada u kompaniji, kultura unutar kompanije, ponašanje lidera, odlike posla, mogućnost za razvoj karijere i nagrađivanje.
Prikupljeni podaci formiraju se u izveštaje koji poslodavcima govore kako kandidati vide svog idealnog poslodavca, kako vide njihovu kompaniju, ali i sve ono što žele da saznaju o svom brendu.

Više informacija možete pogledati na zvaničnoj stranici talentX-a, a ko su VRH poslodavci u novom ciklusu istraživanja, saznaćemo sredinom naredne godine.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Empple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnostEmployer brandingEmpple 2025: Šta kada promena nije opcija, nego realnost

Promena je postala svakodnevica o kojoj svi pričaju – ali šta se dešava kada su te promene toliko velike da dovode u pitanje i finansijsku stabilnost kompanije i psihološku sigurnost zaposlenih? U takvim trenucima više od inspirativnih citata, potrebni su nam znanje, iskustvo i zajednica koja razume izazove kroz koje prolazimo. Zato nas raduje što […]

Treba li nam TEAM BUILDING i zašto DAEmployer brandingTreba li nam TEAM BUILDING i zašto DA

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, jačanje timova važnije je nego ikada. U doba kada raste svest o značaju svakog pojedinca i tima unutar kompanije, njihovo osnaživanje trebalo bi da bude jedan od osnovnih principa kao dokaz kompanijske zrelosti. To se ne postiže preko noći već je to proces koji bi, osim željom za zdravom kompanijom, […]

Kako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to želeEmployer brandingKako pomoći zaposlenima da budu ambasadori brenda poslodavca? Naravno ako to žele

Opšte je poznato da su zaposleni, i priče koje oni dele, najveći adut svakog brenda poslodavca. Nema te kampanje koja može ostaviti jači i realniji utisak od toga da sami zaposleni dele kako oni percipiraju svog poslodavca. Bez obzira da li to rade kroz privatne razgovore sa bližnjima, objave na mrežama, ili učestvuju u organizovanoj […]

Plaćate li previše za nekorisne benefiteEmployer brandingPlaćate li previše za nekorisne benefite

Opšte je poznato da zaposleni uvek žele više, i da je za svaku ideju koju HR ima potrebno izdvojiti budžet. Ali, da li je to zaista i tako? Šta ako menadžment misli da je u pogledu plata i benefita dao i preko svake mere, a zaposleni su još uvek nezadovoljni? Ko je tu u pravu?  […]