Pređi na glavni sadržaj

talentX MasterClass: Kako postati atraktivan poslodavac u Srbiji

HR Lab
Autor
29. novembar 2023.
·2 minuta za čitanje

U utorak 21. novembra održan je prvi talentX MasterClass, događaj koji je koncipiran kao poslovna simulacija u kojoj se kroz timski rad pronalazilo rešenje za pozicioniranje predstavljenog poslodavca kao atraktivnog na tržištu.

Ova celodnevna radionica je okupila predstavnike HR-a i EB-a preko 30 najvećih kompanija u Srbiji. Svi prisutni su tokom dana imali priliku da saznaju šta je sve neophodno kako bismo upravljali brendom poslodavca i kako da primenimo rezultate talentX istraživanja. Takođe, polaznici su kroz module učili da kreiraju test relevantnosti za postojanje efektivnog brenda poslodavca, kao i osnovne elemente strategije brenda poslodavca koji će omogućiti da se jasno komuniciraju vrednost koje želimo da ponudimo.

Prisutni su pored edukativnog i korisnog sadržaja radionice, vrednost prepoznali u tome da imaju priliku da rade sa HR i EB menadžerma drugih kompanija, drugih industrija i da i na taj način dele znanja i ideje.

Sam kraj bio je rezervisan za najuspešnije primere iz prakse, te je tako Uroš Mirić, Employer Branding menadžer iz kompanije NIS, prisutnima, između ostalog, preneo na koji način je njihov tim postavio EB strategiju, šta su bili fokusi, kako koriste rezultate internih i eksternih istraživanja da bi ostvarili postavljne ciljeve. Praksa jedne od najvećih kompanija u Srbiji privukla je i te kako pažnju prisutnih, pa je Uroš imao priliku da odgovori na razna interesantna pitanja.

Ovaj MasterClass je ujedno bio i uvod u novi ciklus talentX istraživanja koje kreće u martu naredne godine.

Projekat talentX predstavlja najveće domaće istraživanje percepcije brenda poslodavca u Srbiji. Istraživanje se sprovodi kroz online anketu kreiranu po jedinstvenoj metodologiji kroz koju dolazimo do saznanja ko su najatraktivniji poslodavci u Srbiji, kako su oni percipirani u javnosti i šta ih izdvaja od drugih poslodavaca. Najatraktivniji poslodavci će poneti titulu “VRH poslodavca” a kompanije koje učestvuju u istraživanju saznaće kako ih percipiraju kandidati na tržištu.

Bitno je da istaknemo da se metodologija zasniva na teoriji da se iskustvo koje kompanija kreira u javnosti ili kod svojih zaposlenih formira na osnovu 6 atributa atraktivnosti, a to su: Iskustvo rada u kompaniji, kultura unutar kompanije, ponašanje lidera, odlike posla, mogućnost za razvoj karijere i nagrađivanje.
Prikupljeni podaci formiraju se u izveštaje koji poslodavcima govore kako kandidati vide svog idealnog poslodavca, kako vide njihovu kompaniju, ali i sve ono što žele da saznaju o svom brendu.

Više informacija možete pogledati na zvaničnoj stranici talentX-a, a ko su VRH poslodavci u novom ciklusu istraživanja, saznaćemo sredinom naredne godine.

 

newsletter-small
newsletter-medium
newsletter-large

HRLab Njuzleter - vesti o zapošljavanju i tržištu rada, edukativni i zabavni tekstovi, kao i najave događaja za HR i preduzetnike.

Hvala na prijavi! Uskoro će Vam stići mejl za potvrdu pretplate.

Slične vesti

Da li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeriEmployer brandingDa li vaši menadžeri zaista žele da budu menadžeri

Došlo je i to vreme: sve manje ljudi vidi sebe na menadžerskoj poziciji. Do sada se podrazumevalo da karijerni put i ostvarenje u poslu ide uz hijerarhijske stepenice ali to više nije slučaj. Randstad je uradio istraživanje po kom trećina onih ambicioznih zaposlenih ne želi da bude menadžer. Šta se to desilo? Desila se promena […]

Ljudi su naš najveći resurs, ali samo na papiruEmployer brandingLjudi su naš najveći resurs, ali samo na papiru

Care washing – čak 69% zaposlenih smatra da se njihove kompanije drže carewashing principa Mi smo ovde kao porodica. Brinemo da se svaki zaposleni oseti cenjeno. Ljudi su naš najveći resurs! Kandidati se često naroguše nad ovakvim izjavama kompanija – smatraju ih ispraznim frazama, neiskrenim maskiranjem prave slike i na kraju dana, klasičnim PR-om koji […]

Roditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit BankeEmployer brandingRoditeljstvo i karijera: Kako možemo da podržimo zaposlene? – iskustva iz A1 i UniCredit Banke

Kada se roditeljstvo i karijera preklope, čiji je odgovornost da olakša ovu etapu? Kada novopečeni roditelji pate od nedostatka sna, kada prolaze kroz vrtićku adaptaciju, kada se suočavaju sa razboljevanjima i posledičnim odsustvima, ko najviše podnosi teret? Jako dugo, odgovor je bio jasan – mama. Žene koje su se odlučile za ovaj put neretko su […]

Kako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvomEmployer brandingKako se meri doprinos kompaniji – učinkom ili prisustvom

Hajde da postavimo pravo pitanje – Imaju li menadžeri poverenje u zaposlene da će obaviti posao kvalitetno? Odgovor je, uglavnom, ne. Ne svi menadžeri i ne u sve zaposlene, ali u većini slučajeva, odgovor je ne. Jasno je da je poverenje temelj svakog tima – od najkompleksnijih kompanija sa više hiljada zaposlenih, do tek otvorene […]